Navštíveno 5957x

20.09.2008, 23:06 |
Pluto
Kolečka pěkný, budeš obnovovat i nápisy po nastříkání? Jinak Feldu jsem viděl letos na amatérském rally u Berouna, taky mám doma někde fotky.
hele a jak se jmenuje ta dodavatelka z budějc?
ty podložky to je opravdu moc :)

21.09.2008, 12:26 |
Pluto škodovkář: Stejně to smažou, ale třeba to stihneš :-) Je to AutoDesign. Na Palackého náměstí v českých Budějovicích.
[ Link ]
pluto: proc by se to melo mazat? neni duvod

21.09.2008, 12:29 |
Pluto kral007: Tak je to v pohodě :-)

21.09.2008, 12:41 |
TROY jako synáček
5cm podložky :-))))))))
z pracovního hlediska mám 2 otázky týkající se toho lakování...
1) proč ten lakýrník nemá nějaký respirátor ?
2) jak jste docílili toho, že po tak krátké době jste otočili disky paprskama nahoru - na zadní straně vnějšího rantlu budou obtiský ty hokejky na kterých je to položené ?
PS: ta barva bude tvrdnout minimálně 1 týden, né jen do pondělka...
toto mě pobavilo:)
kola podobny, nikoliv stejny, skoda... Origo jsou Speedline ne?
takovyhle detaily to auto degradujou stejne jako tu felicii.

21.09.2008, 22:42 |
Pluto H-Honza: Neznalost :-) Jen mám o jednu verzi zpět. Není to poslední model, který je teď. Speedline byli jako originál u první verze Fabie WRC. U Fabie WRC Evo 05, se spíše nosily OZ Superturismo.

na fábii se jako kola používalo co bylo zrovna rovné nebo co měli u kopeckých na skladě a ne to co zrovna frčelo:-)
oki uz mlcim, mel jsem tuhle sadu prave na prodej a byly to primo ze skodovky z Fabky WRC a byly to Speedline.
Pluto: a bude to jen showcar a nebo to i pojede a budes davat 4WD?
nemáš jednodušší koupit už hotovou? (za těch 16mega:-)
co do toho dávají za motor?
no oni do toho davaj asi 2,0T, a pluto asi 1,9TDI PD
jednu dobu byla na prodej u camury. www.camurra.cz byla dělaná ve stejném duchu. ale stříbrná. Ale když se to povede bude to hezký vozítko. držím palce

22.09.2008, 20:09 |