Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > jak lakovat brzdové třmeny?

 o Navštíveno 22052x o
o 29.09.2008, 14:44 | basstard
zdarec lidi, můžete někdo poradit ja správně lakovat přední třmeny a zadní bubny na feldě...

budu rád za nějaké vaše zkušenosti, finty, fotky atd...


o 29.09.2008, 14:56 | Nismo.Power
rada 1 : bubny nelakuj
rada 2 : prodávaj se na to spešl spreje
rada 3 : pokud neumíš třmen sundat nech to na autě
rada 4 : důkladně obrousit rez, prach z destiček drátěnym kartáčem
rada 5 : odmastit
rada 6 : okolí zakrej novinama
rada 7 : stříkej
rada 8 : nech zaschnout
rada 9 : stříkej znova
hotovo :)
o 29.09.2008, 15:01 | basstard
nismo: díky za radu 1-9:-)
1: proč nelakovat bubny? ( jsou docela orezlé a ošklivé)
2: spešl sprej už mám (červený)
3: možná bych to zvládl ale asi to nechám na autě
9: stačí jen 2 vrstvy? žádnej základ se nepoužívá?
o 29.09.2008, 15:03 | Tuner#2 | Upraveno: 2008-09-29 15:04:53
Moje rada, kup Alkyton, klidně nabarvi i bubny (mám to tak už 4 roky), pokud budeš pečlivý, tak se to dá udělat i nasazené na autě. Navíc Tě ta barva vyjde na zlomek ceny spreje (stačí ta malá plechovčička) a vystačí to tak na 10 a víc aut :-)

Tak pozdě. Nevím jak sprej, ale Alkyton vydrží i na bubnech a to dostávají slušnu sodu.
o 29.09.2008, 15:06 | fredh
sprej je na h. Tatík s tím dělal minulej rok bubny a slezlo to skoro všechno, ale nekartáčoval je, opískoval si to.
o 29.09.2008, 15:09 | basstard
no je to sprej asi za 300 kč spešl na brzdy tak by to mělo něco snad vydržet.

tuner2: kde to seženu ten Alkyton a přibližně za kolik? dělají i tmavě modrou barvu?
o 29.09.2008, 15:16 | Tuner#2 | Upraveno: 2008-09-29 15:22:58
basstard: V které koliv lepší prodejně s barvama, názef výrobce je Rust Oleum, produkt je Alkyton a dělá se malá plechovka za asi 140,- ale jak říkám uděláš s tím auta v celé ulici :-) a hlavně to drží (pokud to nepříjde do styku s brzdovkou, pak to jako každý syntetika vzdává). Navíc natřeš štětcem a je to rozlité jako by jsi to stříkal.

A barvu mají v hodně odstísnech a pokud si nevybereš, tak někde i míchají v odstínech RAL.
o 29.09.2008, 15:17 | Petura
malá plechovka Hameritu a namaluješ tím 10aut a ještě ti zbyde a barva drží parádně a s čištěním od rzi to nemusí tak přehánět :o)
mám to osobně vyzkoušeno
o 29.09.2008, 16:00 | Nismo.Power
mě držej spreje bezvadně........ co se týče non spešl normál sprejů třeba na elektrony tak ty držej taky ale tak rok a pak to slábne :)

bubny lakujou tuzeři :)
o 29.09.2008, 16:15 | Tuner#2
Nismo.Power: A třmeny lakuje kdo? Velký tuner? Já jsem je natřel aby nebyli za rok rezavý a navíc to ladí a patří k autu. Docela mě baví, jak si každý myslí, že kotouče musí brzdit lépe. Na lehké auto je to na zadek až až.
o 29.09.2008, 16:25 | Nismo.Power
o účinku tu nikdo ani necek . .. . . ale ono to ve valný většině případů vypadá dost nevkusně když z kola mlátí do vočí velkej červenej buben :) . . . . . neřikám jako antikorozní úprava na nějakou černou barvu proč ne :)
o 29.09.2008, 16:41 | Tuner#2
Nismo.Power: Tak to jo, ale pak už je to na vkusu/nevkusu každého majitele.
o 29.09.2008, 22:10 | Ondry 2.0 20v
já plánuju udělat černý bubny i třmeny :-) takže nebudu tuzer :-)
o 30.09.2008, 07:39 | basstard
já budu dělat ty červený. takže jsem tuzer :-) jinak mám celé auto v origo stavu, garážované, rok výroby 1996 a najeto 72 000 km :-)

s lakováním bubnů si to asi rozmyslím ještě, nejdřívě udělám ty předky.

