
Navštíveno 19270x


06.11.2011, 13:07 |
Kesam V zadu to mám vysoko jako kráva potřeboval bych to ještě nějakej centák srazit tak aspon 4cm.Předek sedí moc pěkně ale zadek nesednul tak jak bych chtěl je tam pevnej sníženej podvozek tak se chci optat kde to mám ufiknout a o kolik jestli odspoda nebo odzhora když se na to koukám jak to stojí. Dole nejni takovej návin ostrej tam by možná stačila otáčka jedna pryč.

06.11.2011, 13:09 |
Kesam

06.11.2011, 13:11 |
Kesam TAdy je to na autě i když pak namrdám do kufru 15-20 kilo věcí tak to lehne tak max o 2 cm


06.11.2011, 13:31 |
jura.j | Upraveno: 2011-11-06 13:33:24
herdek tí ti tadyk dajů , řezat péra :o)
já sem kdysi řezal péra na m323 , na kerů tady tenkrát nešlo zehnat absolutně nic , zvrchu dvakrát po půl závitě , nakonec sem skončil o tři závity níž , chce to zkůšat jak to sedne a lehne , konec péra se akorát trochu poladil teplým klíčem , aby hezky sedl do misky.
u tech tvojích pér by to chtělo odspodu , navrchu to jemnější vinutí nechat.
u fiesty můžeš krájet kde chceš je to uplně jedno u zadků i předků..... bral bych tak o 1,5 závitu

06.11.2011, 13:43 |
Kesam N.P takže odspoda to uříznout jo povídáš 1,5 závitu??
juro autogenem nejni problem,ale aby to pak neprasklo.
mě to neprasklo , a ty to asi nebudeš moset ohybat moc , takže pohoda :o)
na tipu sem dolaďoval vejšku zadku seříznutím o 2x 1/4 závitu...což znamenalo -2cm (předek sem seříznul o celej závit (jsou 2 závěrný, takže to kleslo o sílu drátu, tj cca 14mm na výslených -50mm) chtělo by to fotku pružiny a misek (taky skutečnost jetsli s nima jde volně otáčet).. třeba bude stačit seříznout o 1/4-1/2 závitu...

06.11.2011, 15:33 |
Kesam Mysky jsou natvrdo tam sničím neotočíš.
ja jsem kdysi řezal a praskla po pul roce :-)ale na druhem konci tak v pohodě ubirej:-)

06.11.2011, 16:08 |
Kesam Jestli si za pul roku najel 5 000 tak to mám aspon na 2 roky :D
řezej jak je libo a kde je libo, odspoda nebo odzhora to je fuk..... dole jí zasadíš do misky a vrchni doraz gumu si otočíš dle libosti.... fiestu sem řezal o 2-3 závity a vklidu :)

06.11.2011, 17:31 |
Kesam Ale tady to už je snížený abych neuříznul 2 závity a neleželo to moc :D
kesam, sundej ty plasty a rizni to o pulku :D at z teho mas radnou zehlicku

06.11.2011, 20:34 |
Kesam Lamináty bere nějakej kominík na fiestu :-) Tak dávam všechno ABS homologace a originál ford akorát to nějak nepasuje:) musí se to poladit svářečkou :D
neboj se a řízni pořádně, aspoň z toho bude auto ;)

06.11.2011, 22:11 |
Kesam Rovnou vo 3 ne??
proste tomu dej co to jde, stejne s tim denne nejezdis tak to sloz na maximum, zadne srani s tim

06.11.2011, 22:54 |
Kesam Tak je asi vyndám ne ty pružiny?Tam být nemusí :D

07.11.2011, 10:27 |
gizmi Asi jsem divnej, ale proc rezat? Zasahne se do materialu, do vlastnosti, atd.. Ja tenkrat kdyz nic nebylo na FUCKERA, tak jsem si zajel do Skodovky Plzeň kde byla pruzinarna a nechal jsem si udelat na zakazku. Pekne o 3 zavity mene nez original a o ten jeden natahnout. Vysledkem krasne tvrda, snizena a hlavne neporusena pruzina.. stalo me to 2x500,- coz neni mnoho...

