Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > Vykon 2.0 16

 o Navštíveno 3389x o
o 05.11.2008, 10:37 | John007
Zdravim,mam tento motor v GIII gti a chtel bych navysit vykon.Tak se chci zeptat,na kolik to tak vyjde?uz mam vyresene sani a sportovni svody,zbytek je orig.Dekuji za rady a popr odkazy


o 05.11.2008, 11:41 | Vlastah
o 05.11.2008, 12:32 | Scream
vymena za vr6.
o 05.11.2008, 12:41 | MaSuZaPi_Honza
Jako Scream: pokud budeš chtít opravdu zvýšit znatelně výkon, tak Tě vyjde asi levněji a méně starostí změna motoru.
o 05.11.2008, 13:03 | Nismo.Power
nejlevnější a nejúčinější je tam dát VR6 . . .. nejede špatně už v základu a dá se taky docela poladit :)
o 05.11.2008, 13:27 | jolik
John007:za verunu neměnit,VR6 je těžký motor.G3 s motorem ABF jsou svižnější,jel jsem jen jednu VR6 ale nic mi to neříká, ale od 150km/h stále táhne, ABF už ne. Bez vaček koníky nenahoníš,ty se dají koupit už za 10k
o 05.11.2008, 13:32 | Rajdlos
jedine preplnovat, jinak to nema vyznam
o 05.11.2008, 13:36 | Alííí
Jako Rajdlos... :oP
o 05.11.2008, 14:53 | pov | Upraveno: 2008-11-05 14:54:11
z 2,0 16v dostanes celkem slusnych +-230koni na atmosfere, otazka je kolik jsi ochotnej investovat...
o 05.11.2008, 14:55 | jolik
jj,bez dmychadla je to slabé.
o 05.11.2008, 18:42 | Scream
neni to vubec slabe, pokud necekas, že to bude silne s dvackou v kapse...
o 05.11.2008, 19:08 | jolik
Bez dmychadla je to slabé a nepomuže ani Tvoje dvacka.
o 05.11.2008, 19:47 | Rajdlos
tenhle motor se dost pouziva na vrchy, za rozumny penize se z toho moc vyzdimat neda, takova ta klasika, sani, vyfuk, vacky, snizit hlavu, ale pomer penize/vykon slabota
o 05.11.2008, 20:52 | John007
prave sem uvazoval ted neco s vackama,hlavou a tak,ale pak chci dat to turbo,tak nevim jestli budu muset zase menit ten vnitrek nebo ne
o 05.11.2008, 22:06 | Scream
JOLIK+JÓHN:-)))))))
o 05.11.2008, 23:13 | jolik
Scream+sranda
John007:turbo bude běh na dlouhou trat.tak dej pak vědět jaks dopad.
o 06.11.2008, 08:36 | Honza2.016v
jako Pov....

2x45(48)weber,vačky,nějak vyřešit zapalování a umožnit motoru lepší výplach a jseš za takovejch 50tkč na 190PS+...když šáhneš do hlavy,no spíš necháš někoho,kdo tomu rozumí šáhnout,protože domácí úpravy hlavy nemaj význam -spasovat kanály a vyřezat vodítka umí kde kdo,ale co to další? jseš přes 200PS.. když budeš chtít hodně velký maso,připrav si 150tkč ,spíš více a můžeš očekávat 230+ ,se kterejma budou mít problémy i silnější foukaný vozy a 4kolky -pokud teda ten motor dokážeš zkrotit a dokážeš točit preclíkem
o 06.11.2008, 12:19 | mikevr6
vr6,koupit 2.9 pisty se zvysenou kompresi,vacky + chip a 220ps(investice kdyz koupis veci v USA tak 22t+prace na bloku atd 5t) To celkem ujde nez sponovat udejchany abf co stejne prd jede a zere stejne nebo i vic jak ta vr6:))
o 07.11.2008, 16:58 | jolik
máš pravdu za ty prachy už to nebude línAAA VR6
o 09.11.2008, 13:39 | jolik
John:napadá mně že máš autí od sussena,jestli jo tak:omotej svody t.p. a vyrob si ještě odstínění,protože první ztráta výkonu u tvého autí jde odtud.Nad svodama je kus sání a Ty svody sání pěkně opékají.Výroba je jednoduchá tři ohyby a 5 dír.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.4232 sekund.