Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > Vaše hlavní kriterium pro výběr vozu

 o Navštíveno 3207x o
o 10.10.2008, 14:20 | Lefi
rozjela se tu poměrně zajímavá diskuze v jiném tématu,tak bych rád viděl jak je to u ostatních.

Podle čeho vybíráte vůz?
Výkon/váha,vzhled,výbava,bezpečnost,spotřeba,značka atd.

A také jaký styl úprav(pokud jsou) u vás převažuje?
Styling,tuning,autohifi....
-----------------------------------------------------
U mě převažuje to autohifi a jsem rád když mi neujede každej druhej golf.
Ale žadnýho extra dravce nemám! 130k/950kg


o 10.10.2008, 14:33 | Lukasino
Podle ceho vybiram:
vzhled, velikost, slusnejsi motor, znacka a lepsi vybavu
+ uprednostnuju orig. stav
o 10.10.2008, 14:35 | MiniMike
Auto jsem vybiral podle znacky a vzhledu a prevazuje Styling, Tuning a Autohifi ;-)
o 10.10.2008, 14:58 | Francouz
1.) Značka, Vzhled, Výkon...!

2.) Autohifi, Styling, Tuzzing...!
o 10.10.2008, 15:10 | caras
vybiram dle znacky, kvality jak zpracovani tak celkove, spolehlivost, davam prednost originalnimu vzhledu bez tuningu stylingu autohifi
o 10.10.2008, 15:12 | Lefi
caras : neber to jako utok,nebo tak něco,ale co děláš na tomto foru,když tě nezajima autohifi,styling,tuning?
nemyslim to zle,jen mě to zajímá...
o 10.10.2008, 15:50 | Hrabi
v podstate jako caras,co nejmin tuning,stylingu autohifi(co budu chtit si predelam z originalu sam),co nejvic serie co to jde(nechci styling,tuning kdyz nevim kdo a jak kvalitne to delal),pokud mozno top stav(moc nekoukam na km,spis jak se kdo staral). Velkou roli hraje znacka...opel,fiat,dacia a podobny do baraku nesmi (nic proti nikomu) a dam na povest auta...na co trpi,na co si dat pozor,cim vynikaj atd....no a pak musi prijit kus kde propukne laska na prvni svezeni a je vymalovano....
o 10.10.2008, 15:53 | Lefi
caras : sry asi jsem to blbě pochopil :))
o 10.10.2008, 15:57 | Alííí
1) Značka, Vzhled, Výbava a Bezpečnost
2) Upřednostňuju serii, a upravuju sám (asi jako většina - jinak nejsem tuner, že?)
o 10.10.2008, 16:07 | Smrada (M)
Vybiram podle:
stav,vybava, spotreba, velikost, vykon, cena, znacka (zeme vyrobce). Bezpecnost sice take, ale povazuju vsechny novejsi "znackove" auta za bezpecne (ach ta naivita :-)
o 10.10.2008, 16:07 | fredy
1. vzhled, výkon, výbava, cena
o 10.10.2008, 16:15 | Nismo.Power
velikost výkon výbava bezpečnost spolehlivost

Smrada : co sou značkový auta ? to jako když ti ukradnou znáček VW tak máš neznačkový ?:))
o 10.10.2008, 16:15 | Joss44
1. Vzhled a take nějakej výkon
2. Mam rad hranatá auta
3. Lefi: SCIROCCO :)
o 10.10.2008, 16:21 | Lukasino
Jeste dve dulezity kriteria - jak moc to hnije a kolik jich jezdi :o) nemam rad tuctovky
o 10.10.2008, 16:42 | Luke_288
vzhledem k tomu, že už čtvrtým rokem jezdim ve 105konový zdechlině, tak v příštích kritériích bude výkon motoru hrát významnou roli. jinak koukám i na výbavu, autohifi neřešim, to už mám za sebou a jediný čim zlepšuju vzhled jsou kola, max koncovka výfuku, takže asi ani styling, ani tuning, prostě nic.
o 10.10.2008, 17:32 | Mika
..dotupnost dílů, kvalita ověřená uživateli,spotřeba, značka, cena, výkon
o 10.10.2008, 18:28 | martinz | Upraveno: 2008-10-10 18:30:10
tak ja bych to predevsim rozdelil na jaky ucel auto vybiram
urcite nejsem sam kdo nema jen jedno auto
takze u auta na kazdodenni jezdeni spolehlivost dostupnost dilu a levny provoz + naka ta vybavicka a trocha muziky co neomezuje prostor v kufru
a u auta na vikendy a pro zabavu jednoznacne znacka vykon vybava a muzika
a jelikoz u auta pro zabavu posledni dobou preferuji veterana takze zadny tuning jen nakej ten lak, kola a muzika
o 10.10.2008, 19:03 | mrazik
Shanel jsem vetsi auto pro ctyrclenou rodinu a mel jsem podminku : nechci ropaka a nechci kombika.
Skoncil jsem u Avensis Kombi, palivo nafta.
O vcem rozhodla vyborna financni nabidka.
Takze delat si kriteria muzeme jaka chceme, ono to nekdy dopadne stejne uplne jinak.

