
Navštíveno 11661x


21.12.2011, 22:07 |
ivls rozhodl jsem se ve sve octavii II potahnout palubni desku kozenkou, ale potrebuji zjistit, jak s airbagem?
slysel jsem, ze kdyz se potahuje v kuzi, ze se dela sesiti nejakou niti, ktera se pri pripadnem vystreleni airbagi roztrhne
jak to udelat s kozenkou? bude to potazeno jen kozenkou - zbavenou te textilni spodni casti
kamarad mi rikal, ze to nemam resit, ze airbag protrhne kozenku v pohode
chtel bych se ujistit, jestli ano, pripadne, kdyz ne, tak, jak udelat
prosim, kdo ma zkusenosti, pisnete nejakou radu
dekuji
a nejak tu kozenku treba nariznout zespodu aby to nebylo videt? nevim nikdy sem to neresil, ale nez spolehat ze "to samo" tak bych tomu radeji pomohl preci jen trosku...

21.12.2011, 22:42 |
ivls to michal_smsmsm (M)
jj, tak nejak to mam namyslene, pokud mi nekdo nenapise jinak - ze spodni srany palubovky je ta tvrda, spodni vrstva jakoby profrezovana - jen je tam par mist na kterych ten plast drzi - tak jsem si rikal, ze treba az komplet potahnu, tak zespod prozezat tim zalamovacim nozem a snad by ani nemuselo byt moc videt
JEstli se nepletu, tak okolo airbagu by se to melo obsit nejakou specialni niti, ktera je pro to urcena, aspon mi neco takovyho rikal pred lety calounik
potahovat kozenkou palubku je podle mne blbost, to snad radsi ten plast
Po prvním létě na sluníčku uvidíš, jaký "skok do zdi" ta koženka byla....
Potáhni ji Alcantarou a potom ještě ten zbytek. Z hlediska akustiky bude určitě o fous lepší než koženka.
když jsem se o to zajímal bylo mi řečeno že budto obšít spešl nití jak bylo již řečeno, a nebo prořezat-ideálně v lisu nalisovat . Při lisování to nastřihnou max. hluboko bez nebezpečí proříznutí. Šlo o kožku :-) Kde to lisujou ovšem netuším .
ta textilia určite pomože odolnosti tej koženky, ale aj tak pochybujem že ju airbag prestreli, nakolko je koženka dost pružna a roztiahnutelna. Najlepšie sa opytat čalunnika kt. ma skusenosti....ešte ma napada predierkovat ihlou koženku, nemuselo by to byť vidiet a malo by to dopomoct potom miestu roztrhnutia...
Pokud bych chtěl mít jistotu, tak bych asi obšil tvar airbagu normálně nití. Nějakou silnější jehlu, nebo jemný steh, aby to bylo jako perforace.

23.12.2011, 20:43 |
FBS nevymýšlejte vymyšlené. Vyříznout tvar účka, kde se páře palubovka a sešít to speciální nití na airbagy. Bude to decentní a bude to hlavně jistota. Nechci si domyslet, jak bude vypadat probodaná koženka, která pak třeba airbag na povrch stejně nepustí :-)

23.12.2011, 23:50 |
Kesam Já mám koženku v autě už 4 rokem a je v pohodě a je bílá.TAk nevím proč skok verdle Radku?
V místě airbagu zespod skalpelovým nožíkem koženku naříznout do tvaru X, ale je to o šikovnosti aby si ji neprořízl skrz :)
Kesame, kolik jsi za ty 4 roky najezdil kilometrů a v jakých ročních obdobích? :-D :-D :-D
radek.613: myslím že s tím Kesam najezdil za 4 roky tolik co ivls najede za měsíc;-)

03.01.2012, 19:28 |
FBS Jak znám Ivana, tak to najede za týden :-)

03.01.2012, 20:44 |
swep ivls: proc to chces potahovat? ja bych do toho nesel, rozhodne ne sam doma na koleni, to radeji nech ocalounit profesionalne, tohle je fakt velke sousto a myslim si ze to muze dopadnout dost spatne, vzhledem k charakteru tve instalace a celkoveho ztvarneni interieru, tak bych se na to fakt vykaslal
je to kvuli akustice a nebo je to jen kvuli "vzhledu", myslim si ze to neni moc dobry napad, jsou to velke plochy, staci aby se to nekde trochu zvrapatilo a bude ti to, pri tve touze po naproste dokonalosti hodne vadit, to mi ver, myslim si ze to je hodne risk. Pokud kvuli aktustice, tak by to chtelo jeste dat molitan pod tu kozenku
jestli si vzpominas, tak Dirk mel palubku originalni a na A-sloupjky mel stejny material potahovy jako mela palubka, stredy mel v palubce a mel potazeno zase origo materialem tu cast, kterou predelaval, takze to cele vypadalo jako od vyroby a bylo to celkove perfektni

07.01.2012, 11:36 |
swep tak se ke me doneslo ze jsi do toho nakonec sel, tak sem zvedav na vysledek, rozhodne mas obdiv za odvahu :)
Pokud je čas, pružná koženka, několik párů rukou navíc a hlavně lepidlo aktivované teplem, tak to nebude problém udělat dokonale.
Uvidíme jak se Ivls nakonec rozhodne.

07.01.2012, 18:18 |
swep hifi: to je relativni, sam vis, ze jsou mista, ktere se spatne tvaruji i s pruznou kozenkou, a z jednoho kusu to potahnout, aniz by byla kozenka vylisovana podle kopyta, je dost problem, udelaji se ti tam hrbolky a muzes si trhat vlasy. nicmene ivls je zrucny perfekcionalista, takze predpokladam, ze kdyz uz se do toho pustil dopadne to nakonec dobre
Gregi ji v autě měl potaženou také a výsledek byl perfektní. To půjde.

08.01.2012, 20:52 |
EAST | Upraveno: 2012-01-08 20:52:48
Ja bych ji nechal nastrikat "tekutou kuzi" - vyhoda je, ze si vyberes odstin, ktery se ti libi. Na omak je to jako kuze a strukturu to ma take, jako kuze. Dalsi vyhodou je, ze lze aplikovat temer na jakykoliv povrch i na autoplachtu :-). Hlavne je to teplu odolne. Znamy si to nechal dat do motoroveho prostoru na vsechny plastove dily. Nevyhodou je, ze se to sem ofiko nedovazi, neb je to pomerne drahe. Litr setu stoji cca 6000,- Kdyby neco, muzu ti dat kontakt na dealera pro CR. Nastrika ti to kazdy lepsi autolakyrnik.