Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > Thullo vs. STS = 1:0

 o Navštíveno 20532x o
o 14.03.2012, 13:13 | Thullo
Tak a je to tady... do včerejška jsem byl Cadillacovým panicem - nyní je ze mě UŽ - doslova AUTOMUŽ! :o)

Přátelé, nechci spustit nějaký flame - nechci ani hanit nic v čem jsem jezdil doposud - ale teprve včera jsem se skutečně komfortně, luxusně a hlavně s usměvěm od ucha k uchu nechal svézt...

Schválně píšu Thullo vs. STS = 1:0 a né obráceně, protože já jsem si to auto nezískal - ONO SI ZÍSKALO MĚ :o)

Je to opravdu neskutečné, jak se to může všechno perfektně zkloubit dohromady - komfort, prostor, pohodlí, maximální výbava, pevná stopa, akcelerace a TICHO!

No, dost rozplývání se - jen zatím mé spostřehy - auto mám asi 17hodin a jen jsem stihl ho přihlásit :o)

Včera jsem se projel ze Zlína (kde jsem ho koupil) do Ostravy a celá cesta byla neuvěřitelný zážitek.

4,6 V8 32v Northstar - co k tomu asi napsat :o) 224kW a nádherně si ševelí. Tohoto mastodonta rozpohybuje perfektně a když chcete předjet auto v koloně, sešlápnete pedál a předjedete jich 5 :o)

Automat řadí tak, že ani není poznat, kdy přeřadil - prostě paráda!

Výbava je neskutečná - Klimatgizace dvouzonová, obě přední sedadla v elektrice, všechno vlastně je v elektrice a sesle mají paměti :o) kůže, audio BOSE, CD Changer na 12CD, elektricky otevíraná nádrž a kufr a to i na dálku - no pecka! :o)

Měl a pilotoval jsem i Audiny (stejný rok porovnávám) - jsou to krásná auta, ale tohle je trošku něco jiného - nebojím se, že něco v tom autě zlomím - je to všechno velké, jednoduché, přehledné a tak to má být.

NEJSEM źádný fanda všeho, co je z U.S.A. - kdepak (Probe byť je z U.S.A. je to Japonec - MAZDA) ale tohle STS se jim moc a moc povedlo!

Z auta si vše mohu zdiagnostikovat pomocí palubního PC - ten podvozek adaptivní (přesný název nevím - to vše zná Nismo.Power) to je taky paráda.

No konec psaní - fotky jsou zde:
[ Link ]
ať se mrknete kdo chcete a zde na AHC jen malá ochutnávka - poslední foto jasně znázorňuje THULLA v STS jedoucího a převelice se usmívajícího (tak jsem se culil celou cestu) :o) hihi

foto k příspěvku  od Thullo



o 14.03.2012, 13:18 | tmx.806
gratulace... !!!
o 14.03.2012, 13:23 | Nismo.Power
poslední fotka dobrá :)))

jinak gratulace, za tu cenu je fajn :) asi bys měl vyměnit olej :)

kůže vypadá že má něco za sebou ale to se zrepásne a bude vypadat zase krapet líp, béžovka je horší na údržbu no :)

jinak tacho do 140ti jen jo ? má to omezovač ? :)
o 14.03.2012, 13:28 | Zephyr
gratulace, už seš velkej kluk ;-)
o 14.03.2012, 13:29 | Lukasino
Pecka, gratulace pane :o) konecne poradnej kocar ;) Jestli to je ten co tu probehl z nejakeho fora, tak je to super auto za krasny prachy ;)
o 14.03.2012, 13:29 | Nismo.Power
koukám že 97 už sou novější pásy.... 1996 měly parádní sponku.... kovová s velkym logem GM ;-)

foto k příspěvku  od Nismo.Power

o 14.03.2012, 13:29 | schimi
Velmi pekny wagen. Gratulacia a prajem vela stastnych km. Posledna fotka je super :-)
o 14.03.2012, 13:32 | Thullo
2 tmx.806:
Děkuji!

2 Nismo.Power:
Za tu cenu ZADARAMO :o)
Jo, kůže je slabší, ale to nějak oživíme.
Tacho je do 140, ale omezovač na 140 teda nemá :o) Jen se zasekne ručička a auto zrychluje - stejně tak obráceně, když spomaluješ, tak je zaseklá, než to snižuješ pod 150. Je to do 140ti jen, neb se to dá přepnout na míle - pak to ukazuje na stejném budíku, ale v mílích.

