Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > E36/E46 turbo

 o Navštíveno 14272x o
o 26.05.2015, 22:59 | Augi
Ahoj, máte někdo zkušenost s montáží turba na R6 E36/E46?
Děkuji,
Michal


o 26.05.2015, 23:10 | Rajdlos
Mame nekolik zakazniku ;) na jaky motor presne?
o 27.05.2015, 07:35 | Augi
Rajdlos: Jsem ve fázi výběru auta pro zábavu, proto se ptám. Chci za "holý" auto dát do 100k a zbytek se uvidí. Proto jsem na to šel od lesa, ve smyslu, který motor je na to nejvhodnější.. Podle toho se bude ubírat můj výběr :-)
o 27.05.2015, 07:36 | Augi
Zatím se jeví nejschůdnější 323i 2.5i, 125kW...
o 27.05.2015, 07:37 | Rajdlos
Nej M52 nebo M54. Je jich všude mraky.
o 27.05.2015, 08:04 | H-Honza (M)
CervinVega stavěl nějakej takovej projekt ne? Zkus jeho kontaktovat, nemůžu teď ty jeho stránky najít.
o 27.05.2015, 10:10 | .mycTD
streetpro?
o 27.05.2015, 22:43 | endru.ondra
koukni na stránky drifting.cz tam par lidí turbý bmw 2.5 na drifty a možná by i poradili
o 28.05.2015, 17:25 | assassin
s tim rozpoctem bych sel radeji do e36 a motor M50 - tzn 325i. M52(323 a 328) ma hlinikovej blok, M50 je litina, vydrzi vic.
Mam rozhrabanej podobnej projekt - e36 na zabavu, ale zustavam u NA, vykon mi nejak extra nechybi, par kilo dolu udela docela rozdil...
o 28.05.2015, 21:39 | rover (WoodTech)
Augi už na tebe jde krize středního věku ? :-D
o 29.05.2015, 11:21 | CervinVega
Asi je lepsi vzit motor M50B25TU (vanos), drive se tvrdilo, jak je lepsi mit nevanos, ale s odstupem casu ty vanos motory vydrzi stejne a maji mensi hmotnost rotujicich soucasti, jsou mladsi, maji nizsi spotrebu a emise (pokud to nekoho u turbo motoru pro zabavu zajima)...
zase bude casem potreba pretesnit vanos...
jinak bud foukat malo (tj. tak do 300PS) nebo dat vyssi tesneni/jine pisty a ARP stefty (do 600PS, pak zacinaji mit problem ojnice)
o 01.06.2015, 11:04 | xxfavo1
co toto ? [ Link ] a nebo toto [ Link ]
o 02.06.2015, 22:51 | Augi
CervinVega: Asi tohle jsem chtěl slyšet. Děkuji.
o 02.06.2015, 22:55 | Augi
xxfavo1: to první vypadá fajn, ale má výbavu, kterou v autě "pro prdel" nechci. Zbytečně těžké el sedačky, nepotřebuji navi, ani další prkotiny, takže ano, pěknej kousek, ale pro mě zbytečnej.
o 03.06.2015, 08:49 | xenonman | Upraveno: 2015-06-03 08:51:07
Augi, ale uz je to hotove a jezdi to, ty věci co jsi vyjmenoval vyndas behem par hodin a jeste je prodas a muzes za to koupit spoustu fungujicich veci, ty lidi co uz jezdi s upravenym turbo motorem ze serie ti kazdy rekne, ze je to beh na dlouhe noci a vychytavani spoustu veci, za zvazeni to stoji :-)


sam jsem si daval do s2000 kompresor a mastin turbo tak uz bych do toho asi znovu nesel...
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3241 sekund.