Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > přípravek na ventily Opel

 o Navštíveno 10074x o
o 27.01.2012, 17:42 | Zephyr | Upraveno: 2012-01-27 17:43:21
Tak jsem se nakonec pustil do opravy sám. Diagnóza: vadné těsnění pod hlavou. Sice není nějak moc poškozené, ale je na něm vidět že na pár místech už to není jak nové. Jinak jde o motor X14XE, který jsem poptával v inzerci.
Teď k mému problému.
Nemohl by mi někdo postnout fotku, nebo aspoň náčrt přípravku na demontáž ventilů z hlavy?

PS: to těsnění mi přijde jako nejrozumnější vysvětlení, neb válce jsou opticky i na omak pěkně hladké, žádná rýha nebo něco podobného, co by ukazovalo na prasklý kroužek. A hlava vypadá taky OK - žádnou prasklinu jsem nenašel.
Pokud bych se mohl dopustit omylu, prosím o upozornění.
Jinak demontáž hlavy na tomto motoru je meskutečný porod...


o 27.01.2012, 18:52 | Nismo.Power
1) demontáž hlavy na tomhle prcku je jak procházka růžovym sadem :) porod si ještě nezažil ;-)

2) vůbec nevim co tomu bylo ani.... komprese jak to tak čtu ?

3) měřil si předtim komprese nebo vařilo aspon to auto ?

pokud jo a válce sou hezký tak jen vyměn těsnění pro sichr zabrus ventily a valíš dál :)

a náčrt to se dělá těžko ale ta hlva bude malá tak pokud někde máš stojanovou vrtačku tak na ní se to udělá dobře...., nebo svorka na dřevo ta větší ..... přinejhoršim jednoduše fajfka klíč s podloženym ventilem a jeden se opře do klíče druhej magnetem veme zámky a taky to jde vklidu ;-)
o 28.01.2012, 10:11 | Zephyr
no komrese už jsem nestih změřit ;-)
zadýmilo to z výfu a rožlo se mazání. Na víčku od oleje se udělal šlem. Z toho usuzuju že šla voda do oleje...

Hlava mi zrovna malá nepřijde ( 16v) ale spíš je oser jak je to všecko namačkané na sobě a nikam se pořádně nedá dostat. A hlavně ty jejich spešl šrouby :-(
Ale už mám hlavu na stole, tak to chci odstrojit a vzít do práce přelíznout na plošce. Asi si nechám udělat i sedla na ventilech. Ty hlavy se u nás dělávají často. Místní dealer a servis Škodovky to k nám vozí. A ventily se už taky dělali na ostřičce fréz :-)
o 28.01.2012, 10:20 | Dudelina
Už bych radši nechal tu hlavu odtlakovat.
Minule mechoš sundal "hlava vypadá dobře, stačí těsnění" 3.800,-
Samozřejmě byla prdlá hlava, ale že by pak řekl, že nový těsnění a práci mám gratis to už ne...
o 28.01.2012, 10:23 | Zephyr | Upraveno: 2012-01-28 10:24:02
ok zkusím se tady někde poptat. Možná to dělají ve škodovce.
o 02.03.2012, 00:05 | signum
Zase ? :o) Proč se neozveš,máme kontakty v Břeclavě v OPEL-u. Stačí zavolat :o).
o 02.03.2012, 06:22 | Zephyr
no pustil jsem se do toho sám....
hlava je zbroušená o cca 0,4 mm.
přípravek jsem si vyrobil sám. Teď ještě dokoupit pásky na hadice a už to snad poskládám a budu jezdit.
ale díky za reakci ;-)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.357 sekund.