
Navštíveno 17948x

Ahoj,
Co říkáte na uvedenou kombinaci?
Passat (2008) a 2,0 TDI (103kw)?
Jak je tom motor se spolehlivostí? Jak je na tom auto jako celek?
Předem děkuji za ohlasy.
TT.

27.09.2011, 16:21 |
Alííí Radši 125 kW, ne? A klidně i DSG. Ale 103 kW neee.
já mam ten motor v okte,zatim 114tkm a je uplne v pohode,nic se nesere,takyze se o nej staram
Luke: Co to presně znamená? Dík..
sem tam nakej vstrik, ale kdyz mas stesti jezdis bez problemu :o)
Alííí:proc ne 103+100kw?Ona 125kw ma lepsi motor?asi ne je tam jenom jina jednotka a DSG?nechtel bych vecne skube po ujeti 60az90 000km nutna vymena mechatroniky :)
to máš jednoduchý, auto jako takový to neni špatný, nejede se v tom blbě, vcelku komfortní a umí bejt příjemně vybavený.....
ale zrovna tenhle motor LukeFab v oktě nemá protože těch motoru je minimálně 7druhů což samozřejmě běžnej člověk neví.....
motor se spolehlivostí se dá říct jak kterej..... jeden dokáže brát přes 0,5L oleje na 1tis jinej veme decku do výměny, valný většině se posere klapka v sání....
každýmu se kolem 100k najeto poserou postupně všechny vstřiky (oktávkám ne tolik tam sou jiný) ... jeden vstřik 18k novej takže lidové ceny.... při odevzdání starýho stojí 14k takže pohoda že ano :) ta klapka taky neni nejlevnější..... dvouhmotnostní setrvák je nutnost na tomhle motoru takže tradá dvacka v loji jednoho krásnýho dne.....
takže jak řikám za mě to neni zase tak hrozný auto když člověk pomine že prostě někde po 100k najetejch je v tom rázem za 100k na pár nutnejch dílů....
volnoběžky altíku, celý altíky siláče motoru to se počítá jako samozřejmá údržba na těhle fauvé...
celek jako kastle dokáže zlobit dost ale taky je to o kuse... už jsme na nich řešily všechno od nefunkčních bagů po vyhořelý jednotky, snad jediný na co to tak netrpí sou svazky mezi dveřma kde starý passaty pořád hnily.... ale motor prostě žádná sláva, dílů se tam neposere tak moc ale každej co jo tak za to stojí....
do 100k najetejch řekněme že ano.... koupit to s najetejma lehce přes 100 tak rozvody budou to poslední co tě bude trápit, najeto za 150 bude kasička, viděl sem jednoho s FSI co měl 250 a podvozkově na maděru a motor rachtal jak vrtačka s příklepem, interiér domrdanej ošahanej vybydlenej už a půlka ho nešla, dle diag opravdu najeto 250....
jinak turba se měněj taky ale tam to je spíš o chování k němu.... ale dokáže těch 200k najet.... samo ale neni problém měnit po 30-40k v záruce stejně jako vstřiky sem tam kleknou už takhle brzo....
...a tak pravil buh
:-D
motor rachtal jak vrtacka s priklepem :-DDD
Já teda motorum a ničemu nerozumim, ale tatík má v CC přesně tenhle motor s DSG a za 3 roky najeto kolem 160 tisíc, doposud se neposralo nic, kromě tlačítka ruční brzdy a dvou ložisek přední nápravy, ložiska se teda stihly ještě v záruce. Každopádně jinak bez chybičky a naprostá spokojenost, spotřeba suprová atd...
Nismo.Power :vstřik stojí X ový(výměnný způsob za starý) 9500,-,klapka sání 4500,-co tu píše:snad jediný na co to tak netrpí sou svazky mezi dveřma kde starý passaty pořád hnily tak nevim nevim milý chlapče ale právě že Passat 3C(B6) na to trpí jako prase a potom hoří jednotky na airbagy,čoveče už delší dobu tě tady na foru pozoruju a seš hodně jinde tak na planetě XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX :D
johan : ale ty vstřiky nejsou ani nijak o údržbě.... to se prostě děje ať tankuješ kde chceš...takže je krapet divný že za 160k mu nekráknul ani jeden :) ložiska taky normál ale to neni taková obložka....
