Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > brzdy

 o Navštíveno 13211x o
o 30.06.2014, 00:56 | noclue
budem menit kotuce, tak som rozmyslal, ze tam dam vacsie kotuce, orginal od fordu su v track packu brembo 15" 6piestikov vpredu 13,8" vzadu.... teraz mam13,8/11,8" a 4-piestikove vpredu
jje to mozne len tak vymenit, alebo moze byt niekde problem?


o 30.06.2014, 18:31 | manolo
noclue: je potreba rict, co budes brzdit, tedy typ auta a hlavne kolik to auto bude vazit. Taky by bylo dobre vedet, jestli budes jezdit kopce, okruhy, rally nebo jen civilni vozeni se kolem komina.

K te vaze... nepotrebuju 8pist na 750kiloveho golfa, ale treba na rally 1550kg evo uz budou vhodne.

Pro civilni jizdu bych vymenil treci material za lepsi. Tzn desky i kotouce z lepsich materialu.

Hodne kluku meni brzdy za vetsi kvuli vzhledu a funkcnost az tolik neresi.

A je samozrejme ideal celo soustavu spocitat, jaky je posilovac, jestli je abs nebo jestli mas brzdy nakratko bez posilovace atp...
o 30.06.2014, 22:56 | noclue
manolo: mustang gt 2011, cca 1700kg, kola su ford racing 19" s p nero 245/45

je tam kit od stoptechu kotuce v orginal velkosti, aj dosticky, ale nepacia sa mi tie dierovane kotuce, uz viackrat som cital, ze je to oslabenie materialu a skorej pukaju.... okrem toho 11,8" v 19" kolese vyzera hrackarsky menit to budem az ked sa zoderu a bude treba nove.... tie 15" su oem, brembo pre ford....

ak Ti to nevadi, tak spojim, v prvom rade ide o podvozok, nasiel som whiteline predok aj zadok za cca 600e....
[ Link ]
teraz blba otazka: keby sa teraz dali stabilizatory, moze sa neskor na to dat nejake znizenie, meral som kolesa a chcelo by to 15-20mm vpredu aj vzadu... najradsej nastavitelne....aby sa to dalo pripadne znova zdvihnut..

jazdim s tym nejake dialnice, potom kludne naplno (250), ale nie dlhe streky, potom nejaky zabavny kopec, ziadny extrem.... chcem jazdit to, co jazdim, ale s lepsim pocitom zo stability auta. Mimo asfaltku to netaham.
o 30.06.2014, 23:12 | manolo
noclue: co se tyce te vah auta, urco je potreba to auto umet dostatecne zabrzdit. Ty stoptech brzdy urcite nebudou zle, ale jak rikas vypadaji detsky. Kdyz budes davat vetsi kotouc, budes muset bud dat redukci na trmen, aby si jej vysunul vyse a kotouc se vesel, nebo das celou prestavbovou sadu.

co se tyce toho podvozku, pokud chces mit z auta pocit, ze se treba v zatacce "neprovesuje", urcite bych sel do tech stabilizatoru s pevnyma kostma. To auto se mnohem vice zklidni. Pokud jezdis s tim autem denne, tak bych to o ty 2cm snizil na pruzinach a neutracel bych velke penize za pevne podvozky.

jinak na kopec 1700kg zadna hitparada, ale verim, ze jde spise o zabavu a sbirani zkusenosti.

auto by melo v civilu s tema upravama zustat temer stejne pohodlne jako doposud.
o 30.06.2014, 23:16 | manolo
noclue a kup si to primo u vyrobce i spostou nejake ecko usetris...
[ Link ]
o 01.07.2014, 00:14 | noclue
brzdy budu komplet sada od fordu, nakolko nechcem mat moc roboty s tüv.

a pruziny ake? nieco obyc, alebo progresivne?
o 01.07.2014, 13:11 | CervinVega
Progresivni Eibachy dobre filtruji CZ tankdromy, pokud mas mekci tlumice (me fungovaly perfektne Koni Sport na mekke nastaveni), ted s Bilsteinama je to tvrde...
nevyhodou je, ze pocatecni naklon bude vetsi nez u neprogresivnich pruzin, ale to je logicke... ja si na to zvyknul po 2 hodinach a prislo mi to pak v naklonu ovladatelnejsi a s lepsim gripem (mel jsem moznost srovnani Koni Sport na HaR v prakticky stejnem aute behem jednoho dne)...
o 01.07.2014, 19:52 | manolo
noclue: stabiki... tlumice tento problem neresi
o 01.07.2014, 21:35 | noclue
manolo: jasne, ale na to znizenie o 20mm ake pruziny?

cv: mozes pls hodit konkretny model?
o 01.07.2014, 21:47 | manolo
noclue: nech si vyrobit na zakazku u p. Kristka www.protlum.cz
Reknes mu k cemu jsou, co od nich cekas a on je vyrobi.
o 02.07.2014, 12:05 | CervinVega
noc- nevim jak to myslis, nepopisuju podvozek pro Mustang, ale obecne, co jsem mel moznost vyzkouset...
proste snizene pruziny od Eibachu (-25mm) a Koni Sport (žluté s regulací), k tomu tvrdší stabilizátory (ty bych dal jako první, nezhorší ti to komfort a zlepší pocit z ovládání auta).
Pak jen nižší pružiny, pokud nevadí nižší světlá výška a horší komfort.
Jakmile dáš i tvrdé tlumiče, bude to imho kostitřas, ale každý to vnímá jinak.
o 02.07.2014, 14:58 | Shr3k
Stejná zkušenost jako 01.07.2014, 13:11 | CervinVega...
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.4015 sekund.