All:chce,ale vyměnit za:
-GSXR 600 2000
-Fireblade 900
-YZF R1 98
Nebo ve výkupu mi za něj nabízej 40000,-což mi přijde srandovní i když vím že zadarmo to nikdo nedělá.
Mám ho od ledna,koupen za 55tis,a oleje,řetězovka,kapaliny,svíčky,prostě servis mě stál něco přes 8.To je 63tis+nějaký ty CNC páčky,trocha tý 3M folie a podobny cypoviny. jsme někde na 65.
No rezignoval jsem,VTR logicky nikdo nechce vyměnit za 6tku Horneta,tak si ho nechám,a přes zimu dostane trochu tý kosmetiky:-)
Hornet byl postaven na jednoduchém páteřovém rámu s obchodním označením Mono Backbone, vyráběném z ocelových profilů. Ten dokázal v kombinaci se zadní hliníkovou vidlicí nabídnout překvapivě vysokou tuhost, což se v té době zdaleka všem naháčům ještě příliš nedařilo. Odpružení zadní kyvky dostal na starost moderní centrál Monoshock s nastavitelným předpětím pružiny. Na předních vidlicích o průměru 41 mm nešlo nastavovat nic.