
Navštíveno 14465x


28.12.2011, 16:51 |
endru.ondra | Upraveno: 2011-12-28 16:58:04
Jelikož kola co jsem měl na autě repliky byli zničený, tak jsem dostal nabídku na výměnu kol. Původně tam byli tyhle co jsou na fotce.

Ty první jsem vyměnil sice za menší 16 ale origo VW podle vyraženýho čísla a znaku kole.

A na léto půjdou tyhle :)
Oz superlegry
A tedko do mě co na to řikáte?

no radši nahod fotku, až tam budou ty superleggery i s gumama....co od nás chceš jiné číst? :-) zimní origo VW z passata no.... :-)
Hrozný fotky, OZ schvaluju...
tak za me asi lepsi origo vw, nez superleggery se svarenyma paprskama.
ale treba se mi to jen zda :-)
.mycTD ty oz pujdou spravit, zítra je vezu do servisu

28.12.2011, 17:27 |
Hráďa asi bych taky spasoval nárazník a dal origo světla...
možná se mi to zdá ale asi jsou tam číny co?
nárazník se dopasuje, jsou tam origo světla. Ty první jsou číny jinak bych je takhle nepustil
no, jen nevím, jestli bych si dával takhle opravovaný kolo na předek
to byla jen ukázka, hlavně sem chtěl vědět jestli se tam pořádně vejde :)
ja bych zase chtel vedet, jestli nebudou volne ty VW kola? :) thepyroman@seznam.cz diky
Na mě to auto pusobí celkově hrozně staře..! Jaké je to r.v? 95??
Ohledně kol tak nelíbí nic.. Podle mě se tam ty Oz nehodí..

29.12.2011, 08:13 |
Alííí Kol není nikdy dost, ale ta barva je za trest - v létě asi proklínáš veškerý hmyz, co? :-/

29.12.2011, 08:28 |
Meda Za me maly, kort na S4 a hlavne ja uz bych po zkusenostech do opravovanych kol a hlavne na tomhle nejpevnejsim miste na rafku nesel..
Malo kdo to umi svarit tak, aby to v tom miste znovu neprasklo..
alííí no když jedu dál to je to pomálu mejt každou chvíli
meda ty 16cky sou na to auto malí ale lepší než nějaký velký kola který budou 8 no ty oz sou v opravně aby se to převařilo
Ty VW kola bych tam nedaval, ikdyz na zimu...
a ty OZ bych opravovane na predek taky asi nedal ...
Uvidime jak to bude s gumama vypadat :)
Mne se tam nejvic snad libi ty prvni kola :)
Mozna blbej napad, ale proc proste nesehnat orig. S4 co tam patri? V jednoduchosti je krasa :o)
lukasino: drahý a tedko a zatim sem je nesehnal všechny kola sem měl za zkoro zadarmo

29.12.2011, 19:08 |
Honcke | Upraveno: 2011-12-29 19:08:41
No ač to byly repliky,tak za mě taky nejlepší ty první:(

29.12.2011, 19:34 |
Meda | Upraveno: 2011-12-29 19:34:32
Sezen si origo 19" z A8, nebo RS4 udelas s nima paradu a vydrzeji..

29.12.2011, 20:00 |
Kesam 17ky na tohle??? To je kurwa málo

29.12.2011, 20:23 |
Monička | Upraveno: 2011-12-29 20:24:09
Proč nechceš 19?? Drahé,velké,nelíbí..??
drahy gumy az moc zadnej komfort jizdy strasne tvrdy.

29.12.2011, 21:20 |
Lufas endru.ondra.:proc sis to auto kupoval?

30.12.2011, 00:32 |
Rudi nevim, když vidim S-linový originální pevný kola, ať už 17ky kolem 10tis. nebo 18ky kolem 13-15tis. s pěknejma gumama, tak proč tam strkat nějaký aušusový číny nebo bouraný kola, kor když to jde na S4!
Jako Rudi :o) takovej cenovej rozdil v tom neni...
s replikama sem to koupil, a ty oz mě stáli čtyři kola 1500. Víc bych za ně nedal ani náhodou . Jinak samozřejmě bych chtěl sline ale zatim sem na ně nenarazil nebo když jo tak sem neměl momentálně peníze. Lufas protože sem ho chtěl

30.12.2011, 14:38 |
Meda Tak original 18" S-line z novejsi ctyrky, mel jsem je taky na sve A4 a kdyz jsem je prodaval, trhali mi za ne ruce, kola moc pekny a na Audi jedny z nejhezcich..

Meda: Blbá fotka nebo to bylo trefené?

30.12.2011, 17:05 |
Kesam Já bych tam dal 15ky na ty jsou levné gumy.
kesam kdybych je tam dal, tak na zimu tak je klidně obuju ale nedam je do předu.

