Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > Chip SII 3,6 - má smysl?

 o Navštíveno 27657x o
o 24.10.2014, 09:41 | kasko
Má smysl? Ví někdo, jak se pohybují ceny?

Jak by se tvářila ŘJ DSG na upravenou ŘJ motoru? Je potřeba to nějak dále upravovat?


o 24.10.2014, 10:19 | OMEGA
Orientačně : + 20 KW, + 45 NM, 4-5 táců. Při tomhle nárůstu bych se DSG nebál. Já bych se rozhodoval podle toho, co to udělá se spotřebou, v případě alespoň malé úspory aspoň půllitr na sto bych to tam za ty prachy nacpal. Ale halt to není zrovna motor, který ti po chiptuningu vyrazí dech, na to jsou jiné motorizace.
o 24.10.2014, 10:50 | kasko
určitě to nebude nic extra. Je to atmosféra a není to nějaké TDI, nebo TSI.
Právě proto se ptám. Ono v sérii jede docela dobře, ale hraji si s tou myšlenkou...
o 24.10.2014, 10:59 | 323Marty
Já si nechal upravit řídící jednotku i u čtyřlitrový V8. Jasněže z výsledku se neposadíš na zadek, protože rozdíl mezi 225 a 240kW poznáš jen minimálně a třeba jen když zrychluješ na dálnici z 230 na 260, tak je vyšší výkon cejtit. Proto sem s chlapama, co mi to dělali klad důraz spíš na vylepšení křivky kroutícího momentu, kterou se jim podařilo po 10 hodinách hodinách práce krásně vyhladit, takže to auto od 1000 otáček tahne jak naviják. Jo a za 4-5 táců ta úprava fakt nebyla - ladilo se ve dvou lidech celej den s použitím celkem drahé techniky akcelerometru a GPS u velmi dobrého známého, kterej staví závodní motory už x let. Nevim, jestli bych si troufnul dát k úpravě takovej motor nějakýmu joudovi za čtyři litry, aby to jen doje.al..
o 24.10.2014, 15:30 | Honza2.016v
pokud to je přímovstřikovej motor a někdo u něj nabízí brutální nárust výkonu, tak ruce pryč...

naladit takovej motor uměj jen v továrně a pokoutnej chiptuner z toho nevymámí nic... viz.:

[ Link ]

překladač do AJ. a máš jasno... i Stephan ze Squadry z přímovstikovýho motoru nic moc nevymámí...to je tak pro někoho kdo chce mít dobrje pocit že udělal maximum...

a to má potřebný vybavení a za sebe můžu říct že umí (mam od něj SW ve 2 autech a těch 11000,- nelituju... nejlepší poměr cena/výkon co se chiptuningu týče..)nic "od stolu" tamhle a tuhle přidám, tu uberu, ale SW dělanej a vyvýjenej na konkrétní motor s určitým setupem podle lambdy a průběhu Mk na válcích za všech režimů..

pokud si s tím orpavdu někdo vyhraje s lambdou a na válcích, tka reálně nějakejch 10kW max...bez dalších zásahů do motoru...
o 25.10.2014, 14:18 | Shr3k | Upraveno: 2014-10-25 14:19:53
Honzda2.016V: Vopravdicky? :-) [ Link ]

Mně to přijde dobré, na to že tam jsou původní svody a ne ty lepší z R36...
o 26.10.2014, 01:15 | crestik
ten graf je nějaký kouzelný, ne? Při 1800ot se jim zvedl Mk o 50Nm, pak uprostřed o nějakých 20, a na konci o 60. Takže to zatáhne jak TD a vrchol pak jak nějaký Type-R :-)
o 26.10.2014, 15:59 | xenonman
omlouvam se za vstup mimo misu, ty data do toho grafu jen nekdo dava podle vlastni uvahy? treba jako kdo by meril auto pri teplote oleje 13 stupnu? pry udajne ty data z grafu se daji snadno upravovat dle potreby jen hodnotou nasavaneho vzduchu atd takze nerikam, ze je to tento pripad. ale ne vzdy graf je vse.

