Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > Pružiny

 o Navštíveno 9011x o
o 03.08.2011, 11:01 | WiLaS
Mám dotaz je velkej problém když se na originál tlumiče dají sportovní pružiny se snížením 35mm???


o 03.08.2011, 11:11 | Lucni.konik
FoFo MK1 a nemám problém. Pružiny H&R -35mm a tlumiče originál motorcraft.
o 03.08.2011, 11:19 | WiLaS
dík jen jsem to potřeboval vedět jestli pak originál tlumiče nejdou rychle do pr.ele
o 03.08.2011, 11:24 | Lucni.konik
Takhle jsem auto koupil, najel cca 30tis. a teď jsem vyměnil tlumiče. Chová se to zatím OK, není problém asi s dosedáním, či boucháním. Najeto 12tis. zatím. Nevím, jak dlouho jezdil přechozí majitel s touto konfigurací.
o 03.08.2011, 11:32 | WiLaS
dík ;-)
o 03.08.2011, 11:58 | Nismo.Power
problém neni ale jasně že dou rychle doprdele tlumiče tomu nezabráníš....
o 03.08.2011, 12:18 | PlusOne
Já jsem slyšel, nebo snad někde vyčetl, že pokud se dají kratší pružiny na tlumiče už použité, které mají "vyběhanou" nějakou dráhu, tak potom odejdou rychle. Pokud se použije rozumné snížení (do těch cca 30-35 mm) na nových tlumičích, pak to prý tolik nevadí. Nicméně nakolik je to pravda, to netuším...
o 03.08.2011, 13:02 | Nismo.Power
přetížený k zemi sedlý auto = tvrdej podvozek a odchází všechno na podvozku

snížený pružiny sou to samý, tvrdý tlumení rázů a tlumič neni ve svojí výchozí poloze pro kterou je konstruovanej podle typu a váhy vozu......

prostě to škodí a je to zcela logický ale rozhodně to neni že ti to klekne 3x rychlejc.... ale řek bych že tak 2x rychlejc....
o 03.08.2011, 13:14 | Lucni.konik
No, jelikož na autě byli při koupi originál motorcraft, tak předpokládám, že majitel je neměnil. Nasvištěli 190tis. Měnil jsem, páč se mi nelíbil chod zadních - naprosto ztuhly - byli šíleně zatuhlý a pístnice nechodila. Orig. nové chodí krásně. Auto se celkově zklidnilo - neposkakuje a konečně se trochu chová na klouzavém povrchu. Když už jsem vyměnil zadní, tak se dalí i přední a komplet ramena a zatím dobrý.
o 03.08.2011, 13:15 | Tuner#2 | Upraveno: 2011-08-03 13:18:06
Hlavní problém který tu nikdo nezmínil je ten fakt, že snížený pružiny bývají zpravidla tvrdší (jinak by to nemělo smysl a chodilo by to pořád na doraza a jízdní vlastnosti by byli horší než lepší). A to je kámen úrazu... Tvrdší pružina totiž podstatně víc kmitá a to způsobuje větší používání/zahřívání tlumiče a proto ten tlumič dřív odejde. Ke všemu se ještě přidá menší délka zdvihu při propružení a tím pádem tlumiče kmitá jen po velmi krátkém úseku pístice což mu taky nesvětší. Proto jsou lepší podvozky i s lepším tlumičem, který má větší průměr těla, silnou pístnici a nejlépe i expanzní nádobku odděleně pokud jde o plynokapalinu. To jen tak na okraj k principu a pochopení... Sám jezdím na autě pružiny o 80% a zadek dokonce o 90% tužší, ale mám k tomu HP sporting tlumiče. I tak je znát, že už to není to co na začátku a to mají nějakých 20 - 25tkm. Holt je to daň za svezení...
o 03.08.2011, 14:38 | Fordik
Na jaký to auto to chceš? při dnešních cenách celých podvozků bych to asi moc neřešil. Vždyť nové tlumiče vyjdou na to samé jak sportovní.
Jinak jsem chtěl napsat něco jako Tuner#2, ale předběhl mě :o)
o 03.08.2011, 19:57 | Seat Power
vzdy vol kompletni podvozek,zadne origo tlumice+pruziny to je nejvetsi picovina,a pote te to nekde v zatacce pekne vytresta!
o 03.08.2011, 20:31 | WiLaS
tak dík za rady kluci, tak to raději počkám ještě chvilku a koupim to komplet, viděl jsem na netu od jomu za celkem pěkné peníze, jinak jedná se o octavii 1
o 03.08.2011, 20:51 | Lucni.konik
No, největší pičovina. Lepší volba než koupit sračkovní komplet podvozek. V mém případě to již tak fungovalo, funguje. A osobně HR pružiny nepovažuju za nějakej HI-tech tvrdej. Je to měkkčí než se třebas montoval orig podvozek na RS2000 a tam se lišily jen ty pružiny.
Za horší pičovinu považuji použít místo olejového tlumiče třebas plynovej.
o 03.08.2011, 20:53 | Nismo.Power
na O1 seženeš i normál podvozek kolem 5k komplet..... kdysi kámoš kupoval na toledo což je stejný něco na aukru asi za 4,5k a jezdilo se s tim bezvadně a seděl přičmž byl i komfortní a předtim tam byl značkovej a ten se choval řek bych i hůř..... jasně životnost toho za 5k bude rok max dva podle toho co najedeš ale u značkovejch tomu je skoro stejně :)
o 03.08.2011, 20:58 | Seat Power
radci Jom nez kombinace origo tlumice+pruziny,je to moje zkusenost a takovou blbost uz nikdy neudelam.
o 03.08.2011, 21:06 | Midnite
Seat: mám to tak také a ještě mě to v zatáčce i při dosti vysoké rychlosti nevyhodilo :) kde asi bude chyba :)
o 03.08.2011, 21:09 | Lucni.konik
no vidíš.... u mě to funguje, nevyhazuje. Já se zas poučil se záměnou média v tlumiči a už bych to neudělal. A radši traverzu napevno než JOM.
o 03.08.2011, 21:13 | Seat Power
ja sem se stebou ale nebavil :o)(nic ve zlem)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.427 sekund.