30.12.2011, 17:29 |
Alííí A já bych tomu uříznul pružiny o 11 cm ! :-D Sorry Kesámku, musel jsem...

31.12.2011, 06:57 |
Meda Blba fotka, ale byly lakovany dvere primo v Audi, holt i tam umeji chytit na 2 roky starym aute odstin :)
opice-banány.. škoda toho auta :)
vasekkch sice opice banýny ale budu mít radši 18 nebo na zimu 16 pro tunery malí kola ale kvalitní obutí než abych si koupil 19 s mimeletrovou nakhak gumou a jezdil stim maximálně do 100 protože víc jéct nemůžu.
původně jsem nechtěl, ale chudák auto :(
bejt to nějaká naftová tuctovka, vem to čert.
ale takhle? koupíš S4, v jiným tématu řešíš LPG, tady zimní kola OK, to je asi jedno, na léto tam chystáš vařený 17ky, protože repliky nebo originály 18tky jsou drahý, stejně tak pneu...
né ty oz jsou 18, repliky se mě nelíbí a 18sline sem zatim žádný nenarazil co sem koukal po kolech. Já když sem si jí kupoval tak sem na tom byl finačně dobře udělal jsem si servis auta. Jen sem nečekal že pudu s financema tolik nízko a že spotřeba ve městě v mínusovejch mrazech bude 22 litrů a na to opravdu nemám. Nestidím se za to že tam chci dát lpg. Jen co sem chtěl znát byl názor na vzhled kol.
jasný, je super, že se k tomu takhle stavíš. spousta lidí by tu teď začala prskat a nadávat.
No ja teda nevim, ale aukro atd. je plny Skovejch kol, treba i ty "blby" z S8, ktery se tam prodavaji obuty kolem 8-10tis.... Akorat nevim, jak vychazi ET na S4... :)
Jak sem psal.. Ani jedny na auto nejdou.. Udělej co píší ostatní.. Orig kola Audi.. Spotřeba 18-22l tak toto je pro mě strašný.. To bych nechtěl ani jako auto na víkend.. :-) Nic ve zlém.. ;-) Já jsem na jiné motory.. 1.6.. :-))
Proč to neprodáš? LPG je blbost. O takto staré Skové audi budou mít převážně zájem fandové značky Audi a plyn to zabije. Na takové auto to chce mít tak 100 tyček bokem až začnou přicházet takové věci jako turba, nápravy, atd.

01.01.2012, 13:18 |
endru.ondra | Upraveno: 2012-01-01 13:18:31
vasekkch: jelikož když to budu prodávat tak abych za to dostal ty prachy tak to bude běch na dlouho trat. Proto radši plyn a nechat si to
A za pul roku to někde odstavíš, protože nebudeš mít na novej motor..
to se zničí motor za půl roku plynem
Ten motor se sere i normálně, tak jak pak s plynem? Kolik českých firem ten motor oplynovalo? I když to nějak fungovat bude, tak to znehodnotí pozdější prodej. Za 30k si kup nějakej pekáč na skákání po městě. Sám jsem o tomhle přemýšlel, ale spíš z důvodu, že se mi nechce RSo huntovat poskakovánim po městě a na dojetí do práce by mi stačil nějakej pekáč s SDI klidně.

01.01.2012, 16:36 |
Hráďa neřek bych že by plyn degradoval auto
ano degraduje sportovní auto čož Sko je ale v normálním provozu bych se toho nebál
kdysi sem zastával názor že plyn je do sporáku a nafta do kamen
ale postupně to omezuju - plyn máme tak 8-10let a funguje - už sem prošel od karbce přes monovstřik a kdybych chtěl dál du klidně do sekvenčního...
a naftu máme taky - a tak relativně s malýma nákladama jde dělat hodně věcí - viz Čajíček a jeho RS

01.01.2012, 16:42 |
gizmi :o))) auto ma jezdit a slouzit cloveku - ne on jemu, aby ho mel v garazi a jezdil necim jinym.. Tedy pokud se nejedna o vzacneho veterana.. Ale u zanovniho auta? :D Beztak se nova auta uz ve vetsine Vckovych znacek nedoziji vzhledem k tomu jakym stylem se vyroba ubira (kvalita)

02.01.2012, 08:22 |
Meda Vasekkch: Proc by mel plyn znicit motor? Muzu se zeptat kolik plynovych aut jsi mel a kolik na nich najezdil?
endru.ondra: na nic necekej a dej do toho plyn, je preci nesmysl s tim nejezdit, nebo si kupovat neco jinyho a jako vikendovku mit petimistneho kombika :)
na druhou stranu kolik ty znáš 2.7biturbo LPG?
jako Luke, nevim proc, ale tenhle motor moc nevydrzi v origo stavu, natoz s nejakym dalsim zasahem...
Teda vlastni zkusenost nemam, ale kolik jich potkavam KO v inzerci asi mluvi za vse :)
ad Sko vs. LPG, na audiklubu to odsuzuji, na druhou stranu pokud by to opravdu fungovalo, verim, ze naopak diky lpg si to nejakeho majitele najde, ktery nechce platit 8,-Kc na km a pritom chce mit neco hezkeho svizneho :o)

