
Navštíveno 5125x

zatim stale na prodej, pripadne info na tel:608818171
auto se bude uz pristi tyden davat dohromady
bude jeste snizena komprese, pac se zvysoval tlak kompresoru, uplne nove zavodni svicky a spostu dalsich veci, ktere uz mi nikdo nezaplati

Furt mi ten tvůj Leon vrtá hlavou,ale zatim nejsou koruny :o(
by me zajimalo, kdo ti na to upravuje soft, když měníš tlak.

14.10.2008, 09:36 |
xenonman | Upraveno: 2008-10-14 09:40:58
nikdo hlida si to samo, je tam prepoustak, ktery kdyz dosahne urcite hranice tak se otevre, tlak se upravoval mensi remenici na kompresoru tzn mechsnicky nikoliv softem. proto jsem i ted rovnou snizoval kompresni pomer na motoru
aha. Ale k tomu prece musis zmenit dávku paliva ne? a nelehlo ti to proto? ze to bylo moc chudy?

14.10.2008, 10:40 |
xenonman | Upraveno: 2008-10-14 10:41:04
chyba byla na nekvalitnich svickach, pridaval jsem tam jeste benzinovou pumpu do serie, vstriky jsou taky nove
jde o to ze Scream mysli, ze ECU ma nastaveny urcity fuel cut, kdy proste uz neni schopna davkovat palivo v zavislosti na lambda sonde, pokud nevymenis vstriky a nezvysis prutok paliva, budes to mit porad chude, pumpa Ti sama nepomuze, protoze Ti vetsi tlak utne stejne regulator
vstriky snesou dost, silnejsi to nevyresi, regulator je na 5bar a RJ tu u nas v cr co jsem slysel tak i abt co do cipu nic moc, podle me az to dodelam napichnu lamda sondy a uvidi se jestli je smes chuda nebo bohata
"chyba byla na nekvalitnich svickach"
to udelali svicky takovou paseku?
Vlastah: jednoduse ukapla, spatnej typ svicky na danej motor, neni to kvalitou, ale spatnym typem svicky
btw. z 99% to bohaty nebude, by kourilo a nejelo, tohle bylo stopro zpusobeny moc velkyma detonacema ve valcich (chudou smesi)
Rajdlos má pravdu, byla to moc studená svíčka + v kombinaci s chudou směsí, špatným předstihem a tím pádem vzniklým detonačním spalování to udělá své.
presne to sem myslel, podle meu benzinu nemuzes jentak zvednout tlak.musim to mit presnej pomer a v jednotce mas nastavenou davku.
kez by to bylo tak snadne a nebo taky spatne komprese na 5 valci a jine moznosti, nicmene ted bude
-motor vyresen
-vstriky vyreseny + regulator
-privod benzinu take 2x pumpa
-spojka je tam silnejsi
-svicky budou snad od ABT co maji pasovat na kompresor
-privod vzduchu predelan, velky filtr
-nové a silnější spony pač ty před tím nezvladaly tlak
atd atd, pred jsem zjistil ze stare benzin cerpadlo melo defekt
bohuzel je to spis k placi na to ze uprava od ABT stoji údajně 200tis a mají tam celkem dost věcí nevychytanejch ale hlavně, že mají na vše homologace
ty smajliky byly na neco jineho :) (ale to nebudu rozebirat...)
Já to klidně rozeberu. Jak můžou být svíce na kompresor? Svíčky jsou dány KP a palivem a samozřejmě pro správné fungování svíčky musí být správně zvolená tepelná hodnota svíčky, správně nastavená bohatost směsi a správně nastavený předstih což se u motoru bez změny dat v ŘJ dělá dost blbě.
každopádně já bych si auto s takovým motorem nekoupil a to jsem laik....
porid EGT ale ne zadnou lacinou sracku, jedine tak to uhlidas
bastard: No ty treba ne, ale ja klidne i jó, ale myslim, ze lepsi je klasika 18T, kde tyhle kone muzou bejt taky a relativne bez procházení tmavyho tunelu, kde nekdy mozna na konci bude svetlo.
scream - hezky napsano :)
jj jako nocarret, idealni by byl budas s wide lambdou, nejaky UEGO controller, super dela treba Inovate motorsport
xenon: Jak je tak snizovana komprese? Jiny pisty nebo mezikus a dvě těsnění? Nemás tuchy, co ta origo uprava na tom motoru od ABT obsahovala a stala? jen by me to zajimalo. Kolik to tlacilo a tlaci ted? Z ceho to je kompresor?
Můžou být písty s vybráním, vyšší těsnění (to je ta nejhorší varianta) a nebo upravené (vybrané) spalováky v hlavě.
No prave to by me zajimalo, jaky zpusob zvolilo ART a kolik to od nich stalo