
Navštíveno 12967x

Ahoj,
tak jsem se po dlouhém přemlouvání, poslechů hudby, zkoumání a přečtení x tisíců vláken rozhodl, že přestavím svého Chryslera do SQ, ale když to trochu bouchne, tak se zlobit nebudu.. :) O všem jsem celkem dost přečetl (prakticky nulová zkušenost v praxi), od rad kamarádů a dobrých příležitostí na koupi, co už mám tedy za nějaký půl rok nashromážděné doma, rozhodl pro toto:
HeadUnit: Alpine IVA-D511R + Alpine RUX-C800 + Alpine PXA-H800
Tweeters: DLS Scandinavia 1"
Midwoofers: DLS Scandinavi 3"
Woofers: DLS Performance W308B
Subwoofer: DLS Iridium 12"
Tweet. - DLS Ultimate A2
Mid. - DLS Ultimate A2
Wo. + Sub. - DLS Ultimate A5
Bude to zajímavě, ale bude to hoodně dlouho trvat. Chtěl bych ale na Vánoce hotovo, jako hezký dárek pod stromeček. Foto budu dávat postupně, příští týden přijde další tlumení a pak totální rozborka auta.


20.07.2015, 23:32 |
wefa Velmi pěkné osazení, jsem zvědav. Držím palce!
Uvidíme, jsem zvědavý. Je mi toho líto, jak to doma leží. Plány velké, ale času málo...

21.07.2015, 15:46 |
PekG Ach jo to chci taky. To auto jako;)
auto pekne, plan dobry.... mas odskusane A5 na tie woofre? lebo tych 85 je dost dietne... Co som mal moznost pocut, bola jedna A5 na stranu pre 3pasmo, cize sub kanal na stredobas a to islo naozaj dobre... akurat tam bol tusim vypnuty pevny LP na tretom kanali
noclue: Třetí kanál na A5 hraje jen do 90 Hz, takže k tomu sehnat středy s rozumnou velikostí, který by to zvládly bude dost těžký.
milaSi: 17:30 "akurat tam bol tusim vypnuty pevny LP na tretom kanali"
noclue: Špatně jsem to napsal, filtr LP se na A5 vypnout nedá, ten je pevně daný a dá se jen nastavit a to do max. 90 Hz. ;-)
milaSi: chapem ;) preto som napisal "vypnuty pevny LP na tretom kanali"
tym "pevny"som chcel povedat, ze je tam stale a da sa "vypnut" letovackou
Změna je život, takže takhle:
HeadUnit: Alpine IVA-D511R + Alpine RUX-C800 + Alpine PXA-H800
Tweeters: DLS Scandinavia 1"
Midwoofers: DLS Scandinavi 3"
Woofers: DLS Performance W308B
Subwoofer: DLS RW12i
Tweet. - DLS Ultimate A5
Mid. - DLS Ultimate A5
Wo. - DLS Ultimate A2
Sub. - DLS Ultimate A5
Dvě A2 budou pohánět W308B přes můstek, tím by byl problém vyřešen. Jedna A5 bude na pohánět výšky, druhá A5 středy. A oba dva sub kanály budou pohánět dvě RW12i v kufru. Příští týden se do toho pouštím, postupně budu dávat fotky. :)
A jedem. :)

GZ Gold, dvě vrstvy.

Pokračování zítra. Pokaždé po práci je to unavující, tak to jde pomalu. :)
Jde to sice pomalu, ale budeš to mít dřív, než Jirka. :-D
Jen tak dál ... ;-)
Jo, to bych taky typoval. :D

09.10.2015, 11:58 |
cr500 zadnej spech kluci v pohodicka

11.10.2015, 22:35 |
LTR 450 | Upraveno: 2015-10-11 22:38:17
Udělal jsem to, co jsem chtěl. Z originálu na 8" byl oříšek, ale vyřešený. :) Jen se omlouvám, ale nevím proč se ty fotky tak blbě otáčí...


11.10.2015, 22:39 |
LTR 450 | Upraveno: 2015-10-11 22:44:55
V tapecu. Čeká mě laminace, tmel... Prostě klasika, ale výsledek bude stát za to. :)

Vzadu nalepený Dynaxorb a vypatláno braxem v okolí 50x50 cm a místa, kde není tlumení...

A zatím konec pro tento týden.

Technika je svině, zima se blíží. Musím udělat konečně už to ABS. :D

Po dlouhé době se opět hlásím, hledám čas a každou chvilku, kdy můžu dělat. Takhle jsem pomalu a jistě postupoval.