U prvniho auta to ale bylo jine. Manzelka chtela Escorta a tak se shanel jen ten a nakonec se sehnal oekny kousek, ktery jsme meli 7 let.
o 10.10.2008, 19:48 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
zacnu tim co ma zadni nahon a ono se to desne zredukuje :-D
o 10.10.2008, 20:19 | muSlim
výkon, náhon, vzhľad, značka, výbava
o 10.10.2008, 20:27 | jazzman
Já mám už auta vybrané nějakou dobu dopředu, zjišťuju si o něm první poslední a čekám, jestli mě to nepřejde. Jsem odjakživa na italy, takže mojí 156ce odpustím debilní kufr, horší výhled dozadu a sem tam vrznutí. Pro mě je priorita jak se v autě cítím, pak motor a serepetičky okolo, vnější design a cena.
netuním, pouze vylepšuju. Nekupuju šunty s vizáží značky, kupuju značku. Nikdy bych si třeba na alfu nedal kola Alessio monza a čekal, že si lidi budou myslet, že to jsou OZy GT. Levné plasty, sportovní výfuky za 1800, neony, nálepky, natřené zadní bubny, z toho bleju, v lepším případě se tomu směju. Preferuju kompaktnost, jednoduchost a řídím se heslem dobré auto tuning nepotřebuje.
o 10.10.2008, 20:36 | tommas
priority jsou nizke naklady na kilometr, dostupnost servisu, pohodli a bezpecnost...
az si budu kupovat auto pro radost, tak pozadavky budou: Kabrio, zadni nahon
autohifi se da nacpat do cehokoliv
o 10.10.2008, 20:42 | JP
Na to neumim jednoduše odpovědět.

- značka je mi docela fuk, jen to nesmí bejt z Francie a radši ani koncern kromě Audi, Bugatti a Lamborghini (ha ha:-)). Mam rád Japonce a Italy, ale až tak velkou váhu to nemá.

- stav klidně horší (ne zase polovrak), radši koupim bouraný auto, dám ho dohromady a pak vim že je OK.

- výkon by neměl bejt výrazně nižší než 100k na tunu, jízda se slabším autem mě frustruje (když to teda neni auto výhradně do města).

- kufr nepotřebuju prakticky žádnej, všechno hážu na sedačky a krumpáče nevozim.

- na výbavě nějak moc nesejde, ale klimatizace je pro mě obrovský +. Airbagy, ABS, protiprokluz a podobný věci nepovažuju za důležitý.

- podle pověsti vůbec nevybírám, mam 2 statisticky nejsravější auta a ani jedno se mi nesere. Jen mam subjektivní averzi k tý Francii (celkově, nejen auta), třeba Pežó bych přežil, ale Renó nikdy.

- co do bezpečnosti chci spíš auto, který mě v krizi udrží a nenabourám, než to s kterym nabourám ale nejspíš přežiju.

- vostajlovaný auto bych nekoupil, maximálně hodně decentně (lišty v barvě, jiný blikače apod., ale třeba větší kola už ne). Tuning v pravym slova smyslu mi nevadí, když je to dobře udělaný a výrazně to nesnižuje životnost/použitelnost.
o 10.10.2008, 20:44 | JP
No, tak jsem ten sloh nemusel psát, plnej souhlas s jazzmanem.
o 10.10.2008, 20:57 | caras
lefi: tak jako libi se mi tuningove auta, libi se mi pekny styling co se tyce audia tak to me moc nebere - proto navstevuji toto forum ale sve auto mam v serii protoze nechci cpat penize nekam kde to nepujde videt :-) u 1,6 golfa4 jsou to vyhozene penize protoze raketu z toho neudelam a oplacat to laminatem tak je v zime nepouzitelny :-) az si jednou splnim svuj klukovsky sen- camaro ss 1969 tak pak mozna zacnu naplnovat nejake performance toto auto ma proste styl :-D aspon pro mne
o 10.10.2008, 21:29 | HIGHTOWER
1. určím si cenu, 2. motor + výkon (+ spotřeba), 3. na co ho budu používat - prostornost, karoserie, 4. výbava, 5. zkušenosti uživatelů
o 11.10.2008, 00:20 | Luke_288
JP: myslíš, že airbag není důležitej?
o 11.10.2008, 01:41 | JP
Myslim, že je přeceňovanej a nerozhoduju se pro auto na základě toho, jestli airbag má/nemá. Co do pasivní bezpečnosti chci radši tužší kastli, než airbag. A ještě radši dobrý brzdy a podvozek...

