
Navštíveno 3121x

s podekovanim Xenonmanovi za pomoc a konzultaci ohledne problemu kdy v celkem drahy origo prestavbovy sade na Hummer nesedelo zapojeni bych sem soupnul par fotek cim jsem travil dnesni odpoledne....
Diky patri i Hartikovi za zajisteni a rychle zaslani sady.
Kamos je maximalne spokojeny, proti puvodnim lampionum od PALu ktere tam nekdo naladil zrejme kvuli prihlaseni je to pry velky rozdil.
Takze je to bixenon sada s cockou, s komplet kabelazi a ballasty Phillips


16.10.2008, 17:47 |
TROY kua fix to auto chci : - )
instalace vcelku v pohode, svetla se dala osadit misto puvodnich velice snadno.
Zbytek byl vcelku brnkacka, na tak velkym aute se vzdycky najde dira kudy prostrcit kabel, co me trochu vadilo bylo to, ze dodavana instalace sice rozlisovala levy a pravy svazek, nicmene ani tak neodpovidala zcela potrebam pro tohle auto a musel jsem ji predelavat.
Pripojeni se provedlo z pojistkove skrine v motorovem prostoru.
Nejvetsi problem ale nastal pri zjisteni, ze na ballastu jsou 3 piny v konektoru, a jejich rozmer neodpovida protikusu. Musel jsem pockat co na to Xenonman, ustrihat konektory na svazku a vodice jsem napichal pres mensi konektory primo do ballastu.
Pokud by nekdo vedel kde sehnat protikus k tomuhle, velice by mi to pomohlo:


16.10.2008, 17:49 |
Kesam Pekna kara.
A co Ti brani v tom si ho koupit, je na prodej.... muzes za nim tahat Golfa pro srazech :O)))

16.10.2008, 18:02 |
TROY ;-)))))))))))))))))))))))))))))) no asi ten necelej míč na to :-))))))
Počkám si do důchodu na nějakou H10tku :)
H2, H3 jsou o ničem, to už s H1 nemá nic společného, H1 je klasika a jen ten bych bral.....
nevim jestli jsi mel moznost se svezt, ze muzes tohle napsat...
O H3jce bych to mozna rekl taky, ale H2 bych jako "auto o nicem" asi nenazval.
H-Honza: A jak to bylo teda zapojený ta třípinová svorkovnice,zapojoval jsi všechny tři piny,nebo jen dva..?

17.10.2008, 04:42 |
JP Tak logicky se to už od pohledu v prostupnosti terénem nebo odolnosti nemůže s H1 rovnat, ale o to se evidentně v Hummeru nesnažili. H1 s maximální rychlostí tušim 130, chybějícím posilovačem, extrémní spotřebou apod. je prakticky nepoužitelná pro ježdění po městě, zvlášť pro módelky, který v tom kromě vořetězovanejch bazarníků vídám nejčastějš. Kolik H2 se podívá pravidelně mimo silnici? A kolik jich stává v centru Prahy? U H2 jde prostě primárně o imič, ne o to aby to projelo cokoliv (i když tragédie to v terénu určitě nebude). Hummer jen úspěšně dodal to, co po něm trh chtěl...
jasne, je to ve vzkazech xenonmanovi..
napichal jsem konektory jen na ty dva piny shora od kabelu k vybojce, ten posledni zustal neosazeny....

17.10.2008, 09:27 |
Alííí Hezky pěkně. Autu to sluší, jen mi to zblízka přijde nějak vystouplý...neni to "dangerous"? Ale jestli Hummer jezdí jen po okreskách, a žádná jungle nebo prales, tak OK. :o)

17.10.2008, 09:28 |
fredy jj minulý týden u nás stál bílej se stejnýma světlama, moc mu to slušelo.... jinak cena v DE je za H2 kolem 400+ tak si myslím že to není tak strašný
bilej by byl taky ale ty svetla nema :O))
jinak H2 se da seriozne tak od 22 000€...
tahle cerna je trochu drazsi, ma malo najeto, a je v ni LPG ktery samo o sobe stalo pres 80 000, plus 22" kola, DVD, a je otypovana do 3500t.

