
Navštíveno 13061x

Kapku jsme se odmlčeli, nicméně to neznamená, že busík stagnuje... Práce se sice díky rozjezdu projektu "dům" kapku zbrzdily a zbržděné budou, dokud se nepodaří popohnat úředního šimla a získat love z hypotéky, nicméně alespoň kapku pokračujeme ;-)
Zajímavé setkání na dílně - dva skoro totožné, relativně hodně vzácné T2 - přechoďáky a/b prakticky ze stejného měsíce roku 1973... Včetně stejných původních barev, jen můj byl ješte
V továrně oředělán na westfálku...


14.04.2015, 15:43 |
Luke-Jeep | Upraveno: 2015-04-14 15:45:04
Nejprve je potřeba omlátit ze spodku veškerej starej nános a originální gumovou ochranu spodku...

To znamená na pbroušená dlátka a jedeš... Necítil jsem ramena ještě dva dny potom :-/ navíc plnou držku toho bordelu - všecko se dělalo nad hlavou :-)
Nicméně semtam ořišel na pomoc chlupatej pomocník ;-)

Podběh v půlce cesty...

Nutná odměna za práci ;-)

Hele s předním jsem ti pomohl, ale zadní si udělej sám ;-)

A teď anketní otázka...: jaká barva příjde na spodek? Malá nápověda ;-)

Jop, bílá! ;-) šikovní ;-)

Tak a spodek nachystanej na snižování...
Píjdeme cca o nějalých 15cm dolů, tak uvidíme zda to bude stačit ;-)

Luke-Jeep:
Proč se sajrajt z podvozku nesundal před lakem? Nebo sis byl jistý, že se nikde nenajde nic rezavýho, co by bylo potřeba povařit, opravit? Ptám se opravdu jako amatér jestli to má nějakou logiku :)?
A co je to za druh bary na podvozku?
Jinak každopádně paráda!
Jojo podvozek byl na kritickejch místech odkrytej už před lakem - plus zevnitř očištěný všude, teď už se řešili jen plochy, který byly zkontrolovaný z druhé strany a zákoutí z megaželeza, který jsme ještě rezavý neviděli... nicméně důvod byl prozaický - špatné počasí a nedostatek času na podzim...
Dobrá věc se podařila - nenalezeno ani jedno rezavé místo ;-)
Jinak spodek... Já používám klasickej Alkyton + v podbězích a na místech s rizikem bombardování kamínkama pod alkáč ještě přelakovatelný hladký body...

14.04.2015, 17:08 |
Angličák | Upraveno: 2015-04-14 17:10:29
Doporučil bych objevit PUR nebo EPOX základní 2 složkové barvy, pak není třeba používat sporný alkyton a ještě víc spornější cokoliv od BODY.Škoda že se p. Nastálek nepoučil od lakýrníka, co ten epox jako základ použil. Ale v zimě a sračkách to asi jezdit nebude, tak se asi nectnosti tohoto spojení neprojeví. A dál zas za chytrého nebudu, ať si každý sám přijden a to co je ok. A tímto to neshazuju, jen podotýkám a samozřejmě moc držím palce. Bude to pecka.

14.04.2015, 17:41 |
Luke-Jeep | Upraveno: 2015-04-14 17:45:12
Pan Nastálek s lakováním spodku má společnýho jen dílnu. "Sporný" alkyton mám na broukovi 5 let, naježděno cca 70.000 km a problém nemám vůbec žádnej. A to jsem schválně někam dvousložkový základ dal, někam ne, ať vidím rozdíl... A žádný nebyl ;-)
Ta věc co jsem popsal jako body není od značky body (omlouvám se za nepřesnost - u nás se tomu tak říká), ale něco, co mám taktéž tyto km na broukovi - jen si nepamatuju firmu a název - bylo mi to doporučeno u nás v Brně v Autolaky Hrubý... A já jsem po těch letech spokojený.
Upřímně nechápu tón typu "objevit něco" a "pan nastálek nepřiučil" nicméně ani já prudit nebudu...

21.04.2015, 20:42 |
Kesam JO Alkyton je vlajka.