
Navštíveno 4859x

zdravim,
rad bych posunul vykon tohodle auta trosku dal. Vyfuk, sani, cip tyhle veci se dostanou na nejakych 255-265ps podle zkusenosti kluku z britskeho fora.
ale nasel jsem i par, co se dostalo pres 300ps, diky turbu, kompresoru, karburatorum, pripadne diky nitru a jinym upravam.
Motor je 3.0 duratec st 24v, ma v zakladu 166kw / 226ps.
V motoru je v tuto chvili vse seriove. Vim, ze motory treba od BMW co tuni nemci tlaci v kompresoru 0,2 - 0,3, pri seriovem stavu.
Je tady nekdo kdo by poradil, co pouzit za komponenty, pripadne cemu se vyvarovat?
diky

09.11.2008, 16:12 |
BALI u BMW tlačej těch 0.2 0.3 aby to ještě pobrala seriová řídící jednotka... motor by snesl víc... sám to mam v plánu foukat kompresorem těch 0.2-3
možná se spíš zkus zeptat na fordfans.cz
doporucoval bych tyhle bratranku tam delaly auti a byl moc spokojen:
[ Link ] dle domluvy:
[ Link ] nebo tady ti to udelaji na miru:
[ Link ] nebo potom budes muset sam turbo najdes zde :
[ Link ]
na kontakt turbo motors jsem napsal maila, tak uvidime...
ohledně fordfans mam pocit, ze tam nikdo nic nevi...
No, fordfans je spíše o escortech........mondea se teprve rozjíždí......a pokud máš pocit, že tam nikdo nic neví, tak si zajdi na mondeo-club:-)))))
jasne, tam te poslou do servisu :)
Hallo,
die haltbare Turbonachrüstung bei Benzinern ist sehr aufwändig und wird daher mindestens 14000 Euro kosten zzgl. MwSt, Tüv usw.
Es muss die Kompression auf ca. 8,5:1 herabgesetzt werden und 2 Turbolader mit Ladeluftkühlung an speziell angefertigte Edelstahlkrümmer verbaut werden.
Ladeluftkühlung, Ölkühlung sowie die zugehörigen Anschlüsse und Leitungen usw. müssen verbaut werden.
Die Einspritzanlage wird über ein Zusatzsteuergerät und Zusätzliche Einspritz-Ventile erweitert.
Eine Leistung von ca. 300 PS ist alltagstauglich realisierbar.
Mit freundlichen Grüßen
Turbo-Motors
Tom Frischkorn
Puderbacherstr. 8
56317 Urbach
Tel: 02684-4248
Fax: 02684-4625
www.Turbo-Motors.de
pro nemecky nemluvici vysvetlim: kup si M3 nebo neco co ma okolo 300koni ve stejnem roku jak mas ST a udelas lip :)

10.11.2008, 14:08 |
Rudi za ty prachy každopádně :-))
Nech to jak to je a bud rad, ze to jezdi. Pokud chces silnejsi auto, tak si kup takovy, ktery ma pozadovany vykon z fabriky. Zvedat vykon atmosferickyho motoru, zvlast takhle sofistikovanyho motoru jako je ST220, neni jednoducha (a levna) zalezitost. U turbomotoru (z vyroby) je to vsechno levnejsi. Ale delat z atmosferickyho motoru preplnovanej je financni vrazda. Zvlast, pokud si nic neudelas sam a zadas to firme. Vykonny atmosfericky motory maji dneska vyssi kompresi, ktera je pro preplnovani nevhodna. Takze jiny pisty. O dalsich mechanickych upravach nemluve.
Pokud to ma bejt udelany fakt dobre, tak je nezbytny upravit ridici jednotku (a odladit), obavam se, ze standartni jednotka z atmosferickyho motoru si s preplnovanim nebude rozumet (uprava map nepomuze), protoze to vyzaduje jiny zpusob rizeni motoru v oblasti boostu. Takze univerzalni ridici jednotka a dlouhy ladeni na brzde. Pokud nekdo napasuje kompresor na 0.2baru na seriovou jednotku, mozna to bude taky fungovat, ale ne optimalne a je to trochu jako hazet perly svinim.
Priprav si nekolik set tisic a muzes zacit s prestavbou :-).
Pokud je auto na denni jezdeni, tak bych se do toho uz vubec nepoustel. ST220 je prece v zakladu pohodlny a rychly kocar vhodny na delsi cestovani, ne zavodak.
no, slo spise o to zjistit co jak je slozite a jak si to financne firmy hodnoti, dovedu rict, ze 70% veci bych vyresil u nas s klukama sam. V kazdem pripade st220 je fajn, ale blizi se snih a me se blizi evo8...
manolo pokud ti nekdo na fordfans.cz radil, aby jsi se na to vykaslal, coz pro tebe znamenalo, ze tomu nerozumi, tak sorry, ale problem bude trochu nekde jinde.
na ford fans mi nikdo nic takoveho neradil, na ford fans resi, jak pripojit palubak a kde koupit naraznik...
tam 95% lidi nevi, to co treba kluci ze skoda fora