Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > Fabia WRC a motor

 o Navštíveno 21592x o
o 11.01.2012, 16:14 | Pluto
Tak jak asi většina z vás u postřehla, rohodl jsem se poladit trochu i to, co je pod kapotou.
Dneska bylo tak nějak krásně, proto jsem se do toho pustil:

foto k příspěvku  od Pluto



o 11.01.2012, 16:14 | Pluto
Proběhla komplet rozborka:

foto k příspěvku  od Pluto

o 11.01.2012, 16:15 | Pluto
Něco jsem z toho vyndal, by ani člověk neřekl, kolik tam toho nacpou:

foto k příspěvku  od Pluto

o 11.01.2012, 16:16 | Pluto
A turbína je venku:

foto k příspěvku  od Pluto

o 11.01.2012, 16:16 | Pluto
To je najednou místa, asi z toho udělám SDI :-) :

foto k příspěvku  od Pluto

o 11.01.2012, 16:17 | Pluto
Sorry za kvalitu fotek, foceno telefonem.
Nějaké další fotky klasika u mě na webu: [ Link ]
o 11.01.2012, 16:32 | nome
a nějaké podrobnější info co s tím motorem budeš vlastně dělat ?
o 11.01.2012, 16:45 | Pluto
Tak mic moc :-) Zatím FMIC, VB, AL, soft...
o 11.01.2012, 17:16 | Alííí
Asi mi něco uniklo, ale žil jsem v domnění, že v tom máš nějakej chcíplej benál... :-O Kde udělal soudruh ALIII.CZ chybu? Spletl jsem si to s jiným Fabia-projektem v ČR? Manolo tam má nějaký peklo, ale nikdo jinej s jedničkou už nedělá nic zajímavýho, ne?
o 11.01.2012, 17:19 | Pluto
:-) Ano, monolo ta bude dávat 1.8T a já měl 1,9TDi (ATD) s cipem na 140PS. Teď chci dát turbínu, vstřiky, FMIC a dostat se někam kolem 175PS...
o 11.01.2012, 17:47 | Lukasino
btw. proc jen 175PS? Ty to auto stejne moc nepouzivas, ne? Myslim jako ze to neni auto na denni jezdeni, tak by vyssi vykon - nizsi zivotnost az tak nevadila... :o) Co vim, tak ty 1,9ky jsou casto vykonove 200+, nebo tam uz je potom nejakej pruser?

Jinak projekt je to paradni! ;o)
o 11.01.2012, 17:47 | Rajdlos
da se dostat mnohem na vic :) vse je ale o penezich
o 11.01.2012, 18:00 | klasek
proc tak malo??
dej hzbryda a mas 220 a ya stejny penize
o 11.01.2012, 18:25 | JR
Aliiiii: jednicek se dela dost, ale to nedelaji tuneri :)
o 11.01.2012, 18:31 | Alííí
JR: Myslím ale projekt ALA nesmyslnej motor, roztažení kasle na nesmysl, atd. :-) Ten tvůj poslední nesmyslnej kufr přivařenej ke kasli hatchbacku, na podvozku a s trónama se nepočítá... :-DDD
o 11.01.2012, 21:05 | Pluto
klasek: Za kolik seženeš hybrida?
o 11.01.2012, 22:13 | Spooky1
Klásek: Ten hybryd za stejný peníze jako VB by mě taky zajímal.
Se musím trochu zastat Pluťáka. VB nový cca 16k a hybryd cca 30k alespoň co jsem zjišťoval já...
o 11.01.2012, 22:32 | Pluto
Tak já pojedu ve starším kousku VBčka, na nový zatím není :-)
o 11.01.2012, 22:32 | Pluto
Tak zde první várka dílů. Jen drobnosti:

foto k příspěvku  od Pluto

o 11.01.2012, 22:33 | Pluto
a C-čidlo:

foto k příspěvku  od Pluto

o 11.01.2012, 22:38 | Spooky1
Budu ti chlape přát aby betproblémově fungovalo. Mě ho všichni rozmluvily, že mám pošetřit a koupit rovnou new... Že ze staršíma mají jen špatné zkušenosti...
o 11.01.2012, 22:47 | Pluto
Uvidíme, kupuji ho celkem od známeho človíčka a ten prodává z důvoudu koupě hybrida. Zatím mu pořád jezdí v autě, bude ho vyndavat koncem týdne a rovnou pro něj pojedu...
o 11.01.2012, 22:50 | Pluto
Klucí, kde by se dal sehnat ten kus trubky místo EGRu? Samo, že se mi moc nechce dávat 2000,- za ForgeMotorsport [ Link ] ... Nevíte o něčem rozumnějším?
o 12.01.2012, 08:12 | Rajdlos
Ono je to tak nejak od vsech stejny, Allard stoji 2099Kc
o 12.01.2012, 08:36 | Nevřis
ty podložky ale ..chudák ložisko :)
o 12.01.2012, 09:27 | tappaja
Rajdlos: Nikde jsem nenasel EGR zaslepku pro BKD. Mas?

A umel bys sestavit sadu hadic pro BKD? Nikdo to nenabizi jako sadu, kdybys takovou sadu sestavil, verim, ze by to melo uspech.
o 12.01.2012, 09:45 | klasek
17000+-
o 12.01.2012, 12:09 | Pluto
klasek: tak to jo, mě VB vyjde mnohem levněji :-) Pro začátek mi to bude stačit :-)
o 12.01.2012, 14:36 | Pluto
Tak jsem EGR Pipekit sehnal. Už je na cestě a vyjde na 700,- nový :-)
o 12.01.2012, 15:53 | Rajdlos
Pluto: to bude stopro ten, co to opajcoval Reeshovi z Diesel Power :D Holt Cesi.

tappaja: bohuzel jen 1.9 a sadu myslis neco jako tohle?

[ Link ]
o 12.01.2012, 15:58 | tappaja
Vyborne, to je ono, ale 430 GBP za to nedam ani nahodou. Spis sem myslel jen nahradu gumovejch hadic za Samco treba.

o 12.01.2012, 16:32 | Pluto
Rajdlos: Nee, je novej, ale z druhý ruky :-)
Jinak mi řekni, co je na tom třeba kopírovat? Je to jen kus trubky a kus plechu. Kdybych měl svářečku, tak si to i vyrobím sám. Ono to uříznout není problém. Mě prostě přijde 2000,- za kus "něčeho" masakr cena, kdyby tomu dali odpovídající cenu, tak věřím, že budou mít i větší prodejnost...
o 12.01.2012, 16:46 | assassin
pluto: chapu co myslis, ale sem tam naky takovyhle dily delam .. spis teda na moto, ale ono se to nezda ale takhle to vyjde..
tohle sem mel delat taky, nastesti si to dotycnej nekde koupil...

ono kdyz to bude z hliniku uz jen svarecka stoji balik, ten rantl na konci aby nesjizdela hadice asi hned tak nekdo nevyvalcuje, tzn to budes delat z tlustostenny trubky = pretocit ji komplet po celym povrchu. takhle tlustou prirubu uz na laseru budes palit blbe, navic malokdo kdo ma laser kloudne pali hlini.. tzn vyfrezovat na cnc.. tohle vsechno kdyz spoctes a vezmes v uvahu ze si stroje na sebe vydelavaj a ze to jeste nakonec zdanis.. tak zjistis ze to zas tolik penez neni. Jasne da se to udelat jako fuska, amortizace stroju se v tom nepocita a nakonci na to nikdo nepise "papir"... osobne by se mi do toho za nejak vyrazne nizsi castku moc nechtelo ani tim druhym zpusobem a co znam lidi z oboru tak jsou na tom obvykle jeste hur nez ja :)