osobne jsem myslel ze 3.6 superb je stejny jako vw jen priskrcene, postaci pry prehrat soft na vw, co je na tom pravdy?
o 26.10.2014, 19:04 | Transportérák
Jen okrajově vstoupím. Přesně jak píše xenonman. Stačí tam přehrát SW z Pašíka R36 a jede to o dost jinak teda. Píšu to proto, že to nedavno můj kamarád podstoupil. Rozdíl je opravdu znát :-) Jinak detaily uplně nevím, nejsem ladič. Prostě jen, že teď tam má SW z R36 a podle změny chování auta to jen pociťovka opravdu není. to auto je super. SII
o 27.10.2014, 14:00 | kasko
Transportérák:
nevíš náhodou, kde mu to dělali a na kolik tahle sranda přišla?
o 27.10.2014, 14:12 | Transportérák
Až se s ním uvidím, můžu se poptat.Myslím, že někde tady u nás v CZ západní čechy.
o 29.10.2014, 12:27 | Woko_O
kasko: Hele je tam jednotka MED17, takže teoreticky bude muset ven. Je to přece jenom atmosféra tak od toho nemůžeš čekat vyloženě zázraky. Nicméně ladí se to na cca nějakých 214kW a 360Nm. Vychazí to na cca 15tis.
o 29.10.2014, 17:58 | kasko
Tak díky všem. Sondoval jsem i tady v okolí. Dělá to pan Uhlík. U něj jsem už upravoval 4 auta a nikdy žádný problém.
První byla Fabia 1.4 MPi 50kW, to byla spíše úprava sériové díry v Mk, než zvednutí výkonu.
Pak to byly
SI 1.9TDi 96kW
Passat 2.0 TDi PD 103kW
OII 2.0 TDi CR 103KW /vzhledem k tomu, že byla 4x4, tak to bylo o něčem jiném.
Nyní u něj zkusím SII 3,6. Narovinu mi řekl, že musí ŘJ ven a mám počítat s nárustem okol 13%.

Tak uvidíme...
o 29.10.2014, 18:14 | Shr3k | Upraveno: 2014-10-29 18:16:26
xenonman: Zeptej se u autorů... Ad R36 však píšu, že na to, že to nemá ty passaťácké svody, které se IMO mírně liší, tak ty mapy fungují celkem dobře ne...
o 29.10.2014, 18:41 | xenonman
dej pak vedet info jak dopadlo, vse je o penezich, co mam info pokud maji vhodne vybaveni vse jde delat prez kabel, treba apr za jine penize umi :)
o 29.10.2014, 23:00 | Woko_O
MED17ku zatím po kabelu neuděláš.. Nedovolí ti to ochrana. Jednotka musí ven.
o 30.10.2014, 01:09 | xenonman
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Přímé přeprogramování



APR DirectPort Programing: je patentovaná technologie, kdy každý distributor APR připojený k internetu má přístup k nejnovějším verzím softwaru. APR jako první přišlo s přímým přehráním programu do Řídící jednotky, které bez zbytečných zásahů do hardwaru auta a přidáváním dalších zařízení do složité a drahé elektroniky přehraje data v Řídící jednotce. Nemusí se tedy vyndavat Řídící jednotka z vozu.

o3 ma take jednotku med17 a lze to
o 30.10.2014, 09:01 | Woko_O
Bych chtěl vidět jak třeba udělají jednotku z bmw F07 GT.. Nebo tuhle jednotku ze Superba když bude "zamčená". To je zajimavý docela.. :)

Trojkova octavia ma většinou EDC17C46.. To je trochu jiná jednotka a ta po kabelu jde..
o 30.10.2014, 09:58 | xenonman | Upraveno: 2014-10-30 09:58:50
mě je to osobně uplne jedno, jen říkam, že APR děla bez zásahu do jednotky, stejně tak umí mého sharana 7n, který má stejnou jednotku...

nicméně to není předmětem této debaty, Kasko napis jak si pochodil a co si za to dal,pokud by se jednalo jen o přehraní softu z r36 tak 14tis cena je docela dost
o 03.11.2014, 08:06 | Vasekkch
Tohle vše jde u APR po kabelu. Není třeba fyzický zásah do jednotky. Můžu ti to nahrát a pokud se ti to nebude líbit tak 30dnů na vrácení peněz.

