
Navštíveno 20089x


13.03.2012, 20:17 |
Pluto Po delší pauze jsem zpět. Museli jsme se s Fabčou stěhovat. Má novou garáž a já nový byteček (od pátka jsem rozvedený :-) ).
Jinak na motoru novinky: Mám namontovaný chladič. Zatím fotka jen nanečisto. Musím udělat detaily:


13.03.2012, 20:19 |
Pluto Mezitím o dlouhých dnech jsem sehnal Speedlina z Octy WRC za krásných 1111,-Kč. Tak jsem mu udělal zkrášlovací kůru. Tj. Lak dolů až na kov:


13.03.2012, 20:21 |
Pluto A nyní už je v plniči. V týdnu se bude lakovat:


13.03.2012, 20:22 |
Pluto Tak zítra by měli dorazit vstřikovače AL, tak jsem jim musel udělat místo, aby se měli kam nastěhovat:


13.03.2012, 20:22 |
Pluto Staré už hledají nový podnájem :-) (jsou na prodej):


14.03.2012, 19:17 |
Pluto Tak vstřikovače jsou doma. Jen jsem je dneska překroužkoval. Potřebuji ale jiný "čípky", tak je musím splašit. No a ještě mi chybí nový šrouby na vstřikovače...


14.03.2012, 19:18 |
Pajk Pěkně jedeš, jsem zvědav na finále.
A blahopřeju k NEW GAME. :)

16.03.2012, 19:40 |
Pluto Dneska jsem snad pořešil zbytek na vedení vzduchu. Už jen spony. Ale to už je to poslední.
Zde nějaká ta silikonka:


16.03.2012, 19:40 |
Pluto Tady i s pomocníkem:


16.03.2012, 19:40 |
Pluto No a nějaký ten nerez :-) :


16.03.2012, 19:41 |
Pluto Zítra jdu pokoušet skládat...

16.03.2012, 21:07 |
Pajk Krasavec pomocník. :) Jinak plán je teda +-200PS? Kolik má ta roura průměr?
muzu vedet kde si koupil ty silikonove kolena? :) potrebuju ted asi tri kousky, diky..

17.03.2012, 21:26 |
Pluto Pajk: JJ, je to kříženec brita s evropanem :-) Trubka je 51mm a jak píšeš +-200PS bych byl spokojen...
thepyroman: Kupoval jsem u mé vrchní dodavatelky
[ Link ] má tam ledacos...

17.03.2012, 21:29 |
Pluto Tak jsem dnes po obědě vlítnul do garáže, počítal jsem, že mě čeká největší pakárna a to vymyslet a zkompletovat vedení vzduchu. No, padla druhá hodina a už jsem se nudil. Šlo to nějak podezřele jednoduše :-)
Tady je FMIC finálně na svém místě:


17.03.2012, 21:29 |
Pluto Zde spodní vedení k turbu:


17.03.2012, 21:30 |
Pluto A tady vedení k sání:


17.03.2012, 21:30 |
Pluto Měl jsem to jen poslepované NASA páskou, potom se vše pěkně naznačilo, jak to patří na sebe a v pondělí hurá na svaření:


17.03.2012, 21:31 |
Pluto

18.03.2012, 00:00 |
Pajk No nekecej, brit a naše jo? :) Mě se zrovna těď 3 takový koťátka narodily. :) Nyní mám aspoň představu, jak to bude vypadat. :)

18.03.2012, 19:33 |
Pluto Dnes trochu nuda, tak jsem jen lehce poleštil hliníkovou sací trubku:


18.03.2012, 19:33 |
Pluto No a pak, jak jsem psal včera, jsem s kámošem polil kolečko do reservy. Tady příprava:


18.03.2012, 19:34 |
Pluto Tady jen bílá báze:


18.03.2012, 19:35 |
Pluto A finále. Musíme se pochválit, povedlo se na jedničku :-) :


18.03.2012, 19:36 |
Pluto

18.03.2012, 20:10 |
wefa Super práce, rád tohle sleduji. Někdy bych se do něčeho podobného chtěl pustit sám, ale to nevím, co by se muselo stát :D Jen tak dále!

18.03.2012, 20:37 |
petis Máš to pěkný Plutáku. Jen tak dál.
Paráda! Pěkně jedeš chlape :)
Akorát ta sací trubka vypadá jak po kolizi :o)))

19.03.2012, 11:03 |
kucik Jsem zvědavý, jestli tu trubku k sání dostaneš, i když to bude posvařované- vypadá to dost na těsno:-)

19.03.2012, 18:43 |
Pluto kucik: Myslíš, jako jestli jí tam provlíknu při montáži? Taky jsem myslel, že ne, ale právě takto poslepovanou jsem jí v pohodě vytáhnul :-) Zkouška proběhla...

