
Navštíveno 36271x

Byla tady už o tomhle řec. Dneska při projíždění aut jsem na to narazil
[ Link ]

11.03.2012, 18:11 |
gizmi | Upraveno: 2012-03-11 18:13:40
ty penize za to da opravdu jen blazen :) Zhruba 2 roky zpet jsem koukal na ebay.de na bileho - pravda, potreboval lehce povarit lemy (ale to ceka kazde facko) a sel v prepoctu za 20t :))))) Ze ja vul to nekoupil :D Sice by me to auto do dnesniho dne zmizelo a zustala kopa rzi a motor, ale mel bych raritu :)
PS: vim ze prijde "ten co mi poradil nejlepsi TV a ja jsem spokojeny" a bude se hadat, ale proste neprijde mi to nejak zajimave - to uz snad radeji tatra beta, nebo za tech 200t jsem videl v DE CRX 2g v cabriu - to jsou auta ktera udelaji praci, udelaji radost.. Uz mlcim..

11.03.2012, 18:12 |
hanx To je nějaká tovární maloseriovka nebo jak to je? Každopádně ta cena je lidová :D

11.03.2012, 18:14 |
gizmi hanx: prestavba od METALEXu :) Stejne jako ostatni cabria stavena ze starych skodovek (120, facko, felda)
Za tyhle prachy bych si radši koupil teda 350Z a nebo 300ZX a nebo nějaký voturbený Mitsubo. To jestli to někdo za to dá= MAGOR :D
Fáčko s hadrou na střeše,prostě pořád jenom Fá.
Kdyby tak za 50tis tak to ještě jde a musí se brát v úvahu že jich moc není,ale takovouhle paletu,no nevím...
Favorit Roadster od Metalexu. Tady zas někdo objevil Ameriku. Cena je trošku vyšší, ale i plečky pod 100 - 150tKč nejdou, takže pokud je to zachovalý kousek svou cenu má. To, že se dá za tu cenu koupit lepší auto leč tuctové to je vždy u raritních aut zcela jasné...
Tuner2:Tak já si myslím že třeba 300zx v twinturbu a nebo 3000gt v twinturbu či eclipse v turbu zrovna tuctovka není :D :D A cena je stejná jako tady za "plečkoida" Fá :D

11.03.2012, 19:34 |
AR gizmi: né všechny tyhle cabra ze starých shades má na starosti metalex...
T2: ja ameriku neobevil jen sem hodil odkaz.
Nebál bych se, že se neprodá. A tohle si koupí někdo, komu je určitě nějaký 350Z, 300ZX a podobný úplně ukradený. :) Mně se tohle vždycky moc líbilo.

11.03.2012, 19:54 |
ABERTO | Upraveno: 2012-03-11 20:01:30
P.E.T.R: přesně tak ;))
AR: JJ zrovna ty "120cky" ve větší míře z metalexu nejsou narozdíl o Fáva a Feldy ;)
ten Máchal je stejně divnej patron...
krom tatry všechno neskutečná ostuda od MTX..... jasně fáčko se prodá za tu cenu..... magorů je v čr hodně stále....
Nismo opět nezklamal... Prosím Tě znáš alespoň 1/100 produkce METALEXU? To je neskutečný co tady předvádíš :-//
T2: odpusť mu to, že neznal kde jaký "garážový" projekt, stejně jako tobě bylo odpuštěno, že jsi donedávna neznal Remiho Gailarda, starého jak internet sám ;-)
Třeba je expert na jiné značky, no...
Mě osobně taky příjde, že co upravili ze sériovek, stálo za hovno...ale upravy žigulů, apod, nebo spolupráce na cupových 130i, to už je fajne 8-)

11.03.2012, 22:15 |
Tuner#2 | Upraveno: 2012-03-11 22:22:29
crestik: Však ano, může být expert na jiné značky, ale pak si nemá do huby brát tak šikovné lidi jako byli a jsou v Metalexu...
Jinak ze sériovky třeba Rapid nemá chybu. Mnohem lepší jak kreace LDD z Anglie...
BTW zajímalo by mě vyjádření k tomu snížení 306tky...

Jako Nismo :D Můj kamarád si taky koupil feldu 1,3 raketu, když jsem mu za tu samou cenu nabízel paseo se serviskou jak když vyjede z výroby, no nějak takový pacienty nechápu.....
:D
Osobo choulostivá na padání věcí:-D dávej si bacha na vítr a přitom trošku potrap šedou kůru mozkovou trochou dějin československého motorsportu a ruční prototypové výroby a vývoje v těchto zemích v letech minulých, možná Ti dojde o čem to tu bylo a za jkých pomnek a rozpočtů to vznikalo a přestaneš psát takové kraviny. A nebo předveď sám svou osobní stavbu něčeho kloudného dovedenou až k otypování, vystavení TP přihlášení do provozu a pak můžeme na úrovni polemizovat, co je za ty peníze lepší, případně proč to má ještě důležitější, nepřímo penězmi vyjářenou hodnotu.....
osobně pro chytrolíny co se nějak obouvaj do metalexu doporučuju publikaci Premíéry a nadšení... případně si otom pohovořit s Petrem Krejbichem..:)
což je kniha kde jsou zmíněny a poměrně i dobře popsány všechny výtvory (přesněji závodní stroje pro různé použití -přeážně okruhy, kopce) or. r. 1945 do cca začátku let 90, které tady nadšenci po večerech skládali za různejch podmínek...
porpavdě- proč ne.. vyrobeno 200ks, v provozu, nebo v pěkným stavu už jich moc není... tak pro nějakýho nadšence do škodovek to může bejt ajímavý

