Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > Zkroucené kotouče - záruka?

 o Navštíveno 23210x o
o 12.03.2012, 09:16 | M.a.R.i
Má někdo zkušenost, jestli jsou prodejci ochotný vyreklamovat zkroucený kotouče?
Než se rozepíšu, tak prosím všechny moralisty ať se nevyjadřují ke značce disků

Na autě mám Bremba, který nevydrželi ani měsíc a zkroutili se. Ty reklamovat nechci, neboť je tam dával předchozí majitel a nemám doklad.

Začal jsem hledat na netu nějaký nový kotouče a narazil jsem na kotouče JAPANPARTS, jsou opravdu za velmi zajímavou cenu, tak si myslím, že za ten risk to stojí.
Pokud budou brzdit na pytel, tak je raději vyhodím a koupím jiný.
Ale jde spíš o to, jestli třeba po měsíci mi je prodejce vyreklamuje, pokud se zkroutí. A nebo spíš je praxe taková, že se prodejce bude vymlouvat na špatnou instalaci atd?



o 12.03.2012, 09:22 | Midnite
Známý toto řešil nedávno, ale značku již nevím. Každopádně prodejce se vymlouval, že si za to může sám, že nemůže hned brzdit atd atd. Měl ty kotouče 14 dní a jelikož nebyly levné, tak napsal dodavateli a ten mu to vyměnil, takže to nakonec dobře dopadlo.
o 12.03.2012, 09:24 | Šestikule
Na jaký auto to máš? Japanparts jsou Italové, je to taková kvalita pro běžnou spotřebu tj. pokud to máš pro nějaký silnější vůz, poohlídl bych se jinde.
K reklamaci - pokud budeš mít papír o odborné montáži (doporučuji i s uvedením RZ a stavem km), neměl by být problém reklamovat. Pak je jen otázka, zda-li to bude vada výrobku anebo nesprávné užívání.
o 12.03.2012, 09:27 | M.a.R.i
Právě, že na docela silný auto to je :)(284PS, 1700Kg). Co jsem četl na netu, tak Japanparts jsou jenom překupníci, tak bych to chtěl vyzkoušet.
Třeba o JC premium se říká, že je to nevalná kvalita. Ale jsou to jenom překupníci z Polska a já bral od nich sadu rozvodů, neboť dávají origo řemen a kladky GMB.
Tak mě třeba Japanparts překvapí, pak je další možnost nipparts, ale stojí 2x tolik
o 12.03.2012, 09:32 | Lukasino
kolik stoji bremba nebo neco takovyho? Vzdyt to nemuze byt zadna raketa, ne? Ja nedavno kupoval na S8mu Bremba z Anglie, komplet sada prednich vysla na 4500,- vcetne postovnyho a mel jsem to tu druhy den od objednani ;)
o 12.03.2012, 09:34 | M.a.R.i | Upraveno: 2012-03-12 09:40:19
Lukasino: Bremba tam mám a zkroutili se po dvouch intenzivnějších zabržděních. To už bych raději ty nipparts, vyjdou tak na 4k. Což je v pohodě cena, ale když člověk vidí, kolik to stojí jinde než v ČR, tak se mu to dávat nechce :).

Tak nevím, našel jsem stránky japanparts a píšou, že je jsou to Tuning Performacne PaRTS :D:D. A je to firma z Toykya. Že by shoda jmen?

[ Link ]

EDIT: Aha, tak fakt italové nejspíš [ Link ]


Tady se vyjadřuje dovozce a tvrdí, že 85% dílů jsou přebalený originální díly
[ Link ]

Holt můj boj, jsou na tolik bohatej abych si mohl kupovat levné věci :D

Takže se prosím vraťme k mý otázce a zajímali by mě Vaše zkušenosti s reklamací kotoučů
o 12.03.2012, 09:38 | xenonman
ATE dělá přimo odborné školení na instalaci kotoučů, pokud člověk pořadně neočistí a nechá nečistoty může se stát, že se budou kroutit, takhle mi to bylo vysvětleno, jinak jak piše Šestikule...
o 12.03.2012, 09:54 | M.a.R.i
Tak už mi odpověděl dovozce:

"Dobrý den, zboží ma záruku dle platných zákonu ČR . Cena je nízká proto ze nejsme překupnicí ale přímí dovozci "

