Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > Jak dostat původní lak z Alu-zkušenost?

 o Navštíveno 13110x o
o 01.01.2012, 13:19 | MH13
Mám sadu alu disků od firmy AEZ,jsou dosti odrbané a měl bych možnost za dobrý peníz hodit je do komaxitu,ale tam kde to dělají nemají chem.odlak ani pískování,je vůbec možné v domácích podmínkách dostat původní lak z alu disků dolů? Nemáte někdo zkušenost s nějakým přípravkem?Na netu jsem našel toho sílu jak dostat dolů,ale abych neponičil hliník pod lakem,z netu tipy jak sundat např.barvožrout a odstraňovač starých nátěrů,louhem,brzdová kapalina DOT3,aceton,horkovzduška:-) prostě plno.Má někdo způsob jak v domácích podmínkách původní lak dostat dolů,abych moc neponičil samotné Alu?A ještě jedna doplňující otázka,je pravda,že na původním originál laku od AEZ by komaxit nedržel,nešlo by to prostě rovnou přejet původní lak komaxem:-)Díky za pomoc...
Rovnou říkám,že do těch alu nechci rvát zbytečně prachy,zase takové pecky to nejsou,jen že mám možnost levného komaxitu,proto investovat do nějakého profi pískování sklem, ledem,jemným pískem apod. nebo chem.odlakování od profíků vrážet peníze nechci!!!


o 01.01.2012, 14:18 | Kesam
Když do toho nechceš vrážet tak se na to vyser pískování stojí tak cca 1000kč max. doma to těžko odlakuješ někdy to jde někdy ne a to se bavím o límcích a ne o celých kolech.
o 01.01.2012, 14:22 | MH13
OK.Ale zrovna ty Kesame vím, že kola děláš, tak co bys použil ty např. jen na ty límce? Určitě něco máš vyzkoušenýho a zase naopak víš, co nezabírá:-)
o 01.01.2012, 14:23 | MH13
Zkusit to můžu vždy, při nejhorším když to nepůjde můžu přejít na to pískování...
o 01.01.2012, 14:24 | Jajinek
A co šmirgl? sice pakárka,ale nejlevnější,kdysi dávno sem to dělal a teď radši dám za písek/chemiku než se s tím srát znova,ale je to co chceš-nejlevnější ;-)
o 01.01.2012, 16:13 | Kesam
Mám takovej hajzl na grafity ale jak říkám jak z kterejch kol.Než se stím srát tak radši v tvém případě opískovat a pak komaxit. zase taková raketa to nejni když potřebuju lak dolu vezeme to na odlak do firmi.
o 01.01.2012, 16:29 | Hráďa
jj písek a nebou louhování (ani jedno neuděláš doma) teda uděláš ale za věci dáš víc než by sis tu sadu nechal udělat
a neo smirk - a pak jemnější a jemnější a jemnější
ale pokud to chceš komaksitovat tak určitě to někam vozí... a pokud tam máš cenu na komax tak ti ten známej může asi udělat i cenu(nákup) na opískování
- komax by měl držet i na laku, ale nechtěj to dělat protože nikdo neví jak se lak zachová a jestli se ten spodek nezvedne a tim opadá i komax
brzdovka atd funguje to sice jo ale na 1 složky - origo laky sou udělaný na to aby vydržely...
- barvožrout to samý funguje - ale pak si spočteš kolik ho vyplácáš co stojí a jak dlouho si to dělal a si tam kde si byl
o 01.01.2012, 17:48 | Kesam
Vysrat se na top písek komax nazdar nevymejšlej kraviny to budeš brousit měsíc :-)A za šmyrgl dáš víc jak za píseka mají to za hodinu hotové.
o 01.01.2012, 18:44 | FBS
jak píše Kesam, původní lak nechat nemůžeš, protože v peci začne "bublat" a máš i po komaxitu...
o 01.01.2012, 18:50 | MH13
Dobrá tedy a kdyby se jednalo o to pískování,zjistil jsem dnes,že známej s ní pracuje v jedné okolní fabrice,ale je to fabrika zabývající se železo-betonovou výrobou.On mi to popisoval tak,že v práci dělá s pískovací pistolí a že pískuje takovým jemným pískem,ale zatím prý nic z Alu na tom nedělal,dělá se tam hlavně železo.Někdo říká, že na Alu musí být special směs (sklo,sušený led nebo tak nějak),že písek kola poničí a vezme sebou z kol i trocha hliníku...Zase je tu spousta lidí,co psala, že pískovali normal, žádný problém, kolo bylo hrubší,ale ten komax to potom pěkně slil. Je nějaká hranice hrubost toho písku nad kterou bych neměl jít apod. Šli byste do toho, než to dělat po doma?
o 01.01.2012, 19:08 | Hráďa
záleží na rukou maníka co to pískuje
proto taky opískovat plechy stojí x sada a alu 3x tolik
do plechu se může pustit tlak ale do alu ne protože jak známo hliník je měkký a vytluče se do něj díra i proto se používají broky nebo sklo (protože neni tak ostrý) ale stačí už jetej písek (hoooodně jemnej) - ale ten filtrujou od nečistot (takže práce navíc = cena)
běžně se to dělá tak že se pískujou věci železný a k tomu se postavěj hliníky a postupně se otáčí a jak se písek odráží od plechovejch věcí opískuje i hliníky - no a pak se jen dojedou zbytky barvy a je to
ale i tak si za to účtujou podstatně víc než za plech
ale jak řikam každá prášková lakovna má svýho subdodavatele (pískovnu) kam to vozí dělat - většinou maj paušální ceny a ty to máš bez starostí - takhle zase spočti shánění člověka co to dělá - dovoz k němu dovoz od něj plus třeba flaška nebo 500 pro něj a pak dovoz lakovna atd
o 01.01.2012, 19:12 | Hráďa
jo taky s optej jak velká ta pískovačka je... jestli prú¨ůmyslová nebo malá
malá je jen box a v něm velký rukavice tak cca na 2 kola najednou max.
pak průmyslová což je většinou sýpka na písek a velkej opravdu velkej kompresor (pohon - motor tatra 815(představa velikosti)) - to je většinou někde v lomu na ten písek nebo nějakej dvůr nebo tak
o 01.01.2012, 21:08 | Hráďa
tak třeba cena u nás..
[ Link ]
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3157 sekund.