Spolujezdec je to stejné.. Samozřejmě jsem nezapomněl ani na zrcátka, která i na originálním ozvučení drnčela jak čert..

Po úpravě je váha zrcátka poměrně vyšší. :D Je to potřeba, bohužel..

A prozatimní vzhled dveří, to budu muset ještě doladit, aby to mělo i nějakou funkčnost. No jo, jít do toho bezhlavě se nevyplácí. :X

V předu je to prozatím vše, tak jsem se pustil do zadní části, protože mi zbylo dost tlumení.

Rozebral jsem také kufr. Jednodušší kufr jsem nikde neviděl. I trojkový golf se mi zdá složitější, co se týče součástek a všech nesmyslů, co v sobě skrývá.

Vyčistit, vyluxovat a jde se na to. Strašlivá výhoda tohoto vozu. :))

A jedem, parádní práce. Po 8 hodinách jsem teprve vylezl z kufru, samozřejmě dřevěné nohy atd, atd... Chodil jsem potom jak naprcaná bělice.

A konečný výsledek, jsem s tím spokojený na to, že to dělám poprvé v životě. Stejně taky ty dveře.

Opět prozatím vše, do konce roku bude vytlumeno a natažené kabely. Pak už mi chybí jen drobnosti a bude to co nejdřív hotové. :)


30.11.2015, 21:14 |
PekG Moc pekne zatim ;)
Ještě jsem zapomněl. Jen tak malá zkouška, jak to bude vypadat. :))
A děkuji, snažím se, jak můžu. Jelikož je to opravdu mé poprvé, tak je to kostrbaté, šlo by to lépe, ale ještě je hodně co učit. To hlavní teprve přijde - ladění. Těším se až to budu mít hotové. :)

To tlumení je solidní základ :)
Dvě 12" udělají bordel, s tím jsem tak nějak počítal. Jde mi také o odhlučnění a ten kufr, to byl jen plech. :X
drzim palce nech sa dari, mozno pomoze par drobnosti
ten stredobas by som minimalne o cm ak nie o 2 cm zapustil. hned z 2 dovodov.
1. takto to trci a bude to vyzerat umelo.
2. mas dlhy tunel do dveri, tam stracas dynamiku na stredobasoch, cim kratsie, tym lepsie.
ako dostanes zvuk 2x12 do interieru?
na sedan staci 1x12" aj na velky bordel, len ho treba dostat do kabiny ;)
Právě, že jsem se do toho pustil pohlavě, tak to celé předělám a ten štředobas zapustím ještě o 2 cm.
Do kabiny to budu pouštět otvory po origo reproduktorech a ještě je v plánu předělat opěrku mezi sedačkami na zadních sedadlech. Všechno to mám v hlavě a cíl daleko.
Každá rada se hodí, děkuji. :))
urcite by som to pustal cez jeden otvor, inak sa to cele fazovo rozbije,
cize najlepsie opierku v strede otvorit...
Ano, už jsem domluvený s čalouníkem. Bude stále použitelná, ale na 99% stále sklopená. :D
Přesně 40 minut práce. Strašně jednoduchý interiér, až jsem byl překvapený. :)

Mam ten isty problem v mustangu. Ale sedadla sa nebudu rezat. To skor plato....
Sám ještě uvidím, protože v platu díry mám po origo reproduktorech. Nejdřív to vyzkouším a pak se uvidí. Každopádně dnes je neděle, venku hnusný počasí, tak zatopím v dílně a jde se dále tlumit. :)
Podlaha komplet, v autě bude klid. :) Našel jsem ještě krásnou průchodku, kterou použiji na kap rádia.

Teď kabely. Mám vše doma, takže to půjde jedna báseň.
Po měsíci, zase po měsíci... Už mě to štve, už chci alespoň jezdit, ale věci kolem mi to nedovolí. :( Tak jsem dnes natáhl první kabely, veškeré kabely ve flexoopletu. Jinak všechno za palublkou je ve flexo. Na hodinu jsem odešel a už jsem je na straně spolujezdce z těží hledal. :D

Pokračuji, dnes všechny kabely a upravený kastlík. Spokojenost sama, už to zase trošku vypadá jak auto s interiérem. :))

Včera jsem sundal stropnici. Problém je jediný a největší, nevyndám jí z auta, tím pádem bude kolem ní dnes skákat jak opice. :D okno se mi vyřezal až nechce, tak to udělám takhle. Dnes bude hotovo. :)

Jinak s tlumením opravdu nešetřili kluci od Chryslera!