OLEJ je vyměněný, jen není smazaná hláška - ale stejně to budu všechno měnit, takže to pak nechám i smazat z tama ;o)

Zatím pecka!

Jo a draku, moc prosím, obědnej mi někde na Ebayi ten ZNÁČEK na kapotu - tu sošku - mělo by to vyjít na pár peněz :o) když tak v mailu, ICQ, nebo na telefonu se dohodneme... Díky moc
o 14.03.2012, 13:58 | Nismo.Power | Upraveno: 2012-03-14 14:05:43
tady ještě neni digitál tak nevíš kolik jedeš přes 140 no :) zase to má výhodu že vlastně můžeš PČR říct že si jel 140 takže tě nemůžou pokutovat..... jak ty máš vědět že to je v reálu 200 :D

olej si vyresetuj ať tě to neotravuje po každym startu , proklikej se palubákem na olej a podrž reset 10s ;-)

jinak originál to na kapotě nemá tu "sošku" ... ;-) takže viz telefon
o 14.03.2012, 14:05 | AllInOne
o rok později

Thullo vs. STS = 1:7

:o)))

hezkej kočár, ať ti slouží, konečně máš auto, né forda :o)))
Ale na léčení jsi zralej, o tom žádná :o)))
o 14.03.2012, 14:06 | Nismo.Power
pokud to nepude sundat tak si pak stačí vybrat ;-)

[ Link ]

ale počítej že ti to každej hned urve :D
o 14.03.2012, 14:29 | RedBaron
Gratulace, STS se mi taky vždycky líbilo, hlavně teda ten novější typ než je tenhle, ale především doufám, že se pro tebe taky nestane modlou, která poráží TDI ve spotřebě a Ferrari v jízdních vlastnostech.
o 14.03.2012, 14:35 | TROY
ten byl ted někde na prodej za pár korun
Nicméně já bejt sousedem tak ti už asi hodim kostku do vokna ;))) ( joke )
o 14.03.2012, 14:46 | tommas
zaměřovač na kapotu je super. Bych si to auto koupil hlavně kvůli tomu:-)))
o 14.03.2012, 14:58 | mikevr6 | Upraveno: 2012-03-14 14:59:04
Thullo:To bude mit Martas radost :)
o 14.03.2012, 15:37 | muSlim
Ako RB :-)
o 14.03.2012, 15:51 | Thullo
2 All:
Děkuji za gratulace a žádný strach, PROBE je PROBE :o) ale i přes to, jsem z toho Cadyllacu potento, neb to je fakt bomba.

SPOTŘEBU, tu neřeším - něco si to vezme - ale to proto, že to taky JEDE :o)

Jízdní vlastnosti? No, pohledem lajka - na to, jak je to těžké, vysoké a rozměrné auto, tak to sedí špičkově! Neměl jsem vůbec strach, že bych to nějak urval - ale samo, že FYZIKA FUNGUJE PRO VŠECHNY AUTA STEJNĚ, takže jsem s tím nelítal jak smyslu zbavený...

2 Nismo.Power:
Mě by se to líbilo takhle:
[ Link ]

Nafotím, co tam mám na kapotě, ať víme co hledat... ;o) ale pecka, že jsi to našel!


2 Troy:
Ale já už tady PROBátka nemám před domem :o)
o 14.03.2012, 17:13 | TUNER
140 při 1800 otáčkách...hezký ;-) gratulace
o 14.03.2012, 17:35 | Thullo
2 TUNER:
Nééé to je v KM ta rychlost :o) ale dá se to přepnout...
o 14.03.2012, 18:40 | TROY
:D tak ted tam budeš kupovat ameriky pod vokna ;)
o 14.03.2012, 19:46 | Antonio
gratulace, myslim ze ta vysmata fotka vykresluje Tvé maximalní nadšeni:-) nekdy se s tim musis ukazat, v americe jsem jeste nejel:-)
o 14.03.2012, 19:52 | Seat Power
gratulace,paradni auticko s poradnym motorem!
o 14.03.2012, 20:02 | Nismo.Power
mě to příjde hrozně kolotočářský s těma dvouma znakama :) samo zaměřovač je na autě šikovná věc ale já bych to tam nechtěl :)
o 14.03.2012, 20:09 | Thullo
2 Troy:
Voe :o)

