
 Navštíveno 5342x 

 

 07.11.2006, 22:13 | 
aTTim Zdarec, mam tu prvni dulezitou zmenu pravidel pro 2007/2008. V ESPL se meni zpet klasifikace wooferu, cili plati to co letos - 1 woofer je 25cm.
Jsou tam jeste dalsi zmeny, mene ci vice dulezite, ale tohle je to hlavni. Budu informovat po skoleni o celkovych zmenach po skoleni, pak bude i preklad finalni verze.
 
to bude mit VladaTDI velkou radost :c)))
 
no je v tom peknej gulage..o)))
 

 08.11.2006, 08:27 | 
Ricci Pekny chaos
 

 08.11.2006, 08:40 | 
Smrada (M)
 Supeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer :o))))))
 

 08.11.2006, 08:42 | 
Zdenek (A)
 To neni chaos. To je vyvoj. Centrala navrhla zmenu pravidel a dala je ve znamost. Nikoliv jako finalni verzi, ale jako verzi predbeznou. Ted probiha ve Fichtelbergu skoleni hlavnich rozhodcich a o zmenach se tam diskutuje a ladi se finalni pravidla. Takze proces jak ma byt. Zadna direktiva, ale diskuze o tom, jak soutez vylepsit. Dalsi pozitivum je, ze se to deje napodzim a ne na jare, jako tomu bylo v lonskych 2 letech.
 
Hlavne nech sa neposudzuje vonkajsi vzhlad
 

 08.11.2006, 08:51 | 
Zdenek (A)
 Siggi_z_BABABABA: Ja bych hodnoceni vzhledu ponechal. Jen bych byl pro ujasneni, jak to hodnotit, aby nevznikaly hadky.
 
hlavne ze v bernu prodavali nova pravidla :-)
 

 08.11.2006, 10:13 | 
Kapka (M)
 ja bych taky ponechal hodnoceni vzhledu...ale dal bych tomu nejak treba jenom 50% vahu...protože kolikrat vyhrajou auta jenom o bod za kola,koncovku vyfuku atd...ale mela by to byt hlavne soutež o muzice...tak třeba body za tlak nasobit 2x...nebo tak neco..
 

 08.11.2006, 10:48 | 
Zdenek (A)
 kapka: Tlak se defacto nasobi 2x tim, ze se scita tlak v zavrenem aute a v otevrenem aute. Vzhled je proste dalsi kriterium stejne jako bezpecnost. To je neco jako ve fotbale. Jednim z pravidel je pravidlo o ofsajdu. Zpetruje to hru a je to proste soucasti te hry. Hodnoceni designu je take soucasti tohoto typu souteze. Ja bych spise nejak lepe stanovil, co a jak ohodnotit. Tezko udelat presnej mustr, ale spise takovu kucharku. Lidi se casto hadali, ze maji ladenej vyfuk ale na konci jen holou trubku, treba i rezavou. Bylo tezke vysvetlovat, ze nejde o performance tuning ale o opticky tuning, jinak receno o styling. Klidne muze byt v aute motor 1.2 HTP se seriovym vyfukem a celkovym vykonem 4.5 kone, ale auto by melo na pohled vypadat hezky. Sice ten styling stoji nejake penize, to proste tak je. Vsechno stoji penize :-o
 
Taky bych byl pro zachovani hodnoceni designu, ale jak uz se reklo, chtelo by to ujasneni nekterych bodu v hodnoceni. Jsem zvedav jak to nakonec dopadne
 

 08.11.2006, 11:07 | 
X-sat (M)
 To jsou ty vaše spekulace, blbouni 8-DDD
 

 08.11.2006, 11:08 | 
Smrada (M)
 X-antena - neprovokuj ;-) :o)
Osobne je mi to jedno, jen at uz se kluvi z iks a jedna domluvej ;-)
 

 08.11.2006, 11:17 | 
Zdenek (A)
 x-blboune, nech toho! :-) Zadny spekulace! Proste to centralni emmani vypustili v PREDBEZNE verzi pravidel jako NAVRH. Tes se o tom diskutuje a ladi se to.
 

 08.11.2006, 12:14 | 
Beky Jj, EMMA se vyvíjí;)
 

 08.11.2006, 15:03 | 
X-sat (M)
 Zdenek - já to nesměřoval na vás, ale na ty, co to brali jako hotovou věc a co jiného než že opět mrmlali ;-)
 

 08.11.2006, 15:20 | 
Zdenek (A)
 x-...... OK ;-)
 

 09.11.2006, 06:34 | 
TUNER Supeeeeer...:-)))
Mám radost že se ponechal 1 W
Smrada : Tak se těš,přes zimu nazbrojíme.... ;-)
 

 09.11.2006, 14:39 | 
Smrada (M)
 TUNER: Ja nezbrojim, ja su v klidu, te rozsviham stejne :-)