Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > Air ride controller

 o Navštíveno 8584x o
o 05.08.2011, 01:21 | M.a.R.i | Upraveno: 2011-08-05 01:22:45
Máte někdo zkušenosti s touhle věcičkou? Hlavně by mě zajímalo, jestli se podle nastavené výšky mění i tuhost podvozku a nebo zůstává stejná. Lze třeba zaparkované auto nechat na břichu a pro jízdu ho zvednout? A nebo budou i při zaparkovaným autě měchy hodně trpět?

na clublexus.com jsem vyčetl, že se dělá přímo plug and play pro ls400. Nový by měl vyjít na cca 500USD. Starší se tam střílí za 250USD. Netušíte kde objednat? Případně nedokáže sehnat někdo z místních prodejců? Za nějakou slušnou cenu samozřejmě :).

[ Link ]

[ Link ]



o 05.08.2011, 07:17 | Dudelina
Tak alespoň u nás citroenářů se auto na břiše nenechává z důvodu zbytečného kroucení silentbloků ramen.
Jinak neporadím.
o 05.08.2011, 09:40 | M.a.R.i
Dudelina: S tím břichem jsem to přehnal. Myslel jsem třeba při jízdě o cca 5cm dolů a při zaparkovaným autě třeba o 8-10 oproti originálu. Ale nemám s tím vůbec zkušenost, tak netuším co se může stát a jak auto bude trpět.
o 05.08.2011, 18:29 | Nismo.Power
jasně, u měchů de s vejškou i tuhost, čim víc foukneš tim hůř to tlumí a a naopak..... při jízdě bych to dal dolu maximálně o kousek než je originál abys nenarazil náhodou :) při stání je to jedno lexus to vydrží a narozdíl od citroenu se i zvedne opět :))
jen samo nutno počítat s tim že jakýkoli nastavení měchu mimo jeho normální meze ho trochu bude srát a pokud už by byly trochu zpuchřelý někde tak se tam udělá díra dřív ač na LS můžeš mít dirku třeba už teď jen o ní nevíš neb si to měch vždycky dofoukne....
o 07.08.2011, 07:49 | M.a.R.i
nismo: Tak kdyz budu chtit hazet machry, zaparkuju a auto pustim k zemi, tak nic nehrozi? Krome zpuchrelejch mechu? A netusis, jestli jde snizit podvozek pres diagnostiku jako u A8? A nebo si do toho japonec nenecha kecat? Pripadne by se mi hodil nekdo, kdo by ten controller dokazal vyrobit. Myslim, ze to nic slozityho nebude.
o 08.08.2011, 12:22 | M.a.R.i
Z lexusclubu:

"And to ensure that your stock air suspension lasts a long time & doesn't become damaged, it's much safer to use the air controllers to PARK your car low & drive it at stock height. As RA40 pointed out: driving the car at an altered/lower height setting will place extra stress on the factory air components & eventually lead to a leak, or damaged part.

If you want to ride low (reliably) you would want an aftermarket air-ride system, or change from air to coil springs & install an aftermarket coilover system."

Tak parkovat na břichu by mělo být OK
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.4881 sekund.