
Navštíveno 9976x

Zdravím lidi mám Hondu Civic r.v.96 6G hatchback typ motoru D14A3 tudíž 1,4 obsah. A teď o co mi jde. Občas se mi stává, že mi při jízdě při sešlápnutí spojky klesnou otáčky na tolik že mi auto zdechne pak zase nastartuju a jedu dále. Dokonce jsem zjistil když jsem stal na místě a šlápnul po plynu že mi otáčky hezky vyletí a když klesají tak spadnou až skoro k nule chvíli se to dohaduje a zachvíli se to spraví a drží si to nějakejch 800ot. motor má najeto 200000 km rovných a já osobně jsem s ním najezdil asi 60000 více méně krátké a časté trasy rozvody nové náplně a filtry taky v podstatě si ho hýčkám. Snad někdo pochopí z toho co jsem napsal oč mi jde prosím pomozte už jsem slyšel názory typu čidlo otáček přicpaná klapa atd. mimochodem ta se čistí každých 15000km preventivně a to čidlo kdyby odešlo tak by odešlo uplně a hotovo ne???? děkuji moc za každou radu
evidentne nefunguje neco co reguluje volnobeh.. neznam tuhle hondu tzn netusim jestli tam ridici jednotka hejbe dorazem skrtici klapky nebo je tam nakej obtokovej ventil.. ale kazdopadne bych prvne hledal tam. to ze je neco pravidelne cisteny, neznamena ze to nemuze odejit..
dela to za tepla i studena? pokud jen v jednom pripade tak cidlo teploty vody. pokud za obou tak volnobezny ventil. pokud nahodne volnobezny ventil. nebo taky nakousnutej kabel k nejaky svici, nebo taky treba lambda, nebo taky treba vaha vzduchu, nebo asi tak sest pulek dalsich veci, vcetne zasekavajici se skrtici klapky. cidlo otacek? jako cidlo na vacce? nebo ktery presne? to muze bejt klidne taky, ale to by ti nejvetsi problemy zpusobovalo pri startovani, pak za jizdny uz si myslim ze ne... me kdyz tohle zacne delat auto, tak to vezmu pod kopec na dalnici, a pekne za 3-4 na plnej knedlik pekne do otacek at se vypalej sracky, ono se to vzdycky protahne, procisti a vsechno zacne chodit ;-) ale jinak to muze byt fakt kde co, vcetne klidne pricpanyho vzduchovyho filtru, muze to delat i svice ktera v nejaky okamzik nepali, nebo pali blbe, muze mit vypalenou cesticku. co jeste by to mohlo byt, hele nevim, kdyz premejslim tak me silene boli hlava, takze vic veci uz nevymyslim, ale on me urcite nekdo doplni, pripadne opravi ;-)

30.01.2012, 18:08 |
mourl Doporučuji vyčistit IACV ventil:
[ Link ]
Moc děkuji všem za názory akorát to co napsal michal mi přijde bohužel jako nejrozumnější ale zároveň nejšílenější než to hledat tak raději sehnat jinej motor kdyby to tak šlo alespoň napíchnout na komp bohužel nejde je tam blikací kód nebo co.

30.01.2012, 18:16 |
mourl Tady máš z Honda-clubu podobné problémy.Neblázni jinej motor :-DD
[ Link ] [ Link ]
mourl: děkuji zítra na to mrknem
BMWE30 .. zas jako kvuli kolisani volnobehu bych hned neshanel jinej motor.. to muze prijit az ty zakladni metody selzou.. sem linej hledat,ale jestli to video od mourla sedi na ten motor co tam mas, tak je tam volnobeznej ventil.. tzn vycistit ten (jestli cistis klapku tak to by i sedelo... ostatne bych se divil kdyby japonci ten volnobeh udelali dorazem na klapce ala skoda)