21.03.2012, 18:49 |
Pluto Tak reserva je na svém místě:


21.03.2012, 18:50 |
Pluto Jen je problém s trubkama. Svářeč mi marodí, tak trubky budou asi až příští týden :-(. Tak jsem alespoň nakoupil spony a připravil na osazení:


21.03.2012, 18:50 |
Pluto Jinak motor je kompletně sestaven (AL vstřiky, nastaveny vahadla a nové těsnění pod víkem vačky). Už opravdu jen ty trubky a hurá na chip :-)
Na tý rezervě je směrová guma, jo?? :-D
kdyz ma uplne jinej dezen, nez vsechny ostatni, tak je to asi jedno.
Hezký, pěkně jedeš! Nechtělo by rezervu uchytit jinak? Jukni na post v ostatních s transportérem a převodovkou v nákl. prostoru :( Toho bych se bál :(
Ja si delam jenom srandu, neberte to vazne :) tuhle me za to PČR prudila při kontrole, že mam obraceně směrovou gumu, mam ji na rezervě taky :)
kde jsi kupoval ty spony?

22.03.2012, 10:33 |
Pluto Lukasino: Ten poruh je kolem dokola, není chycen jen v té desce. Deska je přišroubovaná a popruh je zespoda svázaný k sobě. Drží to dobře a přeci jen převodovka je jiná váhová kategorie :-)
Darker: JJ, je směrová, byla za good peníze a doufám, že jí nebudu nikdy potřebovat :-)
Vasekkch: Tady u nás v Třeboni. Jedna vyjde na +-30Kč. Obchod se jmenuje MEGA
[ Link ]
Pluto, tak to potom jo ;o)

23.03.2012, 20:45 |
Pluto Tak konečně jsem sehnal náhradního svářeče. Mělo by to být hotové zítra.
Jinak, jak jsem se přes den nudil, tak jsem dolepoval zbytek samolepek. Ještě nějaká chybí, ale to se přes víkend zvládne. Zítra udělám nějaké fotos...

24.03.2012, 15:04 |
Chris co je to za FMIC ? zo saabtuningu ? kolko to vyslo ? trubky, FMIC a spony ?
Chris: bohuzel FMIC je ta nejhorsi kvalita, co se da koupit, pochazi od Polaku, uz jen logicky ta restrikce jako krava co je na druhe strane od vyvodu, logicky nemuze fungovat, znamej to brzdil a letelo to pryc. Nemluve o prasackym vareni, ktere je take zrejme z obrazku.
Pokud by nekdo chtel, delame Fabia kity do 10t. komplet s IC na jednu stranu. Jsou to ty same FMIC, co pouzivaji kluci od Dieselpower. A ktere opravdu funguji a neslouzi jen pro dobrej pocit. Kdyz by to nekdo nafotil kompletni postup instalace, dostaneme se v pohode na 8-8,5t.Kc.


24.03.2012, 19:40 |
Pluto Rajdlos: My víme, už to píšeš poněkolikáté... Mě zase to IC vyšlo i s trubkama na třetinovou cenu...

24.03.2012, 19:41 |
Pluto Jinak dneska konečně trubky doma. Trochu jsem je líznul filcem:


24.03.2012, 19:42 |
Pluto A jsou na autě:


24.03.2012, 19:42 |
Pluto

24.03.2012, 19:43 |
Pluto Letos jsem konečně Fabku zase nastartoval. Moc se jí nechtělo, ale je poslušná a šlape jak má.
Za odměnu jsem jí lehce opláchnul:


24.03.2012, 19:43 |
Pluto A zde nějaká fotečka po nastrojení:


24.03.2012, 19:44 |
Pluto

24.03.2012, 19:44 |
Pluto
To je pekny, planuju, az se vratim, ze bych to s tema trubkama udelal taky+silikonovy hadice a novy turbo...
Takže můžu dovést oktu aby jsi si měl zase chvíli s čím hrát? :D

25.03.2012, 11:24 |
Pluto Spooky1: Sestavit to potrubí není zase takovej problém, je to práce opravdu na 2 hodinky... Svářeče, kterej to za cca 500,-Kč svaří taky mám :-) Kolena a trubka se nakoupí v Italinoxu za desetinové ceny, než je tuning shopech a spony prodávaj kousek ode mě za +-30,-Kč kus :-)
Pluto: Když Rajdlos píše, že to moc dobře nefunguje a ty na to odepisuješ, že to víš. Tak mě napadá otázka, jestli ty úpravy co děláš mají jen vypadat na oko, nebo mají být i funkční?