2 Antonio:
Tak si řekni kdy :o)

2 Nismo.Power:
Čoveče, ten z té masky bych sundal - je tam stejně jen tak na škrt páskách... Navíc v Haupně je díra pro ten zaměřovač :o)
o 14.03.2012, 20:36 | Nismo.Power
tak když tam je díra tak je jasno no :) a to že je na škrtpáskách znamená že to někdo "tuknul" na předek asi :)
já takhle dal peška fabii že sem jí posunul o 2metry a upadla mi SPZ a nalomil se znáček ten střed tak sem ho tam vzal vrutem :)
o 14.03.2012, 20:55 | walish
Thullo: Gratulace,ať slouží;) Nedávno jsem ho tady nabízel Nismovi,zda ho nechce :)
Jinak RB si nevšímej, on je to totiž nejlepší řidič na světě a každou jízdu potí krev a z auta ždíme maximum a normální smrtelník takhle nikdy řídit nebude jako on, je prostě nejlepší.
o 14.03.2012, 21:32 | Thullo
2 Nismo.Power:
Jasný - no, tak u auta 15let starého, aby to nebylo uťukané, to bych se divil :o) Zítra ti zavolám, doladíme nějaké věci - budu toho chtít více a pošlu ti předem peníze na účet ;o) díky moc...

2 Walish:
Děkuju za pochvalu - ale nevidím žádný problém u přízpěvku RedBarona... Jen vyjádřil svůj názor :o)
o 15.03.2012, 00:27 | Proffesor_W
opatrne s plynovym pedalem, jeden prudsi pohyb a ses na orbitu a tam je to ted horsi nez na jizni spojce, samej GPS satelit, raketovej stit, televizni druzice, zbytky challengeru...
o 15.03.2012, 01:35 | Nismo.Power
Proff : už si někdy vyděl rozbitej challenger ? :) to je dodge takže se to rozbít nemůže voe :)

Thullo : nejlepší objednávání je přes Escuda ;-)
o 15.03.2012, 06:08 | jok3r
2 Nismo.Power: ja myslel ze mluvi o ty druzici, rakete nebo co to bylo :)
o 15.03.2012, 07:17 | yethy
Thulo: Gratulace!
P.S. Zda se mi to, nebo jsem to auto tento tyden videl na Hornopolni u Orchardu?
o 15.03.2012, 08:57 | Drtič
Gratuluji ke koupi poradneho motoru ;-)
o 15.03.2012, 09:01 | Thullo
2 Yethy:
Ano, byl jsem tam na jednání v AWT, tak jsem se svezl Cadillacem :o) když už jsem ho jel přihlásit :o)
o 15.03.2012, 09:40 | yethy
Thullo: Delam na Orchardu, zrovna jsme jeli z obedu, tak jsem cumel kdo tam ma caddyho :-) Bohuzel jsem nemel cas to omrknout z blizka, ale zapusobil na me dobre a majestatne :-)
o 15.03.2012, 10:33 | Nismo.Power
jok3r : to bys nepochopil :)

jinak chtělo by to tohle ;-)
[ Link ]
o 15.03.2012, 10:38 | Nismo.Power
o 15.03.2012, 17:58 | Escudo
ale fuj, cpát na takovej luxusní sedan sportovní vejfuk, prasečina

no a jinak vítej in da club :o)
o 15.03.2012, 22:20 | aphex
Drtič: něco si o tomhle motoru přečti. Northstar není žádná výhra.
Už jsem chtěl taky koupit DeVille nebo STS, ale strach z opravy tohohle motoru mě to nedovolil.
o 15.03.2012, 22:23 | Thullo
2 aphex:
Můžeš prosím postnout nějaké ty články? Docela by mě to zajímalo - děkuju moc
o 16.03.2012, 00:23 | Nismo.Power
aphex : smele do me. ... povidej prehanej rad se necham priucit ac ocevam ze z tebe vypadne akorat kravina..... co sis tedankoupil co ti strach dovolil ? 4,4i od bmw nebo jak ?:-)
o 16.03.2012, 07:20 | CervinVega
Thullo-gratulace, at slouzi, je to prima auto, nebyt FWD+US interier, uvazoval bych o nem