Taková šalamounská odpověď :D
o 12.03.2012, 09:54 | Lukasino
Mari, vidis, a me na silnejsim aute drzi (zatim teda cca 4tis. km) :o)

Mohl to byt spatny kus, blba montaz, desne zajeti, nebo ja nevim co...
o 12.03.2012, 10:28 | M.a.R.i | Upraveno: 2012-03-12 10:31:42
j
o 12.03.2012, 12:02 | H-Honza (M)
S Brembo kotoucema jsem mel na evu stejny problem... reklamace bez problemu, vratili mi prachy, nabral jsem Galfer a byl klid.
Jinak na japanparts jezdej kluci na WRX STi ktery ty auta pouzivaji dost tvrde, a jsou spokojeny, nebal bych se toho, sice ze by to byly oem dily prebalovany dost pochybuju, ale jeden nikdy nevi.
o 12.03.2012, 14:12 | Vlastah
Japanparts jsou Italove???
to potes koste, na Primeru nic jinyho nedavam :-)
o 12.03.2012, 18:40 | sprath
Moje zkušenost: Origo kotouče renault na scenica. Zvlnily se cca po 300km. Po velkým hádání v servisu jsem uhádal jejich náhradu Motrio za půl ceny. Aspoň to. Nicméně motria vydržela cca 800 kilometrů a volant začal vibrovat znovu. Pro některý jsem byl za osla co stojí furt na brzdě, což si o sobě nemyslím. Koupil jsem v autodílech kotouče Samco i s deskama(řekl bych až za srandovní cenu) namontoval si to sám. Auto má na nich najeto 8000km a pohoda naprostá. Tak asi tak.
o 13.03.2012, 06:52 | Šestikule
Vlastah: neměl bych z toho takový strach. Dělám italský díly jedenáct let a perfektní. Zrovna jak píše sprath, Samko kotouče a destičky dodávám léta a lidi si to chválí, taxikáři neberou prakticky nic jinýho.
o 13.03.2012, 07:38 | MaxxT
M.a.R.i - koupil bych origo a budes mit po starostech.. :-)
o 13.03.2012, 07:41 | MaxxT
M.a.R.i: btw. na nasi dodavce sem 2x reklamoval kotouce (bohuzel), ale jelikoz jsem byl dosti nekompromisni, bylo vzdy vymeneno okamzite na miste. S dodavkou jsem jezdil pouze dalnici, brzdil extremne zlehka a po prvni jizde to kopalo vzdy do volantu jako prase, je to boj. A to to bylo taky origo, ale origo zabozrout a origo Lexus bude nekde jinde. :-)
o 13.03.2012, 08:25 | M.a.R.i
Maxxt: Příští úterý jedu na diagnostiku do Toyoty, tak se tam ze srandy zeptám ,ale počítám, že origo kotouče vyjdou tak na 15-20, což opravdu za kotouče nedám :D.
o 13.03.2012, 08:35 | Lukasino
Mari: kdyztak origo dily bych mel umet vcelku lepe (cca o tretinu, nekdy i trochu vic)

Co jsem koukal na GSo, tak to neni tak hrozny, predek vychazel cca na 8tis. v origu myslim, ale Ty tam budes mit samozrejme vetsi kotouce :)
o 13.03.2012, 08:46 | M.a.R.i
Lukasino: No, uvidíme, kdyžtak se ozvu. Díky!
o 13.03.2012, 08:49 | Lukasino
nz, snad to platí, kupoval jsem přes něj díly na Toyotu, tak by Lexuse měl umět bez problému taky, vozí to přímo z Japonska, dodací doba cca dva tři týdny, jak se mu trefíš do "svozu" ;)
o 13.03.2012, 08:52 | M.a.R.i
tak to dělají třeba i japanparts.com. Jsou to kluci který ti na objednávku zajedou do salonu v japonsku a nakoupí ti originální díly jaký chceš. Prý to s poštovným vyjde taky minimálně o 1/3 míň a navíc to přijde i do 3 dnů. Jen tak pro zajímavost :), narazil jsem na to včera.
o 13.03.2012, 08:55 | nome
můžu se zeptat co je to za auto že se to tak kroutí ?

