Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > D: potazeni palubky s airbagem

 o Navštíveno 11658x o
o 21.12.2011, 22:07 | ivls
rozhodl jsem se ve sve octavii II potahnout palubni desku kozenkou, ale potrebuji zjistit, jak s airbagem?
slysel jsem, ze kdyz se potahuje v kuzi, ze se dela sesiti nejakou niti, ktera se pri pripadnem vystreleni airbagi roztrhne

jak to udelat s kozenkou? bude to potazeno jen kozenkou - zbavenou te textilni spodni casti
kamarad mi rikal, ze to nemam resit, ze airbag protrhne kozenku v pohode
chtel bych se ujistit, jestli ano, pripadne, kdyz ne, tak, jak udelat

prosim, kdo ma zkusenosti, pisnete nejakou radu

dekuji


o 21.12.2011, 22:11 | michal_smsmsm (A)
a nejak tu kozenku treba nariznout zespodu aby to nebylo videt? nevim nikdy sem to neresil, ale nez spolehat ze "to samo" tak bych tomu radeji pomohl preci jen trosku...
o 21.12.2011, 22:42 | ivls
to michal_smsmsm (M)
jj, tak nejak to mam namyslene, pokud mi nekdo nenapise jinak - ze spodni srany palubovky je ta tvrda, spodni vrstva jakoby profrezovana - jen je tam par mist na kterych ten plast drzi - tak jsem si rikal, ze treba az komplet potahnu, tak zespod prozezat tim zalamovacim nozem a snad by ani nemuselo byt moc videt
o 22.12.2011, 08:07 | johanik
JEstli se nepletu, tak okolo airbagu by se to melo obsit nejakou specialni niti, ktera je pro to urcena, aspon mi neco takovyho rikal pred lety calounik
o 22.12.2011, 08:10 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
potahovat kozenkou palubku je podle mne blbost, to snad radsi ten plast
o 22.12.2011, 09:34 | radek.613
Po prvním létě na sluníčku uvidíš, jaký "skok do zdi" ta koženka byla....
o 22.12.2011, 13:50 | hifim@ni@k
Potáhni ji Alcantarou a potom ještě ten zbytek. Z hlediska akustiky bude určitě o fous lepší než koženka.
o 22.12.2011, 19:43 | rover (WoodTech)
když jsem se o to zajímal bylo mi řečeno že budto obšít spešl nití jak bylo již řečeno, a nebo prořezat-ideálně v lisu nalisovat . Při lisování to nastřihnou max. hluboko bez nebezpečí proříznutí. Šlo o kožku :-) Kde to lisujou ovšem netuším .
o 22.12.2011, 21:42 | db-marek
ta textilia určite pomože odolnosti tej koženky, ale aj tak pochybujem že ju airbag prestreli, nakolko je koženka dost pružna a roztiahnutelna. Najlepšie sa opytat čalunnika kt. ma skusenosti....ešte ma napada predierkovat ihlou koženku, nemuselo by to byť vidiet a malo by to dopomoct potom miestu roztrhnutia...
o 23.12.2011, 14:10 | hifim@ni@k
Pokud bych chtěl mít jistotu, tak bych asi obšil tvar airbagu normálně nití. Nějakou silnější jehlu, nebo jemný steh, aby to bylo jako perforace.
o 23.12.2011, 20:43 | FBS
nevymýšlejte vymyšlené. Vyříznout tvar účka, kde se páře palubovka a sešít to speciální nití na airbagy. Bude to decentní a bude to hlavně jistota. Nechci si domyslet, jak bude vypadat probodaná koženka, která pak třeba airbag na povrch stejně nepustí :-)
o 23.12.2011, 23:50 | Kesam
Já mám koženku v autě už 4 rokem a je v pohodě a je bílá.TAk nevím proč skok verdle Radku?
o 29.12.2011, 00:21 | djrasty
V místě airbagu zespod skalpelovým nožíkem koženku naříznout do tvaru X, ale je to o šikovnosti aby si ji neprořízl skrz :)
o 03.01.2012, 14:22 | radek.613
Kesame, kolik jsi za ty 4 roky najezdil kilometrů a v jakých ročních obdobích? :-D :-D :-D
o 03.01.2012, 14:38 | tommas
radek.613: myslím že s tím Kesam najezdil za 4 roky tolik co ivls najede za měsíc;-)
o 03.01.2012, 19:28 | FBS
Jak znám Ivana, tak to najede za týden :-)
o 03.01.2012, 20:44 | swep
ivls: proc to chces potahovat? ja bych do toho nesel, rozhodne ne sam doma na koleni, to radeji nech ocalounit profesionalne, tohle je fakt velke sousto a myslim si ze to muze dopadnout dost spatne, vzhledem k charakteru tve instalace a celkoveho ztvarneni interieru, tak bych se na to fakt vykaslal

je to kvuli akustice a nebo je to jen kvuli "vzhledu", myslim si ze to neni moc dobry napad, jsou to velke plochy, staci aby se to nekde trochu zvrapatilo a bude ti to, pri tve touze po naproste dokonalosti hodne vadit, to mi ver, myslim si ze to je hodne risk. Pokud kvuli aktustice, tak by to chtelo jeste dat molitan pod tu kozenku

jestli si vzpominas, tak Dirk mel palubku originalni a na A-sloupjky mel stejny material potahovy jako mela palubka, stredy mel v palubce a mel potazeno zase origo materialem tu cast, kterou predelaval, takze to cele vypadalo jako od vyroby a bylo to celkove perfektni
o 07.01.2012, 11:36 | swep
tak se ke me doneslo ze jsi do toho nakonec sel, tak sem zvedav na vysledek, rozhodne mas obdiv za odvahu :)
o 07.01.2012, 17:22 | hifim@ni@k
Pokud je čas, pružná koženka, několik párů rukou navíc a hlavně lepidlo aktivované teplem, tak to nebude problém udělat dokonale.

Uvidíme jak se Ivls nakonec rozhodne.
o 07.01.2012, 18:18 | swep
hifi: to je relativni, sam vis, ze jsou mista, ktere se spatne tvaruji i s pruznou kozenkou, a z jednoho kusu to potahnout, aniz by byla kozenka vylisovana podle kopyta, je dost problem, udelaji se ti tam hrbolky a muzes si trhat vlasy. nicmene ivls je zrucny perfekcionalista, takze predpokladam, ze kdyz uz se do toho pustil dopadne to nakonec dobre
o 08.01.2012, 04:51 | hifim@ni@k
Gregi ji v autě měl potaženou také a výsledek byl perfektní. To půjde.
o 08.01.2012, 20:52 | EAST | Upraveno: 2012-01-08 20:52:48
Ja bych ji nechal nastrikat "tekutou kuzi" - vyhoda je, ze si vyberes odstin, ktery se ti libi. Na omak je to jako kuze a strukturu to ma take, jako kuze. Dalsi vyhodou je, ze lze aplikovat temer na jakykoliv povrch i na autoplachtu :-). Hlavne je to teplu odolne. Znamy si to nechal dat do motoroveho prostoru na vsechny plastove dily. Nevyhodou je, ze se to sem ofiko nedovazi, neb je to pomerne drahe. Litr setu stoji cca 6000,- Kdyby neco, muzu ti dat kontakt na dealera pro CR. Nastrika ti to kazdy lepsi autolakyrnik.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3354 sekund.