Northstar motor byl urcite fajn v dobe vzniku cca 1986(vyvinul ho Lotus, soucast GM, stejne jako 3,6 pro Omega Lotus)...
Problemy-tesneni pod hlavou+prehrivani, spotreba oleje, prvnim kusum tekl olej skrz porezni hlinikovy blok, pridreni diky ucpani olej cest (modely 93-94),tvorba karbonu ve spal prostoru (00-01), tekouci zadni gufero na klice... byva problem s reinstalaci sroubu hlavy po vymene tesneni (zavity maji dost, prevlozkovani a pod)

o 16.03.2012, 07:39 | CervinVega
tenhle je zadarmo [ Link ]
o 16.03.2012, 08:52 | M.a.R.i
CervinVega: To je fakt luxusní cena, ten nájezd,navi,černá barva, bílá kůže a ten rok :). Už zase ve mně něco hlodá, že bych udělal výměnu. Raději nad takovýma kravinama nepřemejšlet :D
o 16.03.2012, 09:09 | cupra.165
M.a.R.i -asi to nechces slyset,ale sel bych do nej hned byt Tebou..... podvozkove to bude sportovnejsi nez tvuj lex....
o 16.03.2012, 09:16 | M.a.R.i | Upraveno: 2012-03-16 09:18:33
cupra.165:
jj, to mě láká. Buď STS nebo GS430, ale peču na to :). Na jedno krásný STS jsem se byl podívat ještě před lexem, opravdu jak nový, rok 2000. Modrá barva, bílej interiér, takže ideál. Ale na živo se mi ten design nelíbil. Nevím jestli mělo standartní výšku povozku, ale bylo takový nakoplý a divný :D. I když ho musím ještě někde zkouknout na živo, abych se ujistil.
Kurňa, vždycky si koupím auto s tím, že mi musí vydžet aspoň 5let a po měsíci už čumím po jinejch :D. Ale teď se asi zvyklat nenechám a nějakou dobu mi ještě vydrží.
o 16.03.2012, 09:18 | muSlim
Lenže Lex vydrží bez zásahu do motoru to čo bohužiaľ ten Northstar pravdepodobne ani náhodou, a týmto nehaním, ide to fakt pekne (Nismo ma zviezol pred rokmi) :-)
o 16.03.2012, 20:16 | Nismo.Power
ufce motory taky nejsou nesmrtelný, stejně jak u N* neni problém těsnění pod hlavou nebo spotřeba oleje..... stejně tak to nei problém u 4,4i bmw což je prašť jako uhoď akorát u STS je to kolem 160ti u bmw třeba kolem 200tis.....

BTW N* motory měly první plánovanou údržbu na 100tis mil takže asi tak.... do tý doby to byl jen olej a filtry, pak teprv měl plán svíčky, chech žetězů aj.....

hlavní problém N* je prostě jen to těsnění pod hlavou, přehřívánim netrpí ani ve 40stupnovejch vedrech, kapaliny je v něm přes 10L a uchladí ho vpohodě, a jako jeden z mála je právě schopnej i s proraženym chladičem dojet 80km bez zničení motoru na 4 ba dokonce na 2 válce střídajícim se zápalem..... co si budem povídat to u BMW neexistuje :)
závity v hlavách bejvaj po těsnění na přetažení to je pravda, ovšem po zvětšení, udělání novejch závitů a dání šteftů už to těsnění nikdy nefoukne to je dosti výhoda :) tam je to jednou a dost když se udělá dobře zatimco 2.0tdi tam je to jednou a zejtra znova....
o 16.03.2012, 20:40 | Lukasino
Vis co se mi Honzo libi, ze jakmile je nejaka zavada u Caddy, tak je to proste bezna vec a zadny problem, ale jakmile je podobna zavada treba u koncernu, tak je to proste pruser na ktery nestaci ani sestimistna suma :D

;o)
o 17.03.2012, 08:13 | Nismo.Power
dyt taky píšu že tady máš jednou a dost a třeba to tdi jednou a pořád dokola....

ta závada s těsnenim (je teda do roku 02 hlavně) je známá že prostě foukne ale co si budem povídat to je naprosto normální závada minimálně půlky motorů co tu jezděj a stává se to........ ty vady sem tu psal ve článku o sts ;-)

jinak sada těsnění na komplet hlavu mě vyšla 2000 (teda obě hlavy) a šrouby nepamatuju ale myslim že asi dvojku přes simix.....