12.03.2012, 06:19 |
jok3r řikejte si o mě že sem klidně blázen ale mít ty peníze tak ho vemu
metalef fafiky jsou dost drahy, ac bych to nedal tak cena temer odpovida a stale stoupa :-)

12.03.2012, 14:49 |
Smrada (M)
Spousta z nich skoncila v DE, hlavne Felicii, ktera uz nebyla tak povedena jako Faval. Skoda jen, ze se na tech kouscich k prodeji objevuje lidska tvorivost (zrcatka a kliky v barve, barva neodpovidajici originalu apod). Kdysi jsem videl jako novinku u Klokocky cervenyho a byl jsem z nej naprosto vyplesklej
Za mě palec nahoru a nemaj se za co stydět,si uvědomte že nebyly prachy a komouši skoro všechno zakázali a oni stejně dokázali tohle postavit a podlě mě ta tatra a rapid je prostě super.

12.03.2012, 17:16 |
gizmi Chapu..jen dnes uz za dob komunismu nezijeme a tak si clovek muze koupit co chce.. Ja tomuto neholduji a ackoliv jsem si testace na Vckove znacky zazil, tak pokazde jsem koukal po vozech, ktere mi maji co nabidnout. Kdyz vidim jake kousky se dneska napric znackama prodavaji, tak tohle mi prijde asi jako posledni stranka v suplicku moznosti. A asi nejde tak o tu cenu..ikdyz za 50t bych si dovedl predstavit, ze by me rikal pane - 200t uz je trosku moc (nerikam ze to tu cenu pro nekoho nema - ikdyz takove suzuki swift GTi v cabriu, nebo 205 GTi v cabriu, CRX v cabriu, atd atd mi prijdou proste jinak..
Gizmi: jen podotknu, swift v gti v kabriu se nedělal. pokud někde narazíš na gti kabrio (pár ji po německu je) tak je to už lidová tvořivost.
tuhle debatu jsem tu přesně čekal ještě než jsem to tu otevřel :-D , já mět pro něj garáž, jedu pro něj... mě se to prostě líbí, ale Felda od nich je hnus...

12.03.2012, 22:47 |
gizmi Tweety_xx: vim, vim :) stejne jako G60 Golf 1 cabrio - taky peckova kombinace..
Raimmii: njn ta se opravdu nepovedla...to je daň za 4 dveře a 4 místa...myšlený to bylo dobře,ale výsledek.. :o( Roadster by se mi líbil moc,kdybych měl garáž.nebo aspoň přístřešek.Tohle parkovat na sídlišti prostě nejde :o(

13.03.2012, 21:36 |
dddd jj nismo má pravdu je to hnus ten Fával v cabriu a felicie taky, zlatej rapid z anglie nebo de nebo metalex
Gizmi, jenže oni to nevyráběli proto, že si to někdo tehdy "musel koupit", Metalex neprodukoval low-endy pro masy v rámci povinného plnění plánu pětiletky. Je to tak nepochopitelné? Zřejmě pro mlaďochy jako Ty ano, a nic ve zlém, ale je třeba pochopit že současná cílová skupina, která tohle kabro vyhledává a kupuje, "po něm" jde z velmi specifických důvodů, a nekupuje si jen kus hadru a plechu, ale auto s historií, jedinečným "rodokmenem" a všemi vzpomínkami okolo na fabriku a hlavně team lidí, který vysloveně "z hovna" a bez podpory jakéhokoli koncernu dokázal stavět nejrůznější zajímavé věci, a to i za bolševika. Ano, průměrný konzument si půjde koupit něco cool - paužouta v kabriu, nějakou přemotorovanou rejži a podobné věci, ale o tom to prostě není, a to nepochopí nikdo, komu něco říká historie, potažmo dokonce něco jako "národní hrdost".....
Jako radek.613...
To, že se tady Nismo ukázal zase jako hlupák co kecá do všeho o čem nemá páru na to si pomalu zvykám, ale jak s ním ještě může někdo souhlasit, to mě teda hlava nebere...

14.03.2012, 13:07 |
zipp | Upraveno: 2012-03-14 13:12:00
T2: nevím, jak ostatní výtvory od MTX, ale taky zastávám názor jako máchal 80. Pořád je to hnusnej favorit (navíc ta odporná barva k tomu). Že jich bylo málo z toho podle mě nedělá auto za čtvrt mega - z hovna bič neupleteš
radek.613: pěkně si to napsal.
Kdo není fanoušek těchto vozů, tohle nepochopí. A může si třeba hlavu ukroutit :-)
Na tomhle autě je geniální zadní část... Ten integrovanej spojler atp... MTX uměli opravdu uplést z hovna bič a ještě s ním zapráskat... Škoda, že z feldy neudělali podle stejnýho mustru roadstera... Tam by ten zadek byl ještě lepší :-)
O komentech některých místních netřeba dále polemizovat :-)

