
Navštíveno 10100x


30.08.2011, 21:50 |
Pajk Potřebuju trocha informací pls. :)
1. nemám etku, prosil bych tedy o číslo dílu. Tato olejová hadice viz foto je na každém 1,8T 110kW nebo 132kW s motorem napříč.
2. tuto hadici jsem teď nechal měnit, dával jsem použitou a po výměně se vyskytl problém, který ASI vznikl kvůli této použité hadici. Když se motor vypne, +-trolejbus 2sekundy je slyšet turbo, jak doběhává - takový divný zvuk, řekl bych lehce kovový a škrtavý (lopatky na sání OK, nikde žádné rýhy, takže počítám, že turbo je bez nevývah). Nedělá to ale při každém vypnutí. Při normálním chodu ten zvuk sem tam slyším, ale né tak hlasitě. Před výměnou vše OK.
Takže je zde teorie, že by hadice byla lehce ucpaná karbonem, což se profouknutím nepozná. Následek by tak bylo asi nedokonalé mazání turba. Nedělají to třeba valné ložiska? Už jsem zaslechl názor, že při výměně turba se mení i tyto hadice za nové, ale to jsem bohužel nevěděl.
Takže pokud se někdo setkal s podobným shitem, poraď pls! :)
Samozřejmě jsem v zatím v pozici, kdy se chystám koupit novou hadici a celej proces sundání, nandání turba nanovo. :/

30.08.2011, 21:52 |
Pajk | Upraveno: 2011-08-30 21:55:50

30.08.2011, 21:53 |
Pajk | Upraveno: 2011-08-30 21:57:39
.

30.08.2011, 22:45 |
dddd já mám staré jiné turbo,staré hadice na jiném motoru, pěkně tedy píská,páč jelo bez oleje a šla lágry do prdele ale turbo fuguje ja fík a že by to dělala nějaká hadice to je velmi zajímavé a ještě tam máš vodní chlazení

30.08.2011, 23:27 |
Pajk Voda je OK, s tou se nic nedělalo.
a z jakýho důvodu si tuhle trubku vůbec měnil ??
ucpaná nabude tobo bych se fakt nebál, mění se proto že při výměně se na ní musí šáhnout což nedělá dobrotu takže se mění pro sichr hlavně nebo minimálně se dávaj nový těsnění k oboum šroubum....
jinak auto jede normálně ? tahá turbo jak má ?

31.08.2011, 12:01 |
Pajk Měnilo se těsnění mezi svodama a turbem (protože specialita od Kaliny foukla po pár km) a přitom se podařilo hadicu poškodit. Turbo tahá dobře, auto jede s novým těsněním řekl bych jak má. Kde se ale objevila chyba je BOV, mám repliku HKS a asi odešel, zjistím ale až po dovolené.
od kaliny že by fouklo ? to muselo bejt špatnou montáží leda :)))
HKS replika mi nikdy neodešla, kdyby ti propouštěl tak tak ti to auto nebude táhnout a bude syčet jako divý při tahu.... a kovový zvuky to nebude od něj taky :)

31.08.2011, 12:48 |
Pajk Opravdu fouklo. Jakejsi plech plus papír a ten úpně zhořel. To mi je jasný, že zvuky nejdou od BOV. Ale něco s nim je, protože štelovat taky nejde. Za jízdy, když si to tak uvědomuju, tak asi pouští, ale až ve vysokých točkách. Proto se mi zdálo, že to jede normálně, když jsem to netočil. Jsem si říkal co to je. Bohužel jsem neměl čas se tím dlouho zabývat. Ale sere pes ventil.
Spíš mě vadí ty divný zvuky.
No napr. Franken doporucuje vymenu olejoveho mazani, tj. hadic.
každej vč. autorizáku si tim kreje záda to dá rozum....
pokud máš membránovej tak nevim co šteluješ, ve vysokejch ot. určitě utíkat nebude, pokud ti to v nich nejede tak je chyba jinde, bov by ti utíkal od náběhu turba tj třeba už od 2tis kdy dosáhne max tlaku, bejt to bov tka ho slyšíš hned.... takže to turbo nemusí bejt tak dobrý jak vypadá ale mělo by teda mít vůle což zase řikáš že nemá....tudíž je to divný :)

31.08.2011, 14:50 |
Pajk Odfukuje prostě divně. Turbo vůle nějaký má, psal jsem, že nemá nevývahy, což je přece něco jinýho ne? No uvidíme. ;)
a vůle sou jako nahoru dolu nebo i dopředu dozadu ? :) lopatky můžou vypadat jak chtěj.... už sem viděl dost turbín co je měly osekaný a prostě makaly do roztrhání :)
jde o vůle a co na ně pak řikaj lágry při těch a těch otáčkách :)

01.09.2011, 17:59 |
Pajk Jen nahoru dolů.

29.09.2011, 15:43 |
Pajk No netrvalo to dlouho, turbo KO. Sranda jet s takovým autem. :D
BOV byl nakonec v pořádku.