o 12.01.2012, 18:21 | Rajdlos
Pluto: ber to tak, ze to musi nekdy vymyslet, vyrobit a vyzkouset. Kdyz si vemu ze ten vyrobek stoji 2070Kc, tak odecti 20% statu, ca 20-25% pro obchodnika jako marzi, a zbytek jde vyrobci, kterej plati materiál, lidi, stroje, know how, reklamu. Takze on opravdu takovy vejvar neni, jak tu pises. A jeste vemzi, ze tohle jen tak na koleni doma nevyrobis, nepocitam tesneni atp.
o 12.01.2012, 18:22 | Rajdlos
Jen za tohle vareni si vezme nekdo kdo svari hlinik regulerne ca 500-700 tady v Praglu. Pisu regulerne a bez DPH.
o 13.01.2012, 11:00 | Pluto
Jasnačka, v poho. Jak jsem psal, sehnal jsem to z druhý ruky nový, tak je to OK :-)
o 16.01.2012, 19:08 | Pluto | Upraveno: 2012-01-16 19:08:50
Dneska zase něco málo dorazilo:

foto k příspěvku  od Pluto

o 16.01.2012, 19:09 | Pluto
Tady porovnání s originálem:

foto k příspěvku  od Pluto

o 16.01.2012, 19:10 | Pluto
Tak jsem ty svody rovnou trochu zvenku přejel. Vnitřek snad zítra:

foto k příspěvku  od Pluto

o 16.01.2012, 19:10 | Pluto
Dále dorazila vzácná "červená hadice":

foto k příspěvku  od Pluto

o 16.01.2012, 19:11 | Pluto
No a sehnal jsem si kus NRZ matroše:

foto k příspěvku  od Pluto

o 16.01.2012, 19:11 | Pluto
A tohle z toho vzniklo :-) :

foto k příspěvku  od Pluto

o 16.01.2012, 19:11 | Pluto

foto k příspěvku  od Pluto

o 16.01.2012, 19:12 | Pluto
Turbína by měla být během tohoto týdne. A náhrada ze EGR by měla přijít v pátek.
P.S. Co myslíte, mám udělat vedení IC v průměru 57mm? To by mohlo být OK, ne?
o 16.01.2012, 23:53 | Rajdlos
Ono zalezi jaky mas typ IC, jestli s vyvevami na obou stranach nebo na jedne, idealni je zachovat delku trubek a hadic a volit rozumny objem chladice i vedeni.
o 16.01.2012, 23:55 | Rajdlos
Asi nejpouzivanejsi IC na Fabii.

foto k příspěvku  od Rajdlos

o 17.01.2012, 11:12 | Chris
@pluto to je 130PD manifold ?
o 17.01.2012, 17:11 | Pluto
Rajdlos: IC bude s výstupama na jedné straně o rozměrech 550x230x65. Nějak takto, jak je to na fotce to chci taky.
Chris: jestli myslíš to sací paroží, tak je to z ARL 110kW
o 17.01.2012, 17:21 | Pluto
Tak dnes další zásilka. Turbo Garrett VB:

foto k příspěvku  od Pluto

o 17.01.2012, 17:22 | Pluto
Pak jsem dočistil sací parohy i zevnitř a dál udělal záslepku na EGR vývod ve svodech:

foto k příspěvku  od Pluto

o 17.01.2012, 17:22 | Pluto

foto k příspěvku  od Pluto

o 17.01.2012, 17:23 | Pluto

foto k příspěvku  od Pluto

o 17.01.2012, 18:24 | Rajdlos | Upraveno: 2012-01-17 18:24:43
Pluto: kdybys mel zajem mame skladem vse potrebne a dokazal bych na to vymyslet nejakou cenu ;) Tyhle IC nechavame vyrabet spesl, berou je od nas i kluci z DieselPower.
o 17.01.2012, 19:31 | Pluto
Neválí se tohle někomu doma? Docela by se mi to hodilo, než to budu kupovat nový. Samo, že za úplatek :-)
[ Link ]