19.03.2012, 13:26 |
gizmi Radek.613: nejsem uplne mladoch, ikdyz bych jim rad opet byl, ale zdravi mame jen jedno. Kazdopadne znam mraky aut s historii jako tram, no a co? Ja nerikam preci ze to auto je osklive, nebo ze si nekdo na nem nezamakal. Jen rikam, ze je predrazene a za tim si stojim. Kdyby za tu cenu nekdo nabizel original v TOP stavu, dokazu pochopit jeste. Ale tohle je opravdu moc.. ;) Jinak pri vete "narodni hrdost" se mi pokazde jezi chlupy na zadech :)
Jakože jsem Škodovce a všem těmhle variacím vždycky fandil, tak bych to v tomhle případě zase tak nedémonizoval. Cena je neskutečná jen kvůli jedný věci, těch aut je prostě málo. MTX historii má, ale tenhle model zas tak extra ne, za podobný peníze se daji sehnat auta se zajímavějším rodokmenem a že jich je. Jestli jste to auto někdo okukovali fakt z blízka, tak ta sřecha i okna příliš šťastně řešený nejsou, ne každá rarita znamená krok vpřed

20.03.2012, 10:44 |
gizmi Escudo: lepe bych to nenapsal..;) Me prvni auto byla 120 uzovka a druhe facko..a ze jsem je mel obe rad a Skodovce fandil (pravda do doby, kdy jsem se svezl CRXkem)
A když už byl vytaženej Rapid, tak těch konkrétně MTX vyrobil jen pár, snad 6 kusů a nebyl to jejich návrh, jen kontrukce podle zadání nějakýho skopčáka. A asi to byla nejlepší verze Rapida bez střechy, co se kdy předělávala, to zase jo

20.03.2012, 11:15 |
Tuner#2 | Upraveno: 2012-03-20 11:16:34
Escudo: Napřed si zjisti fakta, než začneš psát bludy... MTX udělal Rapidů 12 + 6 se jich udělalo v Německu a sám Heizinger hledal někoho kdo to bude umět udělat a ty lidi našel v Metalexu:
[ Link ] Pár kousků si vzal do parády Gunsch a to je teprve raritka... Nicméně moje reakce byla na to co napsal Nismo. Tohle nikdo normální kdo se alespoň trochu vyzná v autech nenapíše...


20.03.2012, 11:25 |
gizmi Tuner: chlape je to kazdeho nazor ;) Me se libi tohle auto a tobe zase jine..;) Hodnotit FAKTA, tak OK, ale tady se mluvi o vzhledu a na to at ma kazdy svuj nazor preci..;) Me se rapid od MTX libi, vlastne se mi libi vse od nich, ale proste 200t za zprznenost originalu MTX bych nedal..
Tuner: Bludy? To že jsem se asi po deseti letech co jsem se o to zajímal seknul o šest kusů jsou bludy? Já si myslim, že v kontextu to tak důležitý neni. Ty už se taky prober
gizmi: S tím co píšeš v posledním příspěvku souhlasím, taky tady nikomu nevnucuju, že se mu to musí líbit... Zásadní spor je tahle věta:
"krom tatry všechno neskutečná ostuda od MTX..... jasně fáčko se prodá za tu cenu..... magorů je v čr hodně stále...."
Tohle napíše jen totální vypatlanec (sorry za to, ale slušněnjší výraz jsem nenašel a to jsem pátral dlouho), který o historii MTX neví zcela nic a zná jen povrchně Tatru MTX V8 a variace kabrioletů ze Škodovky, jenže to není ani 1% toho co kluci v Metalexu dokázali... Z takových příspěvků se mě chce zvracet a o tom, že v ČR opravdu národní hrdost zcela vymizela netřeba debatovat, stačí zde občas něco číst... Myslím, že radek.613 a další přesně ví o čem mluvím.
"kluci" z Metalexu, jehož hlavní postavou byl asi většinou konstruktér pan Král, by Ti mohli dělat pradědu. Podobnejch firem bylo a je na světě stovky. Tim jim určitě nechci upírat zásluhy, ale když to tady tak čtu, tak to spíš vypadá, jakoby jste jim chtěli dát metál za odboj.
ty jo ten poslední rapouch je luxus. S nataženou střechou to asi už taková sláva nebude ale takhle bomba.
jinak za mě favorit cabrio je ještě ok, ikdyž mohli protáhnout dveře aby to vypadalo jako dveře od kupé ale furt lepší jak ta felda no ta mi teda moc do oka nepadla. Rapidy dobrý, ale ty anglický verze (nebo kdo to všechno dělal) s těma různejma rámama tak ty se mi moc nelíbí.
Kadel
Escudo: Oči v sloup...
Dneska jsem z jednoho pdf dokumentu vyhrabal zajímavou fotku k tématu ;)

:-)


22.03.2012, 21:20 |
dddd felicie a favorit je hnus at se třeba tuner 2 posere, jo rápo je rápo
dddd: Nějak nechápu Tvůj příspěvek... Můj názor na to co se komu líbí nebo je je tady: 20.03.2012, 11:40.
Nikomu ho neberu, ale srovnávat Favorita a Feldu od MTX a hodit to na jednu hromadu chce opravdu pořádnou dávku neznalosti a nebo nevkusu. Ano Felda se fakt nepovedla, to bez debat a jde v podstatě o auto s odpáranou střechou a hnusným zadkem, zatímco Roadster má dvě dveře, kompletní laminu sadu s pěkně umístěným logem, pomocný rám a vůbec jako celek působí vyváženě.
Lepší skutečnost než fotky :-) měl jsem možnost vidět na vlastní oči a paráda :-)
Zde Foto:(fotky mám už dýl)

