Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > trabant 353

 o Navštíveno 17264x o
o 11.11.2011, 21:00 | Hráďa | Upraveno: 2011-11-11 21:03:08
tak sem dlouho přemejšlel jestli to sem dát něbo ne, nakonec uvidim jaký budou reakce


snad se trochu jedná o tuning

po autech typu astra F GSI, BMW E30 Is,Rover 200Is sem si zase dovez posunovadlo z místa A do místa B
přes leto jezdim výhradně na motorce a tak sem chtěl auto do kterýho nadam ani korunu a pořizovací cena bude taky velice přijatelná
a tak došlo na to že po 5-6 letech sem zase dovez trabanta
s autem se jezdilo a udělala se jen údržba (namazání nápravy atd) od východoněmce na to nikdo nešáh a byla to uplná serie
pak se jelo na sraz a zase mi to i po takový době chytlo a hlavně umřely brzdy a alternátor
chtěl jsem to schodit ze stráně ale rozmyslel jsem si to - za pomoci tatíka (nemá co dělat je v důchodu) sem si trabíka tak nějak zrenovoval

takhle sem ho dovez

foto k příspěvku  od Hráďa



o 11.11.2011, 21:06 | Hráďa
následovalo nový gumy aby to trošku vypadalo - to měl bej konec

foto k příspěvku  od Hráďa

o 11.11.2011, 21:15 | Hráďa
no a když se to rozpadlo tak sem vzal svoje dosavadní zkušenosti a poznatky a zase sem se po 5ti letech do toho pustil a auto trochu poladil

zadní ramena podložený a rozřízlý plus prolisovaný a o5 svařený a vyztužený aby byly odklony do negativu
přední ramena vyztužený a prodloužený do negativu co kus to 10mm
sedačky ven a z5 skořepiny Recaro
ručka vytažená a upravená pro trhání
nový brzdy komplet - na zadku bubny origo 4 takt takže rozteč 4x98 (upraveno na 4x100)
předek komplet předělán na kotouče a osazen dodatečně vrtanými kotouči TRV a ferrodo desky
podvozek snížen vepředu o cca 10cm - zadek udělam po repasu tlumičů
nový přední tvrdý tlumiče
malej volant OBA 28cm- musim dát větší špatně se s tim rejduje
výfuk předělán na nový motor - ukončen nerezákem Burges
a teď konečně naposled
trabant prostě nejede a tak se udělala dlouhá převodovka - no a k tomu sekunduje motor

proto trabant 353

traban origo 19kW 26HP tuto cca 50-55HP

sdad to berete kluci jako tuning a nebudete mě kamenovat co otravuju...
o 11.11.2011, 21:17 | Hráďa

foto k příspěvku  od Hráďa

o 11.11.2011, 21:20 | Hráďa

foto k příspěvku  od Hráďa

o 11.11.2011, 21:21 | Hráďa

foto k příspěvku  od Hráďa

o 11.11.2011, 21:23 | Hráďa

foto k příspěvku  od Hráďa

o 11.11.2011, 21:24 | Hráďa

foto k příspěvku  od Hráďa

o 11.11.2011, 21:26 | Hráďa

foto k příspěvku  od Hráďa

o 11.11.2011, 21:28 | Hráďa
ramena před lakem - podvozek na oranžovo

foto k příspěvku  od Hráďa

o 11.11.2011, 21:30 | Hráďa
letní kola 7Jx 13" ET 30 pneu Yokohama 175/50/13

foto k příspěvku  od Hráďa

o 11.11.2011, 21:32 | deywis
takový projekty můžu :-) byl by celkovej pohled? zajímalo by mě jak to leží ;-)
o 11.11.2011, 21:34 | Lukasino
jj, dej foto celku ;o)

btw. to fakt ma orig. trabant jen 19kW? To se rozjede treba do kopce? :o) Uz chapu ty vtipy o pampeliskach ve dverich :o))
o 11.11.2011, 21:34 | Lukasino
jj, dej foto celku ;o)

btw. to fakt ma orig. trabant jen 19kW? To se rozjede treba do kopce? :o) Uz chapu ty vtipy o pampeliskach ve dverich :o))
o 11.11.2011, 21:34 | Hráďa
dnes to jezdí - troufám si říct že to už trochu odladěný


točky cca 7000 a max rychlost ja někde kolem 170km

až po zimě odlehčim setrvák a řemenici mujdu ještě o 300 otáček nahoru - vyndam asi i muziku a naroubuju rám co mam doma připravenej bude to prostě auto na denní ježdění na nákupy atd

foto k příspěvku  od Hráďa

o 11.11.2011, 21:37 | Hráďa
lak přijde po zimě už nebyl čas - musí se jezdit na motorku je zima

tak a teď se do mě pusťte co vy na to?

