Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > Vícepístkové brzdiče - jak umístit

 o Navštíveno 9816x o
o 01.04.2012, 13:17 | Vasekkch
Mám 6pístkové brzdiče s pístky 30,34,36. Umístěné jsou před kotoučem, ne za. Mohu prohodit levý-pravý. Jeví se mi jako lepší varianta mít malý pístek nahoře a velký dole. Co vy na to?


o 01.04.2012, 14:15 | jok3r
nechal bych maly dole,,, aspon pokud sem ted nevymyslel kravinu,,, kdyz jedes dopredu tak se ti deska na spodni strane dotkne kotouce driv nez na horni a bude mit opotrebovavana :D nebo to je uplna kravina ale na jizdnich kolech se ti taky pakny dotknou nejdriv vepredu
o 01.04.2012, 14:39 | Nora
měl by jsi vycházet z mechaniky, na horní straně by měl být s větším průměrem, dole s menším, při pohybu auta vpřed je náběžná strana nahoře a eliminuješ tím nerovnoměrné opotřebení desky
o 01.04.2012, 15:01 | Vasekkch
Divný je mi to, že v originálu to je právě obráceně. Velký pístek dole, malý nahoře.
o 01.04.2012, 15:27 | Nora
možná se pletu

nebo je tam jedno kterým koncem bude desky dříve v záběru, ale jaký pístek jakou silou působí. Větší pístek větší silou, malý menší a větším zdvihem.

o 01.04.2012, 16:02 | .mycTD
mam za to, ze kotouc by mel bezet od nejmensiho k nejvetsimu.
o 01.04.2012, 16:10 | Honza2.016v
malej pístek při stejným tlaku kapaliny působí vždy větší silou...to jen pro pořádek

osazení brzdiče od velkého po malý -neboli tak jak to je má za následek co se tče pohybu detsičky a silovýho rozzložení takovej klín se samosvorným efektem -tj účinek brždění se ještě zlepšuje...

ta opačná montáž by měla za následek přesně opačnej efekt...
o 01.04.2012, 18:29 | Dudelina
Honza: možná Tě nechápu, ale dle mě malý pístek působí menší silou.
o 01.04.2012, 19:16 | Honza2.016v
a menší chybička ve fyzice:)

p=F/S =>F=S*p... takže při stejným tlaku u většího pístku větší síla...:)
o 03.04.2012, 01:26 | Jozzo
Takže velký pístek nahoře a malý dolejo? Aby to vytvořilo ten "klínek"
o 03.04.2012, 05:31 | Honza2.016v
no hele teoreticky se můžu nenápadě zeptat u kolegů v sesterský divizi, kteří dělaj přímo třmeny (dělám ve vývoji brzdovejch systémů..)jak to má správně bejt...
o 03.04.2012, 23:17 | Eidy
Jak řekl mycTD, kotouč běží od nejmenšího k největšímu. Je to kvůli resp. proti nerovnoměrnému opotřebení desek.
o 03.04.2012, 23:52 | Eidy
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3316 sekund.