:-)

tuner: ja asi taky nejak nechapu oci v sloup. Asi je to tak, ze pokud nekdo MTX neuctiva, tak tomu nerozumi. A pokud nahodou jo, tak radeji oci v sloup
Escudo: Chtěl jsi snad svým postem naznačit, že tomu rozumíš? Myslím, že své "znalosti" jsi zde již předvedl 20.03.2012, 10:50...
Oči v sloup podruhé ;)

22.03.2012, 22:36 |
dddd olé, Rapid , Garde cabrio super, ale ostatní o hovně a jestli chceš srovnávat design e30 a fávála tak to jseš dobrej a smekám před tebou.
Tak já nevím, no když si sednu do 3000gt z roku 90 a do fáčka z metalexu z roku 94 tak si nějak nemůžu pomoct...
Když tady přešli z kladívek na "elektronický" zapalování :D japonci už dávno řešili třeba active aero, což technikům ve škodovce a metalexu připadalo jako scifi :D

Jedinej koukatelnej je ten modrej zezadu. Jinak se mi ze vseho chce zvracet, favorit i felda...podle me se to nepovedlo a ve srovnani s okolnim svetem mi to prijde jak 100let za opicema.

23.03.2012, 05:37 |
Escudo | Upraveno: 2012-03-23 05:39:08
tuner: takze ti jinymi slovy dosly argumenty a chovas se jen jak male decko. Netrefil jsem se presne v cisle a razem je ze me idiot. To ze ty nazves pana v pokrocilem veku klukem teda asi znamena, ze se spolu blizce kamaradite :-) protoze jink by jsi si to asi nedovolil :-)
i kdyz urcite napises, ze tomu tak ani nahodou neni, tak pro me jsi clovek, co nesnese, kdyz ma nekdo odlisnej nazor na veci, kterejm se alespon castecne venujes. Kdyz zajde do tuhyho, tak zacnes psat pohrdave uplny nesmysly. Ale je to zabavny, to jo :-) jen to nikam moc nevede - napis treba oci v sloup potreti

23.03.2012, 08:22 |
Tuner#2 | Upraveno: 2012-03-23 08:24:06
Escudo: Nechápu proč by mě měli dojít argumenty? Historii MTX mám docela načtenou z knihy, kterou vydali ke svému výročí, znám se s člověkem ze současné produkce Metalexu a pravda ty "kluky" (byl to jen řečnický obrat, nechápu proč se toho chytáš) z doby minulé neznám což je při věku 33let snad pochopitelné. Na druhou stanu znám hodně starších lidí co to pamatují a jezdíme na společné srazy.
Nikde jsem nepsal, že je z tebe idiot, toho jsi ze sebe udělal sám ;)
Nevadí mě když má někdo jiný názor, např. Luke_288 to vidí jinak než já a respektuju to byť opravdu nechápu to házení Favoritu a Feldy do jednoho pytle... Nic víc. Spíš mě vadí pomluvy a nepřesné informace od lidí co o MTX slyšeli jen z vlaku...
nic nikam nehážu, mě je to v podstatě jedno, komentuju pouze design...další souvislosti neřeším, nic o tom nevím...
tuner: a ted bych rad jasnou odpoved, cim jsem ze sebe udelal idiota? A nechci odkaz.na cas prispevku, ale aby jsi mi to napsal
Sice mtx rozumim jak koza petrzeli, ale myslim, ze pravda je na obouch stranach. Jasne, ze favorit mtx byl 100let za vopicema oprroti konkurenci. Chapani designu je subjektivni. Nemyslim si, ze to facko ma design z kteryho bych padnul na prdell, ale libi se mi. Ale musite chapat, ze se cena odviji od unikatnosti tohohle modelu, historii. A nelze ho moc srovnavat s konukrenci, nebot metalex mel mizivy procento z rozpoctu co napr. Mitsu 3000gt. Zazemi taky skoro zadny a i tak dokazal metalex uplect z hovna bic. Ja favorit MTX respektuju a podle me tu cenu ma a cena uz jenom poroste. Pokud je v orrginalnim stavu.
je fajn cist ze vymizela narodni hrdost od nekoho, kdo neustale vystupuje jako totalni fanatik a zaslepenec...
Kdybys nereagoval obvyklym zpusobem = vyletis jak certik z krabicky, mozna by se to obeslo bez tradicniho napadani a urazeni.
Za me, nikdo jinej nez totalni zaslepenec totiz tohle - "zatímco Roadster má dvě dveře, kompletní laminu sadu s pěkně umístěným logem, pomocný rám a vůbec jako celek působí vyváženě" napsat nemuze, a to nemluvim o forme a pravopisu ;O)
Mě to přijde hnusný skoro stejně jako ta felda ...