v případě vytaženejch závitů z hlav je to samozejmě práce navíc i nějaký love ale neni to vůbec složitá oprava....koupěj se od wurtha repas závitů a je to jako nový :)
o 17.03.2012, 19:08 | Lukasino
Ja taky nerikam ze je to pruser, je to proste auto co si pri urcitych km zada urcitych oprav, jako kazdy jiny ;)

Samozrejme nekteri vic, ale to uz nebudeme rozebirat... :o)
o 17.03.2012, 20:27 | lukee_cz
ach jo, zrovna kdyz jsem nad STS zacal uvazovat mi reknete, ze se na nem taky muze neco pokazit. to me doted nenapadlo, po vsech informacich tady na foru :(
jen joke :)
o 20.03.2012, 13:26 | Rudi
další průser bejvá u STS, že když s tím jedete pilu, tak se uhřejete automat, tendle problém měl tušim i nismo
o 20.03.2012, 13:35 | Nismo.Power
jo tot pravda, ale to fakt chce jet celou d1 v lete s prumerkou aspon 200...... pak to hrozi....... je lepsi nechat cca za 3-4k namontit ext chladic :-)
o 20.03.2012, 14:26 | CervinVega
jakze, "STS_jeduIna2valce" a nema chladic aut. prevodovky?
to mela i stara dobra Omega :-)

tohle mi na US autech prijde tragicky, znamemu na Pontiaku 3x odesel alternator nez mu nekdo vysvetlil, ze s tim proste nemuze jezdit trvale vic nez 130-140 (delal s tim "hrozny" veci, jako treba na tempomat po De 150 celou hodinu a tak)
prosim no flamewar, jen muj nazor, US auta jsou ok :-)
o 21.03.2012, 00:34 | RedBaron | Upraveno: 2012-03-21 00:38:49
US auta jsou fajn pokud si je pořídíš na US jízdu, BMW je dělaný na 250 po autobahnu trvale nebo brzdit na okreskách bez problémů dokola, těsnění u BMW 4.4 jsem neviděl odpálit nikoho krom tzv. studených prasat nebo tzv. unavených chladičářů a zpuchřelých hadičářů, já jsám jsem na svých 7 BMW nefouknul těsnění nikdy za statisíce km, a to dodržuju jenom základní info, který si dneska už každý jelito přečte v každým blbým světě motorů. I ZF automat je proti jakémukoli GM opravdový automat na úrovni, ale samozřejmě i když Nismovi se stalo všechno, co se na tom autě umělo stát a tyhle 300koňový předokolky, jejichž koncepci Caddy už naštěstí dávno opustil, jsou dneska všechny prakticky za odvoz, tak to je prostě všechno fpohooo a BMW jsou ničím výjimečný sráče :o) Ale na to už jsme snad zvyklí.
o 21.03.2012, 03:07 | JP
Nestačim se divit, mě to hned přišlo divný že tak spolehlivý skvělý superauto stojí takový drobný a když už ho někde vidim, tak to bejvá odstavenej vrak. <píchnutí do vosího hnízda>Jestli jsou tohle všechno typický závady, tak je proti tomu moje Alfa po motorový stránce špičkově spolehlivej stroj, tam stačí nesrat na rozvody a na olej:D </píchnutí do vosího hnízda)>
o 21.03.2012, 08:37 | Kamil07 | Upraveno: 2012-03-21 08:39:20
Tak co si budeme povidat, na kazdem aute jsou nutne nejake opravy a je jedno, jestl je to Caddy, BMW, nebo VW. Ja hazu vsechny znacky do jednoho pytle a kdyz se neco posere, tak to proste opravim/necham opravit a neresim to. Jen se vyhybam nafte a beru jen benzinaky.
o 21.03.2012, 10:29 | Nismo.Power
CV : US auta pro export do EU měly zásadně dodělanej chladič automatky..... nevim proč ale u STS tomu tak nebylo....
a proč by jako při rychlý jízdě měl odejít altík to sorry to fakt nechápu :D byl vodou chlazenej jako na STS nebo co ? :D