nemáš náhodou cx7 :-) ? tam to dělá tuším špatný chlazení a nic tam nevydrží moc dlouho
o 13.03.2012, 08:59 | M.a.R.i
nome: Lexusl LS400, ale pochybuju, že je to autem. V UK ani v USA o tomhle nic nepíšou. Prostě jsem měl štěstí na špatný Bremba.
o 13.03.2012, 08:59 | M.a.R.i
nome: Lexusl LS400, ale pochybuju, že je to autem. V UK ani v USA o tomhle nic nepíšou. Prostě jsem měl štěstí na špatný Bremba.
o 13.03.2012, 09:00 | Lukasino
13.03.2012, 08:59 | M.a.R.i
špatný Bremba? Nebo možná špatný mezičlánek mezi sedačkou a pedály :D
o 13.03.2012, 09:02 | Lukasino
ad japanparts.com, to vypada zajimave, juknu diky ;)

Tenhle clovicek je z Cech, takze platba na cesky ucet / nebo osobka a dostanes ceskou fakturu ;)
o 13.03.2012, 09:05 | Lukasino
Koukal jsem na orientační ceny, origo kotouč 160EUR/ks, desky 110EUR/sada. Tzn. celkem by to bylo cca 11tis. :)

Btw. koukal jsi třeba i na rockauto.com? Posílají do ČR, ceny pěkný ;)
o 13.03.2012, 09:05 | M.a.R.i | Upraveno: 2012-03-13 09:07:31
Lukasino: H-Honza měl stejnej problém, takže ne :D. Není problém mezi sedačkou a pedálama :).

Lukasino:
na rockauto.com ještě ne, ale s poštovným a s DPH to už tak zajímavý není. Jedině, kdybych toho vzal víc a zatím nic nepotřebuju :/

Těch 160Eur za kotouč si našel kde? To je slušná cena
o 13.03.2012, 09:07 | Lukasino
Na rockautu mas desky kolem 15-40USD / sada a kotouče kolem 40-90USD/ks :D
o 13.03.2012, 09:09 | Lukasino
hele ale nějaká zlatá střední cesta vyjde na rockautu na 3000,-Kč + doprava, DPH a clo :)

Kolik stojí sada těch Brembo, nebo těch italských?
o 13.03.2012, 09:10 | M.a.R.i | Upraveno: 2012-03-13 09:14:33
Teď jsem zkoušel rockauto. High performance/heavy duty kotouče za 92USD/2ks, poštovné dalších 265UDS, takže zajímavá cena to není :D

Lukasino:
Bremba kupoval za 8000 sadu v ČR. Italský stojí 1100Kč/ks. Asi je fakt vyzkouším. Když i Honza psal, že to používají lidi na STIčkách a jsou spokojený. Ale asi taky záleží kus od kusu. Za ty prachy to není takovej risk
o 13.03.2012, 09:16 | RedBaron
Bremba jsem měl na autě a šly do kopru stejně jako ATE, ATE Powerdisk, Ferodo a další slavné značky v druhovýrobě. Dojdi si pro originál kotouče, vydrží ti 3-4x tolik, nikdy se nezkroutí a nebudeš tady muset co půl roku řešit takovouhle hovadinu, protože jsi chtěl mermomocí ušetřit a koupit nějakej polskej šunt z máslové litiny. Jen zkušenost, poměrně drahá...
o 13.03.2012, 09:43 | M.a.R.i
hmm, tak stejně ty italský jsou nejspíš na starej model. Takže nejlevnější v ČR na novej model jsou za 3500/ks Bremba, Feroda. To se fakt už vyplatí origo.
o 13.03.2012, 10:12 | M.a.R.i
Nakonec jsem našel OEM kotouče z Německa za 200 USD včetně poštovnýho :). Psal jsem mu, jestli se opravdu jedná o OEM, tak snad nebude kecat. [ Link ]
o 13.03.2012, 16:15 | H-Honza (M)
jako RedBaron, pokud nekoupis OEM nemas jistotu kvality.
Vzdycky me pobavi kdyz ctu ze treba TRW je spatne, a ze jedine nemecky ATE (co naplat ze na 90% brzdovych komponent ATE je made in china).

