
Navštíveno 14880x


02.05.2012, 21:22 |
Vasekkch | Upraveno: 2012-05-02 21:24:09
Mishan se "trochu" činil a tady je výsledek :)
Před

A co ze tam mame videt ? ja totiz vidim jen cernej ctverec :)
A po


02.05.2012, 21:24 |
Downland | Upraveno: 2012-05-02 21:25:26
a uz to vidim nadherny :)a fotku kam to prijde nemas ?
jakym zpusobem si to lakoval? :-) jinak pekne ;-)
Já ne, to Mishan. Jinak klasika plnič a autolak.
autolak ? až tomu pořádně dupneš nevím jesi tam ještě nějaká barva zustane :D
jinak pěkná práce!
V pohodě, je to vyzkoušený na několika autech.

03.05.2012, 07:57 |
Meda | Upraveno: 2012-05-03 08:01:55
Pekny, pekny :)
Omlouvam se tedy ze se vtiram, ale vi nekdo jak moc "pouzitelny" jsou tyhle brzdice z Cayenna/Touarega na kotouce 374/36 predek a 370/2? zadek? Mam klasicke brzdice, predek dvoupistek, zadek jednopistek, ale klasicke konstrukce, tak si rikam, ze by tohle melo byt lepsi, i lepe vypadat, hlavne na zadku, ale kotouce davat jine nechci a nemam jak vyzkouset, jestli by s nimi tyhle brzdice s deskama fungovaly..

03.05.2012, 07:59 |
jp1 a jak si udělal ten nápis aby vydržel?
Moc pekny! Na jaky porsche to pujde?
jp1: v reklamce jsem si nechal vyřezat šablonu a foukla se přes to bílá a pak finální zalakování bezbarvym.
Lukasino: jj Octa RS :) Brzdič Cayenne, Kotouč Merc GL 350x32 a s pár drobnostma to na milimetr pasuje na těhlici OII
Ja to tusil :o)) Neubranim se rejpnuti, tak proc ten napis, kdyz tam puvodne ani nebyl? ;o))
protože to je cool a in :))
Dat tam "Octavia RS", bylo by to lepsi.. ale je fakt ze je to asi moda. Uz jsem to tady videl i na Passatu :/
good work, taky je mam a jsem spokojen !!!

Vasek: tak to vse vysvetluje :-D

03.05.2012, 10:31 |
Augi Vašek: Like ;-)
To už jsi měl loni na collisionu ne? viz. moje fotka:
[ Link ]
To jsou 4písty boxster S a 345 kotouč
Aha takže o chlup větší a 6ti ;)
a brzdi to znatelne lepe nebo to jen zvetsilo neodpruzenou hmotu? ptam se proto, ze par lidi prodelalo porod se 4pistama na M3 e36 jen proto, aby nakonec zjistilo, ze to brzdi zhruba stejne jako oem s lepsima deskama, rozdil byl patrny jen na okruhu (diky vetsimu kotouci nezacly brzdy po 2 kolech vadnout)...
Rozhodně to je znát. Brzdný účinek je větší a nemám problém s vadnutím. Seriové 312ky jsem upekl a zkroutil při pár větších probrzděních. Tyto 345 jsem zkroutil jen jednou a zase se vrátily do puvodní polohy.
Do těchto 6ti pístů bych chtěl časem dvoudílné (ne plovoucí) kotouče pro redukci váhy.
Ty 6ti písty se daleko lépe servisují. Jsou shodné s Touaregem a Q7. Ceny jsou přívětivější než na ty 4písty z Boxster/911. Třeba desky jsem do toho koupil origo Brembo/Pagid za 1500,-. Průtokáče s brembo čepičkama sada na třmen 120,-. Sada 6ti prachovek na jeden třmen 900,- , atd.
mam dotaz, kolik vyjde taková přestavba?
Záleží kolik seženeš brzdiče a v jakém stavu. 16-20tis.

04.05.2012, 17:40 |
JR Porsche napisy jsou ted v mode, taky jsem vcera nekomu delal :-D

04.05.2012, 18:12 |
Vasekkch | Upraveno: 2012-05-04 18:13:11
Tak to přišlo. Nalakované je to výborně :)


10.05.2012, 12:56 |
Meda Krasna prace..
Zeptam se jestli se tu nenajde dobra duse co by mela doma brzdice z Cayenna/Touarega/Q7 (6 a 4 pisty) a nepujcil by jeden predni a jeden zadni kousek na test, jestli bych je dostal na auto :)?

10.05.2012, 12:56 |
Meda | Upraveno: 2012-05-10 12:57:25
Double..
Takže tak :)

...

...

...

Pecka... Škoda, že mě asi letos nevyjde čas na sraz chlupářů ;))
V jednoduchosti je opravdu krasa. Tady se pozna kdo ma vkus :)

27.05.2012, 14:45 |
Syrup luxus :)