Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > powerflex

 o Navštíveno 9444x o
o 27.10.2011, 12:43 | yethy | Upraveno: 2011-10-27 12:49:12
Ahoj,

chtel jsem se zeptat na zkusenosti s powerflex silenbloky na naprave. Konkretne se mi jedna o e46, predni naprava - zadni silenblok ramene a ulozeni stabilizatoru. Na netu jsem vesmes cetl pozitiva - presnejsi a rychlejsi odezva na volant, delsi zivotnost. Je neco negativniho co bych mohl cekat? treba vetsi hlucnost od napravy? Auto je na Mtech podvozku uz z vyroby, cili lehce snizene a pritvrzene, silnejsi stabilizatory a na nizkoprofilovych 18". Mam dojem ze to co tam mam bude potrebovat vymenu, tak premyslim nad timto a proto se ptam...
Bude i nejak poznat to ulozeni na stabiku, nebo kdyz uz tak to resit i se silnejsim stabilizatorem, at se to naklani jeste mene?
Predpoladam, ze nalisovani powerflexu bude stejna zalezitost jako u seriovych gum...
Diky za postrehy.
P.S Jedna se o auto na denni jezdeni.


o 27.10.2011, 14:11 | assassin
zadni silac je podle me o presnejsim rizeni-drzeni stopy pri ostre jizde, pri beznym jezdeni podle me poznas spis negativa, tzn vetsi prenos razu,hlucnost.. ja sem dozadu koupil meyle gumovej, ale prijde mi ze je az moc mekkej, takze premejslim o Mkovym silaci nebo ze taky zkusim powerflex (na e36 teda, u e46 nevim jak vypadaj u M vs neM a jestli jdou zamenit) ulozeni stabiku bych tipoval jako stejne vyhody i nevyhody. na bezny jezdeni mi teda prijde slusnej ulet i mtechnic a 18pneu... :) stabik by mel podle me korespondovat s tuhosti pruzin, tzn zas abys to s tim silnejsim neprehnal...
o 27.10.2011, 19:11 | KaCzaba
nejak nam paprdovatis stejdo :-D

jinak taky jsem zvedav na komplet set polyurethanu na miate.v zime je tam hodlam davat.uz je mam par mesicu doma :-D
o 27.10.2011, 21:33 | JR
Do ramen jsou OK. Presnejsi rizeni a lepsi odezva. Na stabik je to asi celkem zbytecny.
o 27.10.2011, 21:55 | yethy
Nezjistoval jsem, jestli by pasovaly Mkove SB. Jen jsme narazil na zminku o Powerflexech, tak me to zaujalo a shanim nejake poznatky z praxe. Jasne, neni to komfort ta kombinace co mam, ale je to tak uz origo z vyroby a tragedie to taky neni. Zatim je to nejkomfortnejsi auto co jsem mel:-) Drca to hlavne na ostrych pricnych nerovnostech,ale je to vsechno v rozumnych mezich. Bude opravdu tak znat ta vetsi hlucnost a prenos razu?Ta odezva na volant je pro me hodne lakava!A od toho ulozeni stabiku si slibuju mensi naklony v zatackach, jasne ze ne nejak markantni,ale mel by tam uz z vyroby byt zesileny stabik, tak proc tomu jeste lehce nepomoct...Ale mozna se taky pletu, proto se ptam na nazory :-)
o 27.10.2011, 22:07 | JR
Proste se ti zlepsi komunikace mezi volantem a kolama a to jak od volantu, tak od kol. Urcite vic ucitis nerovnosti, ale urcite to neni nic strasnyho. Na zlapseni naklonu musis dat stabik, silentbloky na to nemaji vliv.
Jestli to chces resit nejak vic, tak je to lepsi treba po telefonu.
o 27.10.2011, 23:26 | P.E.T.R
Mam Powerflex na celým autě a znát to je. V ramenou, na stabilizátoru, na zadní nápravě a spodní na motoru. Největší rozdíl je ten spodní na motoru, při prudkým přidání se motor tak "nezhoupne". Akorát se třese auto při volnoběhu, ale to mi vcelku netrápí.