02.01.2012, 20:19 |
Meda 2.7biturbo na LPG neznam, to asi nikdo tady, proto jsem dotaz polozil vseobecne, ale neverim, ze vnitrek toho motoru by byl vice nachylny na poruchy kvuli provozu na plyn.. Navic dotaz nesmeroval na tebe :)
A je teda fakt, ze tyhle motory moc nevydrzi, rekl bych ale, ze je to spis zachazenim, me taky vsichni tvrdili, ze M5tka v zivote nenajede vic jak 150 000 a hle, vice nez trojnasobek neni problem :)
to je jedno na koho ten dotaz směřoval. ono to, že tys najezdil s M5kou 450tis km na LPG neznamená, že to chroupnou všechny motory. tak, aby ti pak endru neklepal na dveře s S4kou na podvalu :)
jinak souhlas s tím, že životnost motoru je hodně daná tím jak se s ním zachází.
Jak mám zacházet s motorem aby vydržel? .-)
Collin: idealne nejezdit a pravidelne menit olej? :D
pro lidi co musej pokládat tyhle otázky je to přesně jak píše Lukasino:)
Já to myslel vážně.. Jen čtu pořád dokola,že auto je kus od kusu.. Záleží jak se k němu majitel choval.. Ale už prostě nevím jak se mám k motoru,autu chovat, aby se dalo říct,že jsem se o něj staral..

04.01.2012, 09:18 |
Meda Ja jsem s ni 450t nenajezdil, o tom jsem nic nepsal :)
Kazdopadne kdyz si koupil S4ku, spotrebu nezvlada a prodavat to nechce, co bys radil jinyho, nez s tim nejezdit?
Ono je to trochu o stesti a hodne o udrzbe a chovani, ale ja treba volim zamerne atmosfericky motory, protoze u preplnovanych uz je vice veci co se muzou posrat, navic jsou ty motory dost zatezovany na to, co je to za prcka, preci jen to je furt maly V6 s hodne konikama a velkym kroutakem..
Kamarad ji mel, samozrejme ji hned nechal nacipovat, pravda, jela moc hezky, ale ta spotreba a pripadny servis-zlata M5 :)
aha, mě to tak přišlo, jak jsi psal, že víc jak trojnásobek 150tis km není problém.
a co bych radil? pokud někdo nezvládá spotřebu, tak holt zvolil špatný auto.
Hlavne u takovyho auta je to dost kratkozraky, kdyz nezvlada spotrebu, co bude delat az odejdou turba, budou potreba rozvody, nebo se proste vysype neco dalsiho? :(
tak treba rozvody mam hotovy tedko budu delat brzdy. Tak ale to co usetrim na benzinu tak muzu investovat do servisu ale proc mam davat 36 korun za benzin kdyz lpg stoji polovicku a to usetrit treba 20 k rocne.
To najedes tolik, aby se Ti to za rok vratilo a jeste jsi dvacku usetril? To potom jo ;)
no vrati se me to za rok a pak budu setrit jen kdybych trba mel malej najest nebo si auto nechaval jen pul roku tak to nerisim ale planuju si nechat auto dlouho dobu