foto k příspěvku  od Hráďa

o 11.11.2011, 21:41 | Hráďa
astle cca 800 kg a první trabanty 24HP ojniční ložiska byly vlastně bronzový pouzdra pak přešli na jehličky výkon se zved na 26HP - lze udělat i 3 až 5ti kanálovej motor (rozvo palivový směsi je pomocí šoupátek a nemá to ventyly) ale tam je horší životnost - a kanály se vaří na válce a ty se teplem kroutí - je to složitější ny výrobu
včera jem dojel rodinku v Ochcávce a trochu sem spěchal - strašně se smáli když sem je předjížděl ale co zase se na to pěkně kouká
o 11.11.2011, 21:44 | Hráďa
pro AHC i trocha muziky

vše jen z výroby - neni čas fotit mam to jenom v mobilu

foto k příspěvku  od Hráďa

o 11.11.2011, 21:55 | deywis
furt to je vysoko :-)))
o 11.11.2011, 21:57 | Tuner#2
Hráďo za mě pecka... vypadá to dobře. Hned se mě vybavilo jedno video co jsem nedávno viděl a dlouho z něj nechápal. Maník to má tak natvrdo, že je to jak motokára a baví mě jak si tam neustále dává BMW E30 M3 jako nic. Bejt to technickej okruh bez té dlouhé roviny může se jít BMW zahrabat :-)))

[ Link ]
o 11.11.2011, 22:31 | Kotass
Noo .. Wolfgang se s tím věru nepáře, pěkný. Jenom to řazení ho musí hrozně zdržovat řekl bych. A ten oranžovej blinkr z V3Sky co má na palubce je co ? ESP ? :-)
o 11.11.2011, 22:35 | Tuner#2 | Upraveno: 2011-11-11 22:36:04
Kotass: Woe ESP prej :-))) JJ jede pěknou kudlu a "blinkr" podle chování bych řekl že kontrolka mazání. Vždy se rozsvítí, když to má tendenci chcípnout ;-)
o 11.11.2011, 22:42 | .mycTD
mazani? to jako jestli nedosel benal?
o 11.11.2011, 22:46 | Tuner#2
.mycTD: NJ lama nějak mě nedošlo že to je 2T, ale jinak se to na to běžně používá...
o 11.11.2011, 22:53 | Hráďa
to je kontrolka dobíjení - resp u tutoho auta když se roztrhne řemen tak nedobíjí ale ani nechladí....
tuty auta maj kůli otáčkám tak utočený setrváky že to nedrží volnoběh a proto si všimni když se rozsvítí tak za 3 a zhasne.... je to při dobržďování do zatáčky a spadnutí otáček motoru

já mam sice víc koní ale taky víc váhy cca o jeden válec a chladič s vodou....;o)))
o 11.11.2011, 22:55 | P.E.T.R
Nejezdíš s tim náhodou Fuchs oil cup?
o 11.11.2011, 22:58 | Hráďa
já? ne. opravdu sem to postavil na denní ježdění když nebude motorka...
sem ujetej mam ještě Barkase odtahovku a veteránka Opel kadett C coupe GT/E
a teď mamnabídku na BMW 2002 Ti
o 11.11.2011, 23:01 | Hráďa
jo jinak aby to mělo i nějakou kultůru tak už sou bílý blinkry a vzadu bílý světla - doma nějaký to mračení a čirá optika - jen se to na to naondí po laku - bude modrej jako v motoráku a oranžový doplňky (střecha, komplet podvozek, kola)
a nerez rám
o 11.11.2011, 23:06 | P.E.T.R
Tak nic, ale jezdí tam hodně podobnej, jako jsi dával tu fotku na bílých plecháčích. :) Jinak máš to pěkný, já tyhle úpravy můžu, prostě když to jede a přitom to nikdo nečeká. :D