Jinak na tom odkazu vidim kotouce kvality prvovyroby, nikoliv OEM kotouce, cilize kotouce dodavane do prvovyroby, je to jen slovickareni, ale neveril bych tomu ani malicko. Kup neco tady, kupovat smejdy na ebay neni rozumny, nevim jak bys resil reklamaci.
Napis mi na panekjan@ospanek.cz na co to vlastne shanis, podivam se jestli by se nedalo neco vymyslet.
o 14.03.2012, 10:05 | M.a.R.i | Upraveno: 2012-03-14 10:06:40
Tak objednáno, Auto Matějček zase nezklamal :). Už kdysi jsem u nich sehnal zadní kotouče TRW na MR2, který nikde nebyly. Volal jsem všem možným a nemožným prodejcům a jediný kotouče byly 1ks Bremba a nebo ABE. Nic jinýho kromě originálního dílu není k mání.

Tak jsem zavolal k Matějčkovi a sehnali mi bremba za 2000Kč/ks a prý můžou mít klidně 30ks :). Takže si je asi nejspíš vyrábí sami :D. A destičky Brembo za 1100Kč/ks. V pátek by to mělo být u mě.

Domluvil jsem se s nima, že pokud by se kotouče zkoutily, tak mi je bez problému vyreklamují. Snad to ani nebude potřeba :)

Originální kotouče stojí 4800Kč/ks a sada destiček 4200Kč/ks. Mohl bych mít 10-15% slevu. Sice se na brzdách nemá šetřit, ale zas takovej magor nejsem :).
o 14.03.2012, 10:18 | Lukasino
To je hezky :) jo Matejcek umi, taky jsem u nej nakupoval...
o 14.03.2012, 11:09 | Only_One
u brzd je základ mít schopného mechanika, co řádně očistí dosedací plochy a věnuje tomu potřebnou pečlivost při sesazování
o 14.03.2012, 14:07 | RedBaron
Já jsem dal za origo brzdy na 330d 9.200,- Kč se slevou a nikdy jsem toho nelitoval. Nejenže se nezkroutily ani při nejnáročnějších poletech, ale ze zkušenosti s ostatníma autama v rodině najedou přes 100 tisíc km, o tom si může druhovýroba nechat jen zdát...
o 04.05.2012, 16:50 | M.a.R.i
Tak si jdu nasypat popel na hlavu a udělat radost těm, kdo mě varovali :).

Koupil jsem Bremba kotouče i destičky. Po 500km začali brutálně, ale opravdu extrémně megahustěkrutě pískat :). Vostuda jak poleno a po 1000km začali lehce klepat do volantu. Příští týden to vezu k mechanikovi tak se uvidí :).

Mluvil jsem s dvouma lidma, který mi potvrdili, že BRECO dělá taky kotouče pro BREMBA a prý je možný, že jsem chytnul shitový BRECA v BREMBO krabicích. A nebo jsem měl prostě smůlu a během roku se koupily 2x stejně vadný kotouče od BREMBA. LS400 moc není a kotouč o těhle rozměrech je pouze na LS400 95-00, tak bych tomu i věřil.

Pístky v třmenech se hejbou normálně a nezůstávají viset, takže to by mělo být ok. Pak jsem ještě dostal typ na zpuchřelý hadice, prý pak při určitý teplotě nepustí tlak zpět a píst zůstává vytlačený.

Brzdy jsem opravdu šetřil a nebrzdil jsem snad ani na 50% síly brzd. A i když mi přijde, že nebrzdím skoro vůbec, najedu 30km a zastavím tak oba kotouče jsou rozpálený a disk je teplej. Ale co jsem se bavil s mechanikem tak prý při váze 1900kg a kotoučích s 315mm průměrem je to normální jev a i při jednom zastavení se ty kotouče takhle rozpálí.