Rajdlos: Mám ten jak jsem psal rozjednaný za nějakých 3000,-, tak uvidím, jak to dopadne. Ale díky za nabídku, třeba jí využiju...
o 17.01.2012, 19:35 | hawai
to by snad neměl bejt problém vyrobit. kdyby si měl výkres, tak pošli a můžu na to kouknout
o 17.01.2012, 20:06 | Pluto
Hmm, děkuji za nabídku, ale výkres není :-) Já jen, jestli se to někomu neválí třeba taky po nějakém upgradu...
o 17.01.2012, 20:07 | Honza2.016v
kdyby byl výkres, nebo vzorek, není problém to nechta yvrobit... tuhle sem nechával vyráběl podobný redukce s tím že sem dones 2 kusy, kterýr to mělo spojit a se vším všudy to přišlo na 80,- kus...
o 19.01.2012, 08:28 | Rajdlos
Pluto: tak se hlavne modli at to neni ten polskej se svarovanejma odlitkama. To radsi nech serii ;)
o 20.01.2012, 00:44 | Pluto
Tak a teď poraďte, kam osadit budík na tlak turba, aby to ve finále nevypadalo "tuňácky" :-) Máte nějaký tip?
o 20.01.2012, 11:55 | Luke-Jeep
Na sloupek... ? Abys na to videl poradne tak to stejne jinam nedas... A nebo zrusit prostredni vydechy topeni a flaknout to tam
o 20.01.2012, 14:01 | Lukaash
na sloupek rizeni ...
o 20.01.2012, 18:53 | Spooky1
Prostřední výdechy už Pluťák zrušil dávno...:D
Kucí maj v oktách ty budíky vlevo kapličky pod oknem... Zkusím ti najít foto až budu mít chvilku... ;-)
o 24.01.2012, 08:42 | Chris
@Pluto je rozdiel mendzi sanim z ARL a 130PD ASZ ?
o 24.01.2012, 14:51 | Pluto
Chris, člověče, to nevím, jaký mají RSa sání. ATD 100PD mají to malý, proto jsem dal větší z ARL. Porovnej to opticky, tady je to v porovnání ATD vs ARL:

foto k příspěvku  od Pluto

o 24.01.2012, 14:54 | Pluto
Včera další zásilka. Náhrada za EGR:

foto k příspěvku  od Pluto

o 24.01.2012, 14:55 | Pluto
Malinko jsem ho poladil:

foto k příspěvku  od Pluto

o 24.01.2012, 14:55 | Pluto | Upraveno: 2012-01-24 14:56:12
Do sání jsem ještě musel udělat závit trochu jinde, protože nějak nepasuje trubka z ATD přesně na svody z ARL:

foto k příspěvku  od Pluto

o 24.01.2012, 14:56 | Pluto
Natáhl jsem hadičku na budík turba:

foto k příspěvku  od Pluto

o 24.01.2012, 14:57 | Pluto
Budík připravil na budoucí místo a rádio šlo o patro dolů. Kdyby někdo chtěl šuplík pod rádio, tak nechám za nějaký úplatek:

foto k příspěvku  od Pluto

o 24.01.2012, 14:58 | Pluto
A už to i svítí, jen omluvte foto, udržet to bez blesku je makačka:

Tak zase zatím vše...

foto k příspěvku  od Pluto

o 24.01.2012, 18:38 | vinzek fa
ty jedes covece palec hore -)
o 25.01.2012, 11:38 | Chris
@Pluto mas mail ;)
o 26.01.2012, 00:05 | Spooky1
Jen tak dál pane... Jen tak dál... ;-)
o 26.01.2012, 14:47 | tommas
tuhle EGR náhradu mám taky, co jsi na tom ladil?
o 26.01.2012, 21:51 | Pluto
design, design :-) Na tom není co jiného ladit :-)
o 27.01.2012, 01:45 | Spooky1
A kdo bude ladit soft?
o 27.01.2012, 22:06 | Pluto
Asi MoraviaTuning, mám to nejblíže a tuto sestavu komponentů na tomto motoru dostali na 203Hp. Tak uvidíme...
o 27.01.2012, 22:13 | Piskoteek
moc pěkně jedeš, nepolevuj!
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.4482 sekund.