
Navštíveno 17264x


11.11.2011, 21:00 |
Hráďa | Upraveno: 2011-11-11 21:03:08
tak sem dlouho přemejšlel jestli to sem dát něbo ne, nakonec uvidim jaký budou reakce
snad se trochu jedná o tuning
po autech typu astra F GSI, BMW E30 Is,Rover 200Is sem si zase dovez posunovadlo z místa A do místa B
přes leto jezdim výhradně na motorce a tak sem chtěl auto do kterýho nadam ani korunu a pořizovací cena bude taky velice přijatelná
a tak došlo na to že po 5-6 letech sem zase dovez trabanta
s autem se jezdilo a udělala se jen údržba (namazání nápravy atd) od východoněmce na to nikdo nešáh a byla to uplná serie
pak se jelo na sraz a zase mi to i po takový době chytlo a hlavně umřely brzdy a alternátor
chtěl jsem to schodit ze stráně ale rozmyslel jsem si to - za pomoci tatíka (nemá co dělat je v důchodu) sem si trabíka tak nějak zrenovoval
takhle sem ho dovez


11.11.2011, 21:06 |
Hráďa následovalo nový gumy aby to trošku vypadalo - to měl bej konec


11.11.2011, 21:15 |
Hráďa no a když se to rozpadlo tak sem vzal svoje dosavadní zkušenosti a poznatky a zase sem se po 5ti letech do toho pustil a auto trochu poladil
zadní ramena podložený a rozřízlý plus prolisovaný a o5 svařený a vyztužený aby byly odklony do negativu
přední ramena vyztužený a prodloužený do negativu co kus to 10mm
sedačky ven a z5 skořepiny Recaro
ručka vytažená a upravená pro trhání
nový brzdy komplet - na zadku bubny origo 4 takt takže rozteč 4x98 (upraveno na 4x100)
předek komplet předělán na kotouče a osazen dodatečně vrtanými kotouči TRV a ferrodo desky
podvozek snížen vepředu o cca 10cm - zadek udělam po repasu tlumičů
nový přední tvrdý tlumiče
malej volant OBA 28cm- musim dát větší špatně se s tim rejduje
výfuk předělán na nový motor - ukončen nerezákem Burges
a teď konečně naposled
trabant prostě nejede a tak se udělala dlouhá převodovka - no a k tomu sekunduje motor
proto trabant 353
traban origo 19kW 26HP tuto cca 50-55HP
sdad to berete kluci jako tuning a nebudete mě kamenovat co otravuju...

11.11.2011, 21:17 |
Hráďa

11.11.2011, 21:20 |
Hráďa

11.11.2011, 21:21 |
Hráďa

11.11.2011, 21:23 |
Hráďa

11.11.2011, 21:24 |
Hráďa

11.11.2011, 21:26 |
Hráďa

11.11.2011, 21:28 |
Hráďa ramena před lakem - podvozek na oranžovo


11.11.2011, 21:30 |
Hráďa letní kola 7Jx 13" ET 30 pneu Yokohama 175/50/13

takový projekty můžu :-) byl by celkovej pohled? zajímalo by mě jak to leží ;-)
jj, dej foto celku ;o)
btw. to fakt ma orig. trabant jen 19kW? To se rozjede treba do kopce? :o) Uz chapu ty vtipy o pampeliskach ve dverich :o))
jj, dej foto celku ;o)
btw. to fakt ma orig. trabant jen 19kW? To se rozjede treba do kopce? :o) Uz chapu ty vtipy o pampeliskach ve dverich :o))

11.11.2011, 21:34 |
Hráďa dnes to jezdí - troufám si říct že to už trochu odladěný
točky cca 7000 a max rychlost ja někde kolem 170km
až po zimě odlehčim setrvák a řemenici mujdu ještě o 300 otáček nahoru - vyndam asi i muziku a naroubuju rám co mam doma připravenej bude to prostě auto na denní ježdění na nákupy atd


11.11.2011, 21:37 |
Hráďa lak přijde po zimě už nebyl čas - musí se jezdit na motorku je zima
tak a teď se do mě pusťte co vy na to?


