Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > Ibiza Cupra 1,8T problém

 o Navštíveno 12564x o
o 23.10.2011, 22:35 | wimpyyy
Pánové, prosím Vás..mám dotaz! Koupil jsem nedávno cupru a při koupi mi týpek říkal že je to original 115kw, každopádně turbo tlačí 1,5b takže to asik to originál určo nebude, ale k problému! Dneska jedu po dálnici a když sešlapnu plyn turbo krásně zatlačí ale v momentě spadne tlak turba na nulu a nejede turbo! včem může bejt problém prosím? (hadice,ventil N75, váha, nebo myslíte že to může bejt i turbo?)


o 23.10.2011, 23:30 | manolo
zkus zkontrolovat veskere hadice k sani a ke cooleru, jestli tam neni nejaky unik. Taky koukni jestli mas puvodni bov.
o 24.10.2011, 00:33 | Veva | Upraveno: 2011-10-24 00:34:13
To Ti může padat motor do nouzáku...
to může dělat hodně věcí, nejlepší by to bylo asi napíchnout
o 24.10.2011, 08:00 | xenonman
ventil n75?
pokud je auto čipováné může to dělat neplechu s tím bov ventilem

turbo nee
hadice pokud ti to tlačí po vypnutí a zapnutí kličku to určo nebude....

prostě ti to padá do nouzaku,kouknul bych na ty první dvě věci...
o 24.10.2011, 11:48 | Nevřis
už je to tady :)
o 24.10.2011, 11:52 | Nevřis
diagnostika... se ukaž není problém (:

řekl bych, že ti přetláčí turbo víc než má a proto ti to padá do nouzaku. Taky bych to viděl na nesprávnou funkci podtlakového ventilu N75.
o 24.10.2011, 11:52 | Nevřis
diagnostika... se ukaž není problém (:

řekl bych, že ti přetláčí turbo víc než má a proto ti to padá do nouzaku. Taky bych to viděl na nesprávnou funkci podtlakového ventilu N75.
o 24.10.2011, 14:38 | Rajdlos
zacal bych VAG, vaha, N75, projit tlakove a podtlakove vedeni. Jinak chybu Ti muze vyhodnotit ECU kvuli overboostu, pak Ti to spadne zakonite do nouzaku. Vetsinou spatne udelana mapa, pokud je to chipovane, coz s timhle tlakem urco bude.
o 24.10.2011, 15:08 | Nismo.Power
odešlej regulační ventil či špatná mapa....
o 24.10.2011, 18:02 | Katy
2nismo: co je spatna mapa? nikdy jsem to nepotrebovala vedet... :)
o 24.10.2011, 18:07 | Nevřis
pokud to s překopanou mapou jezdilo už před tím, tak nevidím duvod, proč by ted neměla šlapat....
o 24.10.2011, 18:10 | Katy
...uz chapu :)
o 24.10.2011, 19:11 | Pajk
Stav se za Lukášem a půjč si můj N75.
o 24.10.2011, 21:12 | wimpyyy
tak dneska napíchnutu na VAG a psalo to, že turbo tlačí až moc a proto to padá do nouzáku, tak jak psal Nevřiš!! Nevím co stím ten týpek udělal, ale auto jede normálně! jsem zvědav jak dlouho! každopádně tlak turba 1,5 je podle mě naprostá hloupost, ví někdo jak to snížit? nechci abych oddělal motor
o 24.10.2011, 21:25 | Rajdlos
Jediny, co reguluje tlak je interni WG a N75. Muze byt pridreny wg a nebo v haji membrana.
o 24.10.2011, 22:28 | Nevřis
nejdřív vyzkoušej jestli není přidřenej ten wastegate. Chytni tu ocelovou tyčinku a zkus hýbat viz.obrázek.

foto k příspěvku  od Nevřis

o 24.10.2011, 22:34 | Nevřis
..a tlak se dá snížit třeba manuálním boostem
o 25.10.2011, 21:34 | dddd
:))
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3209 sekund.