
 Navštíveno 13747x 

 
takze origo jsem sundal a koupil Leo Vince SBK
je mensi a rozhodne hezci...
pocitove to jede lip,ale to muze byt subjektivni...
ale co je hlavni,ze zvuk je uzasnej...tedy po vyndani dB killeru..o]]
takze spokojenost maximalni...

 
a tady vyndany zabijak..o]]

 

 08.10.2012, 21:14 | 
JR Good
 
tak zitra to muzu natocit...ted by me sousedi zabili..o]]
 

 08.10.2012, 23:35 | 
Augi Njn, ale Ty budeš točit trojku, sice se super zvukem, ale já budu roztahovat šestku a pojedeme stejně. Promiň, musel jsem. ;-)
 
Augi :-)))
Ale on bude tocit 16000rpm, coz ty urcite ne :-)
 
Augi :-)))
Ale on bude tocit 16000rpm, coz ty urcite ne :-)
 

 08.10.2012, 23:42 | 
Jozzo nj protoze musi,pod 10 to je liny fichtl
tocak je tocak
 
Augi:to je snad jedno ne?na urcitou rychlost potrebujes u ruznych stroju jiny rychl.stupen...
slovo "roztahovat" u auta typu octavia je trochu mimon..o]]a porovnavat supersport s beznym autem je take mimon..o]]
AIO:no 16 to netoci,ale 14 jo...o]
Jozzo:nerekl bych,ze se to musi stale totit nad 10
Bezna jizda mezi 4-8 a nad tech 10 to uz fakt jede slusne...
 

 09.10.2012, 15:54 | 
Augi Pavel 528: Já ale nemluvil o autě :-) Mluvil jsem o svým litru. Ale však jsem si jen rejpnul se smajlíkem. Jinak samozřejmě počin správným směrem. Thumbs Up!
 
Augi:netusim ze mas nejakyho litra..o]]myslel jsem,ze pises o aute...o]]
 

 09.10.2012, 21:33 | 
JR Pavle, myslim ze Augi se ti kapku smeje :-D

 
jenommi vysvětli jak to může jet líp? když to nedas na brzdu at ti to naladí,tak to spíš jede vždycky huř po nandání ladáku + větsi spotřeba. Já měl na fz6n po nandání ladáků díru v nízkých otáčkách
 
hmm,stara Suza..o]]
to je otazka...zda na tom vubec umi jezdit..-D
 
LF:najel jsem na tom ted absolutni minimum a rikam pocitove fajn,real se zjisti casem a na brzdu to davat nebudu
 
co ja teda vim,tak to lip nikdy nepojede,možná se svodama + nechat odladit na brzdě. ale ten zvuk za to vždycky stoji,je to pak uplně jiná motorka.
 
Lepsi zvuk - lepsi pocit - zda se ze to jede lip. 
Ja na FZ1 kdysi sal leosa, zadny nastavovani, brzda, nic a jelo to fakt dole lip trosku (poznal jsem to na jednicku). Jinak urcita dira tam byla, ale to proti zvuku byla malickost:-)
 
já měl u ty fz6 prave ten spodek jeste tragičtějši než byl s origo vyfukama
 
Kdyz mi ho tam borec montoval, tak rikal, ze nekdy je treba to doladit, nekdy ne. Byl jsem zvyklej na ty seriovky, kdyz jsem to poprve nahodil s leosem, bez vlozky, chcal sem blahem. Dojel sem dom a dunela me hlava, ale bylo to bozi. 
 

 09.10.2012, 22:10 | 
Nora doporučuju vyjet bez DB na západ nebo na jih :D
 

 09.10.2012, 23:46 | 
aTTim Je to taková divně dlouhá větev, já bych to trochu zkrátil :)
Ad to přidání výkonu, záleží od motorky, často to končí lehkým přidáním nahoře na úkor propadu ve středních otáčkách, nicméně záleží jestli tam je/není přívěra, je/není vícepropustný filtr atd atd. Jestli je to jen koncovka bez dalších úprav a pocitově není problém, tak bych ladění neřešil.
Já teď mám full systém Arrow, mapu přímo od výrobce na tenhle systém a v pohodě, žádné propady se nekonají, spíš naopak mám pocit posílení právě ve středních otáčkách. Ale i to může být jen pocit :)
 
attim:ono jako sehnat neco co je presne delane na tento model moto neni tak uplne jednoduche,teyd v nejakem rozumne pomeru cena/krasa/vykon...
rozhodne je to urcite lepsi jak origo roura,ktera byla jak kanon..o))
hlavni duvod vymeny byl kvuli vzhledu a zvuku...
podle mapy od vyrobce to mam mit v celem spektu lehky narust...
A jak rikam,pocitove jsem spokojen,takze z meho pohledu vymena mela spravny efekt...
 
já když dával svody a koncák Akrapa, tak to bylo tragedie, nejelo to ani dole, ani nahoře, ale zvuk super. nakonec jsem to musel nechat odladit na brzdě a zapojit powercommander, pak to skutečně jede minimálně tak jako v serii, spíš líp.
 

 12.10.2012, 07:37 | 
xenonman | Upraveno: 2012-10-12 07:39:11
 augi a más to. prej más starej skopek a pavel ladic ma nadupany 600 z ladakem :-)
na tomhle 1000 viz foto stači i originál :-)

 
natoc video, tady když jsme ladil ja 
 [ Link ]  
jj furt lepsi lehka a ovladatelna a hezci R6,nez tezky obludarium GSXR1000 bez ladaku..o))
X:tak ta tvoje bejvala je trosicku novejsi model...takze to je neporovnatelne...oúú
 

 12.10.2012, 17:29 | 
Augi Pavel528: máš na mysli těch pár kilo dolů, co máš? O co je lehčí Tvoje mašina, o to jsi těžší Ty. Takže máš hůř rozložený těžiště ;-) A kdo říká, že nemám laďák? :-D
 
Pavle , mas peknou a dobrou masinu, sle s tim GSX-R 1000 jsi to posral, i kdyz je to starsi rok :-)
 
Augi:jako ja?No nevim,zda mam hodne,nebo malo,ale mam 81kg,nevim o kolik extremne mene mas ty,aby si dorovnal tu vahu..DD
AIO:tak nerikam,ze je to spatnej stroj,to rozhodne neni,ale viz stejne co jsem napsal nahore...o]]
 
s tim gixerem si to fakt posral :-D. Jinak vůbec bych se nebál si nechat udělat výfuky od RP tuning nebo Creptus,celý to jde udělat podle přání,karbon,barva karbonu,tvar a barva koncovky i se svodama a za dobrý ceny
 
Papirove je rozdil mezi 2005 r6  a k1 8kg... Coz mi vzhledem k tomu ze je to 600 vs 1000 neprijde zrovna rozdil kterej by z jedny delal lehkou a z druhy tezkou motorku.