Tak ja myslim, ze cokoliv co nebylo dvoudverak v originale, bude vypadat prapodivne. U toho facka to jeste zabijej balonovity maly kola...
Tak tohle je vyvazeny design? :D :D :D
bojim se, ze to nebude tema kolama :-)
MTX je teda podle mě totální designérská hříčka a tato poslední foto to jen podtrhuje.Vylepšili technici z metalexu třeba nějak jízdní vlastnosti??motor??podvozek??
Myslim že velký kulový, připadá mě to spíš jako takovej výkřik do tmy a pokus o něco zajímavýho,což se dle mého názoru nepovedlo ani v jednom bodě.A jestli je nějaký pacient ochoten za tento extrémně nepovedený kus vyhodit třeba dvěstě litrů, tak si ťukám na čelo.
Jediná věc co se mě kdy líbila, je Erko, jinak celý výrobní sortiment škodovky,pokud se bavíme o modelech do devadesátých let je pro mě total hrůza, jak technicky, tak i designově.
Ať mě někdo ukáže ještě nějak tak nedokonalou věc jako Š100, 110, 120, 130, 135? V létě se to vaří, v zimě to zas netopí, nápravy se při určitejch podmínkách rozkmitaj že se musí zastavit,jelikož je vozidlo neovladatelné(byl jsem svědkem u 110R) Výkon nikde, jízdní vlastnosti nikde a řev motoru všude :D a další nectnosti radši nejmenovat.
Pro mě tedy seriová škodovka=amatérská konstrukce od A do Z
Když jsem ze svého prvního vozu Š120(byla vypiplaná a v super stavu) přesed do Olcitu, připadal jsem si jak v ráji a to v té době byli auta za stejný peníze a stejného ročníku.No a pak byla prelude a od té doby jen japonsko :D

23.03.2012, 22:24 |
Escudo | Upraveno: 2012-03-23 22:30:35
*
Máchal 80: pokud škodovka v létě vaří a v zimě netopí, tak je chyba v uživateli a jeho údržbě. Za 15 let mi nikdy nevařila, dokud byl v pořádku radiátor, tak topila normálně (ano, nástup trvá déle díky množství vody) a díky jednoduchosti to bylo nejspolehlivější auto doma. Pokud jsou nápravy a tlumení v hajzlu, auto za to nemůže. Když zmiňuješ Olcita - s ním jsem jel jednou a byla to jízda hrůzy. Myslel jsem, že se v první zatáčce převrátím, jak se nakláněl :-)) Zlatá 120ka
Machal a jeho zvlastni pohled na auta, takhle jak se prezentujes, bych te typoval na nejakyho kuchare nebo kanclkrysu:-)
Machal to opět zabil :DDD

26.03.2012, 15:53 |
hifim@ni@k | Upraveno: 2012-03-26 16:04:03
Nejsem příznivec a snad ani odpůrce škodovky, ale ten Favorit je čistě z pohledu dizajnu, řečeno decentně, ošklivý. Už v té době byly určitě zajímavější auta.
To že se jich vyrobilo málo, nebo kvůli mizerným podmínkám v době vzniku z toho nedělá raritu. To samo o sobě nestačí. Jak už někdo psal, takových garážových firem po světě určitě bylo a je více. Raritu z toho dělá zájem zainteresovaných lidí a ten kdo k nim nepatří to nepochopí. Hádat se kvůli tomu je potom nesmysl.
Z mého pohledu laika byla poslední pěkná Škodovka na kterou se rád podívám i dnes, Škoda 130RS.
edit: na národní hrdost se dá dívat různě. Když jsem např před cca 12 lety vybíral pistoli, měl jsem dva kandidáty. CZ 75 a Glock 17. Zvítězil Glock. Kvůli národní hrdosti nevyberu něco, co má malou kapacitu, výrazně vyšší hmotnost a celkem mizerné zpracování i když bych rád. Dnes je situace trochu jiná a nemám problém jim pochválit třeba CZ 75 SP-01 SHADOW.
Dost často se za tzv národní hrdostí ukrývá jen velké ego a nemyslím, že zrovna to je žádoucí.

26.03.2012, 16:30 |
RON Za mě je MTX Roadster hooodně povedené auto, ale je to věc názoru. Ceny těchto aut jsou podle mě naprosto mimo realitu, byť je to spíše investice, než nákup.
K té národní hrdosti: zajímám se a vlastním několik motorek Jawa. Vím, že i v době vzniku to byly mnohdy zastaralé stroje (stejně jako Škoda Favorit, ze které Roadster vycházel), ale je to u nás v Čechách klasika, každý to tady zná, takřka každý nějakou vlastnil, tak proč na majitele nahlížet jako na lidi co z toho dělají raritu? Prostě nás to baví :-)
RON: hele naprostej souhlas, kazdej z nas ma konicka, kterej neni uplne rentabilni pro spoustu dalsich lidi a ja jsem na tom obdobne. Kdyby ta debata probihala mezi normalnima lidma, co jsou si schopni vymenit nazory aniz by nekoho druheho urazeli, bylo by to docela fajn. Obcas to ale nekdo pres svoje ego neda a chova se jak malej harant, kterymu nekdo sahne na hracku

28.03.2012, 06:12 |
Lefi Máchal 80 : ty voe proč srovnáváš japonský krámy se škodovkou,potažmo MTXem???Ještě takové krámy jako 3000GT které se vysere jen když se na něj podíváš...srovnáváš nesmysl.U MTX bude cena již jen růst,je to lepší jak stavební spoření v dnešní době,Japonec je jen kasička která ti investice nevrátí!Němci byli v té době taky uplně jinde,ale opravdu by mě nenapadlo sem házet poznatky stylu že za ty prachy bych pořídil Mko...Ty jsi takovej ten klasickej Japan tatar :D