kralik : a vo tom to je :) ono FSI rachtá od výroby a každej si na to stěžuje.... ale představ si jak rachtá po těhle km a pak to fakt zní jak nějaký kango :)
a ono celkově když 3C vyšlo tak na játrově o tom každej řek jenom "auto šitý horkou jehlou" a je to pravda.... auto neni špatný ale nenajede moc protože neni tak dobře postavený :) a to že každý dveře, obzvláště na prvních modelech, seděj uplně jinak a každá škvíra je jich velká na kastly to je zcela normál na to si stěžovaly dealeři už když jim to přistálo v salonu :)
známej (stařík taxikář v praze) má přesně 08 103kw pašíka kombik, ted najeto lehce přes 180 chová se k tomu s maximální péčí a netankuje u benzínek divnejch jmen....
když top shrnu tak má to od novýho a všechny 4 vstřiky do 150k , dvouhmota samo, váha vzduchu, ložiska to je normál na jedný straně už sem dělal 2x, turbo už přestává makat takže zanedlouho s tim počítá, el. ručka zatim bez poruchy což je zvláštní, klapka v sání kaput auto v nouzáku, párkát natankováno u lukoilu a passat skákal do nouzáku a nevyjel ani na patník ani do sebemenšího kopce, 2x auto na odtahovce (nestartovalo).....
já nevim všechno už si snad ani nepamatuju.... nějaký abs čidlo, nefachalo naklápění do zatáček xenonů a pár hovadin.... olej mu žere málo , longlife samozřejmě nedávám ani omylem do něj....spotřebu si drží dobrou jezdí kloubouka ale třeba naše firemní si držej průměr pořád 8 a nějaký jezdci i víc... máme jich 20ks kombiků a musí se nechat že v servisu sou imrvére :)
No ted trochu ja. Mam 3c jako nove od 10/2007. Motor 1.9 BLS. Ted mam natocino neco kolem 130K. Jedine co me kdy zazlobilo a svou lenosti jsem to nevyresil v zaruce bylo ABS. Jinak na zaruku jsem si nechal menit tlacitko rucky ( stalo se mi jednou ze zazlobila ), odstanit vrzani palubky na 30K, silenbloky na predni naprave pro vrzani - zaruka. Jinak dotoho leju jen olej ( od vymeny do vymeny nedoleji a nic na me nesviti ). Tankuji pouze vervu. Vstriky zatim nenaznacujou jedine male vynechani. Filtry menim pravidelneji nez musim. Co jsem ted koukal, po tom co jsem dal podvozek a snizil, tak jsem jukal na turbo a je jemne orosene ale zatim nekaplo ( ocekavam ze se nekdy ozve.. ). filtr DPF je naprosto v pohode.
Vim ze mam relativne jednoduchej motor a vstriky co stojej babku. Koukal jsem ze je nekdo za par korun repasuje.
103 KW dle typu jsou vetsinou horsi nez ten 16V, ale znam zase lidi co maj 103kw a nemaj s tim sebemensi problem.
Jako u jinejch vyrobcu AUT.... Je to o tom jestly narazis na spatnej kus nebo ne. Obecne bych nic pod rok 2006 nekoupil a nebo neco co ma najeto uz hodne a je toho uz hodne vymeneneho.
Sam jsem si spoustu veci dodelaval - ASF xenony, tel, navi, tv, volant, budiky a tak. Vse se na to da sehnat a kazdej garaznik to uz dneska umi udelat...
Klidne se ptej jak potrebujes. Pokusim se poradit...
Cenné postřehy. Všem moc děkuji za komentáře a těším se na další.
TT.
teraz musim s Nismom v niecom suhlasit. 2.0 TDI 103kW bol v passatoch ako TDI PD. Na nich cca po 100-150tis odchadzali vstreky, konkretne x-kove diely boli pred nejakym rokom po 660€ za kus. Mame vo firme 4 passaty kupovane cca v rozmedzi 2 roky a u vsetkych sa to muselo menit, takisto par znamych to muselo menit tiez. Vacsinou odide len jeden vstrek, u jedneho auta sme museli menit vsetky 4. U niekoho umrelo turbo po 100tis, u niekoho po 200. Novsie modely po 2010 boly uz TDI CR kde tieto problemy uz neboli. Tam skor odchadza zotrvak a spojka.
a z elektriky sa strasne srala ta magneticka brzda, ked sa jej nechcelo tak sa auto neodbrzdilo a bolo treba nacvicovat atrakcie s vypinanim klucika atd... a na dvoch sa nam posrali stahovacky prednych okien a spinac v kufrovom zamku. inac nic viac. to ze radio nechcelo po case brat cd a pod. uz neriesim. to nie je chyba auta ale radia....
