Navštíveno 6279x

Ahoj všem,
Tak mě přišly tyto Visoniky z USA
[ Link ] Chtěl bych je dát do kufru do ozvučnice. Mám doma 38mm MDF. Chtěl bych je vedle sebe a aby to dělalo tlaky do okolí. Relativně jsem laik vuči lidem co to dělaj profesionálně. Napadl mě bandpas, nebo raději basreflex? Kufr je cca velký jak ve felicii. Dodatečně doplním bližší informace jak veké to může být. Napájeno to bude zesíkem 2x320w RMS což by mohlo stačit. Pak jsem taky uvažoval že do plata umístím další 2 basáky od MB boschmann 20cm prumer... nebude se to pak zvukově bít? Díky moc všem..

13.05.2008, 09:29 |
DaveX Já vím co ti tady řekne pár lidí.. Na to plato nic nedávej, raději kup pořádné kompa dopředu ;)
Basáky v platě se budou bít s basákem v kufru. Jestli máš 2x320W, na zvuku nezískáš a můžeš je ještě zničit.
Leda bys jim udělal vlastní ozvučnice.
Tlaky do okolí??? tak sis měl koupit 15tky:-D ne sou fakt pěkný to se musí nechat ale je fakt že se ti tu nejspíše dostane rad ať koupíš pořádný kompa dopředu no...
hmm mám 5 dveřove autí. mám v autě teď 20cm basáky boschman a vedle nich 13cm mac 2.13 na předních na zadních dveřích taky mac 2.13 ale ted koumám kufr.. bud nechat plato ciste a uvažoval jsem taky nad tím že se do plata přidají další 2 boschmany at to je celistvé a udělá se bedna která při přiklopení plata vytvoří ozvučnice a vytvořila by se tak pohodová bedna která by měla teoreticky 4 ozvučnice.. 2 pro ty 20cm v platu a 2 pro ty 25cm ktere by mohli cosik zahrát na venek.. komponenty mam napíchnuté jen na rádio, zatím sjem spokojen, v autě to hraje hezky ale jak se otevře auto děs :(.. jinak jsem uvažoval o orionu do kufru v 15" by jeden stačil ne?

14.05.2008, 00:21 |