28.03.2012, 08:52 |
H-Honza (M) | Upraveno: 2012-03-28 08:54:59
tak opravdu nevim jestli lze povazovat MTX za dobrou investici, o vkusu "sberatele" co by si tuhle tragedii poridil nemluve.
To ze nekdo vyplodi serii nepovedenych aut s nekvalitnim zpracovanim a hroznyma jizdnima vlastnostma, vychazejicich z neceho co bylo v dobe vyroby dvacet let za ostatnim svetem ( a je jedno jestli japoncema, nemcema, francouzema, italama a nevim kym jeste...) z toho pro me nedela raritu natoz sberatelsky kousek.
Pokud se nepletu, tyhle auta se vyrabely od roku 1991, kdy uz byl s bolsevikem par let konec.
Kdyby se takhle mluvilo o tom rapidu cabrio, nereknu ani slovo, ale s ohledem na to, ze jsme tuhle "raritu" od MTX meli doma, jsou mi vsechny tyhle chvalozpevy fakt k smichu.

28.03.2012, 09:25 |
Tuner#2 | Upraveno: 2012-03-28 09:26:14
LOL prej 20 let za ostatním světěm s hroznýma jízdníma vlastnostma...
Proč teda 130RS vyhrála ME značek, 130LR před tím než zakázali skupinu B byla taktéž velmi úspěšná a to nemluvím o úspěchu Favorita ve skupině A? Ano když někdo posuzuje sérii a byl zvyklej na tom jezdit OR34 165/80 R13 tak se pak nedivím falešnému úsudku o jízdních vlastnostech, ale s takovým obutím co tu mělo 99% škodovek bych kladně nehodnotil žádné auto...
A je to tady zase...
Proc vytahujes 130RS a Ackovyho favorita, kdyz je tady rec o uplne jinym paskvilu?
Drz se tematu, kdyz tady chces ostatni poucovat a neustale urazet jakmile se dotknou okridleny slepice.
Jen okrajove, co ma 130RS spolecnyho s fackem?
Co ma Ackovy facko spolecnyho s timhle sracem? Blatniky a svetla? Bud trochu soudnej nez napises nejakou kravinu.
V tom případě některé modely západoevropských automobilek byly 30 let za opicema, když ještě v 90. letech montovali 4q převodovku...
H-Honza: Já se tématu držím a reaguju na nesmysl cos napsal a to, že škodovka má hrozné jízdní vlastnosti což je pěknej nesmysl a co se týče Áčkovýho auta, to zrovna moc povolených úprav nemá narozdíl od RS a LR/B... Ale škoda slov...
BTW bavíme se o době Golfu II a zajímalo by mě kde je těch 20let :)))))

29.03.2012, 05:13 |
filip146 | Upraveno: 2012-03-29 05:15:38
pokud tady srovnává někdo favorita, at kabrio nebo normal, měl byho srovnávat s ním rovnými, tedy nejen rok výroby ale i území vzniku, myslím tím východ-západ. kdo v té době žil a hlavně vlastnil a řídil auto, tak ví o čem mluvím.z východních aut dacia-renault v licenci, oltcit-citroen v licenci, trabi a wartburg, moskvič,snad jedině žiguli(pro mladší a neznalou generaci LADA)fiat v licenci, tak si myslím že favorit vychází z tohoto srovnání konkurentů jako vítěz o několik délek...
Tunere, to jseš přesně ty, nejen že odepíšeš na úplně něco jinýho, než se Tě Honza zeptal, ale navíc mu ještě předsouvás něco, co nikde nenapsal. Nebo kde napsal, že má Škodovka hrozný vlastnosti?
Nejhorší je, že teď napíšeš zase něco úplně mimo, asi máš problém se sebereflexí malinko
ty ses demagog, neprekrucuj co jsem napsal...
pisu ze Favorit MTX mel hrozny jizdni vlastnosti, nevim proc sem tahas porad nejaky soutezni specialy (ostatne jako pokazdy kdyz Ti dojdou kloudny argumenty...)
Ze je skoda slov mas pravdu protoze kdybys mel tak obsahly znalosti a prehled jak se snazis tvrdit, nemohl bys takovou stupiditu vubec vypustit z pusy - v cem vsecm se lisi Ackovy facko od serie, ono toho malo nebylo.
Nevim nic o tom ze by jen okrajove - favorit MTX mel upraveny motor s +- 80kw, stejne jako nevazil 750kg a neumel se rozjet na 200km/h, o samosvoru, strmem rizeni nebo o jinych tlumicich a pruzinach nemluve.
Proste kdyz nekdo bude o tomhle kralove vytvoru mluvit jako o dvoudveřovým otevřeným aute sportovního charakteru, je blazen, protoze i pres vsechnu tu snahu a vyztuhy a udajny zvyseni torzni tuhosti o desitky nebo dokonce udavany stovky procent, to auto se kroutilo, otrasalo, a bylo vsechno jen ne sportovni. Jako sportovni auto nevypadalo ani nejelo.
Moje "narodni hrdost" mi dovoluje tohle napsat, protoze jsem tema autama jezdil, moje prvni auta byly 110R a 136tka rapid, tady bych nerekl ani slovo, nemluve o tom ze treba ten rapid od Gunsche je nadhernej, byl tehda, a bude i v budoucnu, opravdu mi jako fanda znacky chces rict ze tohle samy citis a jsi schopny tvrdit u favoritu mtx cabrio?
To ze nejsi vubec soudnej dokazuje i fakt, ze porad poukazujes na to, ze ty auta vyhravaly a valcovali konkurenci svetovy urovne diky tomu jak jsou skvely - nebylo to spis tim kdo sedel za volantem?
To ze 130RS nebo Felda Kit1600 vyhravaly nad renomovanyma a silnejsima znackama, rozhodne nebylo tim ze to byly lepsi auta, ale tim, ze za volantem sedeli lepsi ridici.
Triner dokazal ve svoji dobe kitcar feldou zajizdet lepsi casy nez konkurence treba s Ackovym Lancerem EVO, a ze by felda byla lepsi auto?