Currently released Bosch MED17.x and EDC17.x ECU upgrades applicable to this release:

- 1.4 Turbo (Ex. A1)
- 1.4 Twincharger (Ex. MKV Polo)
- 1.8T EA888 Gen 1 Transverse (Ex. MK2 A3)
- 1.8T EA888 Gen 1 Longitudinal (Ex. B8 A4)
- 2.0T EA888 Gen 1 Transverse (Ex. MK6 GTI)
- 2.0T EA888 Gen 1 Longitudinal (Ex. Amarok)
- 2.0T EA888 Gen 2 Transverse (Ex. MKII TT)
- 2.0T EA888 Gen 2 Longitudinal (Ex B8 A4)
- 2.0 TDI CR Transverse (Ex. MK6 Golf)
- 2.0 TDI CR Longitudinal (Ex. B8 A4)
- 2.0 TDI CR Biturbo (Ex. Amarok)
- 3.0 TDI CR (Ex. C7 A6)
- 3.0 TDI CR Biturbo (Ex. SQ5)
- 3.6L FSI VR6 (Ex. C7 Passat)
- 4.0 TFSI (Ex. RS7)
- 4.2L FSI V8 (Ex. RS5)

Previously unsupported models:

- Late model 2.0 TSI CC and Tiguan
- Late model 2.0 TFSI TT
- Late model 2.0 TFSI B8.5 A4 and A5
- Late model TDI models
o 03.11.2014, 10:46 | Woko_O
Jo aháá..oni se zabývají jen koncernem. To jsem neveděl. Zajímavý.. :)
o 04.11.2014, 06:14 | kasko
Vasekkch: kolik za úpravu 3,6?
Klidne to písni na mail
o 09.11.2014, 00:05 | Deliquente
Kasko mas nejak poladen vyfuk nebo sani? Motor ma krasny zvuk ale musi se otevrit:)
o 10.11.2014, 05:47 | kasko
ne. Nemám nic.
Jezdím s tím hodně KM, tak nechci nic uřvaného.
Jsem svolný maximáln+ě k bavlněné vložce do airboxu, ale nevím, zda-li to nějak pomůže....
o 25.11.2014, 06:50 | kasko
takže příští týden bude provedený chip.
Pak nechám auto odbrzdit, spíše pro informaci.
Navíc chci zkusti malinký pokus a to v tom, že pořídím bavlněnou vložku do originál airboxu.
Provedu 2 měření, tzn. s originál papírem a pak bavlnou.

Jsem zvědavý, zda se to nějak projeví, ať už negativně, nebo pozitivně...

Grafy sem pak samo hodím...
o 25.11.2014, 09:29 | MiniMike
idealni by bylo jeste zmerit auto pred chipem....
o 25.11.2014, 20:56 | kasko
MiniMike, to by skutečně bylo ideální, ale to bohužel už nedám. Brzdit to budu v Praze a upravovat na Moravě :(
o 28.11.2014, 10:04 | Woko_O
To někdo dělá úpravu bez brzdy?
o 29.11.2014, 00:12 | kozlustechnykus
Jen asi 90% upravcu :)
o 01.12.2014, 22:20 | Octávák
Taky myslím, že je lepší si to udělat někde, kde ti to změří před a po, jinak je úprava diskutabilní a takovej ABC tuning si na placebo efektu založil živnost
o 02.12.2014, 13:14 | Woko_O
Ani tak nejde o to jestli je úprava diskutabilní, jako o to že na brzdě jsou vidět poklesy ve výkonu způsobený třeba nefunkčním turbodmychadlem atd.. Pak se to zastaví ještě před tím než se nějaká úprava vůbec udělá..
o 02.12.2014, 18:10 | kasko
Woko_o:
Kdyz bude problem na turbu, budu moc rad :))))))))))))
o 02.12.2014, 20:52 | Woko_O | Upraveno: 2014-12-02 20:53:27
Nebavím se samozřejmě konkrétně o tvým motoru, ale všeobecně.. :)

