Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > nejlevnejsi snizeni 306ky

 o Navštíveno 9160x o
o 13.02.2012, 12:31 | benak12
mam dotaz mam 306ku hatchback a chtel bych to seriznout predni pruziny .Zajimalo by me o kolik auto bude dole kdyz to uriznu jeden zavit .?Ma nekdo predstavu cca .? Predem dik


o 13.02.2012, 13:29 | IT-master
to záleží na sklonu vinutí. ti jen tak nikdo asi neřekne
o 13.02.2012, 16:14 | Nismo.Power
to ti nikdo neřekne pokud někdo nedělal to samý což pochybuju....
ale muj předpoklad je že to skoro nepoznáš o jeden :)
o 13.02.2012, 16:43 | VTR
já dával na feldě 3 a šlo to bajlavoko o +-6 čísel
o 13.02.2012, 17:54 | Alííí
Sice se tenhle styl "tuningu" už nějakejch 15 let nenosí, ale kdo chce kam... (taky jsem v 18-ti řezal péra) :-D
Záleží na pružině, i motorizaci.
Na P206 (3D) s 2.0HDi udělal 1,5 závitu asi 3 cm (vzadu k tomu přesazení torzky o 2 zuby, a to už bylo moc -- takže pak se šlo o 1 zub zpátky)
Každopádně šetříš tam, kde nemáš. Ale to je asi podobný jako s tim házenim hráchu na zeď... :-)
o 13.02.2012, 18:08 | Tuner#2
Asi nemá cenu něco psát po tom co probhlo u Kesama :))) a rozhodně to není doba -15let zpět...

Jen dodám že výsledné snížení závisí na počtu činných závitů, tvaru a zakončení pružiny a na její tuhosti. Takže obecně plácnout že jeden závit nebude nic a nebo málo se rozhodně nedá. Takže raději méně a případně na víckrát s rozvahou...
o 13.02.2012, 21:32 | Kesam
1 nic :-) 2 možná moc :-)
o 14.02.2012, 15:04 | benak12
Nikdy sem tohle neuznaval rezani pruzin vim,ze lepsi je koupit dany sportovni podvozek k danemu autu vzdycky sem to tak delaval.Ale neni to tak dlouho co se tu dost resili a ukazovali fotky s auty s rezanymi pruzinami a slo to. Tak sem se chtel zeptat jestli nahodou nekdo nevi a chtel sem vedet i nazory druhych :) . Zatim dik
o 14.02.2012, 17:23 | Pepíno_Honda
jedna věc je vzhled, druhá věc jízdní vlastnosti :)
o 14.02.2012, 17:51 | Tuner#2 | Upraveno: 2012-02-14 17:54:49
Nemá smysl se opakovat, za všim co jsem psal si stojím...

[ Link ] -

Ano podvozek nejsou jen pružiny, na druhou stranu spousta lidí tady kupuje pružiny -40 na sériové tlumiče a myslí si jak to mají super... Nemají, mnohdy je to pružina namotaná dle sériových parametrů jen o 40mm kratší, takže ve finále řízlá pružina je tvrdší ;-)
o 15.02.2012, 22:28 | Milhauzz
Pepíno_Honda: Jízní vlastnosti u P306? Dělěj si prdel z plastelíny :) Tímhle autem teď "musím" jezdit do práce a každá zatáčka je dobrodružstvím. Naštěstí ho chce tchyně jako nákupní tašku a já se nemůžu dočkat, až sednu do něčeho normálního.

Proto asi budu zastávat názor , že pugétu 306 nepomůže ani svěcená voda, natož nějaký snížení.
o 07.03.2012, 23:21 | Máchal 80
Tywole to nechápu proč si dotyčný nekoupí péra za čtyřku sadu a řešej se takovýhle kraviny.
Když na to nejsou prachy, tak se na to vybodni a neřeš kokotiny.
Takhle jeden můj známej chtěl snížit auto a protože nikdy nechtěl nikde za nic zaplatit a se vším vym... tak řezal péro přímo na autě a teď má přez půl ksichtu šlinc, jak se mu rozlít kotouč ve flexe, tak asi tak..
Českýmu tuzingu zdar!! jdu zvracet
o 07.03.2012, 23:39 | radaman
Milhauzz: Byl jsem majitel P306 GTI a teď tady ZAMACHRUJU. Jeden z nejlepších podvozků, tohle francouzácí umí. Na sérii jsem na okreskach proháněl EVA a dalo se stim jezdit dveřma napřed při 100km/h+ :-) :-) :-) ale ty v tom asi nemáš kovadlinu mezi předníma kolama :-)

Osobně nevidim proč dělat zbytečně z vozu kozu :-) Nic bych neřezal a nejspíš nejspíš :-)
o 07.03.2012, 23:42 | Tuner#2
ROFL ty dva poslední týpci :))) dobře jsem se pobavil před spaním...
o 07.03.2012, 23:48 | radaman
Tuner#2 A prosimtě :-) Jako ten druhej odstavec :-)
o 08.03.2012, 08:32 | Lucni.konik
Já nevím, ale jízdní vlastnosti podvozku u 306 nejsou vůbec excelent. Zadní náprava absolutně do zatáčky nepodrží, kolabuje a auto se pak řítí do prdele místo do směru, kterým chci jet. Vím, že S16 měla natáčecí zadní kola, ale jestli ji to pomohlo? Ty zatáčky jsou fakt dobrodružství.
o 08.03.2012, 20:21 | crestik
T2: my se zas pobavili, jak jsi dával v Mostě v technických pasážích Porsche a Ferrari :-)
o 08.03.2012, 20:37 | Tuner#2
crestik: ???
o 09.03.2012, 13:20 | Darker
Jezdim s 306 kazdej den a na jizdni vlastnosti si nemuzu stezovat, auto jede tam, kam ma... nataceci napravu maj myslim vsechny 306 :)
o 10.03.2012, 00:13 | radaman
Darker: jj, všechny :-)
o 10.03.2012, 00:58 | radaman | Upraveno: 2012-03-10 00:58:54
cestik: S Pandou na mokru vypraskal z někdo z AUTOCARU na dromu pár Porsche a Ferrari. Hodně movitých lidí to komentovalo dost naštvaně :-)
o 10.03.2012, 23:15 | Tuner#2
20:21 / crestik: ?
o 10.03.2012, 23:24 | Darker
Ze by narazel na tohle: [ Link ] ???
o 10.03.2012, 23:37 | Tuner#2 | Upraveno: 2012-03-10 23:38:04
Darker: Zřejmě ano, to jsem taky usoudil, leč nevím v jakém smyslu a jak to souvisí se zdejší diskuzí a tím co jsem zde radil?

Vzhledem k tomu, že od toho pána jsem nic jiného než rejpavé připomínky a nebo laciné pokusy o vtip na můj účet nezažil, tak mě zajímá jak bylo toto myšleno a proč to tahá sem do diskuze?
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.9503 sekund.