29.03.2012, 10:08 |
Tuner#2 | Upraveno: 2012-03-29 10:08:28
filip146: Vida, je tu ještě pár lidí se zdravým rozumem...
H-Honza: S favoritem dost často vyhrával i Sibera a když se podíváš jak dneska jede třeba Kopelent s kitem a co poráží za auta, tak ano myslím si, že v dané třídě ty auta nemají moc konkurentů... BTW co brání tomu na Fávo hodit podvozek od Huška, posadit to na 14-15" kola se slušnou gumou? Pak je to zcela o něčem jiném... Ano Rapid je daleko hezčí proti Fa, ale zároveň tvrdím, že je nesmysl porovnávat Fa s Feldou MTX tak jak tady mnohokrát zaznělo a co bylo příčinou rozjetí diskuze...
Tuner: Dal jsem si tu praci a tobe to taky doporucuju - precetl jsem si to cely znova a nikde jsem zadny porovnavani Fava a Feldy od MTX nepotkal. Ti co se k felde vyjadrili, to psali spis mimochodem, nic vic. Na to bych to nesvadel
a ještě něco na pomoc tunerovi...:-) dělal vůbec nějaký soc.stát v době vzniku favorita mtx kabrio? nepočítám tedy trabant :
"army" ..:-)


29.03.2012, 16:13 |
Tuner#2 | Upraveno: 2012-03-29 16:22:50
filip146: Ale jo, pár jich bylo, starej Wartburg (jak tu teď zrovna je), Yugo/Zastava, Lada Samara byla taky mám pocit a koneckonců i naše Tatra 600, 613...
Mě vadí, že se tady hází špína na čechy a Škodovku. Ačkoliv teda ke značce nemám vůbec žádný vztah nad úroveň běžného češství, tak je to prostě tuzemská značka (a je jedno jestli Škoda auta nebo Plzeň).
Problém Metalexu a vývojový dílny v Boleslavi nebyl v neschopnosti našich kostruktérů ale tady řádil bolševik a snažil se za každou cenu posrat všechno co se aspoň byť sebeméně posrat dalo. Posral Škodovku, posral Jawu a mnoho dalších.
Nebyl materiál, nebyly součástky. Všechno trvalo 5 let než prošlo systémem.
A tahat sem japonský auta z roku 1990? Mě by zajímamalo, co se v Jap. v roce 1960 vyrábělo za pojezdy, když to ženeme do krajnosti. Protože tady se vyráběly na tu dobu setsakramentský stroje.
tommas: Ono si stačí přečíst posty od Máchala 80 v sekci tuning za poslední dva měsíce a pochopíš, že to nemá cenu řešit ;))
filip146: to favo se delalo 1991-1996, to byl nejblizsi socialistickej stat tusim v karibiku a trabant v mauermuseum.

29.03.2012, 18:15 |
gizmi Tuner2: jen tak na okraj - v Plzni první E30 (bílá) byla ve vlastnictví meho strejdy a druha E30 (cerna) posleze po prodeji SLAVNE Skody 120 (od nova) ve vlastnictvi me matky.. a opravdu ta auta byla NEKDE JINDE nez slavna Skodarna a to jakakoliv. Dale jsem mel od jednoho pana 3 Hondice (mimochodem dneska vlastni cca 10 veteranu od znacky Honda na Vckovych znackach ve vlastnim muzeu - asi Romana a jeho klenoty znas, protoze v tom "muzeu" mimo jine stoji i zavodni Skodna a je to hned za Plzni) a tento pan tahal Hondy v dobe, kdy ty i ja jsme jeste meli ocasek a lovili vejce. V te dobe sem zacal tahat accordy, prelude, civicy a tyhle auta jsou i z dnesniho pohledu uplne jinde. Postav seriove Erko proti seriove VTi CRX :D:D proste vysmech..
k zavodnickam: nechapu, jak muzes argumentovat Kopelentem. Jeho syn me dela na autech a jeho dcera je dobra kamaradka. Asi vas nekdy seznamim, protoze nekdo by ti mel vysvetlit rozdil v serii autu a sportovnim nacinim. Sam vis jak bylo tezke sehnat prvni litaky a argumentujes tu kravinama o tom jak si kazdy mohl svou skodnou upravit? Chlape ja te beru jako experta na TV, ale v tomhle co tu predvadis uz jsi fakt mimo ;) (a hlavne to neber jako narazku na tebe, jako proti cloveku proti tobe nic nemam, jako tunerovi take ne..) ale uvedom si jedno - i dneska jejich kitovka ma podvozek, ktery stoji 2x tolik co cela felda!!!! A to jsme jen u podvozku :) Vezmi ty penize a narvi je do jineho doboveho auta a jsi na tom podobne. Vzdyt Kitovka nema se serii absolutne nic spolecneho :) A to by jsi ty jakozto znalec preci mel vedet. Navic tu nekdo argumentuje jezdcema - dej Kopelentovi (tatimu) trabanta a vyhraje ti taky :D Proste cela rodina se povedla a nejde to rovnat. Vsak i dcera s poladenou RS (dneska sni lita spis manzel) dokaze divy :)
na vytvory od Metalexu jsem svuj nazor uz napsal, ale musel jsem zareagovat na tyhle dve veci. Srovnavas nesrovnatelne a ackoliv jsem rad, ze nekdo tak ohavnym seriovym autum jake ty branis fandi, tak u tebe to hranici s fanatismem.. Skoda ze tu neni Marauder mezi nama - ten by ti zase dal do kozomrdu :D

