Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > Blow off ventíl

 o Navštíveno 20594x o
o 06.10.2011, 23:20 | Komba
Čau,řešeno už asi párkrát,ale určitě tu ještě nebudou takové otázky jako ode mě:D
Pořád nějak přemýšlím dát mojemu motoru ten správný pískání,tak bych se zeptal na to zda je rozdíl mezi naftovým a benzínovým BOV?
Vím že na naftě je to o ničem,ale chtěl bych to čistě o efektu a proto bych rád věděl co přesně hledat.Tahle hračka třeba úplně stačí ? [ Link ]

Jo a ještě jak se to správně zapojuje?:) mám konkrétně francouzský 1.9DT

Kameny po mě prosím neházejte,omlácenej jsem dost:D


o 06.10.2011, 23:23 | M.a.R.i
čekám, čekám :D. Zatím tě nikdo nesprdnul. Rád bych poradil, ale nevím.
o 06.10.2011, 23:33 | Komba
já každou chvíli čekám kdy to přijde :D
o 06.10.2011, 23:44 | JR
o 06.10.2011, 23:47 | CRK
JR :-)))

Komba: jdi klidně spát, dneska to nebude :-D
o 06.10.2011, 23:49 | Komba
Tomu hafanovy vždycky závidim a spát se mi právě že kupodivu nechce :D
Ale půjdu na to,abych ráno měl sílu čelit odpovědím:D:)
o 07.10.2011, 07:36 | Rajdlos
Cim to chces na nafte ovladat?
o 07.10.2011, 11:34 | MaSuZaPi_Honza
na naftě je ten efekt spíš k smíchu. 2-3 auta kolem sebe potkávám a takovej efekt bych nechtěl mít ani ze srandy :-) prď na ptákoviny
o 07.10.2011, 14:12 | Komba
Ono právě že na tom motoru není čím to ovládat si myslim,proto mi to vrtá hlavou.
Pár videí jsem slyšel na naftě a je to jako když odfukuje liazka:D což se mi nelíbí,ale možná by to šlo dohnat k lepšímu zvuku co.
o 07.10.2011, 14:21 | Kapka (M)
furt mi teda unika k čemu ti to bude sloužit..? ..jako aby jsi ukazal celemu námestí večer jaký máš "božský" auto?..aby se princezny před místní discko otáčely až pojedeš ulici? ..NO TAK CHLAPE PROBER SE..
o 07.10.2011, 14:30 | party_boy
Prostě chce mít hustokrutě nabušenej agregát, chápeš? :-D

Bože, kdy z toho ty lidi vyrostou.
o 07.10.2011, 14:34 | CRK
Kapka: že by si už byl táta..? :-)
party_boy: že zrovna ty, kterej psal, že to odpichuje za studena před ZŠ :-)))))))
o 07.10.2011, 14:36 | party_boy
Ale já už jsem ten co z toho vyrost :-D
o 07.10.2011, 14:54 | AllInOne
:o))))
že zrovna ty, kterej psal, že to odpichuje za studena před ZŠ :-)))))))
o 07.10.2011, 14:55 | CRK
když tomu chceš dát to "správný pískání", jak píšeš, tak tam dej tohle, málo práce a ještě ušetříš :-D
[ Link ]
o 07.10.2011, 15:04 | Rajdlos
Komba: Pokud chces opravdu BOV na diesel, v polovine mesice dorazi na sklad ca 20kusu, je tu asi 12 objednavek na nej. Lidi jsou prasteny :D Je to kompletni kit pro montaz na naftaka s ovladananim.
o 07.10.2011, 18:24 | Komba
Jedinej Rajdlos se mi snaží pomoct i když ví že jsem magor :D ... ale pochopte,to prostě musí píískat:D

Né hele fakt vážně,žádný děcko nejsem abych si dával do výfuku píšťalku a to ardši ještě předělam výfukový trakt.Probranej jsem taky dost,ale chtěl jsem si to jen ještě víc užívat:) ... ale aby to dělalo tohle,tak to radši hodit do kopřiv:D [ Link ]

Ale já bohudík nemam ŘJ,takže to tam stejně nepůjde:)
o 07.10.2011, 18:53 | Rajdlos
Komba: Tuning-individual ho prekupuje taky od nas, davame k tomu CZ navod, de facto jima zasobujeme skoro cely cesky trh.

[ Link ]

Nekolikrat jsme ho i instalovali. Takze muzu poradit, co a jak. Musi se i seridit, takze poradim cim a jak. Ale pokud mas mechanicky plyn, tak mas opravdu smolika :D
o 07.10.2011, 19:18 | Komba
Jak už jsem říkal nahoře,mám diesel turbo 1.9 ze 405 a vše mechanika :) .... hold tedy smolík a peníze utopim jinde:D
o 07.10.2011, 19:53 | Nismo.Power
jj na 405 to sotva dáš a hlavně třebas po kladně jezdí x či snad XX podobnejch hovad co to maj na tdi a zvuk je fakt k smíchu vyloženě :D styděl bych se v tom jet snad.... kor ještě vidět škopky jako 405 který udělaj tohle tak to už padám do škarpy a budu se smát do zejtra :D utop radši peníze v normálnim autě ;-)
o 07.10.2011, 20:03 | Honcke
Třeba ve Fiestě s 2 motorama:-D
o 07.10.2011, 20:27 | Komba
Honcke :D