05.01.2012, 08:12 |
radek.613 | Upraveno: 2012-01-05 08:14:28
S benzínovou spotřebou 22/100 se to v LPG bude vejít do 25/100 :-D a to máme každý km 3,70 Kč "doma", neboli už při pouhém najetí 10tis km je přestavba dáááávno zaplacená. Najet 10tis za rok je sranda a maličkost, nehledě na to, že jak člověk přestane nákupem BA sponzorovat státní kasu a začne si za své peníze užívat energii s normální výší spotřební daně, nikoli s nesmyslnou a zlodějsou jako u NM/BA, začne i víc jezdit a tím pádem je návratnost ještě rychlejší. S průměrem 15tis najetých ročně má teoreticky Endru "doma" rok co rok 55.000 Kč, které nenacpal státu do chřtánu a za tyhle peníze ho tím pádem nemusí tolik trápit to auto obouvat, servisovat nebo sem tam řešit nějakou vážnější věc. Prostě si užije "S", bude jezdit klidně po třech kolech, nehypnotizovat ukazatel okamžité spotřeby jako TDíčkáři, nebude mít potřebu u piva do krve devbatit na téma jestli mu to jezdí za 5,000125487 nebo 4,999548747, nebude vypouštět oblaka dýmu a briket, nebude se mu v ruce třást volant a pod nohama pedály na každých semaforech, kupodivu nebude třeba aby musel pod stromeček dostat dvouhmotový setrvačník a hlavně to nejpodstatnější, bude mít VŽDYCKY tu svobodnou volbu kdykoli bude chtít zmáčknout tlačítko se symbolem "G" a vybrat si zda frčet dál na BA nebo LPG. Tu mu nikdo nevezme a je to to nejlepší na alternativních pohonech....
radku to si vystich paradne, jen tedko najit nekoho kdo to dobre provede :)
Tak jelikož, jsem nechtěl ryskovat z varenejma kolama tak si znej udelam stolek a obednal jsem 4. Tedko otazka co myslíte bude lepsi s puklickam OZ nebo bez toho
Radek.613: Vím, že jsi LPG GURU, ale s tou spotřebou bych to neviděl tak hezky. I když teoreticky má být spotřeba LPG vs BA stejná, tak v praxi to dělá cca 20% navíc při jízdě na LPG. Což platí i v mém případě, zatím jsem najel na LPG cca 3500km. Zatím si píšu každý natankování LPG nebo BA do excelu. A vychází mi spotřeba na LPG již zmiňovaných 20% navíc ale cca 2,5l BA95 ba 100km. Jezdím pouze na LPG a na BA startuju. najedu cca 80%silnice 1.třídy (30km trasy do práce), zbytek město.
Takže v řeči čísel 12-13l LPG a 2,5 BA95 oproti 10-11l BA95 před přestavbou.
Zlatý moje druhý auto se starým systémem LPG P405 2.O 89kW, to si veme 9l LPG, víc ani ťuk a to s ním jezdím antiúsporně. Navíc v zimě přepínam na lpg téměř po startu a při 15stupních a víc startuju rovnou na plyn. Tímhle stylem jsem s autem najel 100tkm a vypadá to, že motoru to nevadí :)
endru.ondra nejak sem to tu cele neprocet,ale uz vis kolik te bude stat prestavba na tvoje biturbo -)
ja plynarum zavidim az se ta spotrebni dan zvedne a bude to stejne drahy jak benal -))
vinzek fa: Doufám, že se spotřební daň nezvedne, neboť LPG auto je snad 100x šetrnější pro životní prostředí než nějakej supermoderní nafťák a nebo běžnej benzín. Navíc v zahraničí je praxe, že plynaři jsou zvýhodněný (levnější pojistka, příspěvek na přestavbu atd..).
A v ČR? Dražší emise, 1x za rok 200 za revizi...)
Mari: njn, to je jako s hybridama, v DE maji zvyhodneni a tady mas smolika :o)
vinzek do 30 000 tisic se vejdu v auto sva (pokud si to dobre pamatuju)
endru.ondra: no, nevím nevím. Mně stála V8 v auto sva 33000 s tím, že když autu víc naložím tak se přepne na benzín, nestačí se motor dávkovat plynem. a to mám 209kW. Ten nejsilnější reduktor.
Vzhledem k tomu že s S4 asi nejezdíš jak dědek, tak budeš potřebovat dražší přestavbu. Majitel SVA mi to tenkrát popisoval, ale už si to nepamatuju. Tuším druhý reduktor, delší trubky atd..

30.01.2012, 12:41 |
Only_One | Upraveno: 2012-01-30 12:42:34
no akorát Sko je 6ti hrnek. Ty máš Lukáši jinou jednotku, už jen mimo jiné ;) 2 vstřikovače navíc taky něco stojí
S tou jednotkou nevím jak to myslíš, je mi jasný, že endru bude mít o 2 vstřikovače míň, ale zase bude potřeba zajistit vyšší a stabilnější přívod LPG do motoru.
stejne to zni divne Audi quattro S4 2,7 biturbo LPG

31.01.2012, 01:37 |
Rudi to dobře padlo, já před 4 lety na Mondeo V6 platil kolem 32-35tis. a už bych do toho znovu nešel :-)
Jelikož OZ byli nepoužitelný tak sem na poslední chvíli koupil jiný kola origo audi. Co na to řikáte? pokličky nebyli musím sehnat :)

to si delas prdel s tim vickem v narazniku, ne?
stim ze je zluty? To je jen na zkousku
rozhodně hezčí než OZ.... aspon i trochu pevný kola...
já sem spíš zvědavej jak dlouho bude to biturbo fungovat s tim LPG když už v sérii ten motor neni schopnej řídit směs při rychlejší jízdě :)
Jo! Konecne neco co se tam hodi a na Sko patri ;o)
tak me ty kola moc nesedi, spis takovy ze neurazi ale ani moc me nepotesi ale splni funkci. Jen skoda ze nejsou od spiedline nebo jak se to pise :)

27.04.2012, 23:19 |
Rudi konečně si pochopil a koupil originály!