29.03.2012, 18:19 |
gizmi Tommas: vali se me tu kniha o vsech vynalezech na svete a u kazde "hracky" je fotka Ruskeho vynalezce - rad pujcim :) Je to sranda cist :D Jinak Japonsko bylo jinde, JE jinde a BUDE jinde :o) A opravdu to neni rezimem, ale sikovnosti..

29.03.2012, 18:33 |
Tuner#2 | Upraveno: 2012-03-29 18:34:11
gizmi: Nějak nechápu cos mě tím chtěl zdělit? Prakticky nic nového pod sluncem a první část příspěvku nějak nechápu, kapku se Tě pletou třídy aut a roky výroby ve srovnáních...
S Kopelentem se znám a moc dobře vím co tam má za podvozek (myšleno tlumiče a pružiny) a "stejný" podvozek jedou i ty otevřený EVA v rallye cupu a on je pojíždí se skoro polovičním výkonem. Takže argumentovat dej to do jiného auta jak vidíš ne vždy platí. Ono celá špička jede na Riegeru a nebo Proflexu takže z tohodle pohledu je to srovnatelné...

30.03.2012, 00:07 |
gizmi :) teeeda..clovek nas oba udela "mladsi" a on si jeste stezuje :) To je tak jedine v cem jsem se spletl..
jenze ja to napsal z jineho duvodu - ty srovnavas neustale seriova auta se zavodnima.. ja se ti snazim rict, ze je v tom docela rozdil..
Otazka zni, co byt ten zazracny driver zajel kdybys ho posadil do toho Eva.
zazracnej driver jako byl na svoji dobu treba Emil by zajel slusnej cas i kdybys ho posadil do kloubovyho autobusu, jak kdysi prohlasil jeden komentator pri pohledu na to jak Emil vedl tehda tusim audi coupe S2, psal se tusim rok 1994 ;O)
dlouho jsem se tak nepobavil, nikdy jsem sem nepsal, ale tohle mi nedá...
jak někdo může tak opěvovat favorita :-), jestli ze střechou nebo bez... to cabrio vypadá dokonce mnohem hůř než klasika... to jestli jde z favorita udělat závodák je věc druhá, myslím že se tunerovi nikdo nesnažil říct že je to úpln šunt, jen je to hoooodně nepovedené dílo co se designu týče to snad uzná každý
a Emil je nejlepší viz:
[ Link ]
marast: když soudruzi neuměli vyrobit jinak např. světla, tak to dopadlo, jak to dopadlo. Návrhy byly o mnoho líbivější
MATTESS:to souhlas on s přimhouřeným okem v určité barvě a úhlu pohledu bych dokonce označil favorita za celkem na dané podmínky povedené skoro se bojím toho označení ale skoro i líbivé auto, ale tohle cabrio co je tu oslavované z uvedenou cenou je prostě a to se nebojím označit slušným slovem paskvil paskvil děs i kdyby měl podvozek od samotného tunera
mattess-nevím kolik ti je roků, ale uměli neuměli, je něco jiného směli nesměli. vidím že o tehdejší době vš uplný hovno...
marast: Tak napřed nepovedené a nakonec s přimhouřením oka a doby skoro líbivé :))
filip146: Myslím, že zrovna MATTESS o tom ví víc než dost. Ono stačí si přečíst knihu soukolí okřídleného šípu...

30.03.2012, 23:40 |
MATTESS | Upraveno: 2012-03-30 23:41:10
filip146: Ty asi budeš znalec větší na tu dobu (47 mi ještě pár let nebude), ale o problémech při vzniku víš zase Ty hovno
marast: to jsou zvraty :-))
MATTESS--znalec určitě nejsem ale vím jak bylo v tý době cokoliv prosadit a nejen v auto a moto průmyslu-strýc dělal pro Jawu)PLOCHÁ DRÁHA A ŠESTIDENNÍ) laminátový věci, takže spíš vím co se dělo okolo Jawy. a to že vím o problémech při vzniku hovno, tak to máš naprostou pravdu, nehádám se..:-)