Kadet C coupe je perfektní stroj. Klidně se poděl o fotky. :)
o 11.11.2011, 23:55 | deywis
je tajný kolik si do toho zahučel celkově s těma úpravama? ;-)
o 12.11.2011, 07:50 | Hráďa
hele nenmam to spočítáno, měl jsem tenkrát jednoho kde to bylo a přestal jsem počítat když tam bylo 160 tisíc...
tady je to podstatně míň, jak řikam nechtěl jsem do toho dát ani korunu - je to spíš o mojí práci (a mýho tatíka) a ta je zadarmo - plus věci který neobejdeš - nový díly a třeba soustružník nebo vypálení mezikusu na novej motor atd.
sedačky sem vyměnil za alu co byly doma - koloa sem koupil za 2500 - zrepasoval a koupil nový gumy to byla největší investice - pak nový 4 takt bubny a sada na kotouče (původně má trabant bubny)
mam spoustu známejch ještě když sem to dělal a ty pomohli s dílama
takže rám mam třeba za litr atd.

stejně je v tom ale víc než sem chtěl a je to neprodejný - 40 - 50 tisíc mi tu za to nikdo nedá, na to neni v čechách dost ulítlá kupní síla - max německo
o 12.11.2011, 08:11 | sotek
Moc pěkný. Taky uvažuju o koupi trabanta až odvezu warana do šrotu. A výměnu motoru bych chtěl taky, další motor z warana se mi válí v garáži.
o 12.11.2011, 20:32 | Alííí
Nádherný záběry z kokpitu toho dvoutaktního nesmyslu.
o 13.11.2011, 08:29 | Honza2.016v
co si pamatuju, tak u nás jezdilo pár trábošů CWC.. někeřís upraveným standartem a pár s touto přestavbou - v obouch případech to jelo velice hezky, cca na úrovni solidně upravenýho favorita:)
o 13.11.2011, 12:40 | Kesam
Palec hore :-)
o 13.11.2011, 19:08 | bafis
me se libil Šakal, ale prej je uz po nem...

foto k příspěvku  od bafis

o 13.11.2011, 20:17 | Hráďa
zrovna tuto auto mi moc nebere - pokud vidim trabanta tak chci slyšet 2takt a cítit spálenej olej....
tuto byl špatně vytuněnej golf - respektive posléze seat
znam to ale vlastně bylo použito jiné auto a navařeno do kastle trabanta - širší nápravy ale i dále od sebe atd...
spousta práce ale to si radši udělam polo G40 nebo punto GT
o 14.11.2011, 11:41 | kizdnoH
JJ.. Jde ti to... Je pravda, že do trabiho se dá zahučet za slušnej bambilion... :) Vím o čem mluvim... No a Šakal, to je kapitola sama pro sebe... Sám v sobě řešim do teď jestli je ho škoda nebo ne... :/
No a Punto GT bych asi nedával... G40 fouklá místo Gčka turbem by ale byla fajn... Jednu ale v plánu už někdo má, ale pssst... ;) :)
o 14.11.2011, 12:12 | Hráďa
ty vole ty ještě žiješ???? jinak já nemyslel ten motor nacpat do trabanta ale udělat si jako takový auto - celý...
o 16.11.2011, 10:13 | kizdnoH
NJN... Ještě jsem se nezabil, ale pracuju na tom pořád.... ;)
o 20.11.2011, 10:06 | MiraF | Upraveno: 2011-11-20 10:08:36
Hráďa:
...nevím,ale první fotka s bílýma kolama se mi líbila nejvíc,určitě NE skořepiny,oranž kola a rozhodně NE plast.rámeček pod RZ
...jinak dle mě Šakalův Traboš úplnej bastl a nevkus
takhle bych to viděl já:

foto k příspěvku  od MiraF

o 20.11.2011, 10:12 | MiraF
...jednoduché a krásné!

foto k příspěvku  od MiraF

o 20.11.2011, 20:14 | Hráďa
ano i tomhle stylu jsem přemýšlel ale, právě je to tu ale
už sem jednou něco podobnýho měl a to auto je nepoužitelný, jsou tak zkrácený pružiny nebo vyhamrovaný pera že to nepruží a nefunguje plus do roka ke kastle totálně rozpraskaná ve svárech...
na pohled velice hezký Ale...
o 20.11.2011, 20:22 | Kesam
Na plasech byl nějakej borec extra sníženej v originálu ale ten se plazil po zemi hodně luxusně pražská SPZ tuším :-)
o 21.11.2011, 11:00 | Hráďa
pokud bych do toho šel udělam to takto

foto k příspěvku  od Hráďa

o 21.11.2011, 11:02 | Hráďa

foto k příspěvku  od Hráďa

o 21.11.2011, 11:04 | Hráďa

foto k příspěvku  od Hráďa

o 21.11.2011, 19:57 | KaCzaba
jeden fesak ,kombik,pekne na zemi,jezdi po klasterci nad ohri
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3389 sekund.