Jako aby sis nemyslel že jsem takovej blbec s tim turbodmychadlem u 3.6 FSI.. :D
o 03.12.2014, 19:47 | Mending
Škoda Superb 3.6 FSI a Passat R36 nejsou stejné motory. Neliší se pouze SW v řidící jednotce motoru.
o 04.12.2014, 18:39 | kasko
Tak chip hotovy. V nejblizsi dobe zkusim odbrzdit. Nyni hledam kde... Nejlepe okoli Uh, ale klidne i Brno....
o 04.12.2014, 18:46 | kasko
Jeste bych se chtel zeptat. Jaky je rozdil v mereni, kdyz bych meril na brzde 4x4 a kdyz bych meril na brzde 4x2 a zadni nahon elektronicky odpojil. Jedna se preci o haldex, tzn. Pseudoctyrkolku.

Diky za rady
o 04.12.2014, 19:10 | Tuner#2
Jak chip hotový a že to budeš teprve brzdit?

On se opravdu najde někdo, kdo si nechá benzínové auto načipovat bez toho aby to bylo při změně mapy na brzdě se širokopásmovou lambdou a SW úpravu dělal někdo, kdo tomu rozumí? Nevěřím, že v době, kdy se o úpravách dá dočíst tolik to ještě někdo dnes udělá. Benzín není nafta a velmi rychle může motor zakukat...
o 05.12.2014, 08:16 | kasko
To tuner: uvidíme, co ukáže brzda. Vím, ideál není ladit atmosféru jenom chipem a bez brzdy, ale nemám důvod mu nevěřit, jelikož mi dělal X aut a bez nejmenšího problému...
o 05.12.2014, 09:37 | schwaboid
A co ukáže, když nevíš co bylo předtím?
o 05.12.2014, 10:28 | zipp
schwaboid: ukáže, na kolik se ten úpravce dostal, ne? co bylo předtím je celkem irelevantní.

Taky moc nechápu tu mánii s brzdou, copak se auto nedá načipovat bez brzdy? Já měl načipovaný vždy všechny svoje auta, na brzdě nikdy nebyly a vždycky lítaly moc pěkně
o 05.12.2014, 10:29 | zipp
Chápu, že s brzdou se to dá odladit ještě o něco líp, ale ne každej si čipuje soutěžní speciál, většina lidí čipuje auto do běžnýho provozu
o 05.12.2014, 10:55 | assassin
Zipp: tak bez brzdy je to naliti softwaru kterej byl odladenej na jinym aute - tzn nereflektuje to rozdily a opotrebeni tveho konkretniho motoru... Zjednodusene, ona brzda vlastne simuluje jizdu - takze se da ladit i tak ze vozis frajera s notebookem a misto brzdy pouzivas normalni jizdu .... Taky spoustu udaju ktere driv dokazala ukazat jen brzda a senzory s ni spojene uz maji jednotky aut v sobe a staci si z noch ty udaje jen vyvolat...
U naftaku to kdyz to zlehcim neni takova veda ... Povolis vyssi tlak na turbu a pridavas palivo az to zacne hulit :)
U benzinaku je to podstatne slozitejsi a tam uz bych si jen tak nakej chip bez brzdeni nedal.
o 05.12.2014, 11:28 | schwaboid | Upraveno: 2014-12-05 11:29:14
Zipp: ty jsi dobrej myslitel :-) na kolik se dostal čeho. Pokud nemá vstupní (provotní) data, nemá je s čím porovnávat. Takže to pojede třeba stejně nebo taky hůř .... boha jeho
o 05.12.2014, 11:49 | kasko
OK, díky všem za rady. ANo, udělal jsem chybu, že jsem to neodbrzdil před úpravou. Moje chyba.