.... tak já nemam ani tu 405tku,ale ten agregát je v 205tce :D a kam se na to hrabe fiesta s dvouma motorama a Mi16.Já ty peníze radši ušetřim a nechám je na záložní hlavu.A stejně to tam nejde nabastlit.
o 08.10.2011, 00:00 | Proffesor_W
No hlavne ono ten "externi bov" je uplne na hovno i na benzinovych motorech, alespon na tech s vahou vzduchu, takze skoro na vsech, jen to oblbuje a dela motor chvilkove chudsim. Proto to vidis z 99% jen na pozerskych popelnicich, na regulernich performance autech sem to snad jeste nevidel.
o 08.10.2011, 00:06 | Proffesor_W
btw Rajdos, nemate v nabidce od Samca hadice na R.Megane 2 RS? meli by tam byt dve v nabidce, ale u tebe na eshopu jsem je nevidel. Zkus kouknout do nejakeho ceniku jestli mas a napis mi cenu prosimte. Diky.
ps: konkretne tohle

foto k příspěvku  od Proffesor_W

o 08.10.2011, 11:29 | cila
... sice benzin 2.0 TSi pracujuci 100% (bez neziaducich ucinkov ako to niektori popisuju) a uz nemam 20 ale 50 rokov :-)

foto k příspěvku  od cila

o 08.10.2011, 17:06 | Proffesor_W | Upraveno: 2011-10-08 17:06:50
cila: a jak je to tam vyresene ze to nema ty "nezadouci" ucinky? Pokud je to nahrada za original a vraci vzduch zpet do sani, pak to neni externi blow off ventil samozrejme, psoukaci, a je to tak jak by melo byt.
Pokud to vzduch pousti ven a ty to mas upravene v mape, aby s tim extra vzduchem ECU nepocitala,tak potom jo. Ale i tak i kdyz je to malo, porad tim motoru ubiras kdyz mu poustis vzduch mimo a ne do sani. A pokud to v ecu upravene nemas a psouka ti to ven, jako 99% lidi co si to koupi, pak to proste omrdava ECU se vsim vsudy a je to dobry jen pro ten zvuk. A kdyz vidim znacku Forge, pak bych to tipl bud na ten posledni pripad, nebo jako nahradu za original, uzavreny bov.
o 08.10.2011, 21:21 | Rajdlos
Proff: muzes mi to hodit na majl? diky. Jinak ten co ma cila, je taky otevreny, akorat je podtlakovy, coz u TFSI se musi lehce "om*dat". Protoze v serii maji elektronicke ventily, ktere odchazeji jak na bezicim pase.
o 09.10.2011, 11:21 | cila
... prave preto je Blov Off Forge "spojeny" s elektronickym ventilom taktiez od Forge. Nie som expert na performance tuning ale dlho som hladal nieco co bolo prave vyvinute pre motory 2.0 VW groups. Na brzde sa nijako neprejavily znamky zeby to vykonu ubralo ... Musim doverovat ludom ktori to vyvijaju, ze vedia co robia. Opak by bola smutna vec ...
o 09.10.2011, 20:40 | Fox_cali
to proff: ty jo nechci do tebe rypat ale vis k cemu je hlavne blow off ventil??
o 09.10.2011, 21:05 | Rajdlos
ale Proffesor ma pravdu
o 09.10.2011, 21:30 | Fox_cali
no tak ja teda mam praktickou zkusenost jen s blow off rizenym podtlakem ale snad v prvni rade to tam je kvuli nebrzdeni turba pri razeni ne? to ze to ma zvuk jaky ma je vec druha a ten kdo to ma jenom pro zvuk je ....... ale tohle je teda snad jasny, a to ze to dela chudsi smes tak to je bohuzel, ale kdyz uz delam nejake performance upravy na motoru tak si to budu i hlidat, jak wb lambdou tak cidlem pro teplotu vyfukovych plynu, kdyz uz neco delam tak poradne ale kazdpadne smysl otevreneho blow off je naprosto jasny
o 09.10.2011, 23:05 | Proffesor_W | Upraveno: 2011-10-09 23:07:21
Fox - vetsina aut vybavenych turbem (minimalne tech novejsich) uz ma takovy ventil v zakladu, akorat ze ty originaly neslysis protze pousti vzduch zpet do sani. To je prave to o cem se tu bavime, ze ty otevrene psoukaci ho tam nepousti i kdyz s nim uz ECU pocita. Ono to ma mit vliv na nejakou tu ochranu turba, ale skutecnost je takova, ze jsou to z 90% jen vyhozene penize protoze ty auta uz to maji v serii, jen to nepsouka.

Cila - no ja myslim ze ty firmy to primarne vyrabi a vyvyjeji kvuli penezum :D treba K-Tec dela na moje auto taky krasny foukaci bov, ale kdyz se kouknu na jejich demo auta, tak ho sami nemaji ani na jednom ;-)
o 09.10.2011, 23:16 | petis
U bráchovo S4 AAN stačilo vyndat airbox a dát tam filtr rovnou na váhu a seriovej ventil byl slyšet až až, ale zas je fakt že ten jeden bar co to foukalo v serii už muselo bejt slyšet:-)
o 09.10.2011, 23:21 | Rajdlos
Proffesor: ono zase seriovej pro jakykolik upravy je absolutne nevhodnej, protoze proste ma problem s udrzenim troch vetsiho tlaku nez je serie, ale jinak souhlasim, ze pro motory s MAF je nejlepsi proste closed loop.

Fox_cali: kazdej blow off je rizen podtlakem, chudsi smes vytvari jen u aut, ktery ho maji v serii za MAF sensorem, protoze MAF Ti spocita urcity objem vzduchu, ktery pres ni "proleze", ten tam pri odpusteni do atmosfery chybi, protoze seriovej diverted valve Ti prepousti ten tlak az prave za MAF.

Ja treba pouzivam open loop, ale jen kvuli tomu, ze auto vyuziva MAP, ne debilni MAF.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.4759 sekund.