
Navštíveno 3170x

nenapada někoho kde by se dalo koupit nebo z ceho sehnat palivovy podavaci cerpadlo? Potreboval bych vymenit soucasné, ktere je umisteno v nadrzi na plovaku za vykonnejsi. To moje dava 0,35bar, ale pod kotlem tlak klesne k nule. Potreboval bych neco, za co bych mohl to soucasne nahradit. Idealne, aby to spolehlive davalo min 0,5 bar. Díky za kazdej tip.
Podla mna jednoznacna volba je walbro
[ Link ]
scream zapomnel napsat, ze jde o diesel.

20.09.2008, 21:37 |
Tuner#2 | Upraveno: 2008-09-20 21:39:48
V těchdle vysokotlakých se moc nevyznám, mám nízkotlak na karbec.
[ Link ] U nás je dobře umí p. Křenek (Křenek motorsport)
EDIT: No tak nic, přečetl jsem si to až po Reprákovi
Ale asi něco takového taky umí:
[ Link ]
Hmm, ma mohlo napadnut podla toho tlaku, nejak som si to neuvedomil.
A na aky kchar to konkretne ma byt ?
Tuner: tomu cerpadlu je prece jedno jestli tlaci benzin nebo naftu ne? Ted tam mam taky podavaci cerpadlo 0,35b z Golfa 1,8i....
Je to na seat cordoba 1,9TDI. Ne, že by tam muselo bejt, ale pri vykonech prez 200PS už je to lepsi.
jinak pocitam, ze facet a walbro budou pekne drahy ne?
Scream: Teoreticky ano. Co se týče ceny, tak ten nízkotlak vyšel na necelých 1500,- ty vysokotlaké válcové jsou přes 2000,- ale přesnou cenu Tě řekne Křenek když mu zavoláš.

22.09.2008, 10:50 |
Rajdlos | Upraveno: 2008-09-22 10:50:56
Scream: pripoj se na ajkso :-)
Tuner: to neni tak hrozny ty jo. Nevim, ale pripada mi, ze ty cerpadla, cos psal ty jsou klasicky a ne ponorny, ale zase tak tomu nerozumim. Potrebuju nizkotlaky. Naftovy cerpadlo si saje samo jako karbec, potrebuju mu jen pomoct, proto sem tam dal to z G2, a i to, kdyby ve vysokejch otackach pri zatizeni nepadal tlak, by bylo ok.
Scream: Tak to jsem úplně přehlídnul, tohle ponorný nejsou :-/
walbro stojí necelé 3 litry od idaha