Ptám se, zda-li se dá brzdit na 4x2, když mám 4x4 /přes haldex/
Budou jiné hodnoty při 4x4 a při 4x2?
o 05.12.2014, 11:49 | kasko
schwaboid: to, s čím jsem byl v Praze, byl tátův ropák, jen tak mimochodem :)
o 05.12.2014, 12:08 | assassin
Kasko: myslim ze to jde jen v pripade pokud jde to auto dostat mechanicky/elektronicky do stavu ze pohani jen tu merenou napravu...
Naky odchylky v cislech budou vzdy... Da se rict ze obsluha brzdy ti tam vhodnym zadanim parametru nameri co si budes prat....

o 05.12.2014, 19:52 | Tuner#2 | Upraveno: 2014-12-05 19:55:15
zipp: Člověk, co se mě nedávno vysmíval ohledně znalostí a názoru na auta napíše, že brzda je jen mánie??!! Ach jo, kam to tady spěje...

kasko: Neudělal jsi chybu, žeš to neodbrzdil před chipem...

Udělal jsi chybu, že jsi to nenechal udělat firmou co má zkušenost s benzínovým motorem, neb žádná pořádná by nesáhla do SW jednotky bez připojené diagnostiky, která bude napojená na čidlo klepání a bude měřit lambdu ve výfuku. U benzínu se dá velice snadno špatným předstihem či špatným poměrem směsi dosáhnout špatného spalování (v mezní situaci dojde k detonacím) a to má neblahý vliv na písty/kroužky a vůbec celý spalovací prostor. Tohle rozhodně není taková prdel, jako tuzit nafty, kde přidají tlak, nacpou tam víc nafty a fertig... Jak už tu padlo, benzín jde ladit jedině v zátěži ať už při jízdních zkouškách a nebo na brzdě, která onu zátěž simuluje. Tady nejde vůbec o to jaké hodnoty z brzdy vypadnou, neb ty jdou velice snadno špatným (a nebo cíleným zadáním) vstupních dat ovlivnit...
o 07.12.2014, 18:39 | camron
Takže...kdo umí tento motor, kdo je expert na "benzíny" a odladí to skutečně na míru? Kontakty, zkušenosti? Nejlépe Morava!
o 07.12.2014, 18:49 | Proffesor_W
sahni do penezenky a nech to LSC
o 08.12.2014, 07:37 | camron
Na kolik to, orientačně, může přijít? Na ceník jsem se díval, avšak ne zcela mu rozumím...
o 08.12.2014, 09:53 | Padre
tak za tu cenu u LSC to absolutně nemá smysl u atmosféry,mě by to vyšlo cca na 50000kč a to je trošku mimo
o 08.12.2014, 16:27 | kasko
camron. Když vydržíš do Vánoc, zajedu to odbrzdit... Pak ti dám, nebo nedám kontakt.
o 08.12.2014, 16:44 | camron
Vydrzim, nebot fakt nejsem padly na hlavu, abych dal 50tis.za software. :/
o 08.12.2014, 17:21 | Tuner#2
Na moravě Brázdil, Komárek a tady v čechách p. Čepek, který má novou brzdu a není moc lidí v ČR co umí naladit benzín tak jako on...