RB : tak si pořid STS a 540i..... po chvilce používání ti asi dojde že STS je krapet vejš než 540i jak podvozkově tak využitelností na ten tvuj autobahn nehledně na to že tu rychlost tam nebydeš svižnějc.... jediný co tak 540i vydržej dýl brzdy na únavu ale nebude to tkaovej rozdíl :) já tak dva měsíce zpět měl BMW člověka u nás na servisu se 4,4i e38dlouhou..... měl ho od novýho fouklo mu těsnění, nechal si někde namontovat jinej motor za 40kkč a řikal at se mu an to podívám že se mu to nezdá tak sem mu zase řek že tenhle motor je fouklej taky neb měl betonový hadice zase.....takže pán smutně odjel že jim to zkusí vyreklamovat.... a jsme u toho že 4,4i je fouklejch všade hromada .... jakožto BMW člověk by si měl vědět jaký dělá pod kapotou teplo posraná 2,8 takže V8 tam dělá výhěň prostě.... a porovnávat ZF automaty s někym kdo automaty vymyslel a dělá je nejdelěí sobu to nevim.... proti když porovnám opět dobový STS a 540i tak hydramatic vs ZF to je fakt propastnej rozdíl... doba řazení u hydramaticu dokáže bejt rozhodně poloviční než ZF a pohodlí jakbysmet na "cruise" jízdu..... a porovnávat cenu nesmyslně předraženejch BMW který se už ani neprodávaj za ty ceny vs. americkýho auta v ČR kterýho se každej bojí no to snad nemyslíš jako argument ne ?:D

JP : to neni píchnutí....čim levnějc ty auta budou tim líp , českej postoj k těm autum beru a nevadí mi to protože to sráží cenu a můžu si jich koupit víc....

a ono jak nenaděláte nic ale když ty auta byly tak ještě se mohlo psát že tohle auto je lepší než tamto onoho výrobce a nežalovali se mezi sebou.... proto STS vyhrálo ve všech ohledech proti BMW a MB a v pár prohrálo vůči lexusu ale němce strčilo jak GM tak lexus do kapsy od výbavy po jízdu takže testoval už někdo za nás.... ti nechci tvrdit že je 540i špatný auto neb mě vůbec e39 nevadí narozdíl od novějších ale prostě nepotřebuju ho neb sem si zvyknul na lepší a z BMW bych ocenil tak akorát zadní náhon fakt....

dneska nikdo nemůže říct nic neb se hned žalujou takže apple vydá ipad3 s timže nvidia nemá výkon a hned maj žalobu protože dneska se už nic netestuje jen se tvrdí že je lepší než ten a tamten....

dřív nebylo trestný koupit auto konkurence a postavit ho testum a potom v televizi odvysílat jak to dopadlo....
[ Link ]
o 21.03.2012, 10:55 | CervinVega
placena reklama v TV=pravda svatouci :-) go, Nismo, go :-)
o 21.03.2012, 11:07 | Nismo.Power
důležitej je obsah videa ;-) má to víc dílů tenhle test a je tam dobře vidět rozdíl mezi autama..... dřív tam nebyla snaha je zažalovat s tim že jejim autum špatně nahustili pneumatiky ale měly snahu udělat teda svoje auta lepší aby porazily konkurenci.....


a co si budem povídat tak co dělalo bmw v dobách těchlo videí .....

foto k příspěvku  od Nismo.Power

o 21.03.2012, 11:07 | Nismo.Power
nebo

foto k příspěvku  od Nismo.Power

o 21.03.2012, 11:10 | Nismo.Power | Upraveno: 2012-03-21 11:13:10
nebo snaha okopírovat corvette který byla o 10let starší že ano.....

foto k příspěvku  od Nismo.Power

o 21.03.2012, 11:11 | Nismo.Power
502ka aneb amerika před 20ti lety.....