3500t? to tim tahali v NASA raketoplany, ne? :-)))

17.10.2008, 10:57 |
Alííí Mám z těhle oblud strach, teď jsem přijel na bazar po projížďce v RAM 3500 MEGA CAB 5.9 TD, a jako tyhle auta na silnici nemaj co dělat, to jsou hrozný tankery. :-(
Ale průměrná spotřeba 13 l/100 km mě překvapila...

h-honza: xenony pekny, tenhle kit uz jsem taky montoval
hihg: no to jsou jen predsudky ze H2 a H3 jsou o nicem, ja v tech autech uz neco najezdil a rozhodne tomu tak neni. I H3 ma velkou prujezdnost terenem, takovou ze ostatni si mohou nechat zdat
jp: no v podstate neexistuje Hacko ktery neni nejety v terenu, to ze ty auta nevidas neznamena ze nejezdi
ja uz s H2 brodil i reku nekde u pribrami :-)
no tak teda ja bych rekl ze 90% H2 u nás pozna teren max v podobe lesni cesty...
Nejvic me pobavilo promo DVD ktery jsem videl, asi od Hummer centra, je to o tom jakej je Hummer legendarni, a je tam reportaz z jejich offroad expedice na island... Kdyz jsem na to koukal tak jsem si rikal ze jsem tam nevidel nic, co by se nedalo projet CRV-ckem myho fotrika... :O))

17.10.2008, 19:40 |
JP kral007: No já znám jenom jednoho majitele H2, má na tom velký chróómy, žluto-oranžovej lak a v opravdovym terénu s tim nikdy nebyl, jen na nějakym poli... bojí se, že by to poškrábal, nebo zničil ty kola který stály nějakej nesmysl. Ale je fakt, že podle jednoho člověka nemůžu soudit stovky dalších. Jinak samo jak jsem napsal - vůbec si nemyslim, že je to v terénu nepoužitelný (i když na 24" kolech to tak nějak nepovažuju za ofrout), jen jsem chtěl říct, že s H1 se to nedá porovnávat, protože je to auto stavěný od začátku pro úplně jinej účel...
Já to beru tak, že Hummer je teréní auto a tak neřeším max. a spotřebu, když je to auto do terénu :-)
neresis spotrebu?
hm, ja nevim, me by tech 35l benzinu sralo teda.. Nicmene s LPG se s tim da jezdit za stejny penize jako by to bralo 15l benzinu coz uz neni tak hrozny... A natankovat nadrz na LPG nevysaje penezenku tak jako ji natankovat plnou benzinu (120l..)
kolem 25ti se s tim da jezdit
ja se dostal na 22,5 litru
ono je uz pak jedno kde jedes, ono to uz pak o moc vic nezere :-D

21.10.2008, 13:43 |
fredy ta spotřeba je strašn á, bych to musel mít v LPG a to LPG snad ještě hodit na vodík :)
H1 byla v naftě,ne? teprve když jí začali prodávat jako civil tak i benzín.. Jinak H2 jsem potkal nad Benešovem na Kavčáku a řekl bych že to projede docela dost

23.10.2008, 08:09 |
SALL | Upraveno: 2008-10-23 08:13:54
Venclaf: H1 neboli spíš HUMMWEE byl jedině TD.utěch co se dělali na civilní verzi nevím, zda-li tam byl benzín ale td stopro.
U ty H1 bysis moc nepolepsil, davali tam nejakou 6.5 tusim, 200 koni a kroutak jak lokomotiva. A spotreba byla kolem tech 20.
170 koni bez turba, a 195 koni s turbem.... a s tou spotrebou Ti nevim, to udavas na 50km?? :O))
A oba ty motory jsou tragicky, az ty posledni modely maji trochu slusny motor s asi 300k a 700nM a to uz funguje slusne...
tech poslednich 20... :o))
Horsepower (hp / kw @ rpm): 205 / 152 @ 3400
Torque (lb-ft / Nm @ rpm): 440 / 596 @ 1800
Recommended fuel: No. 2 diesel
Maximum engine speed (rpm): 3400