Jo pokud si někdo chce odrovnat motor, tak pak kdejaké ABC tuning co potká před makrem na parkovišti. Opravdu nechápu, jak může být ještě dnes někdo tak naivní, že to jde naladit bez brzdy?
o 08.12.2014, 18:31 | xenonman
to jsou zase nazory, mam kamosa co ladi ameriky a bez brzdy, pokud clovek u toho malinko premysli, umi ziskat data na bohatost smesy, teplotu z vyfuku a dalsi podstatna data neni duvodu k odrovnani motoru. bral bych to jako brzda je prijemna, ale taky to neni vse a i na brzde se daji delat kouzelna cisla bez upravy jednotky
o 08.12.2014, 18:32 | assassin | Upraveno: 2014-12-08 18:35:15
Tuner: zas jestli ten motor je stejnej jako ve vw a jen seskrcenej softem tak by origo vw soft nemusel byt takove zlo ... (Jen teda si nejsem jistej jestli je ten motor opravdu stejnej)

Xenonman: jo pri jizde jde v podstate naladit to same co na brzde - jen kdyz ridis nemas moc cas sledovat data a taky je trosku "neprofesionalni" s ladenym autem litat nekde sem a tam - riziko nehody atd...
o 08.12.2014, 18:54 | Tuner#2
xenonman: Četl jsi tohle: 05.12.2014, 19:52 že tady zpochybňuješ nějaké názory? Nikde nepíšu, že bez brzdy to nejde, ale nejde to bez odpovídajících znalostí a napojených čidel při zátěžové jízdě.

assassin: Samozřejmě pokud je auto seškrceno z výroby jen SW, tak tu možnost je, ale mnohdy je tam min. jiná vačka, jiný KP, jiné sání či výfuk a to už jsou věci co to dokážou dost zásadně ovlivnit...
o 08.12.2014, 19:03 | Woko_O | Upraveno: 2014-12-08 19:04:39
Benzín se opravdu ladí trochu jinak. Nicméně, pokud člověk ví co dělá, dá se to zvládnout i bez lambda sondy a snímače klepání. Na seriových, ne závodních autech, je to riziko menší pokud člověk ví kde jsou limity pro to aby se něco stalo. Pokaždý je samozřejmě dobrý mít auto na diagnostice a auto odbrzdit. At už kvůli viditelnosti úpravy tak kvůli tomu že jsou vidět případný chyby v průběhu výkonu. Pro vaší informaci, dnešní dieselový auta se samozřejmě neladí jen přidáním tlaku z turba a přidáním paliva..je to spoustu dalších faktorů, který je potřeba upravit. Takhle se možná dřív ladily starý Octy a 1.9TDi rotačky..a i tam to není jen o tom.. :)

Superba samozřejmě lze odměřit, pokud to má haldex, jen na přední nápravu. Rozdíly tam možná budou, ale nic dramatickýho, jelikož veškerý výkon půjde jen na přední nápravu. Samozřejmě to musí jít vypnout v plném rozsahu zatížení..

Camron: standartně bychom dokázali cca 214 kW/365 Nm ale v Praze..
o 09.12.2014, 16:26 | Honza2.016v
dnešní seriový auta maj WB sondu už v serii, tak teoreticky palivo doladíš..pokud se umíš dostat na hodnoty co ukazuje... klasickou narrow band naladíš kulový, maximálně ECO style v jízdě bez požadavku na výkon..palivo navíc není problém naladit na silnici (ale jak už bylo zmíěny porušuješ předpisy pokud ladíš otáčkový pásmo od 5000 vejš a velkou zátěž motoru -to někdy jsou ryhclosti už kolem 200km/h i u pitomý 1.8my v mém případě.. na některý zákoutí v mapách se pak ani nemáš šanci na silnici pořádně dostat..nebo maximálně na zlomek sekundy..)

předstih bez brzdy ideálně nenaladíš nikdy ! (za dob favorita a GII stačily stopky, kopec, a klíč k povolení rozdělovače a měřit akceleraci na 3 proti kopci :)))