Ale už koukam po něčem "závodnějším" od Spooxu. :)) Hlavně na horní uchycení motoru a převodovky a pak do ramen.
o 28.10.2011, 06:54 | tappaja
Mno, ja musel spodni zesileni uchyceni motoru dat pryc, protoze pri pridani plynu povolil horni a prenaselo se to do kastle. Doporucili mi dat novej horni, jenze ten stoji 2500 a nebyl sem si 100% jistej, jestli by se problem vyresil. Ale dokud to tam bylo, razeni bylo super!
o 28.10.2011, 06:57 | tappaja
Mno ale moh bych rozbit prasatko!
[ Link ]
o 28.10.2011, 09:19 | CervinVega
i ulozeni silentbloku je poznat a to dost, predstav si to tak, ze pacis nejakej kvadr pres kus dreva nebo pres špalík stejne velike měkké gumy, o kolik ten kvadr zvednes, kdyz se na to povesis celou vahou? ... v prvnim pripade treba o 20cm a v druhem třeba jen o 15cm, protože se ti to páčidlo "propadne" o zmáčknutí té gumy... na autě se děje uplne to same...

osobně bych ale trvdší kombinaci nez je ok stav Mpaketu na e46 s R18 fakt nechtel, je to podle me hrozne tvrdy... dej co nejmene snizene Eibach pruziny a uvidis ten rozdil, auto bude o poznani komfortni a v zatackach stejne presny... jinak powerflex u e46 bych dal urcite na zadni ramena, protoze i "nove" auto ma pomerne velkou "vuli" aby to bylo komfortni... nicmene u vsech tehle uprav jde o to, co jsi ochotnej obetovat, pazvuky a klepani ze urcite zvysi, hlavne pokud mas nekde vuli (tycky stabilizatoru, cepy, ramena a pod)...
o 28.10.2011, 14:07 | .mycTD
i ulozeni stabilizatoru je poznat a to dost... ?
o 28.10.2011, 18:41 | CervinVega
jasny, sorry, diky :-)
o 28.10.2011, 20:15 | yethy
No je fakt, ze kombinace toho podvozku a 18" je trochu tvrdsi, ale neni to nic co by se nedalo vydrzet. Tlumice jsem daval nove, SACHS advantage, ktere tam v podstate byly i z vyroby. Pruziny zatim v planu nejsou,ale casem asi prijdou na radu a pak bych se ubiral smerem jako pise CervinVega - je to fakt takovy rozdil v komfortu? To by se mi libilo, kdyby ano a zatacky by se daly krajet porad tak dobre:-) Temi zadnimi rameny jsi myslel zadni napravu? Zatim mam v planu SB predni napravy a to ulozeni stabiku.Ale jeste to necham prohlidnout nekym zkusenejsim, jestli tam neni na vymenu vic veci. Zadni napravu zatim nemam v planu, leda by se tam objevilo neco na vymenu. Je mi jasne, ze trochu se bude hluk vice prenaset, jen nevim, jestli je to jen nepatrne zhorseni, nebo jestli to bude tak vyrazne, ze na bezne jezdeni bude lepsi koupit treba Meyle HD.Pokud to nebude rapidni zhorseni, tak by mim za to to jiste rizeni stalo :-) Obcas to prozenu, takze zbytecne to nebude :-)
o 28.10.2011, 22:03 | CervinVega
Menil jsem stabilizatory na skoro kazdym Bawu co jsem mel za silnejsi, ulozeni za tvrde jen na jednom, uz to bylo moc uhrkany. Eibach dela pruziny podle meho hodne povedene, treba H&R jsou jen tvrde. Na M3 e36 jsem se seriovyma nemohl jet u Jihlavy v pravem pruhu, s Eibachama uz v klidu, pritom okresky, drifty i okruh podstatne lepsi pocit kontroly.
o 02.11.2011, 19:01 | jardajuzik
já budu na e30 dávat bc-racing podvozek na unibalech, a strongflexy 90ky...komplet vse i s ulozenim diffu.. no na svezeni na silnici masakr, ale na okruhu to bude jízda...
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3632 sekund.