
Navštíveno 32572x


15.08.2012, 00:22 |
Olda | Upraveno: 2012-08-15 00:23:03
Zdravím, jelikož si za pár dní jedu pro O1 1.8T 110kW a už dlouho mě vrtá hlavou úprava tohodle motoru, tak se chci zeptat na pár info.
Více méně nějakou ověřenou kombinaci dílů, který prostě fungují. Turbo, vstřiky, IC, a hlavně mapy. Chtěl bych se dostat aspoň přes 200ps. Koukal jsem i na nějaké kity na 340ps, ale zase to nemusíme přehánět :) (ikdyž by mi to nevadilo)
Váhám nad tím, jestli tam nedát rovnou 132kW AUQ a s ním pak něco dělat.
Prostě zatím jen sháním info a přemejšlím. PRolezl jsem pár stránek, ale nikde jsem nenarazil na něco vyzkoušenýho a ověřenýho a nechci vyházet prachy z okna za nekompatibilní díly.
Momentálně jezdím v upravenej feldě (1.4), ale prostě to není ono :)
Díky jestli někdo pomůže :)
Zajdi na hothatchclub.cz a pohledej. Nejlepsi by byl kit od frakenu rovnou na to agu. Kluk tam ma jeste vyfuk, ic a je na 270PS/374Nm
Tak hlavne jde o penize, mame vyzkousenych nekolik setupu a uspesne odladenych. Zalezi opravdu kolik si schopny investovat. Mame skladem vše potřebné, ic kity, turba, svody, downpipy, blow off, hadice, pumpy, vstriky..

15.08.2012, 08:29 |
Kapka (M)
jestli máš možnost koupit Octu 1.8T 132kW,tak ji vezmi rovnou..lepsí brzdy,podvozek atd..
když si počteš tak AGU není na ladění zrovna vydařenej... když už, tak jak psal Kapka a nachystej balík peněz :)

15.08.2012, 21:10 |
Olda Tak dík :) mám možnost tam dát rovnou 132ku. protože okta má teď zadřený motor (né odemě) takže se bude stejně dávat jiný. Jen nevím, jak bych na motoru změnil typ.. jestli je to jiskřený a nebo ražený což už dnes není tolik pravděpodobný. pak se tam ještě mění u vačky nějaké čidlo, protože z novějších motorů do starších aut to nepasuje. Takže po výměně by to mohlo normálně fungovat.

15.08.2012, 21:43 |
Skury A budeš měnit i elektriku, když půjdeš do jinýho motoru?

15.08.2012, 22:22 |
Olda Nad tím právě váhám, protože momentálně je auto i s funkčním LPG a nevím jak by to pracovalo s jinou alektronikou a s jinou ř.j.

16.08.2012, 08:10 |
Skury Nepracovalo.... AGU je mechanickej motor, bude mít maximálně elektronickej plyn (záleží na roku auta). Ale ARX nebo AUQ mají třeba variabilní natáčení vaček, takže tohle tvoje elektrika nebude umět...
AGU neladit, zbytečné komplikace...
sezen AUQ...

17.01.2016, 15:40 |
Pajk Jelikož nefunguje vyhledávání, napíšu dotaz sem...
Moje AGU nestartuje jak má. Problém je někde okolo palivové pumpy, protože když otočím klíčkem, tak není pokaždé slyšet. Vypozoroval jsem, že když auto delší dobu stojí, tak zpravidla nastartuje. Ale jakmile jedu s autem třeba 10minut, pak vypnu motor, tak nenastartuju - pumpa nedává palivo.
Nemá někdo v rukávu řešení, než se tomu budu mít čas plně věnovat? :)
Dělají to blbý relátka v pojistkový skříni,ale neber to jako bernou minci,páč mi toto dělal peugeot a ne octa

19.01.2016, 10:32 |
Pajk No po pravdě je to první věc, po které chci jít. :)

17.02.2016, 21:55 |
Pajk Jsem zapomněl napsat... byla to pumpa. Díky Rajdlos za novou :)
Ani nevim, ze jsme posilali :) ale at slouzi. Taky diky.
takový dotaz,proč neladit AGU ?

