
Navštíveno 3446x

pokud je ten typek amik, tak me neprekvapi nic, po tom co mi posila Hartik co tam opravuje :O//
ad B, nevim proc do toho byl zamotanej koncern.... kdyz se nam srala Discovery bylo nas pres 7 lidi se stejnymy problemy, a doted se nevyresilo nic, ani se zastoupenim, ani s vyrobcem, resp. vyresilo, prodali jsme ten srac a mame klid.
Takze at proda GTR a koupi si vette, bude mit klid.... :O))

14.10.2008, 23:09 |
Syrup No, husty.
na vette není co vypínat neb je proti GTR stupidně pravěká (zaplať pánbuh)
No to je masakr, ale pokud to mají v "návodu" tak jsou z toho venku :-/ aneb neuznání záruky u mobilu vlivem oxidace a pokud si pozorně přečtete návod, tak pomalu aby byl mobil v klimatizované místnosti a nikdo na něj nedýchal...

15.10.2008, 07:24 |
hanzz On si člověk nevybere, buď v prdeli převodovka nebo ďurka v bloku :)
Ale s tím vypnutím VDC je to docela past.
Tomuhle autu fandim, ale tohle je vostry!
pro nas neznaly, co to je to VDC? vheel dynamic control? :) (jediny co me napadlo)
Wheel
Vehicle Differential Control
Tak ne, primo z navodu:
Vehicle Dynamic Control

15.10.2008, 14:32 |
imax | Upraveno: 2008-10-15 14:38:30
vehicle differential control pry u Nissanu , ale jinak vehicle dynamic control.
Jinak tomuhle auto take fandin ://
Edit: Tak mne tapajja predbehl
2 ACEMajky: taká fičúrka, čo určuje koľko výkonu pošle na ktoré kolo okrem iného... vypnutím dávaš plný kotel...
mě to nějak nejde do hlavy, co to má vliv na převodovku a ještě takovým vlivem, že to odejde...vždyť na to jsou kity o 6ti stech koních...je to nějaký divný.
Je otázka co přesně v té převodovce odešlo. Pokud třeba diferák a jezdil stylem co rozjezd to gumování, tak ta životnost bude opravdu menší, ale na druhou stranu u takovýho auta se s tím má počítat a dimenzovat to navíc.
kecy prdy beďary : tohle se ví a vědělo dávno, má to i napsaný v příručce že pokud hodlá dělat tohle tak po zkončení blbnutím musí jet do servisu kde mu to zkontrolujou jinak ztrácí záruku na právě tuhle věc, záruka na vše ostatní se k tomu nevztahuje a je i možnost smazat logy aby to nepoznali když se tohle stane . . . . . .. tý trakce je tam opravdu moc a ten amterial opravdu trpí to ví každe :)
proč to netrpí u Corvette (505 HP) ? např, nebo u Vipera (600 HP) tam se nic vypínat nedá tam to dostává plnej knedlík nonstop ... I ten Viper s kompresorem (750 HP) je OK (12 000km) a to má slabší převodovku jak ten novej 08 ....
a jinak sorry pokud teda pokaždý "pokud hodlá dělat tohle tak po zkončení blbnutím musí jet do servisu" tak to spíš měl Nissan udělat mobilní servisi a jezdit za svejma GTR neb, když si představím, že by Ondra pokaždý měl jet se Z06 po ukončení kravení do servisu tak to by tam byl každej den někdy i 2x :o)))
asi tak, ale na druhé straně, kdo ví jak to je doopravdy:-) gtr má kolik, 480koní? V dnešní době to není žádnej neuvěřitelnej výkon..
hele, zase srovnani trochu mimo mistu... supermoderni presracickovany 4x4 proti prastarymu zadohrabu... Kde nic neni, tam se nema co vysrat...
No za tehle podminek beru to co se nebude srat...