
Navštíveno 12468x

Jak trochu poladit Oct II RS 2,0 TSI (motor BWA 147kw)?? Je tam teď soft na 160kw, ale pořád to není nějak ono. Koukal jsem na
[ Link ] a tam nabízejí úpravu na cca 172kw. Chtěl jsem se zeptat zda se dá ještě něčím lehce poladit a nebo co nejvíce pomoci- lepší svíčky, sportovní sání atp ....
Pokud by někdo našel nějaké forum kde se tohle řešilo tak mi prosím hoďte odkaz. Díky

16.07.2011, 23:09 |
ps | Upraveno: 2011-07-16 23:10:29
čip za 6k bez úpravy aspoň IC no nevím nevím
Vždy se dá auto něčím lehce poladit. Lehké sání, lehký turboback výfuck, lehký IC apod.
Např.
[ Link ]
Ahoj, znám tady člověka co spolupracuje s touhle firmou
[ Link ] a tak bych mohl něco domluvit. Cena by byla jiná než je tam. Když bys měl zájem tak dej vědět na mail: golf1cabrio@seznam.cz
Muzu zajistit dily od Forge a upravu od MTM tady v Cechach za zlomek ceny, co chteji v Nemecku
Jinak bych volil IC, karbon sani nebo vlozku, otevrene nema cenu, turbo back 3 palcovy. Vse k dodani do 7 dnu.
Ted jsme akorat jednu OII RS delali minuly tyden. Davali jsme tam blow off, twincooler od Forge a pristi tyden buden carbon sani od CarbonSpeed.

17.07.2011, 10:47 |
Pajk www.hothatchclub.cz
zrovna tak se to řešilo na škodováckým a VWclubu
PS: ten chip tam máš opravdu ubohej, chipem se dá z té K03 vymáčknout 250koní.
www.hothatchclub.cz odkaz se na me
Za kolik by kdo dokázal sehnat karbon sání a vložku k&n ?
Nechci žádné brutál úpravy - těch 240-250ps je tak akorát.

17.07.2011, 12:11 |
Pajk

17.07.2011, 13:21 |
Pajk Jinak Vasekk tady z fóra má stejnou motorizaci i auto, tak se pobav i s ním, pár upgradů dělal. Má dokonce to sání, na který ses ptal.
tak po dnešním rozhovoru s Nismem sem ze všeho nějak mimo :( v jeho očích je Twincooler blbost a jen to zhorší vlastnosti seriového motoru. Sání dobrá volba ale zanedbatelná a soft na 250ps je prej blbost na úkor životnosti auta ....
Přemejšlím že tam dám ten twincooler, carbon sání a filtr k&n (zachování origo filtr boxu) a nechám udělat soft. Chci jen ať to jede o něco lépe a né Oct II s 300koněma. Pořád to je přeci jen auto na denní ježdění
Karbon sani je uplne k hovnu. Kup 3" turbo back, prime sani , upravu palivove pumpy autotech nebo apr, volitelne ten twintercooler pro teple dny a soft z anglie napr shark performace. S touto konfiguraci muzes atakovat 280ps coz je maximum pro k03 turbo. Dalsi level je s3 turbo a vstriky. Pak se muzes dostat az na 340 ps coz uz je pro predohrab nevyuzitelne. Najdi si shark performance a koukni jake hardwarove upravy jsou nutne pro jednotlive stupne softu zacina na 240ps jen softem a jde to az k tem 280ti.
Kup si auto které má v sérii 250PS a nevyhazuj peníze za věci, které stejně nebudou fungovat tak jak mají, v běžném provozu a při normálním ježdění.

18.07.2011, 17:02 |
WiLaS ty jsi prostě blázen ;-D
Cimbu fakt ne jen dalsi nalejvac jak 90% ceskeho trhu
Vasekkch: a duvod proc je dle Tebe na hovno? zkusenosti ci domnenky?
stačí počíst vwvortex a jiná VAG fora kde se to řešilo a plynulo z toho, že je to jen na vzhled a znát to nebylo.

20.07.2011, 09:17 |
Kapka (M)
no nevím,zrovna Cimbu mi přijde jedna z těch lepších firem tady v CR...prave kdyz procitac ruzna škodovacká fora tak si ho dost chvalí..a urcite bych dal radsi auto na upravu jemu než nekomu do garaže
Ja prave fora cetl a videl i grafy. Takze proto me to udivuje.
Vzhledem k tomu že Cimbu už delší dobu soutěží i v rally a od počátku svého působení se věnují značce Škoda a samo že mám s úpravou od nich jistou zkušenost, řekl bych, že je Cimbu tou pravou firmou kde čipnout šáde a lidi tam ví, co dělají !!
Myslím, že na pana Jandu máme všichni zasvědcení naprosto stejný názor:
[ Link ] To že tady nejsou lidi co umí taky není pravda, bohužel ty lidi dělají většinou pro motorsport a za nemalé peníze a to není o čípu za osmičku od ABC :-))