18.02.2016, 15:59 |
CVakk přihodím taky dotaz:
mám AEB (je to klasika 110kw)
motor funguje normálně až na jednu věc.
turbo se nejspíš začíná probírat k životu hrozně pozdě, až kolem 3 tisíc začíná motor trošku táhnout a na 4tis už jede velice slušně. do těch 3tis to je jak atmosféra skoro
najeto je 240tis, může mít už turbo vůle na těchto km nebo mám hledat jinde ? regulace, hadice atd ?

18.02.2016, 20:54 |
Pajk jura.j ladit AGU je v naprosté pohodě. Ale musíš vědět u koho a taky co všechno vyměnit. To je celej problém. Sám mám odladěný AGU na skoro 200kW.
Pajk: trošku se rozepiš,díky

19.02.2016, 16:37 |
Pajk jura.j: Pisni mi mail, co Tě konkrétně zajímá.

19.02.2016, 19:07 |
CVakk klidně se maličko rozepiš zde, budu taky rád. :)

20.02.2016, 08:44 |
Pajk Sériový motor AGU se upravuje na cca 260koníků, údajně je to zdravá hranice. S kovanýma vnitřnostma je to pak samozřejmě úplně jinde. Z toho vyplývá jedna věc. Pokud vyloženě nechceš cpát do auta víc jak 300koní, tak Ti stačí buď základní K04, popřípadě jeho hybrid. S turbem budeš potřebovat lepší svody, na původní zapomeň. S tím spojený i výfuk. Co se týče sání, tak z 2,5" se auto musí předělat na 3" průměr. Taky je třeba dořešit intercooler. Palivová soustava bude potřebovat větší vstřiky, silnější regulátor tlaku paliva a silnější palivou pumpu. No a pak software, kterej v ČR skoro nikdo neumí. V mojí době tu nebyl vůbec nikdo. Pokud můžu někoho doporučit, tak za mě BH motorsport. Problém je, že Vás možná pošle do pr..... Pak je tu v ČR TDIchip z Berouna tuším. Ten za mě nebyl, ale pár AGU prý odladil.
pajk hloupej asi dotaz k cemu 260 ps, jak ti ten predohrab prenasi na silnici? pac stavim ted o3 rs a jeste nejsem rozhodnut kolik koni jestli 300 nebo vejs, pac si myslim ze to neprenesu i kdyz budu na 19 tkach

20.02.2016, 12:22 |
Pajk Ten přenos není tak strašnej při tomto výkonu a krouťáku. Kdejaká nafta na tom bude hůř. Ale celkově to není dobrý auto skrz starou zadní nápravu apod. No víš jak to je, člověk je mladej tak blbne :)
Nemá O3 RS náhodou špéru v sérii?
spíš sem myslel takovů tů klasičtější a jednodušší úpravu,škrobák,možná cooler,nic extra
Edice 230 ano, ale pouze elektronicky já teď teď řeším mechanicky a nevím jestli lamelu a nebo torzen

21.02.2016, 10:37 |
Pajk Já bych u O3 zůstal asi taky někde při zemi, tj. 300-320 koní. Na to by měl stačit výfuk, sání a soft. Aspoň jsem to kdesi četl, zkušenost s motorem nemám. Pak udělej zase nějaký zajímavý vlákno. Určo to bude zajímat více lidí :)
jura.j tak tohle udělá v podstatě kdokoliv. :) Pokud necháš sériový turbo, tak těch softwarů běží spousta. Problém je, že minimálně jednou musí jednotka ven. Pak záleží na šikovnosti a zkušenostech ladiče.
a co se týče životnosti?
pokáď negdo neskurví čip,motor je stará kovařina bez pitchovinek kolem,takže by problém neměl byt,esi se nepletu
Tak já jdu malinko jinou cestou:
Turbo mám už silnější
Spojku mám také
Ic bude dělaný na zakázku
Výfuk nechávám také dělat na zakázku
Saní taky na zakázku
Mno a pak uvidíme co z toho vzejde mám to spis na takový pokus

