Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > leon oprava finale

 o Navštíveno 5127x o
o 13.10.2008, 19:18 | xenonman
zatim stale na prodej, pripadne info na tel:608818171
auto se bude uz pristi tyden davat dohromady
bude jeste snizena komprese, pac se zvysoval tlak kompresoru, uplne nove zavodni svicky a spostu dalsich veci, ktere uz mi nikdo nezaplati

foto k příspěvku  od xenonman



o 13.10.2008, 19:18 | xenonman

foto k příspěvku  od xenonman

o 13.10.2008, 19:19 | xenonman

foto k příspěvku  od xenonman

o 13.10.2008, 21:57 | mex777
Furt mi ten tvůj Leon vrtá hlavou,ale zatim nejsou koruny :o(
o 14.10.2008, 09:28 | Scream
by me zajimalo, kdo ti na to upravuje soft, když měníš tlak.
o 14.10.2008, 09:36 | xenonman | Upraveno: 2008-10-14 09:40:58
nikdo hlida si to samo, je tam prepoustak, ktery kdyz dosahne urcite hranice tak se otevre, tlak se upravoval mensi remenici na kompresoru tzn mechsnicky nikoliv softem. proto jsem i ted rovnou snizoval kompresni pomer na motoru
o 14.10.2008, 09:37 | Scream
aha. Ale k tomu prece musis zmenit dávku paliva ne? a nelehlo ti to proto? ze to bylo moc chudy?
o 14.10.2008, 10:40 | xenonman | Upraveno: 2008-10-14 10:41:04
chyba byla na nekvalitnich svickach, pridaval jsem tam jeste benzinovou pumpu do serie, vstriky jsou taky nove
o 14.10.2008, 10:49 | Rajdlos
jde o to ze Scream mysli, ze ECU ma nastaveny urcity fuel cut, kdy proste uz neni schopna davkovat palivo v zavislosti na lambda sonde, pokud nevymenis vstriky a nezvysis prutok paliva, budes to mit porad chude, pumpa Ti sama nepomuze, protoze Ti vetsi tlak utne stejne regulator
o 14.10.2008, 10:57 | xenonman
vstriky snesou dost, silnejsi to nevyresi, regulator je na 5bar a RJ tu u nas v cr co jsem slysel tak i abt co do cipu nic moc, podle me az to dodelam napichnu lamda sondy a uvidi se jestli je smes chuda nebo bohata
o 14.10.2008, 13:47 | Vlastah
"chyba byla na nekvalitnich svickach"
to udelali svicky takovou paseku?
o 14.10.2008, 14:31 | Rajdlos
Vlastah: jednoduse ukapla, spatnej typ svicky na danej motor, neni to kvalitou, ale spatnym typem svicky

btw. z 99% to bohaty nebude, by kourilo a nejelo, tohle bylo stopro zpusobeny moc velkyma detonacema ve valcich (chudou smesi)
o 14.10.2008, 14:48 | Tuner#2
Rajdlos má pravdu, byla to moc studená svíčka + v kombinaci s chudou směsí, špatným předstihem a tím pádem vzniklým detonačním spalování to udělá své.
o 15.10.2008, 00:42 | Scream
presne to sem myslel, podle meu benzinu nemuzes jentak zvednout tlak.musim to mit presnej pomer a v jednotce mas nastavenou davku.
o 15.10.2008, 09:15 | xenonman
kez by to bylo tak snadne a nebo taky spatne komprese na 5 valci a jine moznosti, nicmene ted bude
-motor vyresen
-vstriky vyreseny + regulator
-privod benzinu take 2x pumpa
-spojka je tam silnejsi
-svicky budou snad od ABT co maji pasovat na kompresor
-privod vzduchu predelan, velky filtr
-nové a silnější spony pač ty před tím nezvladaly tlak

atd atd, pred jsem zjistil ze stare benzin cerpadlo melo defekt
o 15.10.2008, 09:18 | ACEMajky
:) :) :)
o 15.10.2008, 09:26 | xenonman
bohuzel je to spis k placi na to ze uprava od ABT stoji údajně 200tis a mají tam celkem dost věcí nevychytanejch ale hlavně, že mají na vše homologace
o 15.10.2008, 09:36 | Lucni.konik
fušeři
o 15.10.2008, 09:46 | ACEMajky
ty smajliky byly na neco jineho :) (ale to nebudu rozebirat...)
o 15.10.2008, 10:39 | Tuner#2
Já to klidně rozeberu. Jak můžou být svíce na kompresor? Svíčky jsou dány KP a palivem a samozřejmě pro správné fungování svíčky musí být správně zvolená tepelná hodnota svíčky, správně nastavená bohatost směsi a správně nastavený předstih což se u motoru bez změny dat v ŘJ dělá dost blbě.
o 15.10.2008, 10:41 | basstard
každopádně já bych si auto s takovým motorem nekoupil a to jsem laik....
o 15.10.2008, 20:31 | nocarret
porid EGT ale ne zadnou lacinou sracku, jedine tak to uhlidas
o 15.10.2008, 20:43 | Scream
bastard: No ty treba ne, ale ja klidne i jó, ale myslim, ze lepsi je klasika 18T, kde tyhle kone muzou bejt taky a relativne bez procházení tmavyho tunelu, kde nekdy mozna na konci bude svetlo.
o 16.10.2008, 06:42 | ACEMajky
scream - hezky napsano :)
o 16.10.2008, 08:32 | Rajdlos
jj jako nocarret, idealni by byl budas s wide lambdou, nejaky UEGO controller, super dela treba Inovate motorsport
o 16.10.2008, 21:01 | Scream
xenon: Jak je tak snizovana komprese? Jiny pisty nebo mezikus a dvě těsnění? Nemás tuchy, co ta origo uprava na tom motoru od ABT obsahovala a stala? jen by me to zajimalo. Kolik to tlacilo a tlaci ted? Z ceho to je kompresor?
o 16.10.2008, 22:57 | Tuner#2
Můžou být písty s vybráním, vyšší těsnění (to je ta nejhorší varianta) a nebo upravené (vybrané) spalováky v hlavě.
o 17.10.2008, 00:04 | Scream
No prave to by me zajimalo, jaky zpusob zvolilo ART a kolik to od nich stalo
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3295 sekund.