Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Autohifi > Prosím o radu ohledně reproduktorů

o Navštíveno 5609x o
o 01.12.2015, 19:15 | Nounejm
Zdravím, rád bych vás poprosil o radu s výběrem reproduktorů, pouze předních, do škody felicie. Jsem náctiletej student takže nějaký repro soustavy za 10 000 jsou pro mě pasé. K věci, rádio jsem si vybral [ Link ] a s reprákami stále váhám. Budu vděčný za každou radu.

o 01.12.2015, 19:32 | jz33 | Upraveno: 2015-12-01 19:33:48
Ahoj, Feldu mám taky... V první řadě doporučuji předělat na 165 mm reproduktory místo 130 mm.

Inspirace(ukotvení na plechu): [ Link ]

Tak to mám já(repro v tapecu):
[ Link ]

Stačí na to takové ty frézky do vrtačky a ten plast okolo repro zvětšit, vsadit podložky - lepší si je vyrobit z překližky, mdf stojí za prd. Tlumit nemusíš, pokud jde o prachy, ale 6,5 palce repro místo 5,25 palce je pro Feldu základ.

Cenový strop?
o 01.12.2015, 19:42 | Nounejm
Maximálně 2 000, zatím co se mi líbí [ Link ] a [ Link ] .... samozřejmě se snažím co nejvíce snížit cenu, ale zase tam nechci nějaký chrčítka. Do tlumení bych klidně taky něco investoval, ale vůbec netuším jaký to bude mít efekt.
o 01.12.2015, 19:52 | MARWiN | Upraveno: 2015-12-01 19:55:15