ps:máte někdo fotky kdo to dělal na feldě?
o 30.09.2008, 09:50 | Nismo.Power
no právě...... origo stav ..... těch 72kkm nevim jestly má bejt dobře nebo špatně neb naše felcka po 55ti už vypadala jako jiný auta po 150ti a ještě sme jí prodali za 45 :)
no ale k tomu origo stavu . .. . . předpokládám když origo tak originální plecháče ......tudíž proč lakovat třmeny a ještě na červeno ? :))
je to celý o vkusu to ano a když je auto červený tak i červenej buben se ztratí ale třeba tmavězelená metla a z do očí mlátící červený bubny to neni zrovna to pravý :)

třeba takto ač to neni moc vidět

foto k příspěvku  od Nismo.Power

o 30.09.2008, 10:09 | basstard
těch 72 000 km je docela málo za 12 let co to máme, šlape jako hodinky, stále v garáži a pořád to šlechtim :-) myslim že v čechách jich moc nebude s takhle málo najetými km. jo jsou tam origo 13plecháče ale plánuju hliníky koupit.

chci to nalakovat protože se nudim a taky protože se nám doma válí ten nevyužitý červený sprej na to (nekupoval sem to já ale brácha). to auto je tmavě modrá metla.
o 30.09.2008, 10:13 | jenicek007
Ja obobne bych uz sprejem brzdy nedelal.Tenhle rok jsem koupil barvu v plechu(cartechgroup.cz) a neda se to srovnat.Hlavne u starsich orezlejch brzdach je to lepsi,pac se ti ta barva sleje a vypdaj jako novy,kdyzto u spreju nee.
o 30.09.2008, 10:19 | Zdenek (A)
Nismo, nebud takovej prudic ;-) Proc by nemohly byt nalakovany bubny? Esteticky je prece lepsi, kdyz je to v laku a ne rezavy. A ze velky cerveny bubny bijou do oci? Nenech se vysmat. Je to jen zastupny duvod pro ten pravy duvod. Pravym duvodem je jakysi stud za to, ze nemam na aute kotouce a tim potazmo silnejsi motor. To je prece nesmysl. Ikbyz budu mit fabii s 1.2 HTP, tak je to taky auto. Sice slabsi motor, ale co ma byt? Majiteli to bud staci nebo nema dost financi na to zivit Passata VR6. A je prece jedno, jaky auto ukrasluje. Podstatne je, jak je uprava udelana. A hezky udelana muze byt i ta Fabia HTP...
o 30.09.2008, 10:21 | Zdenek (A)
Jinak ja na brzdice dal stary osvedceny hammerite a drzi to spolehlive. Obcas se nekde neco odstipne, ale to je normalni. Na jare staci ocistit, laknout oderky a zase to sezonu vydrzi.
o 30.09.2008, 15:20 | Lucass
Skoro jako Nismo, jiny nez cerny a tmavy barvy na bubny je hnus, jinak jsou hrozne vyrazny, neni na nich nic hezkyho a kazdy kolo vypada jinak. Na prvnim aute jsem je nalakoval na stribrno - hrozny, splivaj s elektronem, potom cervenou taky hrozny, na konec cernou a byl klid, jinak Hammerite drzi fakt dobre...
o 30.09.2008, 16:11 | Kesam
Hele ja tam mel lak co mi zbyl po 1 laku z auta a dal jsem to na bubny třmeny a drželo to taky.
o 03.10.2008, 08:38 | TomsonT
Ten hammerite co na to dáváte je nějaký obyč,nebo nějaký spešl?
o 03.10.2008, 11:14 | M@rtin
Na Feldě

foto k příspěvku  od M@rtin

o 03.10.2008, 11:16 | M@rtin
TUZER

foto k příspěvku  od M@rtin

o 03.10.2008, 11:23 | Zdenek (A) | Upraveno: 2008-10-03 11:23:24
TomsonT: Normalni Hammerite, co koupis v OBI... [ Link ]
Na ty strance prvni nebo treti. Prvni je leskly, treti je matny.
o 03.10.2008, 13:38 | prochyq
Taky mam dobrou zkusenost s hammerite a natrit stetcem. Brzdice jsem sundal, rozebral, rez otukal kladivkem, potom jenom lehce vzit ocelovym kartacem, (pokud se to vezme hodne do hladka, tak uz to tak nedrzi), odmastit. Drzi to uz 4-5 let, zadni brzdice, ktery jsem vzal ocelovym kartacem moc peclive, tak po 2 letech opryskavaji.
Kdyz se trmen rozebere, aspon se usetri manzety od nechtenyho tuningu treba cervenou barvou :-). A pritom se aspon da zkontrolovat pistek a stav manzet, pripadne rovnou vymenit. Koneckoncu brzdovka by taky jednou za 3 roky chtela vymenit...
Pozn. Bacha, gumicky na pistkach i gumova voditka nesnaseji ropne produkty, takze kdyby chtel nekdo brzdicum prilepsit vazelinou, tak pouze silikonovou. Pokud se pouzije obyc.vazelina, tak ta guma nabobtna a zacne se to zasekavat, tak bacha.

foto k příspěvku  od prochyq

o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3123 sekund.