
Navštíveno 9170x

Vím že toho bude mraky po netu, ale zajmá mě co by jste doporučili. Hodně lidí to řešilo i zde na foru, tak budu rád za rady nebo odkaz kde co pročíst. Je to sice asi jen na zimu ale proč tomu nějakého toho koníka nepřidat. Nechci nějaké mega úpravy za X desítek tisíc. Chci tam nechat nahrát chip a přemýšlím co dále by mu pomohlo. nechci koupit nějaké věci které pak budou napomáhat padání auta do nouzáku atd... je to auto na denní ježdění
sport sání(vložka filtru)+bov+chip ??
serie je 1.8t 132kw. Nechci řešit jinou spojku atd. Je tam 6.st převodovka a nevím kde má u ní spojka limit pro krouťák na seriové lamele
Pokud chces nahnat kone, tak musis odstranit restriktivni veci, tj. udelat sani (filtr, saci hadice) a zlepsit vyplach, tj. vyfuk (downpipe s decatem + catback). BOV je jen na paradu. Koncerny ho maji uz v serii, ale po chipu se stejne nevyhnes po case vymene.
ser na to, hod tam chip, nějakou lepší vložku a jezdi.... BOV jak řiká je jen na efekt toho "tscccc" neb teď to dělá "ccccc" do sání zpátky a jen bys dělal tne zvuk jinam takže to turbo tim náběh nějak znatelně nezlepšíš...
při tom co to má najeto bych se aspon nebál že to po chipu hebne tak tam hoď nějakou krutomapu a dlab na to, stejně to zase možná za měsíc vyměníš za něco jinýho znáš se :)
a spojka bych se nebál že jí benzínovou 1,8mou utrhneš.... v sérii vydrží určo třeba 600nm což po 115kkm bude někde na 450 ale ten krouťák ti tady stejně nikdy nenaběhne tak rychle jak na tdi abys jí urval :)
Tak na koncernovou dvouhmotu bych zrovna az tak nevsazel, 600nm nevydrzi ani nahodou, kdyz ma problem sotva s 350nm, na chipovanyhc autech jde do kopru po par tisicich.

29.11.2011, 19:13 |
Pajk EGR, SAI, VAC, N249, N112: tohle vykuchej do pryč...
Pak jak Rajdlos. Sací hadice, vložka + trochu vrtlej spodek airboxu. Pak kuchni výfuk, lepší koupit nějakej nerez samozřejmě.