
Navštíveno 21566x


11.01.2012, 16:14 |
Pluto Tak jak asi většina z vás u postřehla, rohodl jsem se poladit trochu i to, co je pod kapotou.
Dneska bylo tak nějak krásně, proto jsem se do toho pustil:


11.01.2012, 16:14 |
Pluto Proběhla komplet rozborka:


11.01.2012, 16:15 |
Pluto Něco jsem z toho vyndal, by ani člověk neřekl, kolik tam toho nacpou:


11.01.2012, 16:16 |
Pluto A turbína je venku:


11.01.2012, 16:16 |
Pluto To je najednou místa, asi z toho udělám SDI :-) :


11.01.2012, 16:17 |
Pluto Sorry za kvalitu fotek, foceno telefonem.
Nějaké další fotky klasika u mě na webu:
[ Link ]

11.01.2012, 16:32 |
nome a nějaké podrobnější info co s tím motorem budeš vlastně dělat ?

11.01.2012, 16:45 |
Pluto Tak mic moc :-) Zatím FMIC, VB, AL, soft...

11.01.2012, 17:16 |
Alííí Asi mi něco uniklo, ale žil jsem v domnění, že v tom máš nějakej chcíplej benál... :-O Kde udělal soudruh ALIII.CZ chybu? Spletl jsem si to s jiným Fabia-projektem v ČR? Manolo tam má nějaký peklo, ale nikdo jinej s jedničkou už nedělá nic zajímavýho, ne?

11.01.2012, 17:19 |
Pluto :-) Ano, monolo ta bude dávat 1.8T a já měl 1,9TDi (ATD) s cipem na 140PS. Teď chci dát turbínu, vstřiky, FMIC a dostat se někam kolem 175PS...
btw. proc jen 175PS? Ty to auto stejne moc nepouzivas, ne? Myslim jako ze to neni auto na denni jezdeni, tak by vyssi vykon - nizsi zivotnost az tak nevadila... :o) Co vim, tak ty 1,9ky jsou casto vykonove 200+, nebo tam uz je potom nejakej pruser?
Jinak projekt je to paradni! ;o)
da se dostat mnohem na vic :) vse je ale o penezich
proc tak malo??
dej hzbryda a mas 220 a ya stejny penize

11.01.2012, 18:25 |
JR Aliiiii: jednicek se dela dost, ale to nedelaji tuneri :)

11.01.2012, 18:31 |
Alííí JR: Myslím ale projekt ALA nesmyslnej motor, roztažení kasle na nesmysl, atd. :-) Ten tvůj poslední nesmyslnej kufr přivařenej ke kasli hatchbacku, na podvozku a s trónama se nepočítá... :-DDD

11.01.2012, 21:05 |
Pluto klasek: Za kolik seženeš hybrida?
Klásek: Ten hybryd za stejný peníze jako VB by mě taky zajímal.
Se musím trochu zastat Pluťáka. VB nový cca 16k a hybryd cca 30k alespoň co jsem zjišťoval já...

11.01.2012, 22:32 |
Pluto Tak já pojedu ve starším kousku VBčka, na nový zatím není :-)

11.01.2012, 22:32 |
Pluto Tak zde první várka dílů. Jen drobnosti:


11.01.2012, 22:33 |
Pluto a C-čidlo:

Budu ti chlape přát aby betproblémově fungovalo. Mě ho všichni rozmluvily, že mám pošetřit a koupit rovnou new... Že ze staršíma mají jen špatné zkušenosti...

11.01.2012, 22:47 |
Pluto Uvidíme, kupuji ho celkem od známeho človíčka a ten prodává z důvoudu koupě hybrida. Zatím mu pořád jezdí v autě, bude ho vyndavat koncem týdne a rovnou pro něj pojedu...

11.01.2012, 22:50 |
Pluto Klucí, kde by se dal sehnat ten kus trubky místo EGRu? Samo, že se mi moc nechce dávat 2000,- za ForgeMotorsport
[ Link ] ... Nevíte o něčem rozumnějším?
Ono je to tak nejak od vsech stejny, Allard stoji 2099Kc
ty podložky ale ..chudák ložisko :)
Rajdlos: Nikde jsem nenasel EGR zaslepku pro BKD. Mas?
A umel bys sestavit sadu hadic pro BKD? Nikdo to nenabizi jako sadu, kdybys takovou sadu sestavil, verim, ze by to melo uspech.