Tak doufám, že reklamace projde a koupím další kotouče :). Ale origo kotouče to asi pořád nebudou :D:D.
o 05.05.2012, 19:55 | Lukasino
Tak to je síla :-O No já měl zatím štěstí, klep klep...
o 05.05.2012, 21:15 | crestik
RB:no, když pozoruju MaRiho, jak furt něco řeší s udajně bezproblémovým Lexusem, tak mu moc nezávidím...
Taky jsem za, kdyby koupil dražší origo, frknul na auto, tak je spokojen, ve výsledku to stejně vyjde do budoucna levněji, než furt něco řešit, kupovat šity a zkoušet, co to udělá, pořád bez auta, čekat na zásilky...
o 05.05.2012, 22:12 | M.a.R.i
Crestik: brembo shit? Aha, to jsem nevedel... To jezdi 80procent lidi v cr na vetsich shitech. ano, lex je bezproblemovej. Zatim resim veci, ktery byly na aute spatne, kdyz uz jsem ho kupoval. Zadny novy zavady za 30tkm se neobjevily. Teda krome ko svicek.
o 05.05.2012, 22:16 | M.a.R.i
Crestik. Ono to spsi bude tim, ze tady resim kazdou picovinu a pak to vypada, ze lex stoji jenom v servisu ( silentbloky, kotouce, svicky, tlumice, klimakompresor...) :)
o 10.05.2012, 11:53 | RedBaron
M.a.R.i: Brembo dodává dobrý brzdy třeba do Porsche, ale to, co prodávaj tady v distribucích dílů je shit na n-tou :o)
o 20.05.2012, 21:59 | M.a.R.i
Tak mam velkou radost. Auto si zaslouzilo po roce nejakej servis, tak jsem ho odvezl kamaradovi do toyoty a ten si s nim po praci hral. Nechal jsem pro jistotu zrepasovat jeden trmen a pry to nakonec byla zbytecna prace a fungoval jak novej. Pak jsem nechal sundat kotouce a desticky na reklamaci a dal tam predchozi zkrouceny bremba vcetne origo desticek. Dneska jsem s tim ujel 30km a kopani do volantu absolutne zadny. Pritom podle mechanika byly zkrouceny brutalne oproti novejm a bylo to pry hodne znat i na destickach. Tak mam docela radost a na druhou stranu jsem nastanej, ze jsem mozna zbytecne kupoval novy kotouce a desticky. Nutno podotknout, ze jsem nechal pro jistotu vymenit obe pomocny ramena. Na jednom byl KO silentblok. Nejspis umocnoval hazivos kotouce. Celkove se i zklidnil predek auta a je parada s tim ted jezdit :)

BTW sehnal jsem za 500 starsi klimakompresor z auta s najetyma 40tkm, takze mi konecne funguje klima. Vsude se doplnily plastivy drzacky na prahy a koberce do kufru. Jsem se musel pochlubit :)
o 20.05.2012, 21:59 | M.a.R.i
Tak mam velkou radost. Auto si zaslouzilo po roce nejakej servis, tak jsem ho odvezl kamaradovi do toyoty a ten si s nim po praci hral. Nechal jsem pro jistotu zrepasovat jeden trmen a pry to nakonec byla zbytecna prace a fungoval jak novej. Pak jsem nechal sundat kotouce a desticky na reklamaci a dal tam predchozi zkrouceny bremba vcetne origo desticek. Dneska jsem s tim ujel 30km a kopani do volantu absolutne zadny. Pritom podle mechanika byly zkrouceny brutalne oproti novejm a bylo to pry hodne znat i na destickach. Tak mam docela radost a na druhou stranu jsem nastanej, ze jsem mozna zbytecne kupoval novy kotouce a desticky. Nutno podotknout, ze jsem nechal pro jistotu vymenit obe pomocny ramena. Na jednom byl KO silentblok. Nejspis umocnoval hazivos kotouce. Celkove se i zklidnil predek auta a je parada s tim ted jezdit :)

BTW sehnal jsem za 500 starsi klimakompresor z auta s najetyma 40tkm, takze mi konecne funguje klima. Vsude se doplnily plastivy drzacky na prahy a koberce do kufru. Jsem se musel pochlubit :)
o 20.05.2012, 22:00 | M.a.R.i
Debilni ipad, nevim proc je to tu 2x
o 20.05.2012, 22:25 | Lukasino
No vidis, parada :)
o 21.05.2012, 09:06 | M.a.R.i | Upraveno: 2012-05-21 09:06:16
Tak paráda ne :). Po tom co se sjela na kotoučích rez, tak zas při určitý síle brzdění se rozklepe celý auto :). Asi je na noc budu polejvat vodou, aby nekopaly :D
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3617 sekund.