
Navštíveno 9967x

Zdravím, potýkal se už někdo s tím, že dával do obyč 1.8 20v 92kw turbo, z RS? je to stejný motor, vím, že k tomu potřebuji svody, turbo, počítač, ale jak je to se vstřikama a podobně? díky za rady
nebylo by lepší sehnat celej svazek eletro svazek i z motrem a jen to přehodit?
nesmysl se do toho pouštět..
osobne si myslim ze ty motory nejsou stejne myslim atmo. vs. preplnovanej, uz jen vyvody na mazani turba, jestli chces turbit tak jak nademnou sehnat treba nakou totalku kde je ok motor a prekopat to cele..
neni to stejnej motor chlapče....
1,8 20V je hned po 2.0 a 1.4 nejvtipnější průser oktávek....ani jedno nejede, žere jak cyp a nonstop je to posraný...
takže pokud to chceš měnit tak sežeň celej motor protože AGN nemá fakt s AUQ moc společnýho a nejedná se jen o kovaný písty :)
Budes mit i jinej kompresni pomer
A nejlepsi reseni je prodat co mas a koupit co chces :-)
nismo.. mam ten auto s timto motorem 7let a ani jednou se neposral. jinak motor je stejnej jen hlava je jina tim ze ma jiny cislo misto agn auq. ale cpat tam turbo jsem chtel jdeto. ale vysledna cena je vyssi jak bez turba prodat a s turbem koupti... ale to uz rovnou s3 nez jen a3 1.8t
potřebuješ jiné písty, hlavu, svody, sání, první díl výfuku, ecu, kabeláž, mazání turba, ty bloky jsou stejné, takže podle mě tam bude nějaká příprava, takže dodělat mazání turba nebude složité, dodělat IC, apod. v celku se na to vyser, nevyplatí se ti to, raději ten krám prodej a kup si rovnou v 1,8T, ikdyž to taky není nějaký zázrak s 110kw a skoro půldruhé tuny :-)