12.01.2012, 12:09 |
Pluto klasek: tak to jo, mě VB vyjde mnohem levněji :-) Pro začátek mi to bude stačit :-)

12.01.2012, 14:36 |
Pluto Tak jsem EGR Pipekit sehnal. Už je na cestě a vyjde na 700,- nový :-)
Pluto: to bude stopro ten, co to opajcoval Reeshovi z Diesel Power :D Holt Cesi.
tappaja: bohuzel jen 1.9 a sadu myslis neco jako tohle?
[ Link ]
Vyborne, to je ono, ale 430 GBP za to nedam ani nahodou. Spis sem myslel jen nahradu gumovejch hadic za Samco treba.

12.01.2012, 16:32 |
Pluto Rajdlos: Nee, je novej, ale z druhý ruky :-)
Jinak mi řekni, co je na tom třeba kopírovat? Je to jen kus trubky a kus plechu. Kdybych měl svářečku, tak si to i vyrobím sám. Ono to uříznout není problém. Mě prostě přijde 2000,- za kus "něčeho" masakr cena, kdyby tomu dali odpovídající cenu, tak věřím, že budou mít i větší prodejnost...
pluto: chapu co myslis, ale sem tam naky takovyhle dily delam .. spis teda na moto, ale ono se to nezda ale takhle to vyjde..
tohle sem mel delat taky, nastesti si to dotycnej nekde koupil...
ono kdyz to bude z hliniku uz jen svarecka stoji balik, ten rantl na konci aby nesjizdela hadice asi hned tak nekdo nevyvalcuje, tzn to budes delat z tlustostenny trubky = pretocit ji komplet po celym povrchu. takhle tlustou prirubu uz na laseru budes palit blbe, navic malokdo kdo ma laser kloudne pali hlini.. tzn vyfrezovat na cnc.. tohle vsechno kdyz spoctes a vezmes v uvahu ze si stroje na sebe vydelavaj a ze to jeste nakonec zdanis.. tak zjistis ze to zas tolik penez neni. Jasne da se to udelat jako fuska, amortizace stroju se v tom nepocita a nakonci na to nikdo nepise "papir"... osobne by se mi do toho za nejak vyrazne nizsi castku moc nechtelo ani tim druhym zpusobem a co znam lidi z oboru tak jsou na tom obvykle jeste hur nez ja :)
Pluto: ber to tak, ze to musi nekdy vymyslet, vyrobit a vyzkouset. Kdyz si vemu ze ten vyrobek stoji 2070Kc, tak odecti 20% statu, ca 20-25% pro obchodnika jako marzi, a zbytek jde vyrobci, kterej plati materiál, lidi, stroje, know how, reklamu. Takze on opravdu takovy vejvar neni, jak tu pises. A jeste vemzi, ze tohle jen tak na koleni doma nevyrobis, nepocitam tesneni atp.
Jen za tohle vareni si vezme nekdo kdo svari hlinik regulerne ca 500-700 tady v Praglu. Pisu regulerne a bez DPH.

13.01.2012, 11:00 |
Pluto Jasnačka, v poho. Jak jsem psal, sehnal jsem to z druhý ruky nový, tak je to OK :-)

16.01.2012, 19:08 |
Pluto | Upraveno: 2012-01-16 19:08:50
Dneska zase něco málo dorazilo:


16.01.2012, 19:09 |
Pluto Tady porovnání s originálem:


16.01.2012, 19:10 |
Pluto Tak jsem ty svody rovnou trochu zvenku přejel. Vnitřek snad zítra:


16.01.2012, 19:10 |
Pluto Dále dorazila vzácná "červená hadice":


16.01.2012, 19:11 |
Pluto No a sehnal jsem si kus NRZ matroše:


16.01.2012, 19:11 |
Pluto A tohle z toho vzniklo :-) :


16.01.2012, 19:11 |
Pluto

16.01.2012, 19:12 |
Pluto Turbína by měla být během tohoto týdne. A náhrada ze EGR by měla přijít v pátek.
P.S. Co myslíte, mám udělat vedení IC v průměru 57mm? To by mohlo být OK, ne?
Ono zalezi jaky mas typ IC, jestli s vyvevami na obou stranach nebo na jedne, idealni je zachovat delku trubek a hadic a volit rozumny objem chladice i vedeni.
Asi nejpouzivanejsi IC na Fabii.


17.01.2012, 11:12 |
Chris @pluto to je 130PD manifold ?