Dnes to nějak jde s loggerem, kterej umí přepočítat zrychlení a známé odpory na Mk..ale to je taky poměrně nepřesný, ale k něčemu se to blíží..)) - poslechem motoru, nebo řízením se čidlem klepání bez monitoringu Mk/P bude předstih zbytečně vysokej (někdy od bodu s max Mk v daným bodě můžeš zvyšovat klidně o 10°aniž by se něco dělo s výkonem )

a taky nestačíš zareagovat na klepání (to se projeví značným úbytkem Mk.)-turbomotor bez sledování Mk pořádně nenaladíš, protže tam se děje vše rychle..

borci co laděj od stolu.. nevim...zažil jsme a nikdy více.. sice s autem jel 4x (tzn. 4 pokusy )než byl dle svého spokojen, ale po přeladění live mappingem se s autem dá jet i město a pojíždět v koloně... ne jen WOT...
o 19.12.2014, 14:33 | kasko | Upraveno: 2014-12-19 14:35:38
takže graf vypadá takhle.
rozdíl mezi sériovým filtrem a green je zcela nulový.

Více netřeba komentovat...

foto k příspěvku  od kasko

o 19.12.2014, 16:33 | xenonman
Kasko takze serie? original to ma kolik 260 ps a 350nm? jestli se neptam hloupe mam to chapat, ze si zaplatil za cip a je to v serii?
o 19.12.2014, 16:37 | Tuner#2
Taky to tak chápu a tomu se snad nedá už ani smát :))
o 19.12.2014, 16:39 | Padre
tak to vypadá,že se daly investovat peníze jinam
záleží kolik to mělo předtím
o 19.12.2014, 19:37 | kasko
Xenonman: tyden po uprave jsem s tim byl v servise. Mel jsem tam nejaky problem. Dal jsem to zpet do serie, takze tohle je serie.
Po precteni prispevku a x hodin na netu jsem od toho upustil. Dal bych jedine do dieselpoweru na zaklade hodinoveho brzdeni a pristupu...
o 19.12.2014, 19:38 | kasko
Jen jsem si overil, ze i relativne velke atmosfery je bavlnena vlozka k nicemu. Naopak, kluci z dieselpoweru mi radeji doporucili serii, pokud nechce za chvili menit vahu vzduchu a mit jine problemy....
o 19.12.2014, 19:42 | xenonman
kasko diky za reakci a citil jsi tam rozdil chip vs serie?
o 19.12.2014, 20:28 | kasko
Pokud mam byt uprimny, tak ne.
o 23.12.2014, 12:20 | Deliquente
Kasko diky za detailni info.
To same jsem se chystal na jare absolvovat, ne ze by mi vykon nestacil ale vyzkouset co se s tim motorem da delat.

Proc by jiny filtr mel ohrozit motor a vahu? Uvazoval jsem o gruppem karbon kitu - zvukova kulisa je famozni.

o 23.12.2014, 12:20 | Deliquente | Upraveno: 2014-12-23 12:22:55

Jeste dotaz mas tam jiny podvozek nebo brzdy ?
o 23.12.2014, 17:24 | Jarda S.
Deliquente propustí víc nečistot
o 23.12.2014, 20:50 | kasko
Deliquente: bavlněný filtr napustíš olejem. Pokud to uděláš moc, kapičky oleje se usadí na váze vzduchu a je to v háji. A bavlna má na začátku lepší prodyšnost, ale pak je to obráceně. A váha vzduchu u tohodle motoru je křehká záležitost, jelikož to není turbo. Proto jsem se rozhodl to vrátit z5. Jestli chce, mám tu novou vložku KN. Najeto 300km.
Hoď link, co chceš upravit pro jiný zvuk.