TDI CR je už od roku 2008.
motory jsou stejné jak Oct II ale maj jiné vstřiky. Bohůžel ty co odcházejí. Občas jsou problémy s čerpadlama a startováním - jak teplý start tak kartové startování
DSG skube?
Me se libi tyhle predpovedi. Mam najeto v SII 40tis km, tak jsem zvedavej jestli budu v 60-80tis menit mechatroniku.
Nejproblémovější jsou 2.0TDi se vstřikovači Siemens.. naštěstí se ve VW trochu probrali a nové vstřikovače jsou dodávány se 7mi letou zárukou.

28.09.2011, 11:16 |
dddd konečně to někdo napsal myslím, že byly Siemens a Bosch nebo jaké a jedny byly dobré a druhé odcházejí
Kindlik: mame na firme 2x 2008 - obidve TDI PD, 2x2009 a takisto PD. fakt netusim podla coho to davali.
Na druhej strane moja octa 2 facelift je 1.9 TDI PD a paradoxom je, ze ked sa objednavala (12/2010) oficialne uz 1,9 v ponuke na slovensku nebola, len 1,6 TDI CR a 2.0 TDI CR. asi nejake skladove zasoby alebo co....
no tak nevim, vstriky budou asi resitelny pres DieselPower, kde bude stat 10 0000 sada. Dvouhmota se da v spojkove sade taky sehnat pod desitku, coz jsou drobny ve srovnani s jinyma automobilkama.
Ceny nahradnich dilu a dostupnost budou v pohode, pokud kupuje ojety auto asi pocita s moznymi naklady souvisejicimi s ojetinou, ale porad na koncern koupi sadu ramen na predni napravu za 8000,- coz je cena kterou jsem ja dal za 1 rameno na alfu, a jsou tam 4...
Podle me - i pri zohledneni tehle tyhle bajek ala jedna pani povidala - porad ty auta vychazeji nejlip co se realnych i tech "moznych" provoznich nakladu tyce.
Me dost vadi ze ty koncernovy podvozky nejsou v posledni dobe ani trochu komfortni, jsou podle me zbytecne tvrdy, pak samo ze se ta auta kradou.
Na stranu druhou, resit tyhle veci podle me nema smysl, protoze i u nejspolehlivejsi znacky lze narazit na slabsi kus, coz pak ma za nasledek tyhle povidacky, a ze bych o tom mohl hodne vypravet.
Ted cekam na vysledek reseni opravy CLS, je v Mercedesu 4ty tyden, vymenili dily za balik, od nejakych cidel, pres kabelovy svazek po ridici jednotku, a nedava mi to duvod nekde psat ze CLS je sracka na ktery se serou cidla vacek, lambdy, kabelovy svazky, jednotky motoru protoze to neni pravda...
O to min ze vyslo najevo ze to je vse o neschopnosti lidi, kdy tuhle anabazi v CZ MB ukoncila navsteva techniku z nemecka kteri vymenili 1 lambda sondu :O)
vstřiky před DP řešitelné nejsou, to už by to tak udělal každý a nekupoval novou originál sadu. Náhrada není.
fakt? Tak to jsem zmatenej, protoze jsem tam posilal kamose s 2,0TDI PD 16V a udelali mu je... ale vim ze rikal ze mel stesti ze nektery motory jdou, nektery ne.
Trysky PD jak pise H-Honza. Mam motor BKD a tul tuk, pohodicka (Octavia)
Chce to napsat kod motoru.

04.10.2011, 09:37 |
JB můj kolega má ten samý rok výrobky PD 103 kW. Teď má najeto 230000 km. Na cca 50000 km měnili postupně 3 vstřikovače, v rámci záruky. Na 70000 cca měnili turbo, taky v záruce, pak postupně další hromadu věcí na motoru, v rámci záruky. Po záruce měnil teď letos znovu myslím 3 vstříky a ještě nějaký čerpadlo. To auto je běs, už i v servisu mu řekli, že prostě natrefil na naprosto šílený kus, že až takhle se to normálně nes...re. Ostatní vw včetně tdi ve firmě jezdí dobře, ale všechny jsou 1,9tdi či 1,6tdi. nájezd od 80000 do 250000 km během těch cca tří let.Nejsem technický typ, tak detaily těch oprav nevím.