Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > mondeo st220 - trubo, kompresor?

 o Navštíveno 4863x o
o 09.11.2008, 15:50 | manolo
zdravim,

rad bych posunul vykon tohodle auta trosku dal. Vyfuk, sani, cip tyhle veci se dostanou na nejakych 255-265ps podle zkusenosti kluku z britskeho fora.

ale nasel jsem i par, co se dostalo pres 300ps, diky turbu, kompresoru, karburatorum, pripadne diky nitru a jinym upravam.

Motor je 3.0 duratec st 24v, ma v zakladu 166kw / 226ps.

V motoru je v tuto chvili vse seriove. Vim, ze motory treba od BMW co tuni nemci tlaci v kompresoru 0,2 - 0,3, pri seriovem stavu.

Je tady nekdo kdo by poradil, co pouzit za komponenty, pripadne cemu se vyvarovat?

diky


o 09.11.2008, 16:12 | BALI
u BMW tlačej těch 0.2 0.3 aby to ještě pobrala seriová řídící jednotka... motor by snesl víc... sám to mam v plánu foukat kompresorem těch 0.2-3

možná se spíš zkus zeptat na fordfans.cz
o 09.11.2008, 18:32 | Kleneex
doporucoval bych tyhle bratranku tam delaly auti a byl moc spokojen: [ Link ]

dle domluvy: [ Link ]

nebo tady ti to udelaji na miru: [ Link ]

nebo potom budes muset sam turbo najdes zde :
[ Link ]
o 09.11.2008, 20:03 | manolo
na kontakt turbo motors jsem napsal maila, tak uvidime...

ohledně fordfans mam pocit, ze tam nikdo nic nevi...
o 10.11.2008, 09:02 | Lucni.konik
No, fordfans je spíše o escortech........mondea se teprve rozjíždí......a pokud máš pocit, že tam nikdo nic neví, tak si zajdi na mondeo-club:-)))))
o 10.11.2008, 11:43 | ACEMajky
jasne, tam te poslou do servisu :)
o 10.11.2008, 12:48 | manolo
Hallo,

die haltbare Turbonachrüstung bei Benzinern ist sehr aufwändig und wird daher mindestens 14000 Euro kosten zzgl. MwSt, Tüv usw.
Es muss die Kompression auf ca. 8,5:1 herabgesetzt werden und 2 Turbolader mit Ladeluftkühlung an speziell angefertigte Edelstahlkrümmer verbaut werden.
Ladeluftkühlung, Ölkühlung sowie die zugehörigen Anschlüsse und Leitungen usw. müssen verbaut werden.
Die Einspritzanlage wird über ein Zusatzsteuergerät und Zusätzliche Einspritz-Ventile erweitert.
Eine Leistung von ca. 300 PS ist alltagstauglich realisierbar.

Mit freundlichen Grüßen


Turbo-Motors
Tom Frischkorn
Puderbacherstr. 8
56317 Urbach
Tel: 02684-4248
Fax: 02684-4625
www.Turbo-Motors.de
o 10.11.2008, 12:48 | manolo
pro nemecky nemluvici vysvetlim: kup si M3 nebo neco co ma okolo 300koni ve stejnem roku jak mas ST a udelas lip :)
o 10.11.2008, 12:53 | Scream
svata pravda
o 10.11.2008, 14:08 | Rudi
za ty prachy každopádně :-))
o 14.11.2008, 09:45 | prochyq
Nech to jak to je a bud rad, ze to jezdi. Pokud chces silnejsi auto, tak si kup takovy, ktery ma pozadovany vykon z fabriky. Zvedat vykon atmosferickyho motoru, zvlast takhle sofistikovanyho motoru jako je ST220, neni jednoducha (a levna) zalezitost. U turbomotoru (z vyroby) je to vsechno levnejsi. Ale delat z atmosferickyho motoru preplnovanej je financni vrazda. Zvlast, pokud si nic neudelas sam a zadas to firme. Vykonny atmosfericky motory maji dneska vyssi kompresi, ktera je pro preplnovani nevhodna. Takze jiny pisty. O dalsich mechanickych upravach nemluve.
Pokud to ma bejt udelany fakt dobre, tak je nezbytny upravit ridici jednotku (a odladit), obavam se, ze standartni jednotka z atmosferickyho motoru si s preplnovanim nebude rozumet (uprava map nepomuze), protoze to vyzaduje jiny zpusob rizeni motoru v oblasti boostu. Takze univerzalni ridici jednotka a dlouhy ladeni na brzde. Pokud nekdo napasuje kompresor na 0.2baru na seriovou jednotku, mozna to bude taky fungovat, ale ne optimalne a je to trochu jako hazet perly svinim.
Priprav si nekolik set tisic a muzes zacit s prestavbou :-).
Pokud je auto na denni jezdeni, tak bych se do toho uz vubec nepoustel. ST220 je prece v zakladu pohodlny a rychly kocar vhodny na delsi cestovani, ne zavodak.
o 14.11.2008, 11:21 | manolo
no, slo spise o to zjistit co jak je slozite a jak si to financne firmy hodnoti, dovedu rict, ze 70% veci bych vyresil u nas s klukama sam. V kazdem pripade st220 je fajn, ale blizi se snih a me se blizi evo8...
o 16.11.2008, 13:05 | mrazik
manolo pokud ti nekdo na fordfans.cz radil, aby jsi se na to vykaslal, coz pro tebe znamenalo, ze tomu nerozumi, tak sorry, ale problem bude trochu nekde jinde.
o 17.11.2008, 14:44 | manolo
na ford fans mi nikdo nic takoveho neradil, na ford fans resi, jak pripojit palubak a kde koupit naraznik...

tam 95% lidi nevi, to co treba kluci ze skoda fora
o 17.11.2008, 14:54 | dj.DEKL
:o))
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3673 sekund.