foto k příspěvku  od Nismo.Power

o 21.03.2012, 11:46 | Rudi
na druhou stranu, kde je amerika dneska a kde je BMW :-)
o 21.03.2012, 12:01 | CervinVega
na druhou stranu, kdo zacinal z vybombardovanyho Nemecka a kdo z nejsilnejsi ekonomiky sveta? Nismo, vzdelavej se dal, jde ti to :-)
o 21.03.2012, 13:05 | Nismo.Power | Upraveno: 2012-03-21 13:11:24
jasně válka nehctěl sem to tady psát samo..... ale pak nemůžete tvrdit že byly dál.... jasně dostaly se z toho dobře, dokázaly bejt (a stoupaj) třetinový až poloviční jak toyota a GM ....ale prostě nidky s ničim převratnym nepřišly krom posledních pár let..... veškerý patenty a vynálezy sou u GM občas japonsko.... i ta posraná nafta neni patent německa... takže prostě nebejt GM tak kdoví na jaký úrovni by dneska byl automobilovej svět jak ho známe teď.....nebejt jobse kterej sice nepřišel s ničim novym ale dokázal věci prodat mase lidí takže dříve opovrhovaný telefony s win či dotykový šly prodejem nahoru a začly to všichni vyrábět..... takže jsme u toho zase, každej využíváte denně stovky věcí za kterejma stojí USA a plivete na ně....
vzdělávat se nepotřebuju.....zaplať pánbůh za tu nejsilnější ekonomiku světa ...vyhrát posranej němec tak to všechno dneska vypadá uplně jinak a všichni tu budem jen čistá rasa ... němci začínaly z toho že všechno ukradli a vyplenily... stejně tak je USA s Ruskem mohlo smáznout z mapy a žádný BMW by tu nebylo... a když bylo tak by stejně jak opel jen vydělávaly peníze a šoupaly nohama....
o 21.03.2012, 13:13 | Nismo.Power
každopádně nestojim o Flame......takhle polemizovat by jsme tady mohly do haleluja.... bůhví co by dělalo GM za motory nebejt ropná krize kdysi a bůhví kdyby je dělaly zdali by ještě teď byla ropa :)
o 21.03.2012, 13:20 | RedBaron
Nismooo, no tak, tady snad probíráme problémy aut, který si reálnej smrtelník dneska kupuje jako ojetinu a ne nějakou historii z minulýho tisíciletí. Místo abychom jednoduše konstatovali, že počet převodových stupňů, trvanlivost, způsob řazení a celá řadící logika už u starýho Steptroniku z roku 97 je prostě někde jinde než u americkejch převodovek, tak budeme diskutovat jednoho nešťastníka s E38 místo těch tisíců Northstarů, který sice uměj jezdit na dva válce, ale nikdy se nedožily 300.000 km nebo šedesát let starý nesmysly o tom, že nádhernej roadster 507 kopíruje nějakou Corvette, když je daleko podobnější například britským roadsterům. To není diskuse, ale dětinský odvádění pozornosti od meritu věci.

Já myslím, že náš postoj k takovým věcem je vcelku podobnej, protože mně kdyby foukalo těsnění palice na BMW při tom, jak dávám na studenej a horkej motor pozor, tak už si ho prostě nekoupím, ale nestalo se mi to NIKDY. Tobě se to stalo a taky je mi jasný, že už takovým klumpem nikdy jezdit nebudeš, je ti jasný, proč to stojí tak málo, jenom o tom pořád kecáš tak, jako bys to včera přivez s nadšením malýho kluka, přitom máš za sebou hořkou zkušenost a všechno je víceméně jasný a karty rozdaný. Tak si jenom zkus odsednout z dlouhýho vedení, třeba to pomůže :o)
o 23.03.2012, 19:38 | Escudo
RB: já bych asi hlavně ameriky fakt neházel do jednoho pytle. Přecejenom těch výrobců je tam vcelku dost, je to asi jako říct, že evropský auta jsou poruchový. Já mám na převodovce 340 tis a je jako nová, mimochodem, má origo chladič oleje a to je to model, kterej nikdy nebyl vyváženej mimo USA a Kanadu. Celkově jsem s tim autem nikdy neměl problém a určitě jsem jel s vyššim cestovnim průměrem víc než hodinu. Je to vlastní zkušenost, nikoliv jedna paní povídala, to je asi docela důležitý říct. Jedinej problém co jsem řešil, jsou spíš maličkosti u elektriky - semtam něco nesvítí a podobně, ale na provoz bez vlivu
o 23.03.2012, 19:41 | Escudo
Na druhou stranu tohle budou vždycky žabomyší války a nic je nevyřeší. Já mám tyhle auta prostě rád, protože jsou nebobvyklý, za svojí cenu často jinde než něco srovnatelnýho a hlavně, pokud už se něco opravuje, tak se fakt nebojim toho, že na to budu šetřit půl roku. Díly jsou prostě k mání za velmi pěkný ceny a toho se mi dřív nedostávalo a je jedno jestli jsem měl Mazdu, Audi, MB nebo VW
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.4429 sekund.