17.01.2012, 17:11 |
Pluto Rajdlos: IC bude s výstupama na jedné straně o rozměrech 550x230x65. Nějak takto, jak je to na fotce to chci taky.
Chris: jestli myslíš to sací paroží, tak je to z ARL 110kW

17.01.2012, 17:21 |
Pluto Tak dnes další zásilka. Turbo Garrett VB:


17.01.2012, 17:22 |
Pluto Pak jsem dočistil sací parohy i zevnitř a dál udělal záslepku na EGR vývod ve svodech:


17.01.2012, 17:22 |
Pluto

17.01.2012, 17:23 |
Pluto

17.01.2012, 18:24 |
Rajdlos | Upraveno: 2012-01-17 18:24:43
Pluto: kdybys mel zajem mame skladem vse potrebne a dokazal bych na to vymyslet nejakou cenu ;) Tyhle IC nechavame vyrabet spesl, berou je od nas i kluci z DieselPower.

17.01.2012, 19:31 |
Pluto Neválí se tohle někomu doma? Docela by se mi to hodilo, než to budu kupovat nový. Samo, že za úplatek :-)
[ Link ] Rajdlos: Mám ten jak jsem psal rozjednaný za nějakých 3000,-, tak uvidím, jak to dopadne. Ale díky za nabídku, třeba jí využiju...

17.01.2012, 19:35 |
hawai to by snad neměl bejt problém vyrobit. kdyby si měl výkres, tak pošli a můžu na to kouknout

17.01.2012, 20:06 |
Pluto Hmm, děkuji za nabídku, ale výkres není :-) Já jen, jestli se to někomu neválí třeba taky po nějakém upgradu...
kdyby byl výkres, nebo vzorek, není problém to nechta yvrobit... tuhle sem nechával vyráběl podobný redukce s tím že sem dones 2 kusy, kterýr to mělo spojit a se vším všudy to přišlo na 80,- kus...
Pluto: tak se hlavne modli at to neni ten polskej se svarovanejma odlitkama. To radsi nech serii ;)

20.01.2012, 00:44 |
Pluto Tak a teď poraďte, kam osadit budík na tlak turba, aby to ve finále nevypadalo "tuňácky" :-) Máte nějaký tip?
Na sloupek... ? Abys na to videl poradne tak to stejne jinam nedas... A nebo zrusit prostredni vydechy topeni a flaknout to tam
Prostřední výdechy už Pluťák zrušil dávno...:D
Kucí maj v oktách ty budíky vlevo kapličky pod oknem... Zkusím ti najít foto až budu mít chvilku... ;-)

24.01.2012, 08:42 |
Chris @Pluto je rozdiel mendzi sanim z ARL a 130PD ASZ ?

24.01.2012, 14:51 |
Pluto Chris, člověče, to nevím, jaký mají RSa sání. ATD 100PD mají to malý, proto jsem dal větší z ARL. Porovnej to opticky, tady je to v porovnání ATD vs ARL:


24.01.2012, 14:54 |
Pluto Včera další zásilka. Náhrada za EGR:


24.01.2012, 14:55 |
Pluto Malinko jsem ho poladil:


24.01.2012, 14:55 |
Pluto | Upraveno: 2012-01-24 14:56:12
Do sání jsem ještě musel udělat závit trochu jinde, protože nějak nepasuje trubka z ATD přesně na svody z ARL:


24.01.2012, 14:56 |
Pluto Natáhl jsem hadičku na budík turba:


24.01.2012, 14:57 |
Pluto Budík připravil na budoucí místo a rádio šlo o patro dolů. Kdyby někdo chtěl šuplík pod rádio, tak nechám za nějaký úplatek:


24.01.2012, 14:58 |
Pluto A už to i svítí, jen omluvte foto, udržet to bez blesku je makačka:
Tak zase zatím vše...

ty jedes covece palec hore -)

25.01.2012, 11:38 |
Chris @Pluto mas mail ;)
Jen tak dál pane... Jen tak dál... ;-)
tuhle EGR náhradu mám taky, co jsi na tom ladil?

26.01.2012, 21:51 |
Pluto design, design :-) Na tom není co jiného ladit :-)

27.01.2012, 22:06 |
Pluto Asi MoraviaTuning, mám to nejblíže a tuto sestavu komponentů na tomto motoru dostali na 203Hp. Tak uvidíme...
moc pěkně jedeš, nepolevuj!