(je to jen názor, ne patent na pravdu:-))
o 11.10.2008, 08:03 | Honza2.016v
Jako JP s tím ,že na klimu a pytle (který se stejně musej po X letech měnit..) též nehledím (nevím jak vy,ale klimu používám max. jen 10% času co jsem v autě..) ,jen to nesmí mít švihadla...spíš vybírám auta s konstrukčním základem v 90 letech,nový auta se mi ani za mák moc nelíběj...

na stav km už dávno nehledím
o 11.10.2008, 11:25 | Scream
poháněná náprava, výkon, spotřeba, možnosti dalších reálných úprav, dostupnost a cena dílů, existence lidí, kteří dovedou co já už ne:-),vzhled, jízní vlastnosti... Bohužel ty ostatní požadavky většinou převálcujou ten zadní náhon nebo nevim, co bych si mel kooupit. Asi nic takovyho neni
o 11.10.2008, 14:34 | MarauderZ28
jak mě chytne za srdce ... vše ostatní je vedlejší a nepodstatný, můžu mít za stejný prachy daleko líp zpracovaný auto, se spotřebou 3x nižší, s neutrálním chováním, s dílama co jsou jich plný vrakáče atd atd atd
jenže to bych si každej den co bych do týhle dokonalý plečky sedal, vyčítal co to řídím za looserský auto co má každej druhej klobouk a jitrnice ...
o 11.10.2008, 22:51 | AUTOHIFICENTRUM Liberec
mě u auta zajímá: velikost (jedině osobní dodávečku), pohodlí při dalekém cestování , spolehlivost ,variabilita vnitřního prostoru, poměr obsah-výkon-spotřeba a pak také ten vzhled,trochu výbava..cena a dostupnost servisů a náhradních dílů.Dokonce jsem si už auto vybíral i podle značkových servisů v okolí do 1km od mojí firmy.....abych nemusel moc daleko pěšky když šlo auto na garančku :-)) Jo a musí utáhnout v pohodě karavan,tak mě třeba zajímá i průměr spojky :)
V podstatě moc na výběr nemám...Transporter,Multivan...Trafic,Vivaro,vše ostatní velké je už moc náklaďák...
o 11.10.2008, 22:53 | HIGHTOWER
CTS.CZ: Jen dotázek, máš aspoň C1 + E? :-)
o 12.10.2008, 20:24 | buddha
turbo...hlavní kriterium.
a kufr ,jezdim na šutry,tak musí pobrat spoustu krámů plus muziku.
o 13.10.2008, 08:30 | relax
... cena :)
o 13.10.2008, 08:49 | Paczqo
Tak u mě
č.1 je cena a automaticka převodovka no od toho se odviji že s automatem aby to trochu jelo chce to
č.2 nějkakej lepši motor a když už je ten motor tak zase trocha zabavy takže
č.3 nahon na zadek ale musí to být taky trochu praktické takže
č.4 nejraději kombi
č.5 srdce je potvora takže i když vybiram kvalitnějšima, lepšíma autama tak jsem zase skočil do Opela a hned s největšim obsahem co se do daneho modelu v evropě daval:o))

jinak chci auto v originalnim stavu a raději s poctivě doloženyma 300tis km na tachaku a jasnym puvodem než stočenou dobitou herku s krasnym makeupem kterej opada aukaže se prava tvař a stav auta.
o 13.10.2008, 14:52 | Briann
hlavne to auto nesmi mit kazdej....
o 13.10.2008, 15:09 | Lucni.konik
No, hlavní kritérium? Kompromis:-//// nejsem ve vatě, abych mohl zadokolku, s počtem válců 8 a palivem natural...
o 13.10.2008, 22:35 | MaSuZaPi_Honza | Upraveno: 2008-10-13 22:41:00
Zatim jsem mladej kluk,takze nafta ,spotreba a velikost kufru me nezajimaj. Taky se mi hnusi vetsina tuctovejch koncernu VW snad krome Audi. Zatim beru auto jako konicek a ne praktickou zalezitost. Takze me zaujmou auta co maji motor, vykon a jizdni vlastnosti. Taky potom co clovek jednou vlastnil 6valec ,tak uz min nehce a cim vic valcu tim lip. Nenechavam se ovlivnit hromadne sdilenymi nazory na vec. Jednoduse auto me musi chytit za srdce a musi byt patrne ze jestli mel auto nekdo predemnou ze auto mel rad a dal mu co potrebovalo.
o 14.10.2008, 02:48 | Proffesor_W
na bezne jezdeni spolehlivost a auto ktery nepouta pozornost

jinak velikost a s tim spojena vaha, vzhled, ovladatelnost, zabava, stari (mam radeji starsi auta), jedinecnost, motor
o 18.10.2008, 00:52 | Hony22
Cena ,typ auta a take jaky ma to auto vzhled a co vsechno ma a nema ..
o 22.10.2008, 14:10 | Conan
Momentálně už mě zajímá jen jestli je to Volvo :-)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3862 sekund.