27.03.2012, 11:38 |
Pluto Píšu, že vím, kolik za něj chce, že to od něj je nejlepší a všechno ostatní je na ho.no... Asi tak....

27.03.2012, 11:49 |
sekec Pluto: Psal jsem email.
Pluto: hezky no, snazil jsem se Ti jen poradit, uz v minulem threadu jsem Ti psal, at nekupujes ten polsky, ze ho brzdil znamy a proste nefunguje, nenutil jsem Ti nic od nas a naopak jsem Ti psal, ze Ti na to muzu dat nejakou zajimavou cenu, a sup dalsi thread mas ho na aute, nikde jsem Tve rozhodnuti nekritizoval, stejne tak jsem nikde nepsal, ze mame nejlepsi veci, nevim kde jsi tohle vzal. Ale narozdil od tech polskych IC jsou nase funckni. Ja si myslim, ze uz to dokazuje fakt, ze ho kluci z Diesepower pouzivaji ve svych kitech na Fabky (za 17.000Kc). To same soutezni auta, zemedelske stroje a mohl bych pokacovat.
A to, ze to mas za tretinovou cenu? To Te to vyslo na 3000Kc? Asi ne. A porovnavat nefucnkci IC s MOC 4500Kc s funkcnim za 5990Kc, stejne tak hadice z recyklovaneho silikonu, ktere se nafukuji pri vyssim tlaku, nerezove tezke potrubi s hlinikovym, vysokotlake nerezove spony s teflonovou vlozkou proti povolovani se sponami z oceli, ktere delaji z trubek oval, sorry ale to uz opravdu nemyslis vazne.
Akorat me to jen zase utvrdilo v tom, ze priste s*at na lidi.
Jen pro upresneni, ta nefunkcnost neni v samotnym IC, ale v te restrikci na prave strane, ktera má byt zaoblena a stejne siroka v cely vysce IC, v tom bude ten problem s prutokem. Nas samotne to trklo az po tom brzdeni. Protoze IC je za zajimavou cenu. Ale proste ten kdo to svarel u toho absolutne nepremyslel. To jen pro info. Samotne "humpolacke" svary nekomentuji, i ta s nimi to bude fungovat. Ale problem je prave v tom zuzeni, kdy cinan pouzil priruby ze dvou IC, ktere byly urcene na oboustranne a udelal z nich jednostranny.

27.03.2012, 17:30 |
Pajk R: ten Tvůj vypadá fakt precizně. Vrátit čas zpátky, tak si to koupím. Sice nemám shit, jen jsou vývody na obou stranách no. :/ Tvůj IC je takový pěkný, jakoby origo řešení bez těch vyjebaných trubek, co pak lezou kolem motoru. :)
Pajk: oboustranne maji taky sve mouchy v podobe opetovneho ohrivani vzduchu diky tomu prave, ze priruba je na jedne strane, horky vstup ohriva studeny vystup (IAT na vytlacne strane je o neco maly vyssi), tudiz jsou o male mene ucinne nez ty na obou stranach, tam je zase problem vetsinou v prodlouzeni vedení = vetsi turbo lag. Takze kazde ma sve pro a proti.
Ten levný svařovalo nějaké prase.
Na co to pak je, když to nefunguje? Jen na vzhled?

28.03.2012, 21:35 |
Pluto Tak v sobotu dopoledne budeme chipovat na 190PS :-) Sakra, to je ale doba :-)

30.03.2012, 18:36 |
Pluto Tak zítra bude den D. V 9:15 hod. nahraje Moucha do švába soft od Brouka :-) :-) :-)
voe "Moucha do švába soft od Brouka" ...... lol :))

31.03.2012, 01:36 |
Pluto njn, se holt sešli dvě přezdívky, tak už jsem jen dosadil švába :-)

03.04.2012, 13:18 |
jok3r tak jak to dopadlo? :)
prej shani V3esku ktera odveze ty brykety

03.04.2012, 18:22 |
jok3r nebo stim nekam odlit a jeste ho nenasli

03.04.2012, 19:54 |
Pluto Dopadlo to zatím dobře. Ještě se něco ladí a uvidíme. Zatím jsem na 172PS. Snad na Příbram bude vše v kupě...

03.04.2012, 19:55 |
Pluto
Perfekt pane. Jen tak dal !!!