Jinak vše je originál, na nic nešahám, jelikož jezdím 70tis/rok.
o 23.12.2014, 21:20 | Deliquente
Chlapi to jsou jen spekulace ktere se ani na jednom z mych aut kde jsem otevreny kit pouzil nepotvrdili a nikdy nebyl problem (focus,golf gti,bmw 330ci,bmw 325i,subaru impreza wrx).
Myslim ze to je jeste poctiva V6 kterou jen tak nic nerozhazi...

foto k příspěvku  od Deliquente

o 23.12.2014, 21:21 | Deliquente
o 23.12.2014, 21:31 | camron
Za tohle vyhodit 25000?! Tak to je solidní úlet...
o 23.12.2014, 21:37 | walish
VW + poctivý= :D:D:D:D:D
o 24.12.2014, 09:01 | Deliquente
jj nalepky jou levnější :)
walish : :) Poctivý oproti všem těm sračkám co produkují v této době.
o 24.12.2014, 10:25 | Honza2.016v
jakejkoliv jinej filtr krom papíráku = nikdy!

když nemusím nejedu filtr vůbec - na stolici mi to ukázalo pár kW navíc... v provozu ale jen a jen papírák byť v upraveným airboxu... kdy někdy zkusil vytřít sací potrubí hadrem, zjistil že i se sebelepším a značkovým bavlněným filtrem ,či houbou najde jemnej prach...

stačí papírák a upravit airbox aby před filtrem nevznikal podtlak (což většinou v airboxu u seriovýho auta vzniká.) to udělá s chováním motoru víc než dost..pokud není restrikce ještě někde po cestě od filtru..
o 26.12.2014, 21:27 | Honcke
Honza2.016v:rozveď to prosim trochu s tim origo papirakem a podtlakem,docela mě to zajima,konkrétně Octa RS 1.8.Chtěl jsem dávat hřib bavlněnej,odstínit to tepelně,čistě kvůli zvuku,nárůst výkonu si neslibuju,líbí se mi zvuk sání,výfuk mám origo a taky tam zůstane.Kdysi jsem na VR6 udělal do spodku origo krabice otvory,zvuk to mělo pěknej,tak nějak jsi měl na mysli to odstranění podtlaku?Dik za odpověď.Honza:-)
o 26.12.2014, 23:59 | cr4sh3r
To co psal Honza2.016V mě taky docela dost zajímá.

Jelikož uvažuju že si postavím vlastní CAI an způsob tohohle [ Link ] jelikož tam je po filtru naměřeno o 11kw víc. Tak jestli se do toho pustit nebo jít jinou cestou jak přidat na zvuku a výkonu.
o 28.12.2014, 08:15 | Honza2.016v | Upraveno: 2014-12-28 08:23:39
přesně tak - rozvrtat spodní díl airboxu tak aby si před filt dostal víc vzduchu - tím tam nenastane podtlak...
ještě k němu můžeš přivést studenej vzduch z lepšího ísta než v serii (většinou někde od chladiče..) -z nárazníku

zvuk to bude mít stejnej jako s kuželovým filtrem, jen to bude odstíněný od sajrajtu, tepla atd.. to co je na odkazu nahoře, teda musí bejt úžasný co se týče sajrajtu...

jako další projdi hadice za filtrem jestli v nich není nějaký omezení..případně předělat (kus vhodný trubky/hadice..)

na všech autem mam něco v tomto smyslu (na fotce moje coupe..): [ Link ]

a tady je vidět přívod vzduchu z nárazníku : [ Link ]

jako bonus (a prevenci před klepáním motoru) jsem odstranil předehřev škrtící klapky (po jízdě je nyní sání stále studené-předtímse na něm nedala udržet ruka..)

V případě 2l astamtika se mi toto řešení filtru ukázalo jako nejvýhodnější..seriovej vzhled, funkčnost velmi dobrá, vč odstínění od sajrajtu a tepla (jen to chce trochu myslet při vrtání:))..) Na výkonu mě to neomezuje, bez filtru to potom přidá 1-2kW a v seriovým uzavřeným airboxu ztrácím 8kW v pásmu od 4500 do 8500 ot/min v případě mého motoru (je poměrně dost mechanicky upraven..).
Podobně jako rozvrtanej airbox se chová jakejkoliv kuželovej filtr dostatečné velikosti odpovídajicí použití motoru
o 28.12.2014, 10:41 | Honcke
Honza:super,diky:-)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3428 sekund.