11.11.2011, 21:41 |
Hráďa astle cca 800 kg a první trabanty 24HP ojniční ložiska byly vlastně bronzový pouzdra pak přešli na jehličky výkon se zved na 26HP - lze udělat i 3 až 5ti kanálovej motor (rozvo palivový směsi je pomocí šoupátek a nemá to ventyly) ale tam je horší životnost - a kanály se vaří na válce a ty se teplem kroutí - je to složitější ny výrobu
včera jem dojel rodinku v Ochcávce a trochu sem spěchal - strašně se smáli když sem je předjížděl ale co zase se na to pěkně kouká

11.11.2011, 21:44 |
Hráďa pro AHC i trocha muziky
vše jen z výroby - neni čas fotit mam to jenom v mobilu

Hráďo za mě pecka... vypadá to dobře. Hned se mě vybavilo jedno video co jsem nedávno viděl a dlouho z něj nechápal. Maník to má tak natvrdo, že je to jak motokára a baví mě jak si tam neustále dává BMW E30 M3 jako nic. Bejt to technickej okruh bez té dlouhé roviny může se jít BMW zahrabat :-)))
[ Link ]
Noo .. Wolfgang se s tím věru nepáře, pěkný. Jenom to řazení ho musí hrozně zdržovat řekl bych. A ten oranžovej blinkr z V3Sky co má na palubce je co ? ESP ? :-)

11.11.2011, 22:35 |
Tuner#2 | Upraveno: 2011-11-11 22:36:04
Kotass: Woe ESP prej :-))) JJ jede pěknou kudlu a "blinkr" podle chování bych řekl že kontrolka mazání. Vždy se rozsvítí, když to má tendenci chcípnout ;-)
mazani? to jako jestli nedosel benal?
.mycTD: NJ lama nějak mě nedošlo že to je 2T, ale jinak se to na to běžně používá...

11.11.2011, 22:53 |
Hráďa to je kontrolka dobíjení - resp u tutoho auta když se roztrhne řemen tak nedobíjí ale ani nechladí....
tuty auta maj kůli otáčkám tak utočený setrváky že to nedrží volnoběh a proto si všimni když se rozsvítí tak za 3 a zhasne.... je to při dobržďování do zatáčky a spadnutí otáček motoru
já mam sice víc koní ale taky víc váhy cca o jeden válec a chladič s vodou....;o)))
Nejezdíš s tim náhodou Fuchs oil cup?

11.11.2011, 22:58 |
Hráďa já? ne. opravdu sem to postavil na denní ježdění když nebude motorka...
sem ujetej mam ještě Barkase odtahovku a veteránka Opel kadett C coupe GT/E
a teď mamnabídku na BMW 2002 Ti

11.11.2011, 23:01 |
Hráďa jo jinak aby to mělo i nějakou kultůru tak už sou bílý blinkry a vzadu bílý světla - doma nějaký to mračení a čirá optika - jen se to na to naondí po laku - bude modrej jako v motoráku a oranžový doplňky (střecha, komplet podvozek, kola)
a nerez rám
Tak nic, ale jezdí tam hodně podobnej, jako jsi dával tu fotku na bílých plecháčích. :) Jinak máš to pěkný, já tyhle úpravy můžu, prostě když to jede a přitom to nikdo nečeká. :D
Kadet C coupe je perfektní stroj. Klidně se poděl o fotky. :)
je tajný kolik si do toho zahučel celkově s těma úpravama? ;-)