07.11.2011, 11:45 |
Tuner#2 | Upraveno: 2011-11-07 11:45:52
gizmi: A kolik let je to zpět? Teď jeden pár je cca. 3500 - 4500,- podle průměru drátu a velikosti pružiny. Vyplatí se to až od érií 20ks a víc...
Řezání bych se nebál, ale vždy si tam dát plech aby se flexou neškrtlo o další závit (pak by to prasklo) a rozumným řezáním se ani nezmění zásadně charakteristika pružiny, která se navíc zkrácením přitvrzuje... Určitě zkrátit raději méně a případně znova vyndat než to vzít hodně a pak na to koukat...

07.11.2011, 12:07 |
VTR Jako nismo, ja na felde dal myslím -70/-70 ale je pravda že já sní víc jak 60 km/h nejedu , to bych nechal motor na první díře.

07.11.2011, 20:26 |
Kesam NP:Jako že už jsi řezal už pružiny které byli od výroby na fiestu už -60 a ty si krátil??

07.11.2011, 20:30 |
Kesam Tuner:Taky si myslím.Když šmejknu dejme tomu 1,5 závitu o kolik si myslýš že to padne dolu?? Tohle to je strašná vejška jak favorit :D


07.11.2011, 22:41 |
dedo nemam slov....

07.11.2011, 22:52 |
Kesam :-)

07.11.2011, 22:57 |
Kesam Zejtra je fiknu :D
dedo: K čemu konkrétně?
Kesam: 1,5 je dost. O kolik to sedne to bys musel znát zatížení náprav, pak tuhost pružiny a její délku stlačené na autě a z toho to spočítat, ale jinak bych šel cestou zkrátit raději méně a pak případně doupravit.

08.11.2011, 18:46 |
Kesam Tuner už jsem se sem dneska nestihl podívat než jsem na to vlítnul:-) Ale pohoda udělal jsem to jak ted tady píšeš takže jsem vyndal tlumiče a uříznul 1 závit ten nejmenší všechno poskládám a nic tak znova a uříznul jsem i 2 Namontuju sednu dozadu zahoupu a paráda přesně 3 cm dole jak jsem chtěl když si tam sednu tak to jde jště o 1 cm jelkož tam nemám ted zadní dveře a holé víko bez okna bez rezervy a hudby cca nějakejch dohromady 25 kg tak paráda. tady na porovnání s horní fotkou.

08.11.2011, 18:48 |
Kesam

08.11.2011, 18:49 |
Kesam Tolik sem dal pryč.NP 3 už musí bejt masakr to tam lítá ta pružina jako kráva ne?


08.11.2011, 18:54 |
VTR supr! =) nelítá já mám taky 3 závity a pohoda =) =)

08.11.2011, 19:32 |
Kesam Tak dobrý takže tam nemusím dávat to podvázání nápravy jak tady dával Tuner.?.
............ lítá................ jako kráva ano :D
proto sem řešil to podvázání náprav :D

08.11.2011, 20:30 |
Kesam :D mě to plavalo tak 1 cm to asi řešit nemusím ne? Hele vokaž foto te tvojí mrchy :-)
netušim že bych to fotil :D
to je malo kesam, jeste jednou tolik. Ze je to akorat poznas tak ze budes mit gumu zaroven s lemem nebo trochu v nem :-)
Proff: vzdyt Kesam psal ze to je nezatizeny a bez dveri :o)

09.11.2011, 14:45 |
Kesam Jo nějaké kilo tam chybí ještě to pujde o centáček možná dva dolu. mě kolo leze ven to by nedělalo dobrotu.
Ted jdu vyřezat ty new prahy a svařit pak je tam nalepím a dám tam dveře.