Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > Youngtimer conwoy 2/3 - VW Bus T2b - převodovka + první test osazení motoru ;-)

 o Navštíveno 13760x o
o 31.01.2016, 21:11 | Luke-Jeep
Tákźe - odmlčeli jsme se na delší dobu, než bylo původně v plánu...

Průser byl v převodovce... Podle původních tvrzení od prodávajícího (měl podobný plán jako já - také s busem) měl jít v této převodovce (předohrab subaru) relativně snadno otočit diferák... (Aby nebyl 5 zpáteček)

No - asi už jste pochopili, že to úplně nedopadlo... :-D

První nápad byl otočit celou převodovku... Předělat maličko mazání atp... Bohužel jsme narazil na světlou výšku... Tudy cesta nevedla

foto k příspěvku  od Luke-Jeep



o 31.01.2016, 21:20 | Luke-Jeep | Upraveno: 2016-01-31 21:21:56
Začal jsem tdy hladat další možnosti převodovek, měřit a shánět... Kapku zdrblej z toho, že se toto dalo řešit prakticky rok, kdybych věděl, že to musím řešit...

Možností je spousta (aut s motorem za zadní nápravou sice moc není, ale je i dost převodovek s možností otočení diffu..) nicméně žádná co by nestála nesmysl a nebo co by byla alespoň relativně brzo dostupná...

Začal jsem tedy řešit možnost busí převodovky a subaru motoru...

Bohužel nebude 5 kvaltů, převodovka relativně krátká, ale na tahání podvalu to bude ok ;-)

Tákže...: začali jsme shánět mezikusy - a spojkový komponenty do nich adekvátní...

foto k příspěvku  od Luke-Jeep

o 31.01.2016, 21:24 | Luke-Jeep
Nicméně všecky za nesmysl a hlavně - nepřišlo mi to jako dobré řešení...

Nicméně jsem v Anglii našel firmu, která dělá kompletní klemy pro busíky se subaru motory...

Krásná práce za relativně rozumné peníze... Balík přišel (před vánocemi) za 4 pracovní dny (!!) s velmi solidní výbavou a hlavně dokonalým zpracováním

foto k příspěvku  od Luke-Jeep

o 31.01.2016, 21:26 | Luke-Jeep

foto k příspěvku  od Luke-Jeep

o 31.01.2016, 21:29 | Luke-Jeep

foto k příspěvku  od Luke-Jeep

o 31.01.2016, 21:31 | Luke-Jeep

foto k příspěvku  od Luke-Jeep

o 31.01.2016, 21:38 | Luke-Jeep
A složená převodovka... (Zatím neočištěná - na to přijde řada, až se vše odzkouší...

Ještě mám v hlavě další řešení - a asi i pěti kvalt, i s využití klemy, ale to až příští zimu ;-)

foto k příspěvku  od Luke-Jeep

o 31.01.2016, 21:38 | Luke-Jeep

foto k příspěvku  od Luke-Jeep

o 31.01.2016, 21:41 | Piskoteek
po stránce strojařiny můžu říct, že zpracování je opravdu pěkné..jen tak dál pantáto
o 31.01.2016, 21:41 | Luke-Jeep | Upraveno: 2016-01-31 21:43:02
Převodovka usazená - jen startér nám pak dal řádně zabrat - musela cca ještě 10x dolů ;-)

(Zde vytažena i nádrž - museli jsme ji vyčistit ;-) )

foto k příspěvku  od Luke-Jeep

o 31.01.2016, 21:43 | Luke-Jeep
Nádrž venku... Vypadala tak jak jsme čekali...

foto k příspěvku  od Luke-Jeep

o 31.01.2016, 21:45 | Luke-Jeep
...protože auto stálo 23 let venku a bez hnutí... ;-) kapku z ní vypadlo bince ;-)

Nicméně vyćištěno, odrezeno, pořešeno a šup s ní zpět ;-)

foto k příspěvku  od Luke-Jeep

o 31.01.2016, 21:49 | Luke-Jeep
Nádrž zpět...

...a dořešit spojku - nakonec půl na půl T3 2,0 a Subaru ;-)

foto k příspěvku  od Luke-Jeep

o 31.01.2016, 21:50 | Luke-Jeep
A co byste řekli? Měl ho tam!

No a teď to teprve začíná ;-)

foto k příspěvku  od Luke-Jeep

o 01.02.2016, 15:44 | jura.j
herdek tá vana je pekelně nízko :o)
o 01.02.2016, 16:39 | Luke-Jeep
Vana samozřejmě odstraněna a nahrazena VÝRAZNĚ menší sestřičkou - řeším dokonce i suchou vanu atp... Uvidíme až s tím jebneme o zem ;-)
o 02.02.2016, 08:24 | xenonman
lukasi super, jen jedna technika?

ty nemas strach jak se děla takov velká-mala laborace kolem motoru, že se nepoškodí - neposkrabé lak atd?

a poslední věc čím čístíš tu převodovku?
o 02.02.2016, 10:12 | Luke-Jeep
Draku s tou laborací - chtěl jsem to dělat před lakem, ale bohužel to nevycházelo časově skrzevá lakýru tenkrát...

Naštěstí tím, jak jsme udělali vyndávací zadní čelo, děláme vše prakticky "pod autem" a kolem laku se ochomejtáme jen v motoráku... Tam se bude lak ještě dolaďovat... Nicméně přípomínka velmi na místě ;-)

Ad převodovka - mno - to je dobrej dotaz :-D určitě začnu drátěným kartáčem a pak... Ještě nevím :-D
o 02.02.2016, 12:31 | Chris
Luke-Jeep: zatial len test s atmosferov a potom tam nahodis 2.0/2.5T ? Nech ma busik trochu sily ? :D
o 02.02.2016, 12:34 | Luke-Jeep
Hehe - draku nee... Prdím na to... Tam se musí dávat i jiná klema na převodovku... Na tahání podvalu to stačí ;-)
o 02.02.2016, 23:11 | Kamil07
Cekal jsem motor z WRX nebo STI, kdyz jsem cetl o Subaru, ale i tak super prace.
o 03.02.2016, 08:15 | Luke-Jeep
Jojo - byl v hledáčku, ale upřímně - na sprinty mě neužije a tahat podval s 250ti koňama a 20l/100 + je zbytečný ;-)

Nicméně - nikdy neříkám nikdy ;-)
o 03.02.2016, 08:37 | Petura
máš můj obdiv za nervy a píli kolem celého projektu
o 03.02.2016, 20:56 | Transportérák
Sleduju to tady od samého začátku, a opravdu klobouk dolů. Sám jsem tímhle postiženej a krabice jsou můj defakto život cca posledních deset let. Do té doby byl doma NR1 Golf MK1 cabrio. Fandím a doufám, že se za náma přijedeš někdy podívat na nějakej busíkovej sraz :-) Chtěl bych to opravdu vidět a slyšet na živo :-)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3005 sekund.