21.02.2016, 14:56 |
Pajk jura.j životnost -5% u základního softu. V podstatě zanedbatelná hodnota.
xenonman tak to potom jo :) Jsem zvědav na výsledek.
Ja ladil AQU z 1.8t 132kw octa rs. Bylo treba vetsich vstriku, vetsiho turba gt2870rs, vetsich svodu, vyfuku, kovane ojky, kovane pisty, a lepsi vyfukove ventyly. Cil byl 420ps.
Co se lazeni tyce, motor AGU ma tusim problem ze se neda ladit po kabelu, ale musi se vypajovat a napajovat svab do jednotky.Dale ma agu jak uz se zminilo vse mensi. Ideal je zacinat na 165kw z cupry/tt. Do 320ps auto muze jezdit seriove ojnice a pisty, stejne jako treba subaru.
Co se tyce te o3 rs. Zakladni vec, je vedet kde s tim chci pilotovat, jestli na ceste, na rally nebo naokruhu. Podle toho se potom resi pruheh mapy a podle toho je potreba vybirat komponenty. Kdyz budu chtit vykon do provozu nebo na rally, je treba jit 2.5" vyfuk a ne 3". Kdyz budu chtit auto do provozu je lepsi hledat twinscrollove turba, ktere budou mit mnohem drivejsi spool nez singlescrol z fabriky. Tak samo je treba hlidat, aby auto melo dostatek paliva, takze pumpu na palivo. Nevim jake je seriove olejove cerpadlo, ale u toho auq stacilo do 400ps. Dale je potreba se rozhodnout jestli auto bude mit launch control, als nebo treba rotacni volnobeh. Co se tyce IC ty seriove vetsinou staci do 400ps, pokud bych seriovy zvetsoval, tak max o 20-25%. Velikost cooleru samozrejme ovlivnuje prubeh kroutaku. Sani dobre na brzde fungovalo apr.
Jeden z nejlepsich kdo ladi s2000 fabie, wrc fabie a oktavky, cupove kokty atd je Lada Brazdil - Lsc Motorsport a na slovensku tusim ProfiTuning kteri ladi auta pro lsporting treba pro Berese aspol... brazdil ma jakvalcovou tal motorovou brzdu. Obe do 1500ps, to by ti mohlo stacit.
U starych 1.8turbo ladici vice umeli ladit elektrickou klapku nez mechanickou, u sti ci eva radeji vsichni lanko.
Co se tyce vykonu, vetsina aut byva pouzitelnych do 300-350ps. Pak vetsinou namahanim umiraji a padaji poloosy, padaji diferaky, spojky to neprenasi a kdyz prenasi tak spojka musi byt treba keramicka a v zasade uz neni tak pohodlna do provozu.
Myslim si, ze 300ps v te kokte bude tak akorat. Ptz 300ps ve focusu rs apredokolce casto fungovalo hodne nestastne.
tot muj skromny nazor

11.03.2016, 21:19 |
Pajk AGU lze ladit i po kabelu. Jakejsi fígl na to je, ale nevzpomenu si, jak se tomu nadává. Ale poprvé musí šváb ven tak či tak.
Pak se ještě dělá to, že se na toho švába kupuje patice, která se připájí místo něj a šváb se pak jen zasouvá. Tak to dělají například v Německu u firmy WOW-tuning. Pak už se taky nemusí pájet, ale jednotka se vytahovat musí. Říkám, moc lidí AGU ladit neumí a pak vznikají pověry, že něco nejde apod.
tak akutalne na aute
turbo golf r
spojka keramicka
sani jsem nakonec sel cestou forge
vyfuk milltek
speru zatim zvazuji a hledam zkusenosti ve smes jsou jen 2 moznosti a nebo hodne brutalni predelat na 4x4 vzhledem k prodejnosti nesmysl

tak mam naladeno, 373 ps a 563 nm a za me spokojenost jede to paradne

a maximalku mam 310km /h i kdyz brzda uricte klame :)

04.05.2016, 20:40 |
Pajk Pecka. :)