12.11.2011, 07:50 |
Hráďa hele nenmam to spočítáno, měl jsem tenkrát jednoho kde to bylo a přestal jsem počítat když tam bylo 160 tisíc...
tady je to podstatně míň, jak řikam nechtěl jsem do toho dát ani korunu - je to spíš o mojí práci (a mýho tatíka) a ta je zadarmo - plus věci který neobejdeš - nový díly a třeba soustružník nebo vypálení mezikusu na novej motor atd.
sedačky sem vyměnil za alu co byly doma - koloa sem koupil za 2500 - zrepasoval a koupil nový gumy to byla největší investice - pak nový 4 takt bubny a sada na kotouče (původně má trabant bubny)
mam spoustu známejch ještě když sem to dělal a ty pomohli s dílama
takže rám mam třeba za litr atd.
stejně je v tom ale víc než sem chtěl a je to neprodejný - 40 - 50 tisíc mi tu za to nikdo nedá, na to neni v čechách dost ulítlá kupní síla - max německo

12.11.2011, 08:11 |
sotek Moc pěkný. Taky uvažuju o koupi trabanta až odvezu warana do šrotu. A výměnu motoru bych chtěl taky, další motor z warana se mi válí v garáži.

12.11.2011, 20:32 |
Alííí Nádherný záběry z kokpitu toho dvoutaktního nesmyslu.
co si pamatuju, tak u nás jezdilo pár trábošů CWC.. někeřís upraveným standartem a pár s touto přestavbou - v obouch případech to jelo velice hezky, cca na úrovni solidně upravenýho favorita:)

13.11.2011, 12:40 |
Kesam Palec hore :-)

13.11.2011, 19:08 |
bafis me se libil Šakal, ale prej je uz po nem...


13.11.2011, 20:17 |
Hráďa zrovna tuto auto mi moc nebere - pokud vidim trabanta tak chci slyšet 2takt a cítit spálenej olej....
tuto byl špatně vytuněnej golf - respektive posléze seat
znam to ale vlastně bylo použito jiné auto a navařeno do kastle trabanta - širší nápravy ale i dále od sebe atd...
spousta práce ale to si radši udělam polo G40 nebo punto GT
JJ.. Jde ti to... Je pravda, že do trabiho se dá zahučet za slušnej bambilion... :) Vím o čem mluvim... No a Šakal, to je kapitola sama pro sebe... Sám v sobě řešim do teď jestli je ho škoda nebo ne... :/
No a Punto GT bych asi nedával... G40 fouklá místo Gčka turbem by ale byla fajn... Jednu ale v plánu už někdo má, ale pssst... ;) :)

14.11.2011, 12:12 |
Hráďa ty vole ty ještě žiješ???? jinak já nemyslel ten motor nacpat do trabanta ale udělat si jako takový auto - celý...
NJN... Ještě jsem se nezabil, ale pracuju na tom pořád.... ;)

20.11.2011, 10:06 |
MiraF | Upraveno: 2011-11-20 10:08:36
Hráďa:
...nevím,ale první fotka s bílýma kolama se mi líbila nejvíc,určitě NE skořepiny,oranž kola a rozhodně NE plast.rámeček pod RZ
...jinak dle mě Šakalův Traboš úplnej bastl a nevkus
takhle bych to viděl já:


20.11.2011, 10:12 |
MiraF ...jednoduché a krásné!


20.11.2011, 20:14 |
Hráďa ano i tomhle stylu jsem přemýšlel ale, právě je to tu ale
už sem jednou něco podobnýho měl a to auto je nepoužitelný, jsou tak zkrácený pružiny nebo vyhamrovaný pera že to nepruží a nefunguje plus do roka ke kastle totálně rozpraskaná ve svárech...
na pohled velice hezký Ale...

20.11.2011, 20:22 |
Kesam Na plasech byl nějakej borec extra sníženej v originálu ale ten se plazil po zemi hodně luxusně pražská SPZ tuším :-)

21.11.2011, 11:00 |
Hráďa pokud bych do toho šel udělam to takto


21.11.2011, 11:02 |
Hráďa

21.11.2011, 11:04 |
Hráďa
jeden fesak ,